Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeUAZ představuje nového pracanta. Až sedmimetrová Polutorka uveze 1,5 tuny
42 komentářů
traveldrive
Ako môže pohon štyroch kolies zmenšiť objem korby takéhoto nákladiačiku o 1m2, keď rázvor a dĺžka ostávajú nezmenené?
Protoze to je ruskej bastard a na te korbe je navic dalsi bedna o rozmeru jeden krychlovej metr s nahradnimi dily na tu rozvodovku.
Jinak si pamatuji doby kdy jsme sebou na dovolenou vozili půl auta .... a to platilo i pro ruské výrobky, kde to platí dodnes :-!
To co platilo pro tvojí pobědu s motorem ze záporožce, kterou jsi vysomroval v milovicích před sešrotováním a jel s tím k mácháči na dovolenou, není norma, nafťáku.
Tom Radon
tak tady v CR je nabidka lepsich aut a to i v pripade, ze by byly drazsi, protoze spolehlivost a vykupni cena. Ale pro Rusy to smysl ma, domaci auto. navrzene pro ty jejich silnice a nahradni dily a servisni zkusenosti dostupnejsi...
- UAZ je v českém prostředí známý hlavně pro svůj offroad 469, dodnes vyráběný jako Hunter, nebo minibus Buchanka. Opravdu? Opravdu je v českém prostředí známa Buchanka? A opravdu je v českém prostředí znám Hunter?? Žaludek se mi obrací hnusem z takového novinařiny....
- UAZ představuje rozsáhle inovovaný užitkový model Profi: oparvdu? opravdu tomu věříte, že je rozsáhle modernizovaný? Už jste ho viděl? Už jste se v něm svezl? Opravdu můžete porovnat dosavadní a nový Profi???
- ... v kombinaci s rozšířeným rozchodem kol znamenají, že se záď vozidla při plném naložení tolik neskloní. Opravdu? Ona se skláněla? Kam? Dozadu? A tomu zabrání rozšířený rozchod kol??? Patříte vůbec, pane Bureši na automobilový server?
- Pohon zajišťuje osvědčený benzinový agregát ZMZ Pro, známý z dosavadního modelu Profi. Opravdu? Jak moc jste si jist, že je osvědčený? A proč se tedy při jednotkovém e😜ortu, či spíše pokusech o e😜ort tento motor zaměňuje za jiné? A proč celé auto prochází pořádnou repasí před pokusy prodat jej na zahraničních trzích? Proč to před čtenáři zatajujete?
Víte, nejde o to, že by UAZ byl primárně špatný výrobce špatných aut. Entuziasmus jeho pracovníků je velký. Navštívil jsem je několikrát. Auto vylepšují. Jenže to auto prostě nesplňuje nároky na podobně zaměřená auta jak je známe u nás, a vyhovuje jen nárokům ruského trhu. Tedy části ruského trhu, té, kde je těžké koupit a provozovat ojetinu z Japonska, Číny nebo Západní Evropy. Auto pořád rezne, pořád má problémy s průnikem vody do kabiny, pořád má problémy s funkčností řady komponentů především na podvozku i v kabině. A to by mělo být součástí vašeho "článku". Běžte prosím psát do Květů, tam taková novinařina postačuje.
Mělo by to být označeno jako reklama.
Ale znam i servery, kde si pletou naraznik s blatnikem a spojku s prevodovkou. A ne, ty Kvety, Betynka, Bobkovy list ani Kravske rozhledy to nejsou.Taky se nazyvaji motoristickymi servery. Takze tady za 4. A kdyz vyhazej novinare co se narodili v roce zahajeni vyroby trojkove Octavie a incesty se Svazackym prukazem, tak mozna za tri. A to uz jde.
Ano , centrimetr tolerance je u Buchanky možná realita, na jízdu po stepi to tož bohatě stačí - u letadel a kosmického programu těžko plácale, to by jim všechno dávno spadlo.
A ono zatím do sériové výroby vstupuje letos nové dopraví letadlo Irkut MC-21, kolik zemí na světe umí postavit vlastní dopravní letadlo s vlastními motory? Hmm, povídej.
