Přesně. Chytrák1 je však tak chytrej, že jiné argumenty než svoje neuznává a myslí si, že je ani uznávat nemusí i když jsou do očí bijící. Protože je prostě Chytrák1.
Jako nemá cenu diskutovat - s obecnými pravidly diskuze a uznáváním argumentů i protistrany - se zeleným autíčkem nebo EQS, nemá asi ani cenu dál diskutovat, alespoň zde, s Chytrákem1.
Já jsem případ ID.4 na Baja 1000 již diskuzně ukončil. Bylo by to pořád dokola.
To je teda maso, si tady číst ty výblitky. A přitom jde o ho*no...
Kdo z vás, kdo si šel někdy koupit nový auto, řešil při výběru, zda se auto zúčastnilo a jak dojelo nějaký závod někde v nějaké poušti na druhém konci světa?
Neřešíte snad spíše, zda to vybírané auto vyhovuje vašim představám a potřebám? Nebo si koupíte auto, které se totálně míjí vašim potřebám a máte jen dobrý pocit, že dojelo mezi prvními deseti v nějaké poušti Bajo? K čemu vám to je v běžném životě?
Je to jen zajímavost, nic víc...
Elektro SUV v úpravě menší než jsou úpravy skupiny N pro rally, jelo rally mexickou stepí a pouští v konkurenci bugin a tvrdej offroadů. Sice jim nestačilo (to je ale překvapení !) ale dojelo do cíle bez problémů a poruch. Za mne :yes: .
Ukazuje to, že to čemu se tu místní chytráci a všeználci vysmívají, tedy sériové baterky a motor, dokážou spolehlivě fungovat i za extrémních podmínek a to zřejmě líp než by zvládl sériový spalovák. :yes::yes:
Člobrdíku člobrdíku, ty jsi se nám nějako rozvášnil.
Po poledni jsi začal vyprávěním o zuřivé masturbaci, stříkání spermatem a slinami, plakátových análních petrolhead kovbojích - ale teď jsi se doopravdy překonal, gratuluji :D:D:D
"zrůda, nelidská bytost, chatovací fašista" - no hochu, ty se překonáváš. Inu, není nad takové milé, vřelostí proteplené lidské slovo. Víš ty co, napiš sem ještě něco, zase takového.. od srdce ;-)
A nebo raději ne, ještě by ses vytočil do ještě vyších otáček, prdla by ti cévka - a zbytek svého zbytečného života bys musel strávit na vozíku, jako bublající a slintající idiot, chabě poblikávajicí jiskřička vědomí v těle, které není schopno kontrolovat už ani své vylučování. I když, jak se tak koukám na tvůj příspěvek, s kontrolou vylučování máš evidentně problémy už nyní.
Tak tu přestaň exhibovat a nevyhrožuj ostatním karmou. Zažil jsem už pár takových, kteří jiným vyhrožovali tak, jako ty mně - a věř tomu, že neskončili dobře. Fakt ne...
No a tobě to vadí zcela evidentně taky jen u někoho. Ale na rozdíl ode mě za totéž co děláš ty kritizuješ ostatní.
Jinak - mě už dlouho řeči Areseho, win diesela, jerryho a spol dost nebaví, i když mám zhruba podobný názor jako oni.
Poslední dobou se stále víc blížíš výkřikům nenávisti a demagogie co tu předvadí Jerry a ostatní. Tobě příjde normální v diskuzi o autech vytahovat, sexuální orientaci, nemoce a nebo témata fašismu?
Mam chut zalistovat tady v nejakych 1-2 roky starych clancich o Tesle a podivame se, jestli se neco na zdejsich clancich zmenilo od chvile, kdy VW udelal EV.
Ja jsem rad, ze se to zmenilo.
Ale stejne to nevysvetlis ... to bylo urazek a posmesku atd. atd. fakt nechutny.
A dneska najednou budeme presne na opacnem polu - budeme oslavovat uspech EV nabijeneho z generatoru na benin nebo naftu a ktery dojede treti od konce.
