V tom Tagilu nějaké problémy jsou.. jenže to je těžký s touhle kauzou. Armáda RF měla zaplatit až po převzetí, nepřevzala, nezaplatila nic, co se do toho vrazilo a začalo se to sypat. Obecně, kdyby si Rusáci tiskli prachy jako Rusáci v džínech (USA), žilo by se jim asi obecně líp a naopak.
Takže znova, nová hala a linka na Armatu už mala frčať a vyrábať najmenej dva roky. Doteraz nevyrobili nič, vyčlenené peniaze zmizli a nestojí ani hala ani linka, dokonca v base skončil ktosi z Ural Vagon Zavodu. Namiesto toho, aby Armata nastupovala v patričných množstvách do služby, vo veľkom sa modernizujú T90. To je ten technologický náskok a schopnosti? Vyrobiť pár prototypov je jedna vec, vyrábať to sériovo je vec druhá. A to očividne je v Rusku problém a nielen u tankov. Takže si nevyberaj len to čo sa ti hodí "do krámu" a bez zaslepenia propagandou skús vnímať realitu.
To co platilo pro tvojí pobědu s motorem ze záporožce, kterou jsi vysomroval v milovicích před sešrotováním a jel s tím k mácháči na dovolenou, není norma, nafťáku.
Je jasné, že z pozice té tvojí gay komunity nemáš rezolutní ruský přístup k tobě jako k bukvici rád, proto ta tvá averze a vylévání zloby, ale za to tu fakt nemůžeme.
Ty jsi ale pěkný velký masitý ruský šwáb. A že jsem jich tam zažil.
TO JE TAKÉ VELKÝ ÚSPĚCH RUSŮ ŽE MAJÍ V DOMÁCNOSTECH TISÍCE ŠWÁBŮ. :yes::yes::yes:
... a když se Rusové ženili, on si sebou donesl šwábíka, ona šwábečku a tak založili dvě nové spokojené rodinky.
Rostelmash, Rosatom, Lagoda, UMMC, GAZ a další jsou krásný příklad jak ruské podniky krachují, skoro už sou před bankrotem, to že si koupili Versatile (kanadský výrbce zemědělské techniky), Fruko Schulz likérku , LDV(Leyland-Daf vans), LET Kunovice nebo koreský Enertech international je nepodstatný detail https://atominfo.cz/…ejskeho-vyrobce/
Jojo, Rostelmash, Rosatom, Lagoda, UMMC, GAZ a další jsou krásný příklad jak ruské podniky krachují, skoro už sou před bankrotem, to že si koupitli Versatile, Fruko Schulz, LDV, LET Kunovice nebo koreský Enertech international je nepodstatný detail https://atominfo.cz/…ejskeho-vyrobce/
Není nad to se sem přijít vždycky, zasmát, já už za 20 let ušetřil za kabaret a kabelovky tolik, že si to neumíte představit :-)
Nemám žádný deal s auto.cz, jen se specializuji a to prakticky výhradně na americkou a ruskou techniku, v ruské hlavně na ZILy, to tady už asi každý ví. Rozhodně nevím vše, ale o ruské technice toho vím oproti ostatním diskutérům podstatně více.
A v Avii sem nedělal, byl sem tam jen kdysi na praxi asi 3 týdny, ale dělal tam můj otec 34 let. A většinu času právě ve vývoji, předtím ještě na leteckém kde dělal pístové motory.
Řadové čtyřválce ZMZ 2,7 jsou z uazu dost známé, používají se tam pár let, takže jde rozhodně tvrdit že jsou osvědčené, jinak motory ZMZ používaly dávno již Volhy a další ruské stroje.
Když chcete debatit o ruské technice, jistě všechny ruské či exsovětské motoráře znáte - ZMZ, JAmz JAROSLAVl, BĚLORUSKÝ MMZ atd.
Vy jste jak Forrest Gump :D:yes: "V UAZu jsem několikrát byl, ...byl jsem i tenkrát u toho, když se importér UAZu uchlastal vodkou..."
