Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford chystá dvě elektrická SUV. Dorazit mají začátkem roku 2023

Jan Zajíc Jan Zajíc 23. 3. 2021 • 02:51
35
10
Zobrazit náhledy (35)
Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E Ford Mustang Mach-E

Ford by v blízké budoucnosti měl doplnit nabídku elektrických vozů o nové SUV.

Americká automobilka v současnosti prodává jediný elektromobil, konkrétně crossover Mustang Mach-E. A zatím s ním zaznamenává úspěch.

V blízké budoucnosti by však Mustang Mach-E měly doplnit další elektrické vozy - včetně nového SUV. Přesněji řečeno půjde o SUV dvě, jedno si nechá Ford, druhé dostane logo prémiové automobilky Lincoln. Půjde ale o příbuzné modely, které se budou vyrábět na stejné mexické lince jako Mustang Mach-E. 

Oba vozy zřejmě využijí také stejnou platformu jako Mustang Mach-E, přičemž velikostí by se z pohledu severoamerického trhu mělo jednat o středně velká SUV. Zmínka o rozměrech podobných Lincolnu Nautilus naznačuje délku okolo 4,8 metru. Obě novinky tak budou o něco větší než 4,7 metru dlouhý Mustang Mach-E. A zřejmě budou více praktičtější a "rodinnější".

Výroba by se měla rozběhnout na přelomu let 2022 a 2023, prodeje odstartují začátkem roku 2023.  

Nové elektrické crossovery by se v tu dobu měly zařadit do poněkud bohatší nabídky elektromobilů s modrým oválem ve znaku. V plánu pro blízkou budoucnost je totiž elektrický Transit nebo pick-up Ford F-150. V Evropě také Ford spolupracuje na kompaktním elektromobilu stojícím na platformě MEB od Volkswagenu.

Související články

Témata
Avatar - twistedTSD
23. 3. 2021 18:47
Re: EV paradox
Neříkám, že to nutně musí být dálniční křižník. Měl jsem spíš na mysli něco na způsob Priusu/Ioniqu.
Avatar - Barry Lyndon
23. 3. 2021 18:21
Re: EV paradox
Protože v (pří)městském mamacaru jezdícím kolem komína dává elektromotor zatím největší smysl. Mnohem větší než superaerodynamickém dálničním křižníku, protože tak daleko elektromobilita zatím není.
A mamky prostě chtějí SUV!
Avatar - CommonUser
23. 3. 2021 15:53
Re: EV paradox
Napodobne.

PS Uz jazdis na EV ?
Avatar - Blue Sun
23. 3. 2021 12:03
Re: EV paradox
Tobě je zbytečné cokoli vysvětlovat. :-D
Avatar - Roman Horký
23. 3. 2021 11:55
Re: EV paradox
Protože tam snadněji schovají baterky a tu cenu taky. Fyzikální a už vůbec žádný ekologický smysl to nedává. Jen se někde spálí víc uhlí. Ó pardon, ekoúderka mi vysvětlí, jak obrovské přebytky energie z obnovitelných zdrojů mají u "vyspělých" sousedů.
Články odjinud