Novinky
Lietadlo ma vela kritickych systemov zalohovanych, to si v aute neviem dost dobre predstavit.
...Systém řízení, označovaný jako steer-by-wire, přitom postrádá jakoukoliv mechanickou vazbu mezi volantem a koly. Vše je řešeno elektronicky...
Snad mají stabilitu SW lepší než koncern 😄
Nicméně tahle fičura by byla to první proč bych LF-Z nechtěl
Snad mají stabilitu SW lepší než koncern 😄
Nicméně tahle fičura by byla to první proč bych LF-Z nechtěl
Je fajn, že poslední prezentované kousky elektroaut už jsou vizuálně velmi pohledné (subjektivní pocit). :yes:
Ty uz si tak zaujaty voci Azijskym znackam, ze nedokazes ani precitat clanok. Do 25 sa ma na trh dostat viac modelov na tejto platforme a 90kwh je aktualny stav. Ani ciarka o tom, ze sa v buducnosti nemozu pouzit clanky z vyssou kapacitou, pripadne ryclejsie nabijanie.
Já také nikde neříkám, že se toto auto se bude prodávat. Je to koncept a koncepty se nikdy neprodávají, protože jsou to jen koncepty. Ale hned v podtitulku se hlásá, že "Nově představený koncept Lexus LF-Z Electrified by měl prezentovat jízdní schopnosti, design a technologie, které chce značka uvést na trh do roku 2025." Takže znovu, co je působivého na technologiích (to jsem nenapsal já, ale redaktor), které reprezentuje tento koncept a které chce automobilka uvést na trh (90 kWh, nabíjením 150 kW, Vmax 200km/h) do roku 2025 v některých modelech? Já říkám, že nic a to už dnes natož v roce 2025.
Steer-by-wire už některá auta mají, ne? Pár let zpátky jsem o tom četl, bylo to tuším Infiniti.
Prostě jeden čas měl několik závad na elektrice (jak překvapivé u Peugeotu, že) a chcípal. Opravdu jsem zažíval nepěkné momenty.
Je to technologicky demonstrator. Nie vsetko sa musi dostat do realneho auta. Zorvna pri drive-by-wire moze byt problem aj legislativa.
Já mám tedy problém utáhnout volant nebo ušlapat brzdu s chcíplým motorem i u 30 let starého auta, které tu mechanickou vazbu má. V krizi bych to ani neuřídil ani neubrzdil. Neočekávaný chcíp motoru u 30 let starého Peugeotu je prakticky úplně stejně nebezpečný, jako selhání řízení po drátech. Chci tím říct, že bát bych se musel pořád, ledaže bych šel zpátky do Škoda 105L. Argumenty jako že se ten tlak neztratí hned - no z toho posilovače volantu úplně hned a z té brzdy tak po 10 vteřinách max.
Stale citas co ches a nie to co tam je. Nikde ani ciarka o tom, ze sa toto auto bude predavat. Len prezentuje technologie, ktore sa do 2025 maju dostat na trh vo viacerych modeloch. A 90kwh je aktualny stav. Vychadza to z kapacity elektrickej platformi noveho ToyoBaru, ktore sa zacne predavat na prelome rokov. UX 300e je len bastl, podobne ako eGolf.
https😐/ev-database.org/…51/Lexus-UX-300e
Tady se prezentuje koncept, píše se, že má působivé parametry a konstatuje se, že se na trh dostane v roce 2025. A ty "působivé parametry" jsou už z dnešního pohledu k smíchu.