Maska chladiče rozdělená na dvě části patří k autům značky BMW desítky let. Víte ale, že německá automobilka ve své historii prodávala i vozy, které ikonické ledvinky neměly?
Třeba právě zmiňovaný Glas 1700 se na začátku sedmdesátých let dál vyráběl v Jihoafrické Republice pod názvem BMW 1800 SA, resp. 2000 SA, na rozdíl od evropské produkce ovšem v původní podobě bez ledvinek, jen s logem BMW. Zajímavé je, že tyhle modely později dostaly i facelift, tentokrát už s ledvinkami.
Re: A teď se mužou všichni pos#at že BMW bez ledvinek není B
Ty si ňáký viděl? Právě že ne viď. A přitom takový iX3 by si je klidně moho odpustit, jsou mu k ničemu. Ale míto toho tam trčej jako zadeklovaný elvisovo brejle. :-! ábec všechny elektromobily se budou moct bez těch bobřích zubú obejít. :D