Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid – S hubou dokořán

Kdybych patřil k lidem, kteří se diví s otevřenou pusou, pak bych tohle auto řídil s hubou dokořán.
Zpět na článek
21. 2. 2021 00:35
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Zjednodušil jsem to, část té lidské produkce dokáže příroda obecně stále pohltit, ale přibližně polovina CO2 od lidí skutečně v té atmosféře zůstává a kupí se. Což lze snadno měřit. Koncentrace CO2 raketově roste a to množství odpovídá přibližně té polovině lidské produkce.
Zrovna stromy, s ohledem na kácení pralesů, nejspíš už nedokáží pohlcovat ani to přirozeně produkované CO2.
Avatar - white label
16. 2. 2021 14:26
Re: Nej auto
A chceš klasiku, nebo "kombík"? Tmavé/světlé?
Verze GTS mám moc rád, ale jestli jde zrovna v tomto případě o ideální motorizaci si nejsem úplně jistý.
Je to výrazně těžší motorizace, než má eSko a přitom ne o moc výkonnější, ale podstatně slabší, než stejně těžká motorizace Turba. Mohlo by to jít poměrně snadno naladit na úroveň Turba, pak by to smysl dávalo, hodně koní za relativně slušnou cenu.
16. 2. 2021 11:51
Re: Off topic
jestli to tak bude, hodne spatny...
16. 2. 2021 11:49
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Ale ona to jen crhipecka je - i chripecka zabiji stare lidi a jinak never oficialnim cislum a hledej. Ale nevim proc sem tahas covid....
16. 2. 2021 11:48
Re: Porsche krásný, technicky dokonalý, ale...
je to samozrejme vec nazoru, ale za me to je nej interier v autech. Mozna co se tyce luxusu - zkus sednout dovnitr. Za me idealni kombinace luxus vs. sport a zpracovani 1*.
16. 2. 2021 11:46
Nej auto
Za me nejlepsi auto - krasne, interier spolu s Bentley to nejhezci (pro me) v automobilovem svete, sportovni... Jdu do GTS, coz je za me idealni motorizace a dnes se daji koupit 2018, tedy novejsi model, se solidnim najezdem kolem 2 mil. Kc a to je uz dobra cena za tento vuz!

Panamera :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
15. 2. 2021 20:13
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
to je hodně tragická spotřeba, tolik nežere ani karburátorovej Rolls :-)
Avatar - Emel
15. 2. 2021 19:04
Re: Klenot mezi auty
83t je ale německá cena, tak srovnávejme s německou cenou Enyaqu... ne? Enyaq 4xk€, Taycan 8xk€... s tím, že Taycan je fakt malý auto.
Taky je to tím, že Porsche zařízlo základní Panameru RWD a nabízí už jen 4x4... ta RWD byla 2,5M myslím. Novej Taycan bude odpovídat té základní...
Avatar - Londonbridge
15. 2. 2021 18:51
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
:yes:
Avatar - _Karel_
15. 2. 2021 18:47
Re: Porsche krásný, technicky dokonalý, ale...
Já teda nemám osobní zkušenost, ale interiér Panamery https://www.auto.cz/…-s-hubou-dokoran?… mi přijde zcela na úrovni slušné Audiny https://www.auto.cz/…-je-to-krok-zpet?… V podstatě jen displeje. Za mě luxus vytváří třeba zajímavý prošívání kůže, krásné mechanické ovladače https://www.auto.cz/…ristokrat-v-behu?…
Ale soudím jen z obrázků.
15. 2. 2021 18:08
Re: Porsche krásný, technicky dokonalý, ale...
Tak tady teda fakt nesouhlasim. M5 ma interier technicistni, s luxusem to nema moc spolecneho. Je to styl auta za 2 mega, ne za 6.

To Porsche ma aspon nadech luxusu...

Je dulezity si uvedomit, ze luxus fakt nevypada jako bavoracky petky... podivejte se na interiery opravdu luxusnich aut (RR, Bentley) a musite videt, ze jejich duchu se to Porsche priblizuje mnohem vic nez bavorska stredni trida, byt i se silnym motorem... proto je to taky stredni trida, ze... IMHO zrovna BMW zadny opravdu luxusni interier nema... i ty nejdrazsi modely naopak v interieru vypadaji jako lip vybavena petka...
15. 2. 2021 17:02
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Si děláš legraci? Jakože věříš tomu, že čtyřlitrová V8 jezdí za 3 litry nebo co? Kolik ti je, že pořád věříš na pohádky?
15. 2. 2021 16:16
Re: Klenot mezi auty
koukal jsem na Slovenskej a tam je základ 77kW za 47 tis euro. K tomu má taycan elektrický sedačky, který ti přidají výbavu u Enyaqu, stejně tak koženej interiér (kterej v Enyaqu navíc je z větší části koženkovej). Takže nakonec je to tomu Porsche až překvapivě blízko. Ale hlavně Taycan je o dvě třídy jinde výkonem, platformou, interiérem atd. Nejsem blbej abych viděl, že to nestojí stejně. Ale jde o to, že porovnatelný Superb stojí pod milion a Panamera 3. Zatímco Enyaq je podstatně blíž Taycanu
15. 2. 2021 15:55
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
V12 mám v SL a ve městě to na skoro 80l nedá 300km (a byly nádrže, kdy sem se nedostal ani na 250, mimochodem rekord za dobu co to auto mám bylo 440km na 75l). 65 je sice modernější motor, ale v týhle verzi určitě ne úspornější.
Avatar - white label
15. 2. 2021 15:54
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Zapomněl si ještě dodat, že to všechno děláš pro světový mír...
Avatar - white label
15. 2. 2021 15:51
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
:yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 13:27
Re: Klenot mezi auty
Ty se ale NĚJAK BOJÍŠ použít ty počty ze ZŠ ;-)
Avatar - Barrichello
15. 2. 2021 13:26
Re: Klenot mezi auty
Jak jde recyklovat křemík, ocela prožraná rezem, zkorodovanej hliník, další materiály roztavený a poškozený požáry, výbuchy, chemickými reakcemi , tuny materiálů vynesených do kosmu nebo ztracených na dně oceánů, moří, jezer, rybníků, řek atd a ještě lépe kdo všechno to dělá, u čeho všechno se to vyplatí tak, že řada materiálů končí na skládkách nebo v ohni nebo leží na dně těch řek, rybníků, moří a oceánů vid :-) :-) :-) :-)

