Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Stellantis šetří, kde se dá. Místo propouštění omezuje i počet toalet

Ondřej Mára Ondřej Mára 26. 3. 2021 • 22:35
43
13
Zobrazit náhledy (43)
Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori Fiat Mirafiori

Namísto jednoduchého propouštění zaměstnanců se automobilka rozhodla prozkoumat všechny možné způsoby jak ušetřit.

Když koncerny FCA a PSA oznámily své sloučení, čímž vznikl čtvrtý největší výrobce automobilů na světě Stellantis, jedním z jejich hlavních argumentů bylo omezování nákladů. Společnost Stellantis se přitom zavázala, že nechce omezovat počty pracovníků zaměstnaných v továrnách. Místo toho chtěla hledat příležitosti k úsporám na jiných místech.

A jak se nyní ukazuje, hledání to bylo opravdu důsledné a nevynechalo zřejmě žádnou příležitost. Podle informací Reuters se totiž společnost rozhodla v rámci úsporných opatření omezit výdaje na úklidové služby a omezit počet toalet v některých svých závodech.

Davide Provenzano, člen odborů FMI, měl v rozhovoru pro Reuters prozradit, že vedení Stellantis například omezilo počet toalet a náklady na úklid v turínském závodu Mirafiori, kde se vyrábí nový Fiat 500. Úsporná opatření se navíc měla promítnout i do regulace teplo na pracovištích a organizace přepravy.

K podobným úsporným opatřením mělo dojít také v závodě Atesa, kde podle odborů UILM vedení omezilo náklady na úklidové služby o 35 procent. Náklady na desinfekci a služby předcházející šíření nemoci covid-19 však měly zůstat nezměněny, stejně jako počty toalet. Zde však mohla sehrát roli skutečnost, že závod pracuje prakticky na plnou kapacitu. Člen odborů FOIM pak měl v rozhovoru pro Reuters zmínit domněnku, podle které jsou nová úsporná opatření především dílem vedení závodu.

Společnost Stllantis však musí v rámci svých úsporných opatření především upravit modelovou nabídku tak, aby si vozy vlastních značek na některých trzích nekonkurovaly. Společnost také zrušila plány na návrat značky Peugeot do USA a rozpustila SRT tým, jehož členové by nově měli pracovat na různých sportovních modelech v rámci Stellantis.

Související články

Témata
26. 3. 2021 21:22
Re: Menej hajzlov u Stellantisu.
To jo, uz se ani nevyserou. Tezka doba.
26. 3. 2021 18:12
Re: Největší úśpory ve VW
cucumber season á jo líp už bylo...
26. 3. 2021 14:29
Re: Největší úśpory ve VW
máš tam mínus i ode mne, za ten brekot.... ;-)
26. 3. 2021 14:28
Re: Menej hajzlov u Stellantisu.
... analytická novinařina ála www.auto.cz :-! :yes: :yes:
26. 3. 2021 14:15
platforma
Videl by som to na 3 platformy:
jedna pre nizsiu strednu az po strednu triedu a stredne SUV, jedna pre male auta a jedna pre velke auta vr porsche a audi - MEB

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku