Novinky
Díly nejsou problém, Lada Mělník je centrální dovozce ND pro celou Evropu. A co by náhodou neměli jde koupit přímo z ruska, dovozců je dost, dneska největší je Autogas Strakonice
https😐/www.ladacz.cz/
https😐/www.ladacz.cz/…uta/niva-travel/
Od nich berze auta i AMK Most a Auto Hrach Písek. Akorát Remoraid to bere od slováků a Canocar a AMC Radíkovice snad přímo z Ruska od svých zdrojů.
https😐/www.ladacz.cz/
https😐/www.ladacz.cz/…uta/niva-travel/
Od nich berze auta i AMK Most a Auto Hrach Písek. Akorát Remoraid to bere od slováků a Canocar a AMC Radíkovice snad přímo z Ruska od svých zdrojů.
Hele moje má 150 tkm.
Je to relativní nezmar a co jsem s tím projel nebo různě odtáhl je na pováženou.
Co je absolutní přednost toho auta a důvod proč ho mám je dostatek levných dílů všude. Do posledního šroubku nebo těsnění. Všechno jde rozebrat, ke všemu je přístup.
Na 80s/90s japonský offy nebo pickupy neseženete nic.
Je to relativní nezmar a co jsem s tím projel nebo různě odtáhl je na pováženou.
Co je absolutní přednost toho auta a důvod proč ho mám je dostatek levných dílů všude. Do posledního šroubku nebo těsnění. Všechno jde rozebrat, ke všemu je přístup.
Na 80s/90s japonský offy nebo pickupy neseženete nic.
Bez ofic. zastoupení a nějaké jistoty budoucího servisu věřím, že 95% potenciálních zájemců to nakonec odradí.
Být tu slušná základna pro tuhle značku a díly na tenhle nový model...Prodávat se to za tyhle prachy i na nasem trhu,tak do toho jdu..K nám na venkov ideální vůz a do toho Praglu to taky dojede...Fakt nepotrebuju notne slepici ve znaku,abych se cítil lepe ve voze..
Jde to i bez něj, ale ceny jsou vyšší no. Přesto se tu Nivy a Vesty prodávaj stále, jen těch Vest už je tu asi 40 vč 2 ks verze Sport, na Slovači je toho mnohonásobně více.
Ale měly by tu být i 2 ks XRay, 3 Largusy a dokonce i nějaké ty nové Granty
Ale měly by tu být i 2 ks XRay, 3 Largusy a dokonce i nějaké ty nové Granty
Tohle na našem trhu prostě neuvěřitelně chybí. Zájemců by se našlo spousty, bohužel bez ofic. zastoupení s perspektivou to nejde. Jenže naše malozemě je pro Ladu naprosto nezajímavá.
Píše že se rozpadl motor, tak se ptám, a nejsem si jistý, že by Rusové pro sebe používali EU6, myslím že jedou na EU 4, ne? A to vstřikování od GM je nepřímý vstřik, co vím. Takže zase jednoduchá technika.
Už celých čtyřicet. 😁 😁 Za pět let. Tyjo, to i Ferrari prodá ročně více, než Sověti těch zázraků za pět let.
kterej žigul z doby sojuzu měl motor 1,7, vstřikování a plnil Euro6dtemp?
Neznajet. To byly všechno karbrátory 1,2, 1,3 , 1,5 a 1,6. Stříkačky 1,7 se vstřikováním GM začli až po rozpadu sojuzu, jasně že blok je stejný ale jinak bylo upraveno skoro vše.
Lada tam může finkout motory od Nissanu, ale jen by to navýšilo cenu.
Neznajet. To byly všechno karbrátory 1,2, 1,3 , 1,5 a 1,6. Stříkačky 1,7 se vstřikováním GM začli až po rozpadu sojuzu, jasně že blok je stejný ale jinak bylo upraveno skoro vše.
Lada tam může finkout motory od Nissanu, ale jen by to navýšilo cenu.
No díval jsem se ted nedávno na nabídku Largusu za 400 tisíc, to mi příjde pěkně ujetý vzhledem k tomu že to je stará dačka co tu dřív stála 200 😁 Nevím ale z jakých plechů jsou ty nové Largusy.
já zase jo, v garáži si to případně poopravuješ a není na tom nic složitého, aby člověk mírně znalý techniky nedojel. A navíc- ta světlá výška!!!!
A co se mu potento? Přiznávám, že jsem motory Lady dělal a byly to držáky, co se měnilo byly gufera ventilů, jinak na motoru nic.
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je otázka doby.. Keď fakt zločinci čo teraz presúvajú vražednú techniku na východ niečo začnú, a vznikne tu bordel ako 1940, tak s týmto určite prejdeš ďalej ako s dákym natupírovaným meďákom,..
Viděl jsem ASX po 11 měsících. Jestli jste si krom vosku nedal i peclivy nastrik podvozku, tak Vas docela lituju...
Rostelmash, Rosatom, Lagoda, UMMC, GAZ a další jsou krásný příklad jak ruské podniky krachují, skoro už sou před bankrotem, to že si koupili kanadský Versatile, Fruko Schulz, LDV, LET Kunovice nebo koreský Enertech international je nepodstatný detail
https😐/atominfo.cz/…ejskeho-vyrobce/
Není nad to se sem přijít vždycky, zasmát, já už za 20 let ušetřil za kabaret a kabelovky tolik, že si to neumíte představit
https😐/atominfo.cz/…ejskeho-vyrobce/
Není nad to se sem přijít vždycky, zasmát, já už za 20 let ušetřil za kabaret a kabelovky tolik, že si to neumíte představit
clo a vysoká cena idndividuální homologace a nulová reklama a propagace, spousta lidí neví že tu nějaká Lada jdou koupit. Takže asi tak.
Všechny Lady Vesty, Nivy prodávané zde v Evropě až do lonska skrze ofiko prodej (na SR SlovLada) plní Euro6dtemp, můžete se na to imformovat u kterérhokoliv prodejce a klidně vám ofotí techničák
- to má jeden airbag v základu? To je ale hodně retro. Já bych řekl, že před spolujezdcem vidím taky jeden. To bude asi ten high-end.
Před pár lety jsem si vybíral mezi nimi. Duster byl tišší ale všechno papír. A vzhledem k tomu že ani jeden si nehraje na nějaké vysokopevnostní oceli tak mi příjde pancíř lady jako lepší volba do terénu. Můj balkánský příbuzný zlikvidoval blatník a dveře dusteru o dubovou větev průměru 3 cm.
Jako jo crash testy určitě s přehledem vyhraje duster, to ale nic neříká o reálné odolnosti při každodenním používání. Lady chtějí akorát ihned dutiny voskovat.
No nakonec jsem nekoupil ani jedno a šel do L200 už kvůli té bezpečnosti 😁
Jako jo crash testy určitě s přehledem vyhraje duster, to ale nic neříká o reálné odolnosti při každodenním používání. Lady chtějí akorát ihned dutiny voskovat.
No nakonec jsem nekoupil ani jedno a šel do L200 už kvůli té bezpečnosti 😁
Oni používají v r. 2021 motor v podstatě stejný (krom přípravy směsi) jako byl už v Žigulíkovi 😁 😁 Nevadilo by, že používá 2 ventily na válec, ale alespoň turbo by mohli přidat, takových 100 kW by už bylo fajn.
Rád bych se vrátil do 90s.
I co se aut týče. Jednu nivu doma mám a je to fajné auto k tomu k čemu ji mám. Les, pes.
Tuhle bych si asi nekoupil, ale za 220tk. Proč ne. Zákazníků by si to našlo hodně.