Zas účelová manipulace.
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 13:18
Re: Klenot mezi auty
Nojo téma že ropa NEJDE recyklovat zatímco to ostatní jo = sme už probírali. Bez úspěchu

Tak učivo ZŠ popíráš = co ty počty ze ZŠ = ty si zkusil použít a CO ti vyšlo? ;-)
Avatar - Barrichello
15. 2. 2021 13:12
Re: Klenot mezi auty
Jistě že to všechno dojde, jednou dojde všechno, třeba i kobalt, měd, vzácné kovy, lithium a další :-)

Je potřeba se soustředit na důlžitější věci než auta - narvat do světového výzkumu jaderné energetiky tak 150, MILIARD BRISTKYCH LIBER a začít stavět reaktory nové generace a malé plovoucí i stacionární reaktory, pak vypnout uhelky, všechny lodě přejít na pohon plynovými turbínami, atomový pohon nebo vodík, omezit leteckou přepravu o nejméně 30% a přejít postupně na motory spalující plyn a vodík.

Veškerá MHD na elektriku. To samé taxíky po městě a rozvážkové dodávky.

A pak vyřešit zemědělství, kácení pralesů a sibiře, Aral a jeho sole a jedy co lítaj až do hImlájí, tuny dopadu v oceánech a pak se můžou žačít řešit kamiony a po nich osobní auta.
viděl bych to na to řešit osobní auta nejméně za 30 let a vyřešit je tak do roku 2100 vyspělé státy a ostatní 2140-2200 :-) :-) :-)

Auta nejsou hlavní problém světa. Kdo si to myslí je pomatenec a demagog.
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 13:04
Re: Klenot mezi auty
ŠAŠKU? Je fakt UBOHÝ jak když není po vašem přecházíte do urážení

Jo svět nefunguje podle TEBE = klika :yes: :*)

Tak co ta matika ze základky = furt ti vychází (jen) to za MĚ to nedojde a zbytek je mi u https://www.jiznicechy.cz/…ni-utvar-dablova

EDIT už si vygooglil (tvrdil si že TY se o ropě ve škole NEučil) https://www.1zdar.cz/…-52-246-314-.pdf my ostatní jo = tak už víš co VŠECHNO se dělá z ropy?
15. 2. 2021 12:58
Re: S hubou dokořán...čtyři a půl hvězdy
Připadá ti ten přeznačkovanej zastaralej bakelitovej pažout ve svojí třídě jako 700PS panaméra ve svý? Ty hvězdy měla jenom za značku Toyota. Ani její sourozenci ani Multivan ani Včko nedostaly tolik.
15. 2. 2021 12:56
Re: Off topic
Struna se přepíná. Brzy to zase bouchne.
https://www.youtube.com/watch?…
Bojíš se? :-[]
Avatar - Barrichello
15. 2. 2021 12:54
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
idioti sou tvý soukmenovci, zelený bolševici z EU a hlavně zoufalý tragický národ helmutáků :-) :-) :-) :-) :-)

Asi každýmu krom zelený makovice dojde, že bude potřeba zvýšit finance a průzkum nových naležišt a investovat do technologií :-) Na dně mexického zálivu je celé jezero ropy, další je po Aralským jezerem a atd atd
Avatar - Barrichello
15. 2. 2021 12:53
Re: Klenot mezi auty
Ano každá baterie má určitý počet cyklů. To bys musel znát češtinu vid, šašku.
15. 2. 2021 12:53
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Odbourává se to, blbe. Jmenuje se to fotosyntéza.
Avatar - Barrichello
15. 2. 2021 12:51
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Pozdravuje tě Rosatom, zase všechny předstihl, jak to ti mužíci co neuměj vyrobit matičku jenom dělaj

https://oenergetice.cz/…racni-elektrarny


:-) :-) :-) :-) :-) :-)

Narozdíll od imbecilních zelených deme*tů v EU se nespoléhaj na nestabilní zdroje energie ale tlačí prachy do výzkumu a vývoje nových technologií u stabilních zdrojů.
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 12:50
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Nemám potřebu urážet, ale zrovna si napsal JSEM IDIOT = bez urážení a DOSLOVA

Ty si trochu retardovanej? Zkus úroveň počtů z tý základní školy co si zrovna POPŘEL

Jak dlouho bude trvat celosvětová obměna aut na ropu (sou jich asi 2 miliardy) na auta na elektřinu, vodík? A ty dvě čísla (doba kdy ropa DOJDE) a čas než proměna skončí POROVNEJ

Až tuhle ultra mega giga jednoduchou věc zmákneš = zkus si připomenout další učivo tý ZŠ = co všechno se z ropy vyrábí. Nebo si to najdi přes Google = některé články začínají slovem VŠECHNO :*)
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 12:48
Re: Klenot mezi auty
To jo "každá určitý" jen s tím že ty NEJSI (zrovna) Sherlock a ten počet cyklů se viz odkazy docela DRAMATICKY zvýšil

A zatímco skutečnost že jednou po milionech km dojdou cykly až tak nevadí = to že dojde ropa bude vadit docela DOST :-!

