Novinky
Je fajn, že poslední prezentované kousky elektroaut už jsou vizuálně velmi pohledné (subjektivní pocit). :yes:
...Systém řízení, označovaný jako steer-by-wire, přitom postrádá jakoukoliv mechanickou vazbu mezi volantem a koly. Vše je řešeno elektronicky...
Snad mají stabilitu SW lepší než koncern 😄
Nicméně tahle fičura by byla to první proč bych LF-Z nechtěl
Snad mají stabilitu SW lepší než koncern 😄
Nicméně tahle fičura by byla to první proč bych LF-Z nechtěl
Já mám tedy problém utáhnout volant nebo ušlapat brzdu s chcíplým motorem i u 30 let starého auta, které tu mechanickou vazbu má. V krizi bych to ani neuřídil ani neubrzdil. Neočekávaný chcíp motoru u 30 let starého Peugeotu je prakticky úplně stejně nebezpečný, jako selhání řízení po drátech. Chci tím říct, že bát bych se musel pořád, ledaže bych šel zpátky do Škoda 105L. Argumenty jako že se ten tlak neztratí hned - no z toho posilovače volantu úplně hned a z té brzdy tak po 10 vteřinách max.
Doufám, že zásadně létáš Boeingy a neriskuješ svůj život v Airbusech 😉
Je to technologicky demonstrator. Nie vsetko sa musi dostat do realneho auta. Zorvna pri drive-by-wire moze byt problem aj legislativa.
Steer-by-wire už některá auta mají, ne? Pár let zpátky jsem o tom četl, bylo to tuším Infiniti.
https😐/ev-database.org/…51/Lexus-UX-300e
Tady se prezentuje koncept, píše se, že má působivé parametry a konstatuje se, že se na trh dostane v roce 2025. A ty "působivé parametry" jsou už z dnešního pohledu k smíchu.