Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový koncept Lexus LF-Z Electrified má předznamenávat další éru značky

21 komentářů

Šimpanz
90 kWh není žádný aktuální stav, žádné auto s takovými parametry Lexus neprodává. Současný stav v EV u Lexusu je přebouchaný spalovák na EV UX 300e, který má ještě daleko žalostnější parametry než tento koncept a teprve se začne snad letos prodávat.
https😐/ev-database.org/…51/Lexus-UX-300e
Tady se prezentuje koncept, píše se, že má působivé parametry a konstatuje se, že se na trh dostane v roce 2025. A ty "působivé parametry" jsou už z dnešního pohledu k smíchu.
Šimpanz
Přijít v roce 2025 s baterkou 90 kWh, nabíjením 150 kW, Vmax 200km/h je u prémie ostuda.
Othello
Máš tam automat, nebo proč se ti motor za jízdy zastaví ?
Othello
ale když tam necháš kvalt tak se motor nezastaví a posilovače jedou dál
Othello
Nechtěl bych s autem podstupovat stejné revize jako mají předepsané letadla
Niemand
Lietadlo ma vela kritickych systemov zalohovanych, to si v aute neviem dost dobre predstavit.
Othello
...Systém řízení, označovaný jako steer-by-wire, přitom postrádá jakoukoliv mechanickou vazbu mezi volantem a koly. Vše je řešeno elektronicky...

Snad mají stabilitu SW lepší než koncern 😄

Nicméně tahle fičura by byla to první proč bych LF-Z nechtěl
Xylo
Je fajn, že poslední prezentované kousky elektroaut už jsou vizuálně velmi pohledné (subjektivní pocit). :yes:
Niemand
Ty uz si tak zaujaty voci Azijskym znackam, ze nedokazes ani precitat clanok. Do 25 sa ma na trh dostat viac modelov na tejto platforme a 90kwh je aktualny stav. Ani ciarka o tom, ze sa v buducnosti nemozu pouzit clanky z vyssou kapacitou, pripadne ryclejsie nabijanie.
Šimpanz
Já také nikde neříkám, že se toto auto se bude prodávat. Je to koncept a koncepty se nikdy neprodávají, protože jsou to jen koncepty. Ale hned v podtitulku se hlásá, že "Nově představený koncept Lexus LF-Z Electrified by měl prezentovat jízdní schopnosti, design a technologie, které chce značka uvést na trh do roku 2025." Takže znovu, co je působivého na technologiích (to jsem nenapsal já, ale redaktor), které reprezentuje tento koncept a které chce automobilka uvést na trh (90 kWh, nabíjením 150 kW, Vmax 200km/h) do roku 2025 v některých modelech? Já říkám, že nic a to už dnes natož v roce 2025.
Xylo
Máš naprostou pravdu :yes: https😐/www.foxnews.com/…50-red-sport-400
Avatar - Anonym
Anonym
Povoluje to (už) legislativa? Tipnul bych si, že nikoli.
Othello
tuším že se to neujalo ?
_dan
Steer-by-wire už některá auta mají, ne? Pár let zpátky jsem o tom četl, bylo to tuším Infiniti.
Othello
to je jediná naděje
Avatar - Oscar_Romero
Oscar_Romero
V závodě o co nejhnusnější auto. 😒
Avatar - Anonym
Anonym
Prostě jeden čas měl několik závad na elektrice (jak překvapivé u Peugeotu, že) a chcípal. Opravdu jsem zažíval nepěkné momenty.
Niemand
Je to technologicky demonstrator. Nie vsetko sa musi dostat do realneho auta. Zorvna pri drive-by-wire moze byt problem aj legislativa.
Avatar - Anonym
Anonym
Já mám tedy problém utáhnout volant nebo ušlapat brzdu s chcíplým motorem i u 30 let starého auta, které tu mechanickou vazbu má. V krizi bych to ani neuřídil ani neubrzdil. Neočekávaný chcíp motoru u 30 let starého Peugeotu je prakticky úplně stejně nebezpečný, jako selhání řízení po drátech. Chci tím říct, že bát bych se musel pořád, ledaže bych šel zpátky do Škoda 105L. Argumenty jako že se ten tlak neztratí hned - no z toho posilovače volantu úplně hned a z té brzdy tak po 10 vteřinách max.
Niemand
Stale citas co ches a nie to co tam je. Nikde ani ciarka o tom, ze sa toto auto bude predavat. Len prezentuje technologie, ktore sa do 2025 maju dostat na trh vo viacerych modeloch. A 90kwh je aktualny stav. Vychadza to z kapacity elektrickej platformi noveho ToyoBaru, ktore sa zacne predavat na prelome rokov. UX 300e je len bastl, podobne ako eGolf.
Xylo
Doufám, že zásadně létáš Boeingy a neriskuješ svůj život v Airbusech 😉