Zatím lidé jako ty jako odpověď jak jinak vymysleli jediné: Za MĚ to nedojde a zbytek je mi u https://www.jiznicechy.cz/…i-utvar-dablova-***
Avatar - Barrichello
15. 2. 2021 12:46
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Zásoby ropy jsou na cca 60-80 let při současné spotřebě a současnýách známých zásobách, s každým poklesem spotřeby (jako ted v covidu) + objevem nových nalezišt se to prodlužuje, to pochopí i žák zvláštní školy, který je v ní první den.

že ropa nebude se tvrdí už posledních 70 let a ona pořád je, divný co :-) :-) :-) :-)
Uhlí je na cca 120-170 let a plynu na cca 90-120 :-)
Avatar - Barrichello
15. 2. 2021 12:44
Re: Klenot mezi auty
Každá baterie má určitý počet cyklů, čím víc budeš nabíjet, tím dřív dojdou cykly :-) :-) :-) Jak prosté milý Watsone.

A ty cykly samozřejmě nikdy nejsou počítané do plného vybití, takže pokud se to pár ovcím povede vyštavit do dna, tak jak to asi dopadne.

Navíc to je vše počítáno při otimálních teplotách, pokud bude někde trvale nad 30 a někde trvale nad -15, tak tam ten počet cyklů klesne tak o 35% :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 12:44
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Za 4 roky?

To víš pomatenci = to učí už na https://zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/

To víš pomatenci https://www.e15.cz/…di-shell-1377874

Nemůže být že to máš blbě v kebuli TY? :-)
Avatar - Barrichello
15. 2. 2021 12:40
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Jo máš ještě tak 4 roky na výběr, pak si díky pomatencům už žádný benzín ani naftu nekoupíš. Takže tancuješ radostí nad propastí, docela trapný a smutný
Avatar - Barrichello
15. 2. 2021 12:35
Re: Jinej svět
911 jde sehnat za 400 a užiješ si s ní víc zábavy jak s tohle veteší. Takže šu šup a můžeš vyrazit nakupovat. Ono to chce mít hlavně koule, o ty jedničky zas tolik nejde :-) :-)
Avatar - iudex
15. 2. 2021 12:32
Re: S hubou dokořán...čtyři a půl hvězdy
Delenie do tried ti niečo hovorí? ;-)
Avatar - Barrichello
15. 2. 2021 12:31
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Haha, 30 ve městě žere Ford Excursion co má 3,5 tuny a 6,8 V10 :-) :-) :-)

Takže pokud tohle baští MB, tak je to hoooooooooodně, ale hooooooodně moc smutný :-) :-) :-)
Avatar - iudex
15. 2. 2021 12:30
Re: Off topic
Jj, to som čítal, ale odkazuje to na iný autoweb ako zdroj informácie. Ja som myslel, že Karel už niekde čítal aktuálnu oficiálnu informáciu. Takže nezostáva než čakať do oficiálneho predstavenia nového Céčka.
Každopádne v súčasnej emisnej situácii a s A45AMG v portfóliu som náchylný veriť tomu, že aj C AMG bude mať len R4. Čo v kontexte toho, že Céčko ako jediné z triedy malo V8, je dramatický pád. ;-\
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 12:17
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Tak zkus sebereflexi na tomhle světadílu = SEBE a Vaculíka co ho roky napadáš. Zapni mozek a projdi si v klidu to za co ho léta urážíš = varování BUDE to BOLET :-)

No a rozdíl mezi oceňovaným nacistou a tehdejším ředitelem Toyoty = je (to JE NADSÁZKA) to podobný jako dneska https://www.autoweb.cz/…rgring-reportaz/ vs https://echo24.cz/…10-milionu-korun vs https://www.autorevue.cz/…e-placen-nejmene ;-)
15. 2. 2021 12:09
Re: Klenot mezi auty
Moc dlouho jsi studiu toho odkazu nedal.
Kdyby sis prosel obrazky, tak by ses tak hloupe neptal. :-)

https://electrek.co/2020/06/06/tesla-battery-degradation-replacement/

Jinak pro tvoji informaci, podobnych extremne vysokych najezdu (650.000km za 8 let) se dosahuje bez rychlonabijeni velmi obtizne. :D

A ano, KAZDA Tesla ma jasne deklarovanou kapacitu po osmi letech (pokud najedes min nez 192t km), jelikoz je osm let zaruka. ;-)

PS Jestli chces komentovat jen to, co vlastnis, tak nevim proc jsi v diskuzi pod Panamerou. :-!
Mas vubec nejaky Porsche?
15. 2. 2021 12:04
Re: Klenot mezi auty
A ty znáš životnost 8 let starých baterií Tesla? Nebp-li chceš mi tvrdit, že TVOJE Tesla po 8 letech má jasně deklarovatelnou kapacitu i přes rychlonabíjení?
Nebo tu budeš postovat webovky donekonečna? ;-)
15. 2. 2021 12:04
Re: Klenot mezi auty
:yes:

"Budou, asi, mozna..."

Tohle plati o solid state bateriich, ktere (skutecne "asi") budou pristi rok.
Ne o CATL z nasich odkazu.

https://insideevs.com/…-batteries-2022/

https://asia.nikkei.com/…e-for-2021-debut

Game changer :yes:

A trip of 500 km on one charge. A recharge from zero to full in 10 minutes. All with minimal safety concerns. The solid-state battery being introduced by Toyota promises to be a game changer not just for electric vehicles but for an entire industry.

Jsem rad, ze tohle vyhlasuje Toyota a ne Tesla, protoze by se tu sesla zase spousta troubu, co by zacali psat o letadlu, ponziho schematech atp.
15. 2. 2021 12:02
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
A proč by na sebereflexi mělo dojít? Je to jiný světadíl, to přece nikoho nezajímá. Buď měřím stejným metrem nebo "nevizjájuju". ;-)
15. 2. 2021 11:46
Re: Klenot mezi auty
Znas zivotnost 8 let starych baterii Tesla?
650.000km. :-O :-O :-O
https://electrek.co/2020/06/06/tesla-battery-degradation-replacement/

V zavorce meho prispevku jsi se mohl docist, ty zminovane nove clanky uz jsou dostupne dnes!
https://www.caranddriver.com/…y-pack-revealed/

Kdyz si pozorne projdes ten prvni odkaz, tak zjistis, ze skutecne nebudes menit jednu baterii za druhou (treba Hyundai ma 200.000km, Tesla 192.000km zaruku).
A az by byla tva prvni baterka po zivotnosti, myslis si, ze za ty tri ctyri roky nove baterky nebudou lepsi? Vazne?
“Budou, asi, mozna" :D :D :D
Avatar - Londonbridge
15. 2. 2021 11:33
Re: Panamera
:-! Poznam len jedno miesto kde by to bolo mozne Dubai ...ale tam zas zenam moc nedopraju , tak skor papa car. Aj futbalisti v Premier lige su lakomci a kupuju manzelkam len Chelsey tractors , sorry Range Rovers :*)
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 11:31
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Viz já 11:03 a :21

Dost si to PŘEKROUTIL = krom poválečné situace tam to docela sedí. Ale i to si překroutil = zatímco jeden šéf byl oceńovaný nacista = druhý NEeee
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 11:30
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Viz já 11:21 ;-)

No a viz ty před rokem a chřipečka = je to (s tebou) FURT STEJNÝ :-O :D :-!
Avatar - Dinar
15. 2. 2021 11:27
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Tak z té firmičky pana Toyody, která byla před válkou oproti koncernům jako Kawasaki nebo Mitsubishi jen okrajovým výrobcem legračních autíček, se díky rychlé přeorientaci na výrobu náklaďáků pro armádu fašistického Japonska, stala velká firma, tedy jestli na válce ve jménu fašisitické ideologie někdo získal, byl to starý Toyoda podstatně více, než starý Porsche, jehož firma se po válce vyhrabávala ze zatracení v malé garáži v Rakousku. Nemluvě o tom, že to ten Ferdinand v rámci poválečného účtování docela odskákal, v Japonsku na žádnou sebereflexi nikdy nedošlo.
Stupidita prohlášení typu "Porsche opravdu nemusím z politických důvodů - zvedá se mi z těch post-esesáků kufr" je v roce 2021 doslova neskutečná.
Avatar - _Karel_
15. 2. 2021 11:26
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
"vizjá" :D :yes:
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 11:21
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Jen bych chtěl vědět jestli to děláš SCHVÁLNĚ nebo to fakt nechápeš :-)

Že KAŽDÁ firma musela za války.. to je jasné. Konkrétně Toyota místo osobních aut musela vyrábět hlavně náklaďáky. Ale o to nejde = jde o srovnání (ne firmy ale) ŠÉFA firmy = oceňovaného NACISTY vs viz já 11:03

To že sakrapravdy nečteš a realitě se vyhýbáš vím = tak ŘEŠÍŠ aby bylo po tvém. Viz Vaculík a díly podvozku Okty vs 3er = stačí prostě nečíst a tvrdit to své ;-)
15. 2. 2021 11:13
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Nevím proč nad tímto zavírat oči:

https://cs.wikipedia.org/…_válečné_zločiny

Toyota samozřejmě dodávala válečný materiál. To není výčitka, jen holý fakt. Stejně tak americký a sovětský závod v dobývání vesmíru... Atd, atd...

Takže, pokud říkám A, musím také vnímat další písmena abecedy.

A může si tu "vizjá" překrucovat jak chce, naštěstí se s jeho sakrapravdami už nečtu ;-)
15. 2. 2021 11:10
Re: Panamera
Já s první Panamerou do dneška taky nemám problém, to auto se mi líbí tak nějak pořád stejně. Je to prostě velký a majestátní auto :)
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 11:07
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Viz já 11:03
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 11:03
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Znám jednoho Karla (po tvém íkváčka) co se tu se mnou před rokem hádal že to je jen chřipečka

A když už je to o Ferdinandu nacistovi Porsche vs syn tesaře Sakichi Toyda, kterému se říká "král japonských vynálezců" případně Kiichiro Toyoda který z rodinné firmy udělal = to co je dnes

Viz rohor jejich srovnání za 2SV je podobný jako srovnání (jakéhokoliv) audi vs https://www.auto.cz/…bez-zavady-78476
15. 2. 2021 11:00
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Klídek, nejsem ani tvůj kamarád, ani příbuzný...chovej se slušně. Stejně jako jsem se slušně zeptal já. Moc se mi líbí, že zvěrstva někteří i při stejném efektu ještě dělí na lepší a horší...
Avatar - _Karel_
15. 2. 2021 10:56
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Pablbe? Když íkváček jako ty nadává do pablbů, je to skoro srandovní. Zvedá se ti kufr z toho, že Porsche kdysi kdysi založil sympatizant nacistů, a přitom jezdíš autem stejných sympatizantů, pablbe.
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2021 10:46
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
https://www.autoforum.cz/…di-udelal-skodu/ ;-)

Uznávám že jako fanda audi to máš poslední dekádu TĚŽKÝ = propad při Dieselgate pokračoval skVWěle fungujícími V6TDI po WLTP. A plán my budeme vyrábět NEJVÍC co znám od té doby co umím číst = zůstává stále v původní fázi = plánu

Změnilo se za tu dobu jediné = technické zaostání vyjádřené každoročním vyhazováním šéfů technického vývoje = dovedlo značku k ukončení (nikdy pravdivého) firemního hesla Vorsprung durch Technik

Ale jestli si to myslel že běžný audi nezvládne nájezdy https://www.autorevue.cz/…etru-bez-poruchy tak sorry
15. 2. 2021 10:35
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Nesouhlasím se žádnými zvěrstvy ty pablbe. To jsou otázky jak od žáka ŽŠ.
15. 2. 2021 10:33
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Jestli chceš zůstat u WWII, souhlasíš tedy se zvěrstvy páchanými Japonci?

Btw, Prius opravdu není konkurentem Audi ;-)
15. 2. 2021 10:27
rohor
No, neprožíval bych to tak. Jiná doba, jinej svět. Zeptej se babi a dědy jak to viděli oni, než natáhnou brka a budeme mít už jen jednostranný pohled z netu.
15. 2. 2021 10:23
Re: Klenot mezi auty
Zkus si konfigurátor, s 77 baterií a kůží (což má Taycan v základu) je to najednou za 60 a víc..
15. 2. 2021 10:19
Re: Klenot mezi auty
Přesně tak. A nevypínatelnej start-stop v 5er už je jenom třešnička na dortu..
15. 2. 2021 10:18
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
Porsche opravdu nemusím z politických důvodů - zvedá se mi z těch post-esesáků kufr.
15. 2. 2021 10:18
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
nebejt mizerný trakce a hlavně toho strašnýho množství chyb, bylo by to slušný auto...
15. 2. 2021 10:15
Porsche krásný, technicky dokonalý, ale...
...ta palubka je jak z devadesátek. Moc retro. Vůbec to na mne nedýchá luxusem, což by v autě za skoro 6 mega mělo. Když vezmu interiér třeba M5, tak ta je o světadíl jinde. Škoda, protože jinak by si to 5 hvězd zasloužilo.
15. 2. 2021 10:12
Re: Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované s
A kvůli tomu kupuješ Prius ne Porsche? Ty si ale držíš lajnu! ;-)
15. 2. 2021 09:38
Hybridní limuzíny
Za mě se hybrid hodí do těchto velkých limuzín úplně nejvíce. Váha u tak velkého auta už stejně není problém a můžete si koupit benzín (zvuk a kultivovanost je o úroveň jinde i než u těch nejlepších dieslů) a přitom vás to na spotřebě nesežere (a hlavně ve městě nesmrdíte ostatním pod nos).
15. 2. 2021 09:31
Re: Jinej svět
já to moc nesleduju, ale nějak extra moc intelektuálů mezi nimi není... ale holky a rychlý auta mají bez výjimky všichni:)
Avatar - Emel
15. 2. 2021 09:19
Re: Off topic
Nevymlouvej se... buď sem vlož ten co nejde, nebo mlč ;-)
Avatar - JirkaVejrazka
15. 2. 2021 09:15
Re: Jinej svět
Z hlavy me napada Petr Cech, ale neni myslim jediny.
15. 2. 2021 09:12
Re: Panamera
tak Cayenne je taky jako plug-in hybrid, od nejakych 2,6 mega po cca 6,5 mega
Avatar - _Karel_
15. 2. 2021 09:05
Re: Off topic
Některé jdou, ale ty ze seznamu ne, opakovaně. ;-)
Avatar - _Karel_
15. 2. 2021 08:58
Re: Off topic
U nás na Seznam.cz, ale nejdou sem vkládat odkazy. Oznamují to jako fakt.
Avatar - Emel
15. 2. 2021 08:57
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Superb iV je zrovna naceněný dost vstřícně... ve srovnání s naftou. Ale to zrovna tobě asi psát nemusím...
15. 2. 2021 08:56
Re: Klenot mezi auty
"Budou, asi, možná"...pořád dokola. Aktuálně nejsou, není a nevíme kdy tomu tak bude.
Avatar - iudex
15. 2. 2021 08:55
Re: Off topic
Presne, tipujem že táto generácia áut strednej triedy je posledná, ktorá má ešte viacvalce. Takže kto chce poriadny motor, má zjavne poslednú šancu.
15. 2. 2021 08:54
Když zde fostek může prezentovat nechutnosti maskované smajl
tak já si zase neodpustím úryvek z wikipedie o osobním žívotě Ferdinanda Porsche.

