Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Stejsn
- to má jeden airbag v základu? To je ale hodně retro. Já bych řekl, že před spolujezdcem vidím taky jeden. To bude asi ten high-end.
miguel323
Být tu slušná základna pro tuhle značku a díly na tenhle nový model...Prodávat se to za tyhle prachy i na nasem trhu,tak do toho jdu..K nám na venkov ideální vůz a do toho Praglu to taky dojede...Fakt nepotrebuju notne slepici ve znaku,abych se cítil lepe ve voze..
Díly nejsou problém, Lada Mělník je centrální dovozce ND pro celou Evropu. A co by náhodou neměli jde koupit přímo z ruska, dovozců je dost, dneska největší je Autogas Strakonice
https😐/www.ladacz.cz/
https😐/www.ladacz.cz/…uta/niva-travel/
Od nich berze auta i AMK Most a Auto Hrach Písek. Akorát Remoraid to bere od slováků a Canocar a AMC Radíkovice snad přímo z Ruska od svých zdrojů.
https😐/www.ladacz.cz/
https😐/www.ladacz.cz/…uta/niva-travel/
Od nich berze auta i AMK Most a Auto Hrach Písek. Akorát Remoraid to bere od slováků a Canocar a AMC Radíkovice snad přímo z Ruska od svých zdrojů.
rohYpnol
Tohle na našem trhu prostě neuvěřitelně chybí. Zájemců by se našlo spousty, bohužel bez ofic. zastoupení s perspektivou to nejde. Jenže naše malozemě je pro Ladu naprosto nezajímavá.
Jde to i bez něj, ale ceny jsou vyšší no. Přesto se tu Nivy a Vesty prodávaj stále, jen těch Vest už je tu asi 40 vč 2 ks verze Sport, na Slovači je toho mnohonásobně více.
Ale měly by tu být i 2 ks XRay, 3 Largusy a dokonce i nějaké ty nové Granty
Ale měly by tu být i 2 ks XRay, 3 Largusy a dokonce i nějaké ty nové Granty
Bez ofic. zastoupení a nějaké jistoty budoucího servisu věřím, že 95% potenciálních zájemců to nakonec odradí.
Už celých čtyřicet. 😁 😁 Za pět let. Tyjo, to i Ferrari prodá ročně více, než Sověti těch zázraků za pět let.
clo a vysoká cena idndividuální homologace a nulová reklama a propagace, spousta lidí neví že tu nějaká Lada jdou koupit. Takže asi tak.
Rostelmash, Rosatom, Lagoda, UMMC, GAZ a další jsou krásný příklad jak ruské podniky krachují, skoro už sou před bankrotem, to že si koupili kanadský Versatile, Fruko Schulz, LDV, LET Kunovice nebo koreský Enertech international je nepodstatný detail
https😐/atominfo.cz/…ejskeho-vyrobce/
Není nad to se sem přijít vždycky, zasmát, já už za 20 let ušetřil za kabaret a kabelovky tolik, že si to neumíte představit
https😐/atominfo.cz/…ejskeho-vyrobce/
Není nad to se sem přijít vždycky, zasmát, já už za 20 let ušetřil za kabaret a kabelovky tolik, že si to neumíte představit
No díval jsem se ted nedávno na nabídku Largusu za 400 tisíc, to mi příjde pěkně ujetý vzhledem k tomu že to je stará dačka co tu dřív stála 200 😁 Nevím ale z jakých plechů jsou ty nové Largusy.
Ne, tohle opravdu na našem trhu nechybí.
To je otázka doby.. Keď fakt zločinci čo teraz presúvajú vražednú techniku na východ niečo začnú, a vznikne tu bordel ako 1940, tak s týmto určite prejdeš ďalej ako s dákym natupírovaným meďákom,..
narona
Před pár lety jsem si vybíral mezi nimi. Duster byl tišší ale všechno papír. A vzhledem k tomu že ani jeden si nehraje na nějaké vysokopevnostní oceli tak mi příjde pancíř lady jako lepší volba do terénu. Můj balkánský příbuzný zlikvidoval blatník a dveře dusteru o dubovou větev průměru 3 cm.
Jako jo crash testy určitě s přehledem vyhraje duster, to ale nic neříká o reálné odolnosti při každodenním používání. Lady chtějí akorát ihned dutiny voskovat.
No nakonec jsem nekoupil ani jedno a šel do L200 už kvůli té bezpečnosti 😁
Jako jo crash testy určitě s přehledem vyhraje duster, to ale nic neříká o reálné odolnosti při každodenním používání. Lady chtějí akorát ihned dutiny voskovat.
No nakonec jsem nekoupil ani jedno a šel do L200 už kvůli té bezpečnosti 😁
Viděl jsem ASX po 11 měsících. Jestli jste si krom vosku nedal i peclivy nastrik podvozku, tak Vas docela lituju...
Rád bych se vrátil do 90s.
I co se aut týče. Jednu nivu doma mám a je to fajné auto k tomu k čemu ji mám. Les, pes.
Tuhle bych si asi nekoupil, ale za 220tk. Proč ne. Zákazníků by si to našlo hodně.
švára mne jednou odtahoval a bylo po motoru
Je to relativní nezmar a co jsem s tím projel nebo různě odtáhl je na pováženou.
Co je absolutní přednost toho auta a důvod proč ho mám je dostatek levných dílů všude. Do posledního šroubku nebo těsnění. Všechno jde rozebrat, ke všemu je přístup.
Na 80s/90s japonský offy nebo pickupy neseženete nic.
Neznajet. To byly všechno karbrátory 1,2, 1,3 , 1,5 a 1,6. Stříkačky 1,7 se vstřikováním GM začli až po rozpadu sojuzu, jasně že blok je stejný ale jinak bylo upraveno skoro vše.
Lada tam může finkout motory od Nissanu, ale jen by to navýšilo cenu.