Nově představený koncept Lexus LF-Z Electrified by měl prezentovat jízdní schopnosti, design a technologie, které chce značka uvést na trh do roku 2025.
Ty uz si tak zaujaty voci Azijskym znackam, ze nedokazes ani precitat clanok. Do 25 sa ma na trh dostat viac modelov na tejto platforme a 90kwh je aktualny stav. Ani ciarka o tom, ze sa v buducnosti nemozu pouzit clanky z vyssou kapacitou, pripadne ryclejsie nabijanie.
90 kWh není žádný aktuální stav, žádné auto s takovými parametry Lexus neprodává. Současný stav v EV u Lexusu je přebouchaný spalovák na EV UX 300e, který má ještě daleko žalostnější parametry než tento koncept a teprve se začne snad letos prodávat. https://ev-database.org/…51/Lexus-UX-300e
Tady se prezentuje koncept, píše se, že má působivé parametry a konstatuje se, že se na trh dostane v roce 2025. A ty "působivé parametry" jsou už z dnešního pohledu k smíchu.
Stale citas co ches a nie to co tam je. Nikde ani ciarka o tom, ze sa toto auto bude predavat. Len prezentuje technologie, ktore sa do 2025 maju dostat na trh vo viacerych modeloch. A 90kwh je aktualny stav. Vychadza to z kapacity elektrickej platformi noveho ToyoBaru, ktore sa zacne predavat na prelome rokov. UX 300e je len bastl, podobne ako eGolf.
Já také nikde neříkám, že se toto auto se bude prodávat. Je to koncept a koncepty se nikdy neprodávají, protože jsou to jen koncepty. Ale hned v podtitulku se hlásá, že "Nově představený koncept Lexus LF-Z Electrified by měl prezentovat jízdní schopnosti, design a technologie, které chce značka uvést na trh do roku 2025." Takže znovu, co je působivého na technologiích (to jsem nenapsal já, ale redaktor), které reprezentuje tento koncept a které chce automobilka uvést na trh (90 kWh, nabíjením 150 kW, Vmax 200km/h) do roku 2025 v některých modelech? Já říkám, že nic a to už dnes natož v roce 2025.
Já mám tedy problém utáhnout volant nebo ušlapat brzdu s chcíplým motorem i u 30 let starého auta, které tu mechanickou vazbu má. V krizi bych to ani neuřídil ani neubrzdil. Neočekávaný chcíp motoru u 30 let starého Peugeotu je prakticky úplně stejně nebezpečný, jako selhání řízení po drátech. Chci tím říct, že bát bych se musel pořád, ledaže bych šel zpátky do Škoda 105L. Argumenty jako že se ten tlak neztratí hned - no z toho posilovače volantu úplně hned a z té brzdy tak po 10 vteřinách max.