Ferdinand Porsche byl členem NSDAP. Členem se stal v roce 1937. U SS dosáhl hodnosti SS-Oberführer a za jeho činnost mu byl v roce 1944 propůjčen prsten s umrlčí lebkou (Totenkopfring). Byl také nositelem Válečného záslužného kříže bez mečů (Kriegsverdienstkreuz).
Avatar - Emel
15. 2. 2021 08:53
Re: Klenot mezi auty
Enyaq od 38, Taycan od 83... to je totéž, jen pozpátku :-)
Avatar - iudex
15. 2. 2021 08:52
Re: Off topic
Kde je to oficiálne? Ja som zatiaľ čítal len "údajne", "má mať" a pod., nič ofiko od Mercedesu.
Ako nechcem tomu veriť, fakt je neuveriteľné, že by Mercedes vypustil naraz ako V8, tak aj R6, ale doba je taká, že to naozaj asi nebude kačica. :-(
Tak to vyzerá, že jediný v strednej triede s plnohodnotnou ponukou viacvalcov zostane 3er (M340i, M3, M3 Competition) :yes: Aj keď tipujem, že s generáciou G20 to tiež skončí (tak hor sa šetriť, kým je ešte v ponuke).
P.S. A majitelia Stingeru GT sa môžu Mercedesu smiať.
15. 2. 2021 08:49
Re: Klenot mezi auty
Ničil jednu baterku za druhou. :D :D :D

Když budeš jezdit na rychlonabíječky, tak ti vydrží namísto 500.000km jen 250.000km?

No, než si ty koupíš elektromobil, tak už budou všude (už dnes dostupný) budou baterky s výdrží přes milion km. Takže ta baterka pravděpodobně přežije auto i přes rychlonabíjení.
Avatar - iudex
15. 2. 2021 08:41
Re: Panamera
V ktorom paralelnom vesmíre sa 700k Porsche za 200t eur používa ako mamacar? 8-s
15. 2. 2021 08:33
Re: Klenot mezi auty
To je antiekologické zvěrstvo. A dohnala je k tomu legislativa. Stejně dobrá, která ve Francii před dekádou upřednostňovala a zvýhodňovala naftová auta ve městech.
15. 2. 2021 08:31
Re: Klenot mezi auty
To nezpochyňuju, tenhle typ rakety s plochou dráhou letu jsem ještě nezkoušel :-)
Avatar - Dinar
15. 2. 2021 08:29
Re: Klenot mezi auty
Tak víš, jak u porsche, 83 v reálu znamená 100, a to nebude nijak extra vybavené auto. Ale i tak, cenově ok, na porsche.
Avatar - Dinar
15. 2. 2021 08:27
Re: Klenot mezi auty
Ty mildhybridy jsou zrůdnost, žádný reálný přínos, jen metráky navíc.
15. 2. 2021 08:27
Re: Klenot mezi auty
Jako narovinu řečeno mi základní zadokolkovej Taycan za 83 tis euro zní jako super nabídka. Vedle Enyaqu za 1,5 nebo přestavěný iX3.. A o neprodejným EQC ani nemluvě.
Avatar - Dinar
15. 2. 2021 08:26
Re: Klenot mezi auty
Za ty peníze, infi, proč ne, ale proti tomu poršeti je to koloběžka. ;-)
15. 2. 2021 08:25
Re: Klenot mezi auty
Tak MHEV v případě Q7 přidalo 200kg. A to mi vážně řekni, kde.
15. 2. 2021 08:24
Re: Off topic
Těžší?!?