Tady pár detailů jak nic neumí
https😐/www.agroportal24h.cz/…zapadnim-strojum
https😐/www.agroportal24h.cz/…uje-tempo-vyroby
https😐/www.agroportal24h.cz/…-330-na-taborsku
https😐/www.agroportal24h.cz/…ke-ruske-podniky
https😐/zdopravy.cz/…vy-letoun-73462/
http😐/www.transportminutes.eu/prvni-irkut-mc-21-bude-dodan-do-konce-roku-2021/
https😐/www.autoforum.cz/…nechat-jen-zdat/
Zdá se že Rusku se vyloženě nedaří, že.
o tom že se UAZ prodává i v USA, stejně jako motorky Ural asi víš, že 😄
O civilním jaderném programu asi radši psát nemam, vid, tam mam těch odkazů asi 120, můžeš si číst tak do 9 do rána 😄 😄 😄
Podobnost s americkou technikou je navíc značná co se týče filisofie o jednoduchosti, robustnosti, schopni zvládnout těžký terén, naddimenzovanosti atd. navíc dříve i inspirace v designu popř. i přímo zakoupené licence (Ford, GM)
Musíš se s tím tvým defektem obrátit jinam. :-!
Jste vůl, Baryku.
Motory ZMZ používá UAZ už asi 30 let, najdete je v Hunteru, Patriotu, Buchance, byly i v Simbiru.
Takže asi budou osvědčené, když se používaj 30 let a modernizace jde vždy evolucí předchozích.
Ano, velmi se budete divit ale i v rusku se automobily průběžně modernizují, postavte si vedle sebe Ladu Nivu Classic (4x4) z roku 1991 a z letošní, vemte si několik A4 a zapisujte změny. Tak ve 4 ráno až to budete mít hotové mi sem přijdte vypsat rozdíly 😄 😄 😄
https😐/atominfo.cz/…ejskeho-vyrobce/
TO JE TAKÉ VELKÝ ÚSPĚCH RUSŮ ŽE MAJÍ V DOMÁCNOSTECH TISÍCE ŠWÁBŮ. :yes: :yes: :yes:
... a když se Rusové ženili, on si sebou donesl šwábíka, ona šwábečku a tak založili dvě nové spokojené rodinky.
2019 - 86
2018 - 64
2017 - 78
2016 - 60
2015 - 30
2014 - 9
2013 - 9
2012 - 2
2011 - 4
2010 - 14
Dál už to hledat nebudu, ale čísla stále klesaj že a nic se tu neprodá......
na to že jsou to offroady pro úzkou skupinu zákazníků čísla docela slušná
Takže kontrolní otázka, kdo měl být "ten první" importér? 😄
Jinak vám klidně věřím, v Rusku se chlastá hodně, jinde taky. Znáte jméno Keith Whitley? Taková americká country legenda, zemřel v 35 na otravu alkoholem......
Poslyšte, pane Barrichello, nemáte Vy s ACZ nějaký deal? Třeba jako že jim napíšete informace o produktech ruského autoprůmyslu a oni Vám za otištění něco málo pošlou? Něčemu takovému by odpovídal nejen článek o Buchance (s informcí o omezení sklonu automobilu při plném zatížení díky rozšířenému rozchodu zadních kol 😲 ), stejně jako ohnivá obhajoba "osvědčeného" motoru ZMZ, skvělých vlastností Buchanky určené pro Mosteckou uhelnou a další perly.
Je to docela nadbytečná diskuze, která mi jen potvrzuje dvě věci: 1) ACZ jsem navštívil po dlouhé době a nic se nezměnilo; nejen co do kvality obsahu webu, ale především co do počtu stálých diskutujících. Pan Machala může být spokojen, cca 20 pravidelně diskutujících je skvělý odraz práce redakce, zejména pokud si uvědomíme, že polovina z nich se s panem Machalou zná osobně. 2) Když už jsem využil jednoho volného dne k plodnému čtení ACZ, mohu se opět odhlásit a v klidu počkat, až si redakce začne více vážit svých čtenářů. Jak píšu výše, zatím z nás dělají ***y a o takový přístupu nestojím. Ono kromě pár (mnohdy nesprávně přeložených ) článků převzatých se zpožděním z webu Motor1 se tady objevují celkem čtivé testy, ale bohužel mnohem častěji nekompetentní stupidity jako tahle o Buchance, Nivě a pod. Kdyby to byly zajímavé informace o okrajovém segmentu trhu, byl by to pro čtenáře přínos. Jenže takový přístup tady skončil s odchodem kvalitních autorů před několika lety.