(.. dal jsem totiž víc stachanů než on. Měl jsem průpravu od Nejedláče, s ním jsme toho totiž v Moscow city během jeho působení tam zažili taky hodně. To jednou jsme takhle třeba letěli prodat Zetory na kubáň. Ale vylili jsme se cestou v letadle Ural Airlines tak, že jsme pilotovi nadávali do negrů. A místo navazujícího spoje do Novorossijsku jsme v Rostově na letišti sedli do první drožky a jeli do tamní fabriky na kombajny direktorovi říct, že to dělají přes entuziasmus blbě, ale je na prodej kanadskej výrobce zemědělských strujů Versatile. No a oni ho normálně koupili. Nebo oficír Andersson, tak tomu jsem ve Stavropolu říkal rovnou, ať se na paní Kateřinu vybodne, páč bude věrchuškou vydíratelnej.. no a došlo na moje slova, přesně jako s Děripaskou. Taky jsem mu na tom jeho parníku říkal, že s tou běloruskou šljuchochu nasťou rybka to bude akorát průser, že to není obyčejná vymaštěná moskevská GOGO tanečnice)
Neříkám, že je ACZ kdovíjak profi, mají tu v tom občas zmatky, ale hejtovat to v každém druhém příspěvku, ale zmiňovat Motorsport Network..? Se trochu proberte a buďte rád, že už jsou pryč doby z vody vařených "článků" od Sochora, zvaných designový duel, to bylo peklo.Nebo autickar.cz, to je esence amaterismu a patolízalů
Naopak, málokdo se ruským povozům v této elektro-rusofobní době věnuje tak, jako tento autor.
- ano, v českém prostředí je z UAZu známý jako 469 / Hunter, a neskonale medializivaná fosilní Buchanka, která lezla snad ze všech serverů. Mimo to je značka velice dobře známá z dob pobytu "spřátelených" vojsk i AČR, která je aktualně rozprodává až nyní.
- ano, na ruské poměry se jedná o rozsáhlou inovaci
- ano, sklon střední roviny vůči svislé ose, tudíž odklon kol
- ano, proč by jako neměl být ZMZ osvědčený? Kde jste přišel na to, že se snad neosvědčil? Na export se používal převážně diesel, důvody jsou každému průměrně inteligentnímu člověku jasné.
Jsem překvapen, že jsme nebyli ušetřeni vyprávění o entuziasmu pracovníků v Uljanovsku, zatímco jsme byli ušetřeni toho, co jste jim v tom zaostalém leninově rodném městě prodal za skvělé inovace.
To ale tomu rusofobnímu dementovi, potomkovi dvou sourozenců bez elementárních znalostí, nevysvětlíš. Na nově říkali, že Putin je hajzl, tak to bude pravda a všechno ruské je špatné a kdo to obhajuje, dělá propagandu..
Ano, od Vás jsem očekával něco, čím připomenete svou kariéru v Avii... Srandovní, jak se pořád opakujete s tím, že všechno víte nejlépe a naprosto přesně. Věky věků na ACZ. Ale možná jste úplně zapomněl na to, co stálo na počátku této diskuze: ACZ spíše, než web pro fanoušky automotive je žumpou s příšerně zpracovanými články. Ne vždy, ale nepříjemně často. A vůdce tohoto klanu vzkazuje čtenářům, že když se jim to nelíbí, mají jít jinam. Myslím, že inzerenty tato fakta moc netěší.
Poslyšte, pane Barrichello, nemáte Vy s ACZ nějaký deal? Třeba jako že jim napíšete informace o produktech ruského autoprůmyslu a oni Vám za otištění něco málo pošlou? Něčemu takovému by odpovídal nejen článek o Buchance (s informcí o omezení sklonu automobilu při plném zatížení díky rozšířenému rozchodu zadních kol :-O ), stejně jako ohnivá obhajoba "osvědčeného" motoru ZMZ, skvělých vlastností Buchanky určené pro Mosteckou uhelnou a další perly.