No tak to pořádně. Atmosférický 63 AMG se vešlo pod 200kg. Pro srovnání do nebes vytahovenaje a už hliníkovej 2,5 TFSI mělo kolem 180kg. Litinový 2,0 TSI mají přes 150kg. Takže PHEV s 24kWh baterií musí chtě nechtě přidat aspoň 300kg, spíš 350..
15. 2. 2021 08:23
Re: Klenot mezi auty
Vem si jak tloustne taková ta klasická manažerská 5er...
15. 2. 2021 08:22
Re: Klenot mezi auty
Příšerně těžká, tak to zní v kontextu 7er e38. Ale i ta měla ve v12 přes dvě tuny. S 600 mamut mělo 2,2 bez řidiče. Současný S400 CDI má 2,3... Jestli Taycan, tohle nebo to S400 vyjde to nastejno. A ostatně x5 m50d měla taky přes 2,35 tuny..
15. 2. 2021 08:17
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
No to máš bohužel pravdu. Zase já jsem fakt rád, že jsou auta jako je tato Panamera na trhu. Ježdění PHEV mi vyhovuje a jsem s ním spokojenější, než s porovnatelnou benzínovou/naftovou variantou. Nicméně nikomu ten názor nevnucuju. Co mi vadí je, že v kategorii aut do milionu prostě na výběr není. Za dva už jo, ale v kategorii aut, který byly před pár lety za půl není skoro nic. O Passatu CC R36 před 10 lety ani nemluvě.
15. 2. 2021 08:12
Re: Klenot mezi auty
Mě se tahle poloviční cesta pozdávala už s Infiniti Q50h, to auto mělo jen příšerné řízení, ale jinak hezky jezdilo, dala se projet půlka Prg v EV modu.
Jen kdyby ta auta nebyla tak těžká, ale jezdit město a příměsto na elektriku mě nijak nevadí, naopak.
Avatar - KANKUNEN
15. 2. 2021 08:03
Re: Off topic
Mi stačí spočítat emise takto sežralo to 15 kWh a 6 litrů benzínu na 100. Takžš CO2 180g/km
Avatar - KANKUNEN
15. 2. 2021 07:57
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Jo aha, strom má filtr a to co vytvořil člověk tak vyplivne zpět.
Avatar - Dinar
15. 2. 2021 07:55
Re: Klenot mezi auty
Jo, taky si myslím, že v reálu se masově elektro v autech v dohledné době prosadí max. ve variantě phev. Phev jsou sice dvě auta v jednom, ale řeší to, v rámci reálných technologických a technických možností (nejen aut samotných, ale i infrastruktury), jak požadavek na snížení lokálních emisí, tak požadavek na univerzalitu auta díky neomezenému dojezdu. A navíc, tohle porsche, vzpomeň, jak jsem ti volal, když jsem se svezl, je to snad poprvé, kdy bych se naprosto ztotožnil s titulkem článku, s hubou dokořán. To auto je fakt parádní. :-) :yes:
15. 2. 2021 07:43
Re: Off topic
Co mi jenom takovýhle prohlasovani připomíná...
?
15. 2. 2021 07:43
Re: Jinej svět
:-) :-) :-) :-) :-) ;-) :-)
Rád bych viděl fotbalistu jednickare :-)
15. 2. 2021 07:31
Re: Klenot mezi auty
Čím více nadšených výkřiků ve vztahu k elektromobilitě, tím jsem skeptičtější. Většina těch výkřiků totiž řeší mobilitu skrz optiku vlastní rohožky a obvykle končí slovy "však to musí každému stačit".
Při tom jak spousta lidí okolo mě používá auta (mě nevyjímaje), tak mám obavu, že bych byl neustále na rychlodobíjení a ničil jednu baterii za druhou. A to mám výhodu vlastního domu s možností nabíjet, narodil od milionů domácností v bytových domech.
15. 2. 2021 06:34
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Ano, a ta cca 3 %, co jsou od nás navíc, zůstávají v prostředí a kupí se. Čili pak člověk za několik desetiletí skončí s dvojnásobkem toho, co bylo v atmosféře původně.
15. 2. 2021 04:19
Re: S hubou dokořán...čtyři a půl hvězdy
Připadají ti 4,5* mezi dodávkami to samé jako v lux třídě? ;-)
15. 2. 2021 00:32
Jinej svět
Tohle je věc, ke které běžně člověk asi moc necuchne. Na fotbale nám vždy trenér říkal, ať se hlavně dobře učíme , pac pěkný holky a rychlý auta jsou pro jednickare... No, co dodat, myšlenka dobrá, ale jak praxe ukázala, to je málo 😀
Všem šťastným majitelům přeji spoustu radostnych kilometrů 😀
15. 2. 2021 00:11
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
:yes: :-)
15. 2. 2021 00:10
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Ne dlouho. A není to svobodnej trh. Dotace, tlaky, pokrytectví.
15. 2. 2021 00:09
Re: Off topic
To je zlý...a bude vážit víc, než ten V8 :no:
Mám nápad...oblečeme se jako ninjové a půjdeme zabíjet elektroprasata.
Začal bych Hamunou.... :-[] :-[] :-[]
15. 2. 2021 00:07
S hubou dokořán...čtyři a půl hvězdy
Jako včera Proace Verso.
Má tady ještě někdo chuť se bavit o objektivitě hodnocení Toyot? :-!
Fostek rulezzz!!! :yes:
Avatar - Emel
14. 2. 2021 23:23
Re: Panamera
Mám pocit, že v obou případech byl stejný problém - snaha použít co nejvíc markanty 911 na SUV / limuzínu (navíc zrovna v té nejošklivější generaci). Ale... když líbí, tak líbí, to nic proti.
14. 2. 2021 22:56
Re: Klenot mezi auty
Mne se zdalo jako nesmyslne reseni Tesla Roadster pred 12i lety...

Ted to mam naopak.
Avatar - Machýrek
14. 2. 2021 22:54
Re: Off topic
Čas něco přikoupit se krátí...
14. 2. 2021 22:22
Re: Porsche
To je jenom otázka designu, E-tron GT RS je pořád jedna a ta samá platforma VW PPE jako Taycan. takže technicky jsou to jednovaječná dvojčata a tudíž používání termínů jako lepší/nejlepší je celkem mimo téma..
Avatar - _Karel_
14. 2. 2021 22:20
Off topic
Tak je to asi oficiální - C63 AMG 4válec PHEV.
14. 2. 2021 22:11
Re: Klenot mezi auty
Vsechno je relativni:) me se elektro prvne zdalo jako nejlepsi reseni ale cim vic o tom člověk cte a blizi se to tak zacinam bejt opatrnej a zacinam snit o crown victoria v8:)
Avatar - _Karel_
14. 2. 2021 22:05
Re: Panamera
Já s tou fotkou nemám problém, mě se líbí pořád stejně.
14. 2. 2021 22:04
Re: Klenot mezi auty
Presne, je to spojeni dvou svetu a urcite bajecny univerzal. :yes:

