Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Subaru Outback konečně dorazí do Evropy. Vsadí na atmosférický 2,5litr a moderní kabinu

Subaru Outback aktuální generace BT se vyrábí už od léta 2019. Do Evropy však zamíří až v letošním roce.
Zpět na článek
25. 2. 2021 13:57
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Vidíš - a já si troufám :-[]
A jestli chceš přes držku, jsem ti k dispozici :yes:
Mizerný řidič přirozeně pohon všech kol ocení ...
25. 2. 2021 13:56
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Jak může být atmosférický motor lepší v pružném zrychlení???
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2021 12:10
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
"trebas zde vychvalovany passat vypadl pote, co pohorel v small overlap testech v US"
Avatar - AnGeor
24. 2. 2021 11:48
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
hlavne jsem to auto kupoval v US a jestli si myslis ze EU passat na to byl lepe, tak :yes:
24. 2. 2021 10:10
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Tabulkové hodnoty znám, ale také mám ta auta důkladně projetá. Outback je rychlejší.

Nevím, jestli z 0- 100, tenhle údaj mě nezajímá a je fakt, že atmosféra potřebuje otáčky a CVT neumí launch control... ale v reálném provozu je Outback rychlejší, a to znatelně.
24. 2. 2021 09:57
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Dam ti cenne doporuceni: netroufej si delat zavery, co potrebuji/nepotrebuji jini, kdyz o jejich potrebach prirozene nic nevis. Ukazujes tim, ze nepatris k tem nejmoudrejsim. Kazdy zna nejlepe sve potreby - potreby a preference kazdeho jednotlivce jsou ruzne. Neexistuje nejlepsi auto na svete - jsou jen auta, ktera jednomu vyhovuji vice a druhemu mene, dle toho, jake ma dany jednotlivec potreby a preference. Tak bych to uzavrel tim, ze ty muj nazor znas, ja tvuj nazor znam. Nase nazory se vyrazne ruzni. Nehodlam si delat ambice nekoho presvedcovat a nehodlam strpet, aby nekdo presvedcoval me. Howk
Avatar - kari.laz
24. 2. 2021 09:38
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
To opravdu není :D :D :D
24. 2. 2021 06:26
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Jestli te nezajímá zrychlení, nepotrebujes opravdový pohon všech kol a nevadí ti projev CVT, potom to skutečně může být ideální vůz pro tebe.
Letošní zima byla opravdu poradna - ale ani jednou jsem neměl se zadokolkou problém... pro me osobně je úplně zbytečné mít pohon všech kol. Obzvláště, když kvůli emisím ho používá čím dal méně výrobců.
24. 2. 2021 06:12
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Reaguju jen na tvrzení kolegy, ze Superb je pomalejší auto. Není.
24. 2. 2021 01:04
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
2Mig_35:
Ja tu nehodlam diskutovat o "tabulkovych hodnotach". Jestli ty ano, tak si verim bez pochyby dokazes pripravit mega xls tabulku s porovnavanim vsech moznych i nemoznych parametru. Jestli ti jde jen o to, tak se do toho pust, treba ti z tech tabulek vyjde nejakej "rozumnej" vysledek. Ja mam tabulky u zadele. Me bavi jezdit s autem, co ma vynikajici jizdni vladtnosti, skvelou pruchodnost v terenu (v dane tride NAPROSTO BEZKONKURENCNI), navic s motorem co opravdu mnoho vydrzi, a nemusim kazdou chvili resit neresti nespolehlivosti modernich turbomotoru. Toto ti ty tvy tabulky nereknou. Jen si vyhodnocovani dle tabulek dal pouzivej, to je tvoje volba, do toho si netroufam zasahovat - ja se snazil nadnest zkusenost, ze spokojenost s uzivanim auta nemusi byt nutne v souladu s vyhodnocenim parametru z tabulek. At si to kazdej prebere jak chce 😉
24. 2. 2021 00:40
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Nemyslim si, ze ten vykon je bida - ale tady se koukam v nazorech rozchazime a ja se rozhodne nechci prit. Jestli ti jde jen o vykon, tak se verim zameris na jina auta nez toto, a tomu budu plne rozumet, vzhledem k tomu, jakym zpusobem (jak to alespon chapu) prezentujes svoje priority. Mimochodem na jednu stranu bych rad bych videl tu dodavku s dynamikou outbacka, ale na druhou stranu nechci tu diskusi timto smerem stacet, abychom neodbihali od tematu.
Btw s tvym vyrokem, ze "v české kotlině je pohon všech kol potřeba dvakrát do roka" nemuzu nez nesouhlasit. Treba za uplynuly mesic bylo snehu i v ceske kotline verim vic nez dost, snad uznas. Snehu bylo hafo, teloty az kolem -20C. Jen za uplynuly mesic jsem na silnicich videl spoustu "zoufalcu", kteri evidentne nebyli spokojeni s pouhou jednou pohanenou napravou. Mam za sebou mnoho vyletu do horskych oblasti, ktere to dokladaji. A jednoho (mozna jednoho z odmitacu 4x4, jako ses ty) se mi zzelelo, a vytahl jsem ho pred 2 tydny na lane ;-)
To uz jsem mimochodem delal v minulosti mnohokrat. Je ftipny sledovat ty komentare, jak v nasich podminkach "neni ctyrkolka potreba" a pak jak mi obrazne receno "libaji nohy", kdyz je vytahnu ;-) Fakt dobry chucpe.
Fyi, krome obcasneho snehu se kvalitni nahon na 4 kola hodi i pri snad kazdem desti, ten mame celkem casto - aquaplaning ja neznam, zatimco ti, co konci ve skarpe, nebo nedej boze omotani kolem stromu, ho znaji... a pak teren - nekolikrat do roka jezdim s outbackem do stredne tezkeho az celkem tezkeho terenu - at uz na tankodrom Milovice, nebo do ruznych jinych offroad center vc Hummer centrum. Tam bez kvalitniho 4x4 a podvozku s vyssi svetlou samozrejme nemas sanci. To je verim bez debat. Zkouset terenni schopnosti Outbacka je pro me daleko zajimavejsim a vetsim adrenalinovym zazitkem, nez slapat na plny plyn na semaforech. Tak jestli chces obhajovat nevyuzitelnost kvalitniho nahonu 4x4, tak doporucuju, aby ses zameril na sve potreby a nedovoloval si hodnotit potreby ostatnich, o kterych nemas poneti 😉
24. 2. 2021 00:06
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
2kari.laz:
Ver mi, ze si svoji garaz nemusim nijak "obhajovat", uz vubec ne vuci diskutujicim na tomto foru ;-)
Ty Subaru, ktera jsem uvadel, ze nam prosly barakem, jsem nezminoval proto, ze bych se chtel nejak chvastat, ale proto, abych tim dolozil, ze citim dostatecne "kompetentnim" se k Subaru vyjadrovat, coz se myslim neda rici o tech, kteri tyto vozy hodnoti pouze po skouknuti parametru vykonu/hmotnosti v tabulkach nebo po precteni par clanku na webu ;-)
Jestli jsi nabyl dojmu, ze z popisu dynamiky Otbk 2,5 popisuju Allroad BiTDI, tak se nemuzu ubranit dojmu, ze jsi me komentare necetl dostatecne peclive. Audi s motorem BiTDI bych spis popsal jako auto s vyrazne nadprumernou dynamikou, zatimco ja jsem se o 2,5 atmo outbacku vyjadroval jako o autu s (pouze) nadprumernou dynamiku. Doufam, ze ti ty rozdily jiz jsou jiz jasne. Zaroven tim samozrejme uznavam, ze moderni vykonne verze naftovych motoru Audi jsou dynamictejsi, nez muj Outback, a nemam s tim zadny problem. Ano, vim to, a presto se mi s tim skvele zije. Fyi, me predchozi auto pred Foresterem XT 2017 bylo btw Audi A6 3,0TDI. A jsem rad, ze jsem z diesloveho sestihrnku A6 presedlal na Forestera XT (XT mel mimochodem o neco lepsi dynamiku nez TDI A6, ale ne ze by to pro me bylo nejak klicove). A pak jsem rad, ze jsem z XT 2017 presedlal na atmosferickeho 2,5 Outbacka 2018. To bylo par mesicu pote, co si manzelka poridila 2,5 outbacka. Ten jeji Outback me tak nadchl, ze jsem prodal sve vykonne XT a poridil si taky atmo 2,5 outbacka, takze nyni mame doma dva outbacky 2,5 v rodine. Snad pochopis, ze jsem si dobrovolne koupil ne zrovna levne auto s mnohem nizsim vykonem proto, ... ze mi treba neslo primarne o vykon :-0
Tak snad ti je to ohledne vykonu jiz jasne, a kdybys mel nejake doplnujici dotazy, rad ti je zodpovim ;-)
23. 2. 2021 19:56
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Načti si tabulkové hodnoty. Superb je ve všech lepší. ;-)
A je lepší i s nižším výkonem. A to jsou ještě minimálně dvě silnější verze toho dvoulitru.
23. 2. 2021 17:47
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Stovka za deset je proste bída. Atmosféra se 180 kobylama je osmdesatkova motorizace. Dřív se ty auta aspoň odlišovaly pohonem všech kol, ale to už je taky passé. Kdybych bydlel v Alpách, mohlo by to být snesitelné vozidlo, ale v české kotlině je pohon všech kol potřeba dvakrát do roka...
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2021 17:28
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Evropský Passat se hlavně v US neprodává.
23. 2. 2021 16:49
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Rovněž máme Outbacka stávající končící generace v rodině, popsal jste to přesně. Dynamika je naprosto adekvátní, určitě bych neřekl, že je to auto líné, spíš naopak je příjemně živé i ve vyšších rychlostech.

