Novinky
...v A segmentu evropskými automobilkami rády využije asijská konkurence - Japonci a Korejci. Z pohledu Evropanů opravdu smutný vývoj... 😲 😒 😒 😒 :no: Aspoň že se to autíčko bude vyrábět v Kolíně a naši lidé budou mít i nadále v TPCA slušně honorovanou práci! 😄 :yes:
P.S. Doufejme, že nové Aygo bude podobně designově povedené, jako to současné a mnohem povedenější, než ošklivý nový Yaris! 😲
P.S. Doufejme, že nové Aygo bude podobně designově povedené, jako to současné a mnohem povedenější, než ošklivý nový Yaris! 😲
Pokud jsou továrny na Aygo a Yaris v Evropě, nevidím v tom velký problém, i díly jsou z velké většiny odebírány od evropských výrobců, i když to jsou třeba taky Japonci (Denso, atd).
Z Japonska se nevozí téměř nic. Když už, tak Landruisery a Hiluxy jsou dováženy z Thajska a Jižní Afriky ... Evropské operace Toyota jsou hodně evropské. :yes:
Z Japonska se nevozí téměř nic. Když už, tak Landruisery a Hiluxy jsou dováženy z Thajska a Jižní Afriky ... Evropské operace Toyota jsou hodně evropské. :yes:
Segment A je natolik ekonomicky nezajímavý, že jeho opuštění je pro výrobce spíš k dobru, než ke škodě. Později bude spíš cílem pro malá elektrická auta.
Asi to nebude tak jednoznačné, když s ním Toyota i Hyundai i nadále počítají! 😄
Kdyby to nebylo tak jednoznačné, měli bychom těch miniautíček mnohem více. Místo toho je z nich jednoznačně nejrychleji vymírající segment.
A segment opustaju hlavne znacky co nevedia zarobit ani na vacsich autach.
Stačí, že dovedou vydělat na B/C segmentech a jim příbuzných SUV. Není nutné za každou cenu dělat větší a větší auta.
Až na to, že ta miniauta by byla ekologičtější. V tom je ta největší absurdity ***ských flotilových emisních norem EU... 😲 😒 :no:
keby sa tam vosla ta 1.5 ako nejake baby GR to by bolo prima... aj ked sa to teda vobec neoplati na druhej strane ;-\
By ma zaujimalo o kolko bude lahsie ako Yaris, ked maju ten isty zaklad...
By ma zaujimalo o kolko bude lahsie ako Yaris, ked maju ten isty zaklad...
potvrdzujú to aj predaje podľa modelov.
A za chvíľu tu bude nová Fabia, Punto, Peugeot 1008...
Je to jasné - praktické do auta do mesta, spotreba, emisie, opravy, pneumatiky... poplatky a poistky! 😉
A za chvíľu tu bude nová Fabia, Punto, Peugeot 1008...
Je to jasné - praktické do auta do mesta, spotreba, emisie, opravy, pneumatiky... poplatky a poistky! 😉
V každom prípade na fotkách skeletu nástupcu Ayga vidieť schod pod zadnými sedadlami, ktorý naznačuje, že by sa tam mohli zmestiť batérie hybridu. Miesto v kufri pod podlahou zase vyzerá ako príprava na mild-hybrid, tak teda uvidíme.
edit: Ok, tak pri detailnejšom pohľade na ten schod to na zástavbu full-hybridu nevyzerá, skôr teda keď tak mild-hybrid.
to spíš bude Toyota brát od Mazdy dieselové a benzínové 6-válce, příští rok