Při uvedení nové pětistovky s elektrickým pohonem Fiat autu hodně věřil. Avizoval výrobu až 80.000 těchto elektroaut ročně. Skutečné prodeje ale zatím zůstávají daleko za očekáváním.
To mi připomnělo, jak majitel firmy, kde dělá kamarádka, je z Prahy. A když nedávno mrzlo, tak každý den ráno volal, že nedojede do Ústí nad Labem, protože má elektromobil. Konkrétně BMW 3i a nedal ani těch 90km.
Tahle informace od zdroje "jednapanípovídala" z Auto.Fóra byla jasně popřena samotným Thomasem Schaferem. Ten pán asi nemusí bojovat proti elektromobilům šířením nesmyslů ;-)
Človek by povedal, že tam majú vo vedení nejakého diletanta agenta čo má za úlohu tú značku - koncern totálne zničiť. Keď sa obzrieš čo ponúkal (a predával) tento koncern pre 20. rokmi a aký mal podiel na trhu je až nepochopiteľné kam sa dostal dnes a navyše si ide tvrdohlavo za svojim "samovražebným" cieľom...
Presne tak, keby bol rozdiel medzi benálom a elektrikou 2-3 tisíc € tak by ti prevádzka ten rozdiel vrátila. Nožičkami by si šúchal asi pri predaji, tam bude prepad ceny u EV vyšší ale asi by sa to dalo prežiť.
Ha ha, snad tím nechceš říct, že Fiat musí ukončit výrobu benzinové 500, aby ten předražený elektrokrumpl mohl prodávat ve slušných počtech? :-[] To je recept na "uspěch" EV jak od vedení EU! :-[]
P.S. Nejvtipnější na tom je, že prodejní neúspěch šíleně drahé nové elektrické pětistovky predikoval každý, kdo má trochu přehled o evropském automobilovém trhu, jenom vedení Fiatu "věřilo" v její prodejních úspěch, a proto naplánovalo její roční výrobu nesmyslných 80 000 ks. A teď jsou "nepříjemně zaskočeni" a "překvapeni"... :-) Ze je marketing Fiatu je bohužel po desetiletí naprosto tragický, to je dávno známá věc (viz. třeba miliardové škody z prodejního výbuchu Stila s německy "chladným" designem a nesmyslně bohatou výbavou), ale že i v současnosti až tolik? :-O:-O:-O
To je tak ked mate na vyber 2 vizazou aj rozmermi takmer zhodne auta akurat s rozdielnymi sposobmi pohonu... logicky aj tu kazdy nadalej uprednostni doterajsiu 500vku s benzinom pred "rovnakou" novinkou ale uz na elektrinu... o cenovke takejto novinky ani nevravim... to uz ma clovek hadam aj dve predosle 500vky... takze za mna neprekvapujuci fakt ze zakaznici o takuto novinku moc nestoja... a tiez by som bral radsej 500vku na benzin za 350 ako 500vku na elektrinu za 700 ktora uz cenovo postrada zmysel... k tomu slaby dojazd a dalsie patalie budu urcite aj s nepredajnostou takehoto kusku uz po par rokoch... ale rovnako neslavne dopadne podla mna aj honda e za tych nechutnych 900 litrov... vedla jazzu ci civicu si tiez ani nepipne... v podstate az na par solventnych nadsencov aj ona uplne sa mina ucinku a nedava tiez ziadny zmysel v kontexte cena dojazd a pod...
Zlatá slova... :yes:
Litr, možná 1.200, raději čtyřválec, jednoduchou automatickou předovovku - malé, krátké, v každém rohu jedno kolo.
Jenomže skutečně ekologická malá auta (Fiat 127, původní Mini původní Polo, R5...) , se přestala dělat už sakra dávno :(
Přesně tak.
Ale auto velikosti Citigo, s max litrovým motorem, a klidně nějakými 44 kW... ale životností aspoň 10 let a 300 tis km, tomu bych já říkal ekologie.
Jo, a papírových 360 s cenou přes milon je "nový trend".
S hnusným zevnějškem, plastovým vnitřkem a nefunkčním softwarem.
Hoši hoši...
V sobotu pojedu na obrátku do Prahy a zpátky. Asi 200km jedna cesta. Takže elektrickým krámem tam a zpátky nedojedu ani jedním = musel bych si někde zaplatit hotel.
Zlatý první Punto 1.1... a nebo Clio.
Navíc drtivě nejekologičtější, neboť už jsou vyrobený.
To by ale Ádo bylo taky drahé a i já jako příznivec dieselů bych to neviděl jako rozumné. Do prdítka auta patří motor prdítko benzín, pro diesel by to byla dehonestace. To by si diesel nezasloužil.
Tak mne ohrom a rozdrť fakty - kolik zdejších orálních elektrofilů si tu elektroplečku fakt koupilo?
Co?
Vždyť ty sám jsi taky jenom takový hloupý tlachal - na hubě a na netu elektromobilita - a ve skutečnosti... Jak prd ve vířivce.
Nafukuješ se vlastní důležitosti - a když dojde na fakta, zbude po tobě jenom trocha smradu
Oni jsou zdejší elektrofilové elektromobilní jenom na hubě :D
Kolik lidí z těch, kteří tu nad výhodami elektromobility tak často a tak intenzivně onanují, si tu elektroplečku skutečně koupilo?
A pozrel si sa aj na to, aký model ponúkajú za 630 tisíc? Základ s dojazdom papierových 180 km, teda reálne tak 120. Kto si kúpi posúvadlo na pár km za také peniaze? Prvá použiteľná výbava s deklarovaným dojazdom stojí o vyše kilo viac.
Ked sa tie skladovky rozhodnu rozpredat za polovicne ceny, tak to bude adekvatne. Kupovat mini auto za cenu strednej triedy je iracionalne, elektrika-nelektrika.
V UK snížili strop pro získání dotace ne 1 050 000 za EV.
A najednou se tam vejde skoro všechno.
Automobilky jsou prolhané, když říkají že se všechno musí zdražovat, protože EV jsou drahé na výrobu.
Celou dobu lhaly a strkaly státní podporu ve výši až 150 000 na auto do kapsy a ještě přitom prolhaně zvyšovaly ceny fosilů.
S nástupem Enyaqu, ID3/4, Ioniq 5 a Tesla made in Germany je jasné že tyto autíčka za mega (500e, Honda e, Mini electric) budou muset hodně zlevnit nebo skončit. Kona už šla o 200 tis. dolů.