Pro srovnání - auto je citelně rychlejší, než Superb 2.0 TDI 110 kW, takže pokud dvoulitrového Superba označíme za průměrně dynamické auto, lze říci, že dynamika Outbacku je nadprůměrná.

CVT je super. :-)
23. 2. 2021 16:32
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Z toho co jsem napsal melo byt mj. jasne, ze i kdyz jsem mel dva turbo forestery a jeden sestivalcovy outback (vsechny tyto tri modely jsou mnohem rychlejsi nez muj soucasny outback 2,5), tak jsem se svym aktualnim otbk 2018 velmi spokojeny. Prijemny univerzal. Nikomu to necpu, jen sdilim sve zkusenosti, ktere snad nekoho obohati/inspiruji ;-)
23. 2. 2021 16:29
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Uprimne nerozumim, proc se vam zda, ze by to mela byt protichudna tvrzeni.
"poskytuje nadprumernou dynamiku, neni to sice zadny trhac asfaltu, ale pri vytoceni do vyssich otacek jede obstojne".
Vzdyt jsem to napsal myslim celkem dost jasne. Jede to nadprumerne rychle, ale ne zas tak rychle, aby to trhalo asfalt.
Chtel jsem svym prispevkem nekoho obohatit o par cennych postrehu, vzhledem k faktu, ze jsme meli jiz seste Subaru - to myslim neni moc casty ukaz v nasich podminkach. Misto toho, aby to nekdo ocenil, tak se zda, ze se chytl jen trol. Ach jo ;-\
23. 2. 2021 15:56
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
No přijde mi to jako protichůdné tvrzení.
Nadprůměrná dynamika u me není zrychlení jako u dodávky.
23. 2. 2021 15:27
Re: Outback
Jeďte si to projet, tabulkové údaje trochu klamou, reálně to auto jezdí velmi pěkně a motor na něj naprosto stačí. Typický Superb 2.0 TDI 110 kW je pomalejší.
Avatar - AnGeor
23. 2. 2021 14:37
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
hele to je predsi mistni kolorit u jakehokoliv clanku o Subaru... je to slabe a moc to stoji!
jenze ja kdyz jsem si kupoval nove auto, mel jse ve vyberu i ostatni znacky a trebas zde vychvalovany passat vypadl pote, co pohorel v small overlap testech v US, kde mu po nehode nesly ani otevrit dvere.. ja mam proste svou rodinu radsi nez nejakeho toho kone navic... jenze to s mistni bychari nechteji videt, ti vidi zrychleni na 100 a to je ten nejlepsi udaj, podle ktereho se rozhoduji, tedy podle ktereho bychari...
Avatar - kari.laz
23. 2. 2021 13:58
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Nechtěl jsem to komentovat, ale přesně jak píšeš :D
Navíc celé je to ukázková obhajoba své garáže. Já VavruPe neubírám že je spokojen a že mu vše na tom vyhovuje, ale jak to napsal, tak to vyznělo spíše jak když má Allroad BiTDI.
23. 2. 2021 13:58
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
co tim chtel basnik rici?
Avatar - kari.laz
23. 2. 2021 13:56
Re: Zaujimavost k Outbacku
Je to největší sranda s takovým autem. Takový žigul, to nemá chybu na sněhu :D ideálně někde na locou a jen s tím dělat blbosti :D
23. 2. 2021 13:34
Re: Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Není to trhac asfaltu a poskytuje nadprůměrnou dynamiku.
Avatar - speedfred
23. 2. 2021 13:20
Re: Zaujimavost k Outbacku
Jedno také auto bez ničoho a v RWD mám, a v zime je veselo. :-[] Do toho keď sadne terajšia mládež tak sa nestačia diviť.
Avatar - kari.laz
23. 2. 2021 12:24
Re: Zaujimavost k Outbacku
Tak jeslti ten, co umí řídit bez asistentů, přiblížení. line asisit, vyhýbání cyklistů, samobrždění a já nevím co ještě, tak jsem asi superman a t yby jsi možná měl dojít s řidičákem na úřad a odevzdat ho, jestli to bez těch asistentů nezvládáš a ještě považuješ lidi, co normálně řídí za supermany.
Představ si, že dokonce ještě jezdí auta bez jediného asistentu i bez ABS. To už bude asi supermanův král, kdo to dokáže uřídit, co?
23. 2. 2021 11:00
Re: 3,6R je moc pěkný svezení
Já nikde neřeknu, ze jsi to nevěděl. To by ty plejády na obrázku úplně vybledly:)
Edit: a k te automatove verzi - musíš vystrcit hlavu ze zadku ;-)
Avatar - lamal
23. 2. 2021 09:54
Re: Subík
aha cize outback nechces, ale keby bol za 600 tak by si sa uskromnil, to ma pak Subaru tazke
Avatar - Beefcake
23. 2. 2021 09:29
Re: 3,6R je moc pěkný svezení
Akurat, ze to, ako si to sformuloval, je uplny nezmysel.
Mal si rovno napisat, ze to malo VTD ako starsie Outbacky a Legacy a ze sa to tyka len stredoveho diferencialu.
A nie sa odkazovat na special lokalnu ediciu A line, ktora ma aj kopec dalsich zasadnych rozdielov voci "normalnemu" STI. A ktoru u nas zrejme nikto ani nevidel.
Standard STI je manual+DCCD.
Avatar - speedfred
23. 2. 2021 09:29
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
To bolo schválne , či ma stále sleduješ. :yes: :-[]
Avatar - Beefcake
23. 2. 2021 09:26
Re: Zaujimavost k Outbacku
Ok, zabudol som, ze tu su sami supermani. Dufam, ze uz mas precviknute aj kable od ABS senzorov. Mimochodom, tu sa da velka cast veci jednoducho vypnut a na rozdiel od mnozstv inych systemov to podla testov aj funguje.
23. 2. 2021 09:18
Zkusenosti s dynamikou 2,5 atmo
Videl jsem tu v diskusi nekolik komentaru kritizujici dynamiku atmosferickeho motoru 2,5 a pridavajici nelichotive pripominky k vyssi hmotnosti a cvt prevodovce. U vetsiny z techto komentaru se nemuzu zbavit presvedceni, ze to komentuji lide, co si jen precetli neco na internetu, mozna jen technicke udaje, ale Outbacka s 2,5 v predchozi generaci ani neridili. Navic k tem komentarim typu, ze se firme Subaru nepodarilo vydolovat z aktualniho modelu vic nez 124kW: Tento vykon je nizsi nez j predchozi generace, samozrejme to je tazeno prisnymi EU limity - v USA ma ten samy motor o 10kW (14k) vic.
Ja a manzelka mame jiz seste Subaru, meli jsme i silnejsi motorizace (Forester 2,0XT 2003, Outback 3,0 2006, Forester 2,0XT 2017), a k dynamice Outbacka v minule generaci, ktereho ted mame, se muzu vyjadrit asi takto: poskytuje nadprumernou dynamiku, neni to sice zadny trhac asfaltu, ale pri vytoceni do vyssich otacek jede obstojne, ma pekny zvuk a CVT prevodovka je uzasna. Mame uz 3. Subaru s CVT prevodovkou (XT 2017 a Outbacky 2018 a 2019) a ja i manzelka se shodneme, ze jinou prevodovku jiz nechceme. Jsem velmi rad za atmosfericky relativne velkoobjemovy motor, jizda s nim mi sedi lepe, nez 2,0XT 2003 a 2017.
Nesouhlasim s tim, ze nekteri popisuji Outbacka jako tezke ci tezkopadne auto - na to, jak velke auto to je, patri mezi ty lehci.
23. 2. 2021 08:48
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Shodou okolnosti jsem jednoho svetleho Priuse v nedeli odpoledne predjizdel v lese kousek od Jarosova nad Nezarkou. Kdyz jsem ho predjel, tak na me zatroubil. Ale asi to nebyl tento Prius, protoze tento pise, ze se to odehralo vcera a ne v nedeli, a ze byla mlha, zatimco byl jen jemny naznak mlhy - bylo videt aspon 500m dopredu.
23. 2. 2021 08:35
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
A čo vili? Venčeky? :D
Avatar - kari.laz
23. 2. 2021 08:34
Re: Zaujimavost k Outbacku
Já mám v každém autě systém "my eyes" který funguje nejlépe a nemusí díky tomu mít auto nepodarek CVT, aby to fungovalo a nes*ere člověka X asistentů, co nejdou vypnout.
Avatar - kari.laz
23. 2. 2021 08:21
Re: Toho se ale v Evropě i vlivem emisních norem nedočkáme
Což by jen potvrzovalo to, že automobilky nenabízejí jen t co lidé chtějí, ale musí koukat i na aspekty regulací, zda se jim to vyplatí.
Avatar - speedfred
23. 2. 2021 06:58
Re: Tomu říkám punk....
A ty žiješ kde? V Bangladéši ? Tam majú asi lepšiu ponuku, všakže.
Avatar - speedfred
23. 2. 2021 06:47
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Jelene sa možno aj báli keď cez les išli dve autá vijúce vdaka CVT. :-[]
Avatar - Beefcake
23. 2. 2021 00:30
Re: Subík
Nechce sa mi to klikat, ale tipujem, ze Alltrack bude v podobnej vybave vyrazne drahsi. Altrack dnes zacina tam, ked 3-4 dozadu bol stred ponuky Touaregu...