Ale ja budu tleskat Taycanu.
Tam neni zastoupena ta stara doba. :-!
To auto je cisty nejen (lokalne) emisne, ale i technicky. Absence spalovaciho motoru je uzasny zjednoduseni.
14. 2. 2021 22:03
Re: Panamera
Porsche je vazne husty..pokud na to nekdo ma lepsi auto tezko hleda jen je blby kdyz z toho vyleze Zemanuv poradce nebo vychodni mafie.. vim ty auta za to nemuzou ono na zapade s tim naštěstí jezdi jina klientela svyho casu jsem touzil po Tesle ale tohle je proste asi nejvic:)))
14. 2. 2021 22:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
14. 2. 2021 22:02
Re: Panamera
Zejména ten zadek je divnej. Pro změnu je to příklad auta, který na fotkách ještě dobrý... ale naživo je to pro mě neforemný... nemluvě o tom, že jsem jich spoustu vídal v černý a ta barva tomu tragicky nesluší.

Pokud bych měl vybrat fotku, kde Panamera MK1 vypadá tak, jak já ji vnímám... tak takhle:
https://i.insider.com/…88e4a778008bbd6e?…
14. 2. 2021 22:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
14. 2. 2021 22:01
Re: Re: Panamera
Viem o človeku, čo kúpil pred čosi viac ako rokom Panameru aj pre manželku. Výsledok bol ten že v nej jazdil len on, ona jazdí v Bentayge a medzičasom on vymenil Porsche za Bentley GT. 🙂
Avatar - _Karel_
14. 2. 2021 21:57
Re: Panamera
Mojí se taky líbí, a i když je na SUV, měnila by hned.
14. 2. 2021 21:56
Re: Panamera
Jaky hrani?
Pro cloveka, co chce Panameru a bude dobijet, tak tam ten prinos bude.

Me tyhle reci o ekologii vazne nebavi.
Tezko muzes od beznych majitelu Porsche chtit, aby jezdili tramvaji. :no: :no:
Wtf

Kazda snaha se pocita. A u Taycanu (treba pristi auto...) uz ten rozdil v ekologii muze byt propastnej, kdyz si majitel poridi solary atd.
14. 2. 2021 21:52
Re: Panamera
Ja to myslel trochu jako for no ale zase kdo rad ukaze ze na to ma a nemusi suv tak ideal ja bych manželce hned jeden podstrcil a bral bych turizmo
14. 2. 2021 21:50
Re: Klenot mezi auty
lakalo by me zkusit 4se hybrid, treba by byl trosku lehci
Avatar - _Karel_
14. 2. 2021 21:41
Re: Panamera
První Cayenne se mi taky nelíbí, ale u první Panamery se divím, co proti ní všichni máte :-)
14. 2. 2021 21:38
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
slabsi a podobne tezky (a podstatne min obratny a bez 4x4) S 65 AMG zralo ve meste 25-30 a dostat se pod 20 skoro neslo. Jako jasne v12 je v12, ale tohle je jinej svet. A jak uz tu zaznelo, chces benzin, kup si ho. Chces elektriku, mas Taycan. V tuhle dobu kdyz na to mas je neuveritelnej vyber.
Avatar - _Karel_
14. 2. 2021 21:34
Re: Panamera
Já jsem zastánce pluginů, ale tohle mi přijde jen jako hraní na ekologii. A odhaduji, že coby mamacar bude častěji sloužit Cayenne - když už Porsche.
Ale nic proti - pokud to někdo chce.
Avatar - _GTE_
14. 2. 2021 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
14. 2. 2021 21:10
Re: Panamera
U Porsche je vidět, jak se ta auta učí. Jak první Panamera, tak první Cayenne za mě byly nevzhledný disproporční auta... a voila, o pár let později to najednou působí přirozeně a až kompaktně. U Panamery jsou teda ty dvě verze... hm, asi bych si měl jít přečíst test.
14. 2. 2021 20:42
Re: Panamera
Tak pokud bude slouzit jako mama car tak se plug in hodi;)
Avatar - KANKUNEN
14. 2. 2021 20:24
Re: Těm co mají emisní normy za nereálné
Dva a půl tuny, žere to elektriku a kýbl benzínu na 100km. No a na papíře to šetří sodovkový plyn, který z 96,5 % tvoří sama příroda.
Avatar - _Karel_
14. 2. 2021 20:24
Panamera
Parádní auto, nedostupná cena.
Je smutný, že i u této značky, u auta za +5mio musí člověk kvůli výhřevu sedaček patlat jak v Peugeotu.
Kdybych na to auto měl, tohle by mě sralo nesmírně.
Hovínkový interiér teda nevypadá zrovna lákavě, ale to je věc konfigurace.
Příplatek za PHEV 6t.E vzhledem k ceně auta není nijak zásadní, ale v ČR bych k jeho koupi důvod nenašel.
14. 2. 2021 19:53
Porsche
je úžasné v tom, že se nesnaží upřednostňovat jeden typ pohonu, ale prostě postaví nejlepší limuzínu s hybridem, se spalovákem a i jako EV (Taycan) a je jen na preferencích každého soudruha co si vybere. A ať si vybere co si vybere, tak má jistotu, že dostává to nejlepší ve třídě.
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2021 19:44
Těm co mají emisní normy za nereálné
Dost dobrý řešení CO2 a poměr spotřeby ropy vs výkon :yes: :yes: :yes: