Nedokážu pochopit, proč tolik automobilek cpe elektromotor do nearodynamických velkých crossoverů nebo SUV. Jako dobře, v takovém autě se snadno skryje nárůst ceny, ale mnohem větší smysl mi dává liftback, maximálně nízký crossover, který bude postaven v duchu maximální efektivity a obejde se bez 100kWh baterie.
Protože tam snadněji schovají baterky a tu cenu taky. Fyzikální a už vůbec žádný ekologický smysl to nedává. Jen se někde spálí víc uhlí. Ó pardon, ekoúderka mi vysvětlí, jak obrovské přebytky energie z obnovitelných zdrojů mají u "vyspělých" sousedů.
Protože v (pří)městském mamacaru jezdícím kolem komína dává elektromotor zatím největší smysl. Mnohem větší než superaerodynamickém dálničním křižníku, protože tak daleko elektromobilita zatím není.
A mamky prostě chtějí SUV!