Avatar - Beefcake
23. 2. 2021 00:28
Re: Tomu říkám punk....
Pan by asi mal vytiahnut nos zo zadku, cize Europy.
Avatar - Emel
22. 2. 2021 23:14
Re: Subík
Jasně, nemá. Záleží co od toho chceš. Iudex psal "nejdostupnější velké kombi ve čtyřkolce", já říkám, že bych Insi vč. té Cross asi byl schopný koupit i za míň... ale třeba taky ne, letos jsem se ještě nedíval.
Avatar - Emel
22. 2. 2021 23:09
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
V USA? Tady asi ne... nebo jo?
Avatar - _beta
22. 2. 2021 22:09
Re: Toho se ale v Evropě i vlivem emisních norem nedočkáme
Predaje Subaru vystrelili hore až keď začali predávať turbodízle.
Skončili turbodízle, skončili predaje.
Tých pár exotov, čo si to kúpi aj s benzínom to nevytrhne.
22. 2. 2021 22:01
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Myslím, že paletu zákazníků by Subaru mohly závidět všechny značky, aspoň před nějakými deseti lety to byla značka vysoskolskych profesorů a doktorů. Ses mimo jak beckhamova penalta na MS.
22. 2. 2021 21:51
Re: Outback
Měl jsem Outbacka 2,5 124 kW, vůbec se mi to pomalé nezdálo, už tím, že je to boxer tak jeho charakteristika výkonu a krouťáků je jinde. Nemá smysl řešit u boxeru papír.
22. 2. 2021 21:49
Tomu říkám punk....
Všichni na výkonu přidávají, zatímco Subaru ubírá. Pár let zpátky šlo koupit wrx stí nebo Forester XT, 2.5 v outbacku měla 129kw. Dnes? Outback oslabil a wrx ani XT neexistují. Zůstala nám tu auta pro bohaté důchodce. Díky, Subaru.
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2021 21:42
Re: Toho se ale v Evropě i vlivem emisních norem nedočkáme
Je tedy zajímavé, že nikde mimo Evropu zákazník nepreferuje 110kW atmosféru ve sportovním kombi ani 124kW atmo ve střední třídě. Nebo že na prodejích Subaru není vidět, jak se evropskému trhu přizpůsobují. To samé Mazda. Evropský trh prostě je formován emisními limity, výrobci průběžně vyřazují motorizace a před koncem roku registrují nízkoemisní auta, aby zůstali v černých číslech.
Avatar - speedfred
22. 2. 2021 21:07
Re: Outback
Chceme byť predsa eko, tak zdaníme všetko fosílne aby nebol náhodou prebytočný "teplý vzduch".
Avatar - _beta
22. 2. 2021 20:07
Re: Toho se ale v Evropě i vlivem emisních norem nedočkáme
Orezávajú, lebo sa to asi nepredáva. A potom sú diskusie plné bykupcov, čo plačú že sa to nepredáva. A keď sa ich spýtaš, kedy si už konečne ten vychvaľovaný puristický Saab/Alfu/Subaru/BMW s manuálom/nejaký iný okrajový žáner kúpia, tak ťa pošlú do zadele.
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 20:07
Re: Subík
no, já bych to viděl na většinu EU
Avatar - Beefcake
22. 2. 2021 20:03
Re: 3,6R je moc pěkný svezení
Tak to silne pochybujem, ze Outback mal DCCD. A vpredu i vzadu samosvor. Blbost.
22. 2. 2021 19:34
Re: 3,6R je moc pěkný svezení
Starší kusy z EU měly pohon všech kol identicky s STi,
Šestistupňovou automatickou převodovku s hydromenicem a stejný motor... podle mého lepší koupě
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 18:55
Re: Subík
No já jeho cenu nerozporuji, jen že mě konkrétně by stačilo něco levnějšího, milion na auto nemám :) Ale když už, tak kolem 1m je to, co mám jako nové jen to nemá vyšší světlou výšku, což nepotřebuji, takže já bych volil stejně, ale takové auto mám, popřípadě Insignii, Outback bych bral za nějakou fajn cenu, jako je níže ta skladovka. Nicméně, to je můj názor, Outback se mi jinak fakt líbí.
22. 2. 2021 18:30
Re: 3,6R je moc pěkný svezení
Pár let už bohužel ne, auto je přivezené z US.
22. 2. 2021 18:25
Re: 3,6R je moc pěkný svezení
Na otomoto.pl je par Outbacku i Legacy s timhle motorem... není problem ho pořídit - a v Litvě jsou tuším taky.
Avatar - Emel
22. 2. 2021 18:13
Re: Outback
Přirozeně ne... klesající poptávka, převis nabídky, klesající cena.
Uměle - jo, že to bude "cukr a bič" je jasný... a tohle je určitě jeden z bičů.
Avatar - Emel
22. 2. 2021 18:03
Re: Subík
Tak tohle na inzerci je fakticky taky "cena po slevě"
Jo, na sněhu super, v rámci možností (těžký auto s automatem) je s tím i legrace... ve většině situací to teda jenom nadstandardně sedí a akceleruje, k driftování jsem se zatím moc nedostal, když nepočítáš takový ty plavý výjezdy z křižovatky při malejch rychlostech... ono vůbec moc nejezdím.
22. 2. 2021 17:59
převodový poměr CVT 8,1:1
Ten "převodový poměr" CVT se správně nazývá rozpětí (nebo rozsah) převodů.
Převodový poměr je něco úplně jiného
Avatar - woody-alien
22. 2. 2021 17:30
Re: Subík
Jako OK, tohle je podle mě férová cena. Zmíněný prodejce tedy není oficiální dealer Subaru, země původu - jiná atp. Ale vypadá to, že je to seriózní. Jinak ceník Outbacku na milionu teprve začíná. A tam má člověk samozřejmě tendenci přemýšlet, jestli je to adekvátní. Za něco přes 800 už je to jiná, velkej kombík, automat, AWD, tak to holt nebude žádnej drak, ale je tu předpoklad že to vydrží, nemusíš se bát obrubníků ani sjet mimo asfalt a je tu funkční systém čtyřkolky, ne nějakej ťuflík, co tak maximálně napovídá ESP. Nemám s tím problém. Taky dokážu mít rád věci jenom proto, že spolehlivě dělaj svojí práci.
22. 2. 2021 17:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 2. 2021 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
22. 2. 2021 16:47
Re: Outback
Ti lepsi ekonomovia tvrdia, ze ceny PHM pojdu rapidne hore, asi im verim. Dnes by len naivka ocakavala, ze ceny pojdu dolu z mnohych dovodov... a) urychlenie procesu vyradenia spalovakov, b) stat urychleniu pod zastitou ekologie rad pomoze zvysenim dani
22. 2. 2021 16:45
Outback
Líbí se mi to. Jsem klidný řidič, ale tenhle motor už je fakt na takové auto až neskutečně málo...
Avatar - iudex
22. 2. 2021 16:38
Re: Subík
Jj, zľavy som moc nebral do úvahy, ale áno, reálne Opel spraví na Insi takú cenu, že asi bude jedna z najdostupnejších štvorkoliek.
Inak ako 4x4 túto zimu? V posledných (zimných) testoch Insignie GSi 4x4 si štvorkolku veľmi pochvaľujú.
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2021 16:36
Klasika no
Jsem rád, že ho budou nabízet. Na Subaru jsem trochu změnil názor a i když se mi jejich strategie nelíbí, tak uznávám, že jsou to funkční a dotažená auta. Nabídka motorizací samozřejmě tristní, ale to jsme si způsobili sami. S tím 2.4 T to musí být výborné auto. Možná stojí za to zvážit, jestli místo placení pokuty v ceně udýchané atmosféry nedotáhnout ze zámoří rozumnější specifikaci.
Avatar - iudex
22. 2. 2021 16:35
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
:D :-[]
Avatar - iudex
22. 2. 2021 16:34
Re: Outback
To som chcel povedať, predsa prechodom na EV bude dopyt po benzíne klesať, logicky by teda ceny rásť nemali. Ja to tipujem na
+/- nezmenenú cenu. Na pokles cien by som sa ale nespoliehal, to skôr vzrastie zdanenie, ktoré vykompenzuje prípadný pokles ceny ropy.
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2021 16:30
Re: Toho se ale v Evropě i vlivem emisních norem nedočkáme
Není to žádný blud, nebo si myslíš, že automobilky ořezávají evropskou nabídku motorizací pro nic za nic? Yarisů s 250 k se prodá pár kusů a polovina Toyot jsou hybridy, takže je to vůbec nepálí.
Avatar - Emel
22. 2. 2021 16:25
Re: Outback
Pokud ho nebudou extrémně danit, tak bych čekal, že s klesající poptávkou půjde spíš cena dolů.
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2021 16:25
Re: Subík
Ano, to je dobrá připomínka, viz Levorg. Dvoulitr 110 kW by na kompaktní kombi neměl být žádná katastrofa, ale musíš vzít v úvahu 4x4 a CVT, což dynamiku a pocit z ní otupí. Jezdil jsem středně třídní kombi 98 kW, ale byla to nafta s vysokým krouťákem, FWD a manuálem, žádný problém. Nebo 508 RXH 2.0 HDI 133kW, vůbec jsem neměl pocit nedostatku výkonu.

