Novinky
Arese
3
Samozřejmě máš naprostou pravdu, obávám se ale, že toto elektrofašisti stejně nikdy nepochopí... 😒 :no:
Přejít do diskuze
...v A segmentu evropskými automobilkami rády využije asijská konkurence - Japonci a Korejci. Z pohledu Evropanů opravdu smutný vývoj... 😲 😒 😒 😒 :no: Aspoň že se to autíčko bude vyrábět v Kolíně a naši lidé budou mít i nadále v TPCA slušně honorovanou práci! 😄 :yes:
P.S. Doufejme, že nové Aygo bude podobně designově povedené, jako to současné a mnohem povedenější, než ošklivý nový Yaris! 😲
P.S. Doufejme, že nové Aygo bude podobně designově povedené, jako to současné a mnohem povedenější, než ošklivý nový Yaris! 😲
potvrdzujú to aj predaje podľa modelov.
A za chvíľu tu bude nová Fabia, Punto, Peugeot 1008...
Je to jasné - praktické do auta do mesta, spotreba, emisie, opravy, pneumatiky... poplatky a poistky! 😉
A za chvíľu tu bude nová Fabia, Punto, Peugeot 1008...
Je to jasné - praktické do auta do mesta, spotreba, emisie, opravy, pneumatiky... poplatky a poistky! 😉
Pokud jsou továrny na Aygo a Yaris v Evropě, nevidím v tom velký problém, i díly jsou z velké většiny odebírány od evropských výrobců, i když to jsou třeba taky Japonci (Denso, atd).
Z Japonska se nevozí téměř nic. Když už, tak Landruisery a Hiluxy jsou dováženy z Thajska a Jižní Afriky ... Evropské operace Toyota jsou hodně evropské. :yes:
Z Japonska se nevozí téměř nic. Když už, tak Landruisery a Hiluxy jsou dováženy z Thajska a Jižní Afriky ... Evropské operace Toyota jsou hodně evropské. :yes:
Segment A je natolik ekonomicky nezajímavý, že jeho opuštění je pro výrobce spíš k dobru, než ke škodě. Později bude spíš cílem pro malá elektrická auta.
to by bylo nošení dříví do lesa
to spíš bude Toyota brát od Mazdy dieselové a benzínové 6-válce, příští rok
to spíš bude Toyota brát od Mazdy dieselové a benzínové 6-válce, příští rok
Miniauto je ekologičtější pouze v situaci, kdy k němu nepotřebuješ pro jeho nedostatečnost další auto.
Což opět ve své zaslepenosti buď nechápeš, nebo zcela záměrně ignoruješ. První by bylo ještě omluvitelné nižší inteligencí. To druhé je neomluvitelné.
Což opět ve své zaslepenosti buď nechápeš, nebo zcela záměrně ignoruješ. První by bylo ještě omluvitelné nižší inteligencí. To druhé je neomluvitelné.
keby sa tam vosla ta 1.5 ako nejake baby GR to by bolo prima... aj ked sa to teda vobec neoplati na druhej strane ;-\
By ma zaujimalo o kolko bude lahsie ako Yaris, ked maju ten isty zaklad...
By ma zaujimalo o kolko bude lahsie ako Yaris, ked maju ten isty zaklad...
Nejak mi tu chýba info alebo aspoň špekulácia, či nástupca Ayga nedostane technológiu Suzuki. Myslím, že tak znela dohoda - Toyota pre Suzuki zabezpečí full-hybrid a plug-in hybrid a zase naopak, Suzuki poskytne nový motor a svoju technológiu z malých áut. Len teraz neviem, či sa to týkalo aj Európy alebo len Indie, kde sa Maruti Vitara a Baleno predávajú aj pod značkou Toyota.
V každom prípade na fotkách skeletu nástupcu Ayga vidieť schod pod zadnými sedadlami, ktorý naznačuje, že by sa tam mohli zmestiť batérie hybridu. Miesto v kufri pod podlahou zase vyzerá ako príprava na mild-hybrid, tak teda uvidíme.
edit: Ok, tak pri detailnejšom pohľade na ten schod to na zástavbu full-hybridu nevyzerá, skôr teda keď tak mild-hybrid.
V každom prípade na fotkách skeletu nástupcu Ayga vidieť schod pod zadnými sedadlami, ktorý naznačuje, že by sa tam mohli zmestiť batérie hybridu. Miesto v kufri pod podlahou zase vyzerá ako príprava na mild-hybrid, tak teda uvidíme.
edit: Ok, tak pri detailnejšom pohľade na ten schod to na zástavbu full-hybridu nevyzerá, skôr teda keď tak mild-hybrid.
Až na to, že ta miniauta by byla ekologičtější. V tom je ta největší absurdity ***ských flotilových emisních norem EU... 😲 😒 :no:
Stačí, že dovedou vydělat na B/C segmentech a jim příbuzných SUV. Není nutné za každou cenu dělat větší a větší auta.