A ti současní nehodlají kvalitu své práce zlepšit ani za nic. No nic, tak já zase jdu na Motor1.
(.. dal jsem totiž víc stachanů než on. Měl jsem průpravu od Nejedláče, s ním jsme toho totiž v Moscow city během jeho působení tam zažili taky hodně. To jednou jsme takhle třeba letěli prodat Zetory na kubáň. Ale vylili jsme se cestou v letadle Ural Airlines tak, že jsme pilotovi nadávali do negrů. A místo navazujícího spoje do Novorossijsku jsme v Rostově na letišti sedli do první drožky a jeli do tamní fabriky na kombajny direktorovi říct, že to dělají přes entuziasmus blbě, ale je na prodej kanadskej výrobce zemědělských strujů Versatile. No a oni ho normálně koupili. Nebo oficír Andersson, tak tomu jsem ve Stavropolu říkal rovnou, ať se na paní Kateřinu vybodne, páč bude věrchuškou vydíratelnej.. no a došlo na moje slova, přesně jako s Děripaskou. Taky jsem mu na tom jeho parníku říkal, že s tou běloruskou šljuchochu nasťou rybka to bude akorát průser, že to není obyčejná vymaštěná moskevská GOGO tanečnice)
Neříkám, že je ACZ kdovíjak profi, mají tu v tom občas zmatky, ale hejtovat to v každém druhém příspěvku, ale zmiňovat Motorsport Network..? Se trochu proberte a buďte rád, že už jsou pryč doby z vody vařených "článků" od Sochora, zvaných designový duel, to bylo peklo.Nebo autickar.cz, to je esence amaterismu a patolízalů
https😐/atominfo.cz/…ejskeho-vyrobce/
Není nad to se sem přijít vždycky, zasmát, já už za 20 let ušetřil za kabaret a kabelovky tolik, že si to neumíte představit 😄
A v Avii sem nedělal, byl sem tam jen kdysi na praxi asi 3 týdny, ale dělal tam můj otec 34 let. A většinu času právě ve vývoji, předtím ještě na leteckém kde dělal pístové motory.
Když se chcete o něčem bavit, měl byste o tom mít přehled https😐/zpravy.aktualne.cz/…edb0025900fea04/
Řadové čtyřválce ZMZ 2,7 jsou z uazu dost známé, používají se tam pár let, takže jde rozhodně tvrdit že jsou osvědčené, jinak motory ZMZ používaly dávno již Volhy a další ruské stroje.
Když chcete debatit o ruské technice, jistě všechny ruské či exsovětské motoráře znáte - ZMZ, JAmz JAROSLAVl, BĚLORUSKÝ MMZ atd.
Naopak, málokdo se ruským povozům v této elektro-rusofobní době věnuje tak, jako tento autor.
- ano, v českém prostředí je z UAZu známý jako 469 / Hunter, a neskonale medializivaná fosilní Buchanka, která lezla snad ze všech serverů. Mimo to je značka velice dobře známá z dob pobytu "spřátelených" vojsk i AČR, která je aktualně rozprodává až nyní.
- ano, na ruské poměry se jedná o rozsáhlou inovaci
- ano, sklon střední roviny vůči svislé ose, tudíž odklon kol
- ano, proč by jako neměl být ZMZ osvědčený? Kde jste přišel na to, že se snad neosvědčil? Na e😜ort se používal převážně diesel, důvody jsou každému průměrně inteligentnímu člověku jasné.
Jsem překvapen, že jsme nebyli ušetřeni vyprávění o entuziasmu pracovníků v Uljanovsku, zatímco jsme byli ušetřeni toho, co jste jim v tom zaostalém leninově rodném městě prodal za skvělé inovace.
Kdo Vám v ústavu umožnil přístup k počítači?
Nás ostatních se tohle nijak netýká. :-!