No uvidíme. Kdyby zůstal na stejných dynamických parametrech, tak by to mělo být dostačující, ale bude to další Subaru pro klidnější řidiče.
Avatar - speedfred
22. 2. 2021 16:22
Re: Outback
Presne toho sa obávam aké budú ceny palív v našej zelenej Európe. Dízel snáď nehajú v rozumných medziach, príp ho ešte viac zadotujú kvôli doprave :-[]
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2021 16:09
Re: Outback
Snad nebude tak zle. Přinejhorším tam automobilka vrazí baterii na 50 km, zvýšenou cenu v některých zemích pokryjí dotace, úředník vysmátý a jezdit s tím budeš normálně za 7 litrů.
Avatar - lamal
22. 2. 2021 16:06
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
hodis sem flame a urazky a potom to obkecavas, zbytocne
Avatar - Emel
22. 2. 2021 15:50
Re: 3,6R je moc pěkný svezení
Známý si to nechal dovézt, myslím z Kanady... nejmenuje se brat Michal?
Avatar - Roman Horký
22. 2. 2021 15:50
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Spíše se divím, že nepotkal Jelena na svém čelním skle. (Samozřejmě že chápu., že ten druhý magor mám být já, v Priusu....)
Avatar - Emel
22. 2. 2021 15:50
Re: Subík
Noo... jako už je to pěkná cena, to nic proti.
Insignii 4x4 bys za to podle mě pořád koupil, například... to k tomu nejdostupnějšímu.
Avatar - iudex
22. 2. 2021 15:47
Re: 3,6R je moc pěkný svezení
Brat asi žije v USA.
Avatar - Emel
22. 2. 2021 15:47
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Třeba ten magor v Subaru taky nějakýho magora potkal... a tím se to vyrovnalo 0:-)
Avatar - iudex
22. 2. 2021 15:46
Re: Subík
Tak cena je vždy až na prvom mieste a value for money nie je rozhodne naše miestne špecifikum, naopak na západe sú častokrát väčší kolenovrti ako v Čechách. Takže Outback za 1,1M? Nikdy. Za 800t? Dobrý kauf.
Avatar - Roman Horký
22. 2. 2021 15:45
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Nemyslím si, že by reálný magor, kterého jsem dnes potkal, nějak narušoval pravidla slušné diskuse Tak pokud tě uráží výraz "magor", omlouvám se ti a dosaď si tam třeba "hazardér". Samozřejmě se mohu mýlit, ale tvůj názor na to není obecně validní.
Avatar - lamal
22. 2. 2021 15:42
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
´´Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal´´ Ty si dokonaly priklad slusnej diskusie a tiez dokonaly priklad demagoga.
Avatar - lamal
22. 2. 2021 15:12
Re: Subík
Akurat, ze tento princip sedi hlavne tu v strede EU, kde je menej penazi.
Avatar - lamal
22. 2. 2021 14:52
Re: Subík
A kolko penazi by si chcel dat za nove a tak prepracovane auto ako je Outback MY2020 ? Tolko ako za Octaviu 1.5tsi ? Podla mna tych 800tisic je uplne adekvatna cena za tak prepracovane, bezpecne, vybavene a velke auto s automatom a 4x4.
Tomu kto toto vsetko chce, Octavia stacit nemoze, nech ma kludne silnejsi benzin v ponuke, stale je to len Octavia.

