Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Stellantis šetří, kde se dá. Místo propouštění omezuje i počet toalet

13 komentářů

traveldrive
Tak toto je správa roka, vážení. 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Záleží na tom, jaké hazjly bereš. 😁
Mr.Murphy
... analytická novinařina ála www.auto.cz :-! :yes: :yes:
Freddka
To jo, uz se ani nevyserou. Tezka doba.
PowerHouse
VW je úspěšnější ve snižování nákladů, bude mít pouze 1 platformu pro všechna EV, kterou navíc bude prodávat dalším automobilkám.

Neustále tady píšu o úsporách nákladů a od Vás dostávám mínus, asi chcete dražší auta a vyšší náklady. Takže čekám opět mínus.
Xylo
Ono ty mínusy budou spíše dané tím, že poměrně velká část diskutujících prostě nemá rádo VW 8-s
traveldrive
Alebo neveria kecom, že zníženie výrobných nákladov adekvátne zníži aj predajné ceny ich áut. VW šetrí v jednom kuse a svoje autá predáva stále drahšie. Viď. napr. nový Caddy. Snáď niekto nečaká, že u EV to bude ako mávnutím prútika iné.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A nebo nemají potřebu číst pořád stejné otravné kecy o jedné platformě, které ten retard kopíruje do všech diskusí.
Šimpanz
Nesmysl, VW bude mít ty platformy dvě nebo tři. Taycan nebo e-tron GT jsou na jiné platformě než ID.4 a další plánují pro sporťáky (EV nástupce TT, R8, Cayman etc.).
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ještě jsi sem zapomněl nacpat "levné" baterie od Faxconu :no:
Mr.Murphy
máš tam mínus i ode mne, za ten brekot.... 😉
Meky
Videl by som to na 3 platformy😒br /> jedna pre nizsiu strednu az po strednu triedu a stredne SUV, jedna pre male auta a jedna pre velke auta vr porsche a audi - MEB