63 tisic bez zavad je u auta staveneho na trat opravdu hodne hodne hodne dobry.
Nejde na to koukat jako na bezne auto. To neni bezna 911ka. Ta mimochodem patri dlouhodobe v porovnanich na 1-3. misto ve spolehlivosti vsech aut.
Ale tohle neni bezna 911, tohle je auto stavene na okruh, kde musis brat ze 1km v zavodnim tempu na okruhu je ekvivalent 20-50km normalni jizdy.
Navic kdyz s nimi jezdis jen tak mestem, ta technika, predevsim motor, take velice trpi, protoze na to neni na cukacky mestem delany.
Zvlada to, ale motoru rozhodne vyhovuje vic zavodni tempo.
že Porsche vždycky umělo? Jsou to skvělá auta, jednou si 911 taky koupím, ale tak nekritický nebudu. Porsche to umělo taky dobře podělat a pak se na zákazníky vytentononc. Přechod na vodou chlazené motory se vůbec nepovedl a táhl se dlouhá léta. Vydírání, praskání, či dokonce vylamování válců a IMS ložisko jsou legendární.
To mi nepřijde nic extra, Saab 9000 Turbo v roce 1987 otestovali tak, že během tří týdnů nakroužil na okruhu 100000km průměrnou rychlostí 210km/h. To je řádný test. Na tom už se dá zjišťovat, co to auto vydrží.
Za 5000km neodhalí žádný konstrukční problém jako je třeba vydírání válců, nebo selhávající ložiska v motoru ...
GT3 a GT3 RS jsou auta, ktera lidi skutecne berou pravidelne na trat a tam tomu davaji co proto.
Takovych aut je malo.
Urcite to je drahy, urcite to zere pneu i jiny servis, kdyz jezdis na trati, obcas musis i servisovat, to je jasny ... ale obecne jsou GT3 povazovana za extremne robustne vyrobene stroje.
Tam by asi ani nebyl kupodivu hlavním problémem doba nabíjení, jako to, že by se to za tři kilometry přehřálo, zastavilo, odtáhli by to nafťákem do boxu a půl dne zkoumali, co se stalo :D (pokud by to dříve v těch rychlostech neztratilo dveře, střešní panel, kolo, nebo nárazník) :D
Já jen, že by s tou vrcholnou Teslou taky mohli zkusit absolvovat 5000 kilometrů při rychlosti 300 km/h..., jen se obávám, že (i kdyby to nakonec nějak šlo) by jim na to nestačily ani dva roky prázdnin...
Nádhera v každém detailu!! Naprostá pastva pro oči i pro duši!! Vždycky, když uz si začnu říkat, ze svět aut je totálně v ***i, tak se ukáže takový skvost a ja jen doufám, ze bude stále dost nadšených prachatých frajerů, kteří si to koupí a podpoří tím další vývoj. A ty předražený elektorsrajdy bez duše si strčte všichni do p**!!!!!
Musíš uznat, že 100km na okruhu je mnohonásobně víc než podobný nájezd u běžných aut. A Porsche jsou auta, se kterými tam můžeš jezdit a jezdit a jezdit...
Ano, ale to tiez bude o tom, ze majitel porsche neodrbava servis a spominam si na statistiku, ze majitelia porsche aj nechaju v servise najviac. V zhladom k ich nizkym najazdom vsoebecne tie auta viac stoja ako jazdia a servis sa nefusuje. To bude dovod preco sa drzia na vysokych prieckach spolahlivosti.
To rozhodně ne, ale i na bazarových kusech najdeš občas celkem slušné nájezdy. Hlavně ale v porovnání s podobně zaměřenými auty je Porsche v tomto ohledu na špici.
Ač modely sportovně zaměřeny, většinou Porsche bylo v tabulkách spolehlivosti hodně vysoko.
A je vidět, že svou preciznost udržují i nadále. 911 a 718 jsou jedny z nejlepších aut současnosti.