A to sa nebavme o terennych moznostiach a odolnosti Outbacku oproti Octavii...
22. 2. 2021 14:52
Re: 3,6R je moc pěkný svezení
A odkud ho koupil? v EU už tenhle motor není roky, ne?
Avatar - lamal
22. 2. 2021 14:49
Re: Outback
Mna skorej zaujima ako porastu ceny bezninu, ked sa uz nebudu bezne predavat spalovaky.
Pokial si necham auto so spalovakom co mi vydrzi dalsich 10rokov, zaujima ma ci vobec bude mozne s nim jazdit a za kolko... toto bude este vacsi fail, pretoze pre tych co chceju bude spalovacich aut na najblizsich 15r dostatok.
Avatar - lamal
22. 2. 2021 14:45
Re: Subík
Presne, nepride ti to dobré, tak kupis ine.
Avatar - lamal
22. 2. 2021 14:44
Re: Subík
Ja si ho beriem na milost preto, ze v krajinach kde sa primarne premava existuje velmi vela ludi, co chceju normalne cestovat povolenou rychlostou a zaujima ich prist do ciela... tieto vyhrotene zrovnavacky kazdej koruny s koňom co za nu dostanes mi pridu take diskusne dovody... alebo specifika regionu.
22. 2. 2021 14:37
3,6R je moc pěkný svezení
Bratr po něm dlouho koukal a koupil tuším rok 17 s šestiválcovou 3,6. Moc pěkný svezení a s tímto důstojným pohonem mě to mnohými zatracované CVT příjemně překvapilo.
Avatar - Roman Horký
22. 2. 2021 14:37
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Proč mě? Uveď důvody. V poslední době se zlepšíla funkčnost diskusního systému, už mě nenutí přepínat se abych mohl reagovat. Navíc se zdálo, že osobní útoky již přestaly. Takže můžu vystupovat pod původním účtem.
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 14:36
Re: Subík
Za takovou cenu už to dostává trochu jiný rozměr :yes:
Avatar - iudex
22. 2. 2021 14:36
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Prečo, chceš aby ti dali ban a mohol si vystupovať už len pod jedným nickom? ;-)
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 14:35
Re: Subík
Mám to podobné, ale nabízí se otázka, proč tedy za takové auto dát tolik peněz :) A to jsme u toho, co Outbacku mnozí vyčítají. Jeden čas byl hodně dobře naceněn Forester, kdy se za nějakých 600 dal sehnat s atmo 2.0. nevím, jak je to dnes, ale pro ty potřeby by mi asi stačil... mít k tomu ještě Ostré Clio :-[]
Avatar - iudex
22. 2. 2021 14:34
Re: Subík
Ako ja beriem súčasný Outback na milosť najmä z dôvodu, že to je jedno z najdostupnejších veľkých kombi (a najdostupnejšie so 4x4). Pri tej cene človek odpustí aj slabšiu dynamiku: https://www.sauto.cz/…outback/17868780?…
Avatar - Emel
22. 2. 2021 14:32
Re: Subík
Jestli s tím chce někdo jezdit pro děti do školky a tak ho zajímají víc asistenční systémy, je to jeho věc.
Troufám si tipnout, že to tady bude klasická rovnice "slabý motor + těžké auto + cvt = nepříjemná akustika i pro běžného řidiče"... ale vlastně nemám žádný důvod to zkoušet.
Avatar - iudex
22. 2. 2021 14:29
Re: Outback
Ak má bežný človek nové auto zar za 4-8 rokov, to znamená už len jedno, max. dve auto so spaľovacím motorom koniec. A je otázne, aká bude ponuka v nasledujúcich rokoch, ale rátam, že sa bude len zužovať na tie najbežnejšie motory typu 1,0-1,5TSI. Mať na to prachy, kúpim nejaký Cayman GT4 a budem ho oprašovať až do truhly; žiaľ na to nemá väčšina z nás. :'-(
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 14:21
Re: Subík
Nemusí, jen těžko se hněvat na někoho, kdo si místo toho koupíš ten Alltrack a podobné, protože to stojí stejně.

Netuším a hlavně si myslím, že i kdyby tady byl ten 2.4T stál by klidně i 1,3-1,5M, když toto je od 1M
Avatar - lamal
22. 2. 2021 14:15
Re: Subík
V dieslovom regione nebude tento pohon preferovany, mne staci na cestovanie slabsie auto, staci ked splna vsetky potrebne atributy cestovneho auta... priestor, odhlucnenie, pohodlny podvzok a interier, dobre sedadla, praktickost, spotrebu a trebars ekologiu... nepotrebujem v taktom aute mat a vyuzivat na tychto cestach 300koni ani sa ukajat zbytocnou rezervou vykonu.
Skor si rad oddychnem a nasadim styl cesta je ciel... v klude a pohodli.
Avatar - lamal
22. 2. 2021 14:10
Re: Subík
Ano, len nechapem to generalizovanie kazdeho kto chce velke zdvihnute kombi do pozicie, ze to musi mat v tej cene aspon 250-300k, pretoze sme vsetci petrolheadi.

Vies kolko % z predaja tvori v USA tato obyc 2.5ka byt ma 134kW tam ?
Avatar - Roman Horký
22. 2. 2021 14:07
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Moc ne, protože se to hodně plete s tebou. Ach jo, myslel jsem si, že po víkendové show s Fostekem bude diskuse vedena slušně. Dlouho to nevydrželo. Mohla by redakce nějak prosím zasáhnout?
Avatar - lamal
22. 2. 2021 14:07
Re: Subík
ja som to popisal Ozzovi hore...

´´ z principu by mi stacila 2.5ka bez problemu v tomto aute, akurat je ine mat tie prachy pre 1 ´´dokonale´´ auto v garazi... kedze mam Clio, nepotrebujem prakticke auto nejaku zbytocnu raketu... ´´

Tych ktori za to chceju vysolit peniaze a pozaduju vyssi vykon chapem, co dodat ?
Avatar - lamal
22. 2. 2021 14:05
Re: Outback
jj to je len otazka co je par rokov, tiez ratam, ze po 2025 to uz pojde silno dolu vodou a spalovak v osobaku bude skor vynimka... hrozne tomu uverit :-(
22. 2. 2021 13:59
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Tak to skúsime jednoduchšie takouto analógiou:
Stačí povedať "blbec" a predstavíme si teba.
Sedí to? :D
Avatar - iudex
22. 2. 2021 13:48
Re: Outback
Za pár rokov plnotučná benzínová 2,5 nebude. ;-\ Koniec čistých spaľovákov sa blíži, pre niektoré značky a krajiny majú pred sebou len 9 rokov výroby/predaja spaľovákov, takže motory, ktoré dovtedy budú, sa nebudú moc líšiť od aktuálneho stavu (ak vôbec). Aautomobilky nebudú do nich investovať a vylepšovať ich, nejak to dobojujú so súčasnou technikou a prejdú na EV. ;-\
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 13:45
Re: Absencí jakýchkoliv...
No ale nabízeli ho docela dlouho, kolem 10ti let tuším.
22. 2. 2021 13:41
Re: Absencí jakýchkoliv...
Souhlas. Taky se jednalo o první generaci tohoto motoru, pokud by se to Subaru bylo bývalo vyplatilo, dnes by už jistě byl dotažen k dokonalosti. :-O
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 13:40
Re: Absencí jakýchkoliv...
Nemyslím si, že by to o tolik pomohlo dynamice, to auto je prostě velké a těžké a musíš ho dostat do otáček, nevím kolik sebere CVT dynamiky, ale víc to bude tou vahou.

