Novinky
tatoprezdivkajejizobsazena
7
metrový Číňan si luskne a German skace jak na gumicce a ja ze svima dvema metry si muzu klidne jezdit v hadraplanu. Tak to v dnesnim svete chodi mile deti. Dobrou noc.
Přejít do diskuze
Tak tady by tato verze už asi moc konkurovala superbu. Jak délkou tak rozvorem. Co chválím je snadnější ovládání topení. Kamarád má služební a opravdu je to hodně diskomfortní. Když vyjíždíme od někud za rás tak mám asi minutu náskok než vše nastaví a povypina.
Ano, je to tak, na Autoforu o tom informují velmi zevrubně. Tak snad tam ta prodloužená Octávka škodovce aspoň trochu pomůže. Hypotézy, proč Škoda v Číně tak hrozivě klesá, jsou dvě: přechod čínských zákazníků k výrazně levnější, ale technicky velmi podobné nové koncernové značce Jetta, nebo snaha Číńanů Čechy "potrestat" za nedávnou návštěvu Tchaj-Wanu předsedou našeho senátu.
Pred pár dňami som kdesi čítal o obrovskom prepade Škody v Číne. Doslova to vyzerá hrozivo... Môže to byť následok dnešnej situácie, alebo znamenie, že Číňania začínajú kupovať domáce autá.
Konečně ti blbečkové ze Škodovky dostali přes držku a tvrdě narazili!!!Oni si totiž stále myslí,že se před nima všichni po.erou a oni se jen budou chlubit o kolik kusů vyrobí každý rok víc.Ona ta německá kvalita šla už dávno do háje a jediný co umí je zvedat ceny!!Číňané si vyrobí auto min se stejnou kvalitou za podstatně nižší ceny a to těm pitomcům ve Škodě ještě nedošlo!!!Nebo druhá varianta je,že auta v Číne zlevní aby šla vůbec na odbyt a v Evropě speciálně i u nás zvednou ceny aby se jim to vrátilo.
To je tak hrozivé, že z toho dnes ani neusnu, nas... na číňany a nas... na prodejní úspěchy Škody v Číně.
A čo to má spoločné? Dĺžka nie je všetko. Naviac triedu a úroveň auta neurčujú len rozmery, ale predovšetkým technika a výbava. Pochybujem, že by predĺžená Octavia nejak zásadne prekážala Superbu.