metrový Číňan si luskne a German skace jak na gumicce a ja ze svima dvema metry si muzu klidne jezdit v hadraplanu. Tak to v dnesnim svete chodi mile deti. Dobrou noc.
Tak tady by tato verze už asi moc konkurovala superbu. Jak délkou tak rozvorem. Co chválím je snadnější ovládání topení. Kamarád má služební a opravdu je to hodně diskomfortní. Když vyjíždíme od někud za rás tak mám asi minutu náskok než vše nastaví a povypina.
A čo to má spoločné? Dĺžka nie je všetko. Naviac triedu a úroveň auta neurčujú len rozmery, ale predovšetkým technika a výbava. Pochybujem, že by predĺžená Octavia nejak zásadne prekážala Superbu.
Pred pár dňami som kdesi čítal o obrovskom prepade Škody v Číne. Doslova to vyzerá hrozivo... Môže to byť následok dnešnej situácie, alebo znamenie, že Číňania začínajú kupovať domáce autá.
Ano, je to tak, na Autoforu o tom informují velmi zevrubně. Tak snad tam ta prodloužená Octávka škodovce aspoň trochu pomůže. Hypotézy, proč Škoda v Číně tak hrozivě klesá, jsou dvě: přechod čínských zákazníků k výrazně levnější, ale technicky velmi podobné nové koncernové značce Jetta, nebo snaha Číńanů Čechy "potrestat" za nedávnou návštěvu Tchaj-Wanu předsedou našeho senátu.
Konečně ti blbečkové ze Škodovky dostali přes držku a tvrdě narazili!!!Oni si totiž stále myslí,že se před nima všichni po.erou a oni se jen budou chlubit o kolik kusů vyrobí každý rok víc.Ona ta německá kvalita šla už dávno do háje a jediný co umí je zvedat ceny!!Číňané si vyrobí auto min se stejnou kvalitou za podstatně nižší ceny a to těm pitomcům ve Škodě ještě nedošlo!!!Nebo druhá varianta je,že auta v Číne zlevní aby šla vůbec na odbyt a v Evropě speciálně i u nás zvednou ceny aby se jim to vrátilo.