p.s. psal jsem ti SZ od Fosteka, nevím, jestli ti to došlo, slíbil jsem, že to předám.
Avatar - iudex
22. 2. 2021 13:40
Re: Toho se ale v Evropě i vlivem emisních norem nedočkáme
Mazda má i 2,5 l, nielen dvojliter (teda predpokladám, že sa bavíme o strednej triede, teda Ma6). Ale inak máš pravdu, ten 2,5T by 6ke svedčal.
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 13:39
Re: no comment
Nemám nic proti motoru pro klidné řidiče, ale spíš to dostaneš za cenu, kde jinde silnější motor a o to asi jde.
Avatar - iudex
22. 2. 2021 13:39
Re: Absencí jakýchkoliv...
Napríklad aby bola dynamika o niečo lepšia ako s CVT? (tipujem tan sekundu na stovku) ;-)
Avatar - iudex
22. 2. 2021 13:37
Re: Subík
Zrovna ty by si mohol chápať, že nominálny výkon nie je všetko, dôležité je aj to, akú hmotnosť musí rozpohybovať a aké "prekážky" sú medzi motorom a cestou. Takže 134 kW je síce sama osebe super hodnota, ale keď poháňa veľký a ťažký kombík strednej triedy, naviac zdvihnutý s veľkým aero odporom, a to cez CVT prevodovku a všetky štyri kolesá, tak ten výsledok bude nakoniec len taký dostatočný.
Súčasný Outback má parametre 198 km/h a 10,2s (a ten nový asi nebude moc líšiť). To je dosť bieda; zrazu ten slušný výkon vyzerá úplne inak.
P.S. Aby bolo jasné, mne sa Outback sám osebe páči, všeobecne považujem takéto zdvihnuté kombíky za lepšiu alternatívu ako SUV. Len by si zaslúžil trošku výkonnejší motor (a lepšiu prevodovku).
Avatar - Roman Horký
22. 2. 2021 13:37
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Jistě, když někdo nechápe suovislost Subaru se Subaru přes výraz "Subaru".
Avatar - Roman Horký
22. 2. 2021 13:36
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Taky mě to napadlo :-)
Avatar - Emel
22. 2. 2021 13:30
Re: Subík
Základem techniky je hnací řetězec...
22. 2. 2021 13:30
Re: no comment
To CVT u Subaru je už dost slušně odladěné. S virtuálními stupni je to k nerozeznání a pokud vezmeš v úvahu motory pro klidné řidiče, je to úplně v pohodě.
22. 2. 2021 13:25
Re: no comment
Ten diesel byl v pohodě, měl jsem ho ve dvou Foresterech ... Ale pravda s manuálem. Peklo je filtr pevných částic. V létě jsem jezdil hodně po městě a ven jezdil na motorce. Tak to začalo svítit vždycky v nejhorší chvíli. Bojím se filtru i v nových benzínech. :-(
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 13:20
Re: Absencí jakýchkoliv...
To jsem psal výše, boxer diesel měl 150 koní, bratranec ho měl v Outbacku, byl krajně nespokojený a vyměnil to za Alltrack. Jako základ asi dobrý ,ale pro EU trh by to chtělo něco kolem 180-210 koní ideálně.
22. 2. 2021 13:10
Re: Absencí jakýchkoliv...
Ale já to samozřejmě myslel obecně. Outback by byl s automatem asi fajn, ale musel by mít ten parádní plochý boxer-diesel. :-)
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 13:03
Re: Absencí jakýchkoliv...
Ty by si fakt chtěl Outback s manuálem? U Imprezy to chápu, ale v tomhle autobusu? K čemu proboha ?
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 13:03
Re: Subík
Jo, jako rodinný dostavník, vlastně proč ne, pokud máš ještě hothatch, pořád je to lepší, než koupit SUV či MPV :-[] :-[]

