Značka Dacia se na českém trhu těší mimořádnému úspěchu a velký zájem očekáváme také o nové Sandero. Podívali jsme se, co všechno umí jeho infotainment.
Pravdu máte oba, bohužel cena už není tak nízká jako v minulosti. Pokud je antikorozní ochrana na úrovni sesterského Renaultu, tak by mohla i něco vydržet.
Sms si za volantem číst nehodlám :) v mém případě ta navigace, konkrétné tohle byl služební Kamiq bez vestavené navi. A když už tam je ta velká obrazovka tak proč ji nevyužít k navigaci. V telefonu mám Sygic s doživotní licencí, aktualizace map 4x do roka. A tu navigaci nepoužívám zas tak moc aby se mi chtělo připlácet za vestavěnou. U auta za milion se to ztratí, ale u komapktu řekněme za půlku si radši připlatím třeba za vyhřívané čelní sklo nebo lepší světla.
Ja jsem nějak AA/AC porad neprisel na chuť, co na tom všichni vidí tak úžasného. Navigace? Mám vestavěnou i s aktualnimi dopravními informacemi, využívá google mapy. Narozdil od AA/AC promítá i na HUD. SMS nebo emaily? Zobrazuje nebo napíše přímo auto, pripadne hlasově nadiktuju. Volání? Opět hlasově. Co dalšího uzitecneho přináší?
Chapu to v lowendovych autech, kde nechteji investovat do vlastní navigace nebo tam, kde neumi sprovoznit vlastní infotainment.
No jak dlouho se vyrábí Kamiq ? Máme jeden kus jako služební auto, a Apple Car Play vzduchem mi tam spustit nešel, přes bluetooth se spároval jen telefonní seznam a rozposlouchaná audiokniha, navigace ne, MirrorLink šel spustit jen po drátě, ale v Kamiqu je jen to debilní USB-C, takže to opět vyřešil držák do mřížky ventilace. Ale možná jsem lama já, s Kamiqem jsem jel poprvé, a nebylo moc času se hrabat v nastavení a Info k auto jsem dostal "tady jsou klíče, papíry v přihrádce a jinakje to normální škodovka" :-)
Tak například nová Škoda Octavia Active v cenové relaci cca 500 až 650 tisíc jej vůbec nemá. A příkladů se určitě najde více. Takže u Dacie za poloviční cenu to určitě stojí za zmínku, i když je to vázáno na příplatek v nejvyšším výbavovém stupni.
Otázkou spíše je, kolik majitelů Dacie si kupuje iPhone. Myslím si, že bezdrátové Android Auto by využilo více majitelů.
Škodovka první nebyla, třeba VW to nabízel ještě dřív. V principu to umí systém MIB3 a ten byl třeba v Passatu dřív než ve Škodě. Toyotu bych nebral jako příklad, že to nikde není, ta se teprve dnes dopracovala k wire carplay a má na něj všude barnumskou reklamu jako hlavní tahák, takže k wireless se dopracuje někdy v další pětiletce.
To máte pravdu a myslím, že Škodovka byla první neprémiová značka, která to nabízela. Ale standardní fíčura každého moderního auta? To určitě ne. Z posledních testovaných aut značek Toyota, Mazda, Ford, PSA/FCA to neumělo žádné.
na wireless apple carplay tak úžasného? V podstatě standardní fíčura každého moderního auta, které nechce být označené jako vykopávka, třeba škodárna jej nabízí už asi 2 roky.