Je to docela nadbytečná diskuze, která mi jen potvrzuje dvě věci: 1) ACZ jsem navštívil po dlouhé době a nic se nezměnilo; nejen co do kvality obsahu webu, ale především co do počtu stálých diskutujících. Pan Machala může být spokojen, cca 20 pravidelně diskutujících je skvělý odraz práce redakce, zejména pokud si uvědomíme, že polovina z nich se s panem Machalou zná osobně. 2) Když už jsem využil jednoho volného dne k plodnému čtení ACZ, mohu se opět odhlásit a v klidu počkat, až si redakce začne více vážit svých čtenářů. Jak píšu výše, zatím z nás dělají idioty a o takový přístupu nestojím. Ono kromě pár (mnohdy nesprávně přeložených ) článků převzatých se zpožděním z webu Motor1 se tady objevují celkem čtivé testy, ale bohužel mnohem častěji nekompetentní stupidity jako tahle o Buchance, Nivě a pod. Kdyby to byly zajímavé informace o okrajovém segmentu trhu, byl by to pro čtenáře přínos. Jenže takový přístup tady skončil s odchodem kvalitních autorů před několika lety.
A ti současní nehodlají kvalitu své práce zlepšit ani za nic. No nic, tak já zase jdu na Motor1.
Sám si propaganda, jak je tu něco ruského, okamžitě je tu snaha to hejtovat a stále se tu snažit vykládat, že opilý mužík neumí vyrobit matičku, akorát Vám to už nikdo krom fanatických antikomunistů (co ale milují neomarxistickou EU, paradox jak svin) už nikdo nežere. Kdo se v technice vyzná, ví že je to nesmysl a Rusko/SSSR mělo a má tolik zajímavých konstrukcí a strojů, že že je to na dlouhé zimní večery.
Podobnost s americkou technikou je navíc značná co se týče filisofie o jednoduchosti, robustnosti, schopni zvládnout těžký terén, naddimenzovanosti atd. navíc dříve i inspirace v designu popř. i přímo zakoupené licence (Ford, GM)
Fakt? První importér Gazel tu byl ROSS - Roudnické strojírny a slévárny a v Avii Praha jí měli na testech už někdy v roce 1995, osobně sem jí tam viděl na dvorku když sem tam byl s otcem :-) Na zkušebních Fkových číslech
Takže kontrolní otázka, kdo měl být "ten první" importér? :-)
Jinak vám klidně věřím, v Rusku se chlastá hodně, jinde taky. Znáte jméno Keith Whitley? Taková americká country legenda, zemřel v 35 na otravu alkoholem......
tak tady v CR je nabidka lepsich aut a to i v pripade, ze by byly drazsi, protoze spolehlivost a vykupni cena. Ale pro Rusy to smysl ma, domaci auto. navrzene pro ty jejich silnice a nahradni dily a servisni zkusenosti dostupnejsi...
Pane Barricelo, obahujete neobhajitelné. Byl jsem u toho, když se v ČR začaly "prodávat" GAZely.... "Importér" ruského původu zemřel na hotelu v době Strojírenského veletrhu v Brně na (věřte nevěřte) uchlastání vodkou. Klesající prodeje UAZů mluví samy za sebe a o Vaší psýše vypovídá více než dostatečně to, že jste si dal práci ta čísla dohledat a zveřejnit. Když už Vám nestačí moje svědectví z místa výroby a prodeje, pak už nezbývá, než zamáčknou slzu nad Vaším duševním rozpoložením: Váš život vskutku není záviděníhodný....
Ehm, chýba ti v tej tvojej propagande jeden podstatný detail. Peniaze na ten nový závod, ktorý už zo dva roky mal vyrábať tie zázraky menom Armata, proste izčezli, zmizli, vyparili sa. Takže až to naozaj bude stáť a začne vyrábať, tak potom si povieme.
Milý divící se pane, ano buchanka je známá každému kdo byl na vojně, jezdily tam jako sanitky a další vozy a v ČSLA to byl hojně zastoupený vůz. novodobou buchanku má třeba czech coal (mostecká uhelná) a řada dalších dolů, dobrodruhů a nadšenců a o buchance bylo na českém netu asi tak 50 článků.
Motory ZMZ používá UAZ už asi 30 let, najdete je v Hunteru, Patriotu, Buchance, byly i v Simbiru.
Takže asi budou osvědčené, když se používaj 30 let a modernizace jde vždy evolucí předchozích.
Ano, velmi se budete divit ale i v rusku se automobily průběžně modernizují, postavte si vedle sebe Ladu Nivu Classic (4x4) z roku 1991 a z letošní, vemte si několik A4 a zapisujte změny. Tak ve 4 ráno až to budete mít hotové mi sem přijdte vypsat rozdíly :-):-):-)
Na Armaty se staví zcela nová á výrobní linka u výrobce Uralvagon zavod, asi těžko mohl být rozkraden, když je to stejný výrobce co dělá tanky T90 včetně jejich repasí a modernizací. Ono Rusko jiného výrobce nemá.