Jde spíš o to, že ten Outback stojí +/- jako Alltrack s TDI, Insi Crosstourer atp.., nebo stával a objektivně pak říct pro 99% použití ten haldex postačí a ostatní auta pojedou lépe dynamicky a za méně... stranou berme spolehlivost, to už by bylo hodně dohadů, takže chápu, že je Outback jen okrajovka v EU, je to stejná diskuze, jako vedle o trhu US aut, jiné potřeby a návyky.....
Avatar - lamal
22. 2. 2021 12:58
Re: Subík
Ked by v tom bol hybrid od Toyoty bolo by to lepsie no... aj s tym vykonom a pomerom spotreby. Toyota ma 2.5ku hybridnu, keby je to postavene na hybrid boxeri, bolo by to aj zvukovo zaujimavejsie.
Avatar - _beta
22. 2. 2021 12:57
Re: Toho se ale v Evropě i vlivem emisních norem nedočkáme
Ano, to suhlas.
Ale Subaru a Mazda sa niekde v marketingovych materialoch chvalili lojalitou zakaznikov, ze neidu fleety ale individuality. Tak nech ich prehovoria, dat nejaku tisicku € z vrecka navyse ...
Avatar - lamal
22. 2. 2021 12:56
Re: Subík
Chapem, vidim to podobne, z principu by mi stacila 2.5ka bez problemu v tomto aute, akurat je ine mat tie prachy pre 1 ´´dokonale´´ auto v garazi... kedze mam Clio, nepotrebujem prakticke auto nejaku zbytocnu raketu... aj tak to nevyuzijes na okreskach moc. Tato 2.5ka nie je az taka tragicka aby si sa nepovozil a neuzil si ten vytecny podvozok, vyslovene tragicky by bol 2.0
22. 2. 2021 12:55
Absencí jakýchkoliv...
...dynamičtějších motorizací a totální absencí manuálních převodovek se pro mě Subaru bohužel stalo zbytečnou a mrtvou značkou. :-( :no:
P.S. Starší, parádně jezdící modely samozřejmě nadále ctím! :-) :yes:
Avatar - lamal
22. 2. 2021 12:53
Re: Subík
Technika nie je len motor, karoseria, podvozok riadenie... to auto je super, akurat ma slabsi pohon, ktory je teraz v EU v móde bez bateriek...
Avatar - lamal
22. 2. 2021 12:50
Re: Outback
Vydolovali 134kW... neviem, je aj bude to stale castejsi jav, ze v EU budu cim dalej tym slabsie spalovacie motorizacie, takze sa budes opakovat stale viac a viac... za par rokov bude este plnotucna benalova 2.5ka zazrak, byt ´´len´´ so 124kW v EU
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 12:47
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
No však jo, s pandemií Toyoty jich bude přibývat :D Ale že některé značky si vybírají "***i" více, než jiné, to je asi fakt.... ehm ojeté BMW, ehm služební Škodovky...
Avatar - kari.laz
22. 2. 2021 12:47
Re: Toho se ale v Evropě i vlivem emisních norem nedočkáme
Tohle si mohou dovolit jen automobilky, které dokáží zafinancovat pokuty za emise prodejem jiných modelů, případně mají takové "jméno" že tu pokutu mohou promítnout přímo do ceny auta.
Avatar - Mikesus
22. 2. 2021 12:46
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Jestli to nebude řidiči?
Avatar - Mikesus
22. 2. 2021 12:45
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
No. Ale jeho vyjádření je trefné.
Avatar - SKAY
22. 2. 2021 12:45
Pohon
na venkov to stačí... A jdeto i na LPG? :D
22. 2. 2021 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
22. 2. 2021 12:44
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Vždyť to tak chápu.
Nehledě na to, že jsem byl šokován tím, že to nebyl VW/Audi/BMW. Pár cokotů už jsem viděl i v RAV4. Už to prostě není výsada "německé prémie".
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 12:43
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
To byl vtip ;) Naopak od řidičů Subaru jsem nikdy žádnou prasárnu nezažil.
Avatar - Roman Horký
22. 2. 2021 12:41
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
A já psal zrovna o tom jednom :-) Nevěděl jsem že jsou to všichni :-)
Avatar - _beta
22. 2. 2021 12:40
Toho se ale v Evropě i vlivem emisních norem nedočkáme
To je čo za blud?
Motory s výkonom cez 500 koní sa tu v pohode predávajú, Yaris môže mať 250 koní a títo sú neschopní/ebú na to, nehodiace sa škrtnúť.
Detto Mazda, v US dá 2.5 s turbom, tu dýchavičný dvojliter.
Japonsko, USA má veľmi podobné emisné normy.
Avatar - Emel
22. 2. 2021 12:38
Re: Subík
Jo, jen bych "nie je o čom" gramticky přehodil na "je o ničom", ať je to úplně jasné... slabá 2.5 s CVT v těžkém a vysokém autě je nový trademark.
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 12:34
Re: Subík
KDYBY... jo, ale jo, nebo KDYBY k té 2.5 atmo přidali ještě elektromotor, když už né turbo, nicméně, uměl bych s tím žít u tohoto typu auta, pokud by v Evropě nebyla jiná auta za podobné peníze s mnohem dynamičtějšími motorizacemi.
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 12:33
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Naprosto souhlasím, řidiči, či spíše vrazi a sebevrazi v Subaru páchají road riot dnes a denně, třeba když mne předjíždí taková Impreza CVT, která jede na stovku za 15s, takže jim jen stačí polechtat plyn a i se svou 125ccm Hondou se pak naháníme do 90tky na okresce a blokujeme i protisměr! Zakázat!
Avatar - Roman Horký
22. 2. 2021 12:32
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Prosím ušetři nás.
Avatar - _Karel_
22. 2. 2021 12:32
Re: Outback
Může za to EU, nepopírám. Na druhou stranu - z 2,5l vydolovat 124kw není tedy nic moc.

Chtěl jsem pochválit aspoň interiér, vypadá výborně, ale koukám, že už taky přešli na dotykovou klimu :no:
Předpokládám a doufám, že ty příšerný vředy na střeše aspoň mají nějakou praktickou výhodu jako integrovaný příčník nebo vyšší nosnost.
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2021 12:31
Re: Subík
A to v amerike maju este vacsi model ascent ktory mi hodne pripomina noveho highlandera od toyoty.... ale diky bohu aj za outbacka.... pomoze u nas foresteru aj xvecku... lebo subaru potrebuje v eu skutocne vyssie cisla....
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 12:31
Re: no comment
Možná to bylo i tím, že měl pořád kolem 150 koní a to na obříka s 4x4, jako je Outback, je spíš základ + pověst...

Jinak nejzkousnutelnější CVT jsem zažil v Highlanderu, tam bych to vzal asi na milost u takového typu auta.
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2021 12:26
Klasika outback
Stale si zachovava svoj styl... svetlost 213mm no coment pecka .... celkovo vyzera opat super :yes:
Avatar - lamal
22. 2. 2021 12:26
Re: Outback
A kto moze za to, ze pre malu automobilku je tento emisny kontinent nerentabilny ?

Kritizuj 191kW 2.4t ked ti je to malo, pretoze to je momentalne najsilnejsi pohon pre tento model..
Avatar - KANKUNEN
22. 2. 2021 12:21
Re: no comment
Když mě přejede Subaru, tak je to vždy diesel boxer. Benzín je pažravý. A ještě byl na 100 rychlejší než ta 2,5ka.
Avatar - lamal
22. 2. 2021 12:20
Subík
vyzera vyborne (az na to šišaté oplastovanie blatnikov) a technicky nie je o com... interier super :yes:

Ta 2.4t by bol nadherny pohon...
Avatar - Roman Horký
22. 2. 2021 12:16
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Stačí říct Subaru?
Avatar - WinDiesel
22. 2. 2021 12:16
Re: no comment
.... a diesel boxeru se zbavili, i když 3. generace byla zcela bezporuchová ....
ke kombíku musí být diesel ...
jediný pohon kde CVT neječí :yes:
22. 2. 2021 12:16
Re: Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
A to souvisí s nový Outbackem jak?
22. 2. 2021 12:15
Tedy napráskat hrubku hned v první větě pod perexem...
...to už je fakt silná káva! :-O :-( :no:
Avatar - Roman Horký
22. 2. 2021 12:12
Dnes jsem jednoho magora v Subaru potkal
Nesnesl jet za mnou 90 v relativně špatných podmínkách (mlha), navíc v lese s úsekem pozor zvěř. A ona tam opravdu přes ti silnici skáče, mnohokrát viděno, jezdím tudy pravidelně. Hádám, že tam mají jako standard radar.
Avatar - _Karel_
22. 2. 2021 12:11
Outback
Vlajková loď automobilky, pětimetrový koráb, 124kw, 252Nm.
Avatar - kari.laz
22. 2. 2021 11:18
no comment
"Hlavně je ale v Severní Americe pro Outback dostupný také turbodmychadlem přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu 2,4 litru, s výkonem 191 kW. Toho se ale v Evropě i vlivem emisních norem nedočkáme."