Jenže Mercedes úplně pohřbil to nejlepší, co v Chrysleru bylo.
Dosadil své německé manažery. A Chrysler se stal jen dcerou, která nechtěla dělat pro matku...
A proto to nefungovalo.
hlavně mercedes propustil řadu lidí na kontrole kvality, výstupní kontrole, snažil se osekat náklady a narvat tam svojí výběhovou techniku a hlavně šetřit na interiérech a to se mu vymstilo.
Když v roce 1998 došlo k fůzi, tak Chrysler Corporation byl v zisku. Po pár letech od křídyl MB už nebyl...
Čest Mercedesu, že představili narozdíl od Fiatu řadu nových modelů (vznikla Pacifica, Caliber, 300C/Magnum/Charger/Chllenger, Crossfire, Avenger a nové generace stavajících modelů)
a velká spokojenost, jezdil sem snimi v letech 2004-2012 (Stratus, Sebring a 300C). Žádné větší závady neměly a šlo o pohodlné vozy, se stylovým originálním designem a bohatou výbavou.
A z koncernu ještě 2 Dodge, Caliber (ten sem měl teda jen měsíc) a Charger (ten mam už 1,5 roku).
Takže 5 aut od Chrysler Group celkově a nemůžu si stěžovat
Stejně aut sem měl jen od GM (2x Camaro, Cadillac CTS a Oldsmobile Alero) - když nepočítáme toho Calibera.