Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Modrý blesk
Jestli cena baterie do Hyundai Kona Electric stojí 1,276 mil. Kč, potom pouze baterie do 82 tis aut by měly stát 104,7 mld. korun a předpokládané náklady na výměnu baterií u 82 tis Hyundaijů jsou 900 mil. dolarů, což je při kurzu 22,10 Kč za dolar cena pouze 19,9 mld. Kč. Tedy cirka pětkrát méně a kde je ještě cena práce za výměnu baterií??? :no: :no: :no:
Arese
...dalším automobilkám, které by se hodlaly namočit do absurdity jménem eletromobilita!
Máš smůlu, tvoje výkřiky budoucnost nezastaví.
Ano, je to výstraha, aby si dávaly pozor na to, jak vyrábí baterie. Nic více.
Tak já si myslím že už se tyto a podobné baterie vyrábí dost dlouho aby se poučili.
mnou objednana 911 GT2 RS byla z prodeje stazena jeste pred tim nez me stihli auto dodat a tak jsem musel cekat dalsi mesice, z tech dodanych exemlaru co stihli zakaznikum dodat shorela cca pulka, safra ze se za tech 57 let co se 911 vyrabi nestihli poucit 😒]
a podobny problem melo jednu dobu i Lamborghini
a vlastne na 1000 kusu stale vede v pozarech ICE a to dosti vyrazne na BEV, safra ze se ty automobilky nepoucej a nepoucej a porad ty auta delaj horlava 😒]
a podobny problem melo jednu dobu i Lamborghini
a vlastne na 1000 kusu stale vede v pozarech ICE a to dosti vyrazne na BEV, safra ze se ty automobilky nepoucej a nepoucej a porad ty auta delaj horlava 😒]
PEEPEE
Mě ani tak moc nezajímá, že nějaká automobilka musela měnit baterky a provařila miliardy. VW pro..bal taky miliardy na svoji aroganci a bylo mi to jedno. Ale děsně mě tenkrát štvalo to neskutečný mrhání s prostředky a surovinami, při následné dementní likvidaci všech těch aut. A proto mě spíš zajímá, co se teď bude dít s těmi 82.000 nepotřebnými baterkami, jak je ekologicky zlikvidují a kolik bude ta likvidace stát. Ale to už se asi nikdy nedozvíme...
Blitz
Auta se spalovacim motorem hori na celem svete dene. A to fura i bez zjisteni duvodu.
"900 milionů dolarů (17,4 milionů Kč)"