Ano , centrimetr tolerance je u Buchanky možná realita, na jízdu po stepi to tož bohatě stačí - u letadel a kosmického programu těžko plácale, to by jim všechno dávno spadlo.
A ono zatím do sériové výroby vstupuje letos nové dopraví letadlo Irkut MC-21, kolik zemí na světe umí postavit vlastní dopravní letadlo s vlastními motory? Hmm, povídej.
Mňa ešte zarazila informácia, že keď si zvolíš pohon všetkých kolies, tak sa ti zmenší nákladový priestor o jednu paletu. Tak sa zamýšľam, že ako to dokázali.
Na serveru kde napisou ze Opel Ascona je predchudcem Opelu Astra se nedivim nicemu. A na vychvalovani cehokoliv ruskeho uz musi mit clovek opravdu pokrivenej charakter. Centimetr zadna mira a tolerance plus minus autobus je bezna u cehokoliv co vyrobi. Jejich chloubu tank Armata musi z Rudeho namesti odtahnout a nez ho zacali vyrabet, tak byla tovarna rozkradena. Pokracovat bych mohl jejich letadlovou lodi hanby a vlastne vsim, co kdy vyrobili. Eventuelne i tim, co nikdy nevyrobili ani nevyrobi, ale tvrdi, ze to maji nejlepsi.
Ale znam i servery, kde si pletou naraznik s blatnikem a spojku s prevodovkou. A ne, ty Kvety, Betynka, Bobkovy list ani Kravske rozhledy to nejsou.Taky se nazyvaji motoristickymi servery. Takze tady za 4. A kdyz vyhazej novinare co se narodili v roce zahajeni vyroby trojkove Octavie a incesty se Svazackym prukazem, tak mozna za tri. A to uz jde.
Jako obvykle, pan Bureš při vychvalování prezentovaného auta vychází jen z tiskových podkladů a prezentuje auto tak, jako by čtenáři na ACZ byli idioti. Příklady:
- UAZ je v českém prostředí známý hlavně pro svůj offroad 469, dodnes vyráběný jako Hunter, nebo minibus Buchanka. Opravdu? Opravdu je v českém prostředí známa Buchanka? A opravdu je v českém prostředí znám Hunter?? Žaludek se mi obrací hnusem z takového novinařiny....
- UAZ představuje rozsáhle inovovaný užitkový model Profi: oparvdu? opravdu tomu věříte, že je rozsáhle modernizovaný? Už jste ho viděl? Už jste se v něm svezl? Opravdu můžete porovnat dosavadní a nový Profi???
- ... v kombinaci s rozšířeným rozchodem kol znamenají, že se záď vozidla při plném naložení tolik neskloní. Opravdu? Ona se skláněla? Kam? Dozadu? A tomu zabrání rozšířený rozchod kol??? Patříte vůbec, pane Bureši na automobilový server?
- Pohon zajišťuje osvědčený benzinový agregát ZMZ Pro, známý z dosavadního modelu Profi. Opravdu? Jak moc jste si jist, že je osvědčený? A proč se tedy při jednotkovém exportu, či spíše pokusech o export tento motor zaměňuje za jiné? A proč celé auto prochází pořádnou repasí před pokusy prodat jej na zahraničních trzích? Proč to před čtenáři zatajujete?
Víte, nejde o to, že by UAZ byl primárně špatný výrobce špatných aut. Entuziasmus jeho pracovníků je velký. Navštívil jsem je několikrát. Auto vylepšují. Jenže to auto prostě nesplňuje nároky na podobně zaměřená auta jak je známe u nás, a vyhovuje jen nárokům ruského trhu. Tedy části ruského trhu, té, kde je těžké koupit a provozovat ojetinu z Japonska, Číny nebo Západní Evropy. Auto pořád rezne, pořád má problémy s průnikem vody do kabiny, pořád má problémy s funkčností řady komponentů především na podvozku i v kabině. A to by mělo být součástí vašeho "článku". Běžte prosím psát do Květů, tam taková novinařina postačuje.