A ted mi reknete, ze to urcite neni tim, ze je to VW.
Myslíš? A porovnal jsi někdy kvalitu obrazu na končící klasické televizi a tehdejším módním LCD(tak.ca před 15 lety)? Nebo když končili plazmy jaké měly zobrazení s v porovnání s LCD?
Nebo nokie se spolehlivým symbianem v roce 2008-10 vs, Iphone?
Ani v jednom případě se neprosadilo to v danou chvíli lepší a levnější ale to s větším potenciálem do budoucna.
V textu se "decentně" naznačuje, že podmínky vyhovovaly zejména elektromobilu a že ten vergl (prakticky sériové auto dle Chytráka1 :-):-):-):-):-):-):-):-):-) ) nabíjeli přes noc...
:D ....a neprorazil viz já, já, já, já, já gilkrucipísek 11:29 :D:D:D jel pomaloučku, tak nic prorazit nemohl. Možná mohl jet i rychleji, ale to by zase nedojel k tomu agregátu, začarovanej kruh. :-)
Z osobnej skusenosti tych co poznam a ratam tam aj lezbicky nikto netiahne na to co tvrdis... vacsinou jazdia VW a Skodovkach. Tak by som to s tymi kecami neprehanal a urcite nespajal podporu a pretlacanie EV so sex orientaciou... to je dost paranoidne.
na 5 ti etapách co se jedou přes den ztralil 22,5 h :D to znamená, že dejme tomu, jel denně 12 hodin (zbytek dne nabíjel)... tak ten co byl první to jel 7,5h :D no a že neprorazil pneu, tak to je určitě tím, že je to elektromobil :D
Lidi, jako ty mě děsí. Všemu rozumíš, všude jsi byl a každého převyšuješ, takže máš vlastně právo urážet každého, i když o něm nic nevíš. "Bolševika" jsem zažil, ale podle těch klišé blbostí cos napsal to tobě nevěřím. No a nejlepší je vždy argument financí. Já ti ten úspěch přeju. Snad si za něj koupíš vše potřebné. A rozum a trochu pokory snad příjde časem zdarma.
Též přeji vše nejlepší a se Sovětským svazem jdi do prde..
Náhodou, ten EQuSův příspěvek má hlubokou vnitřní symboliku.
Nová technologie vždyckynahradila tu starší, jakmile se ta nová ukázala býti lepší té staré.
No a my, díky díky progresivistům celého světa, budeme první civilizací, kterou budou její vlastní vládcové nutit k tomu, aby technologii, která funguje, spláchla do hýzlu - a nahradila ji technologií, která je sice starší a stojí za howno, ale o to je zase dražší :D:D
A to se vyplatí, ne? ;-);-);-)
Se Ti divím, že TAK jednoduchou věc nedokážeš pochopit :D
Jen technická k tomu, "Všechny nové technologie jsou VŽDY drahé a nedotažené."
Wikipedie
Za historicky první elektromobil je považován vůz sestavený holandským profesorem Sibrandusem Stratinghem a jeho asistentem Christopherem Beckerem z roku 1835. První elektromobil vznikl přibližně o 50. let dříve, než první automobil se spalovacím motorem sestavený Karlem Benzem v roce 1886.
Právě mi přišla zpráva z hlavního nádraží v Praze - a je mi ctí ji předat
---------------------------------------------------
_EQS_ přestaň se planě vykecávat!
v kabince 3 na pánských a všech 8 kabinkách dámských toalet dochází papír
Přestaň žvanit a švihej ho doplnit!
----------------------------------------------------
konec hlášení
LGBT+ fans a jedinci vždy byli ti první, kteří tíhli k podobným hurá akcím na podpory "menšin" , ekologie, humanity a tím se prezenotovali nejprve v různých Priusech, jakožto ekologických autech, následně elektromobilech. Je vidět, že nerozumíš vůbec ničemu, ani své komunitě, kteroužto se pak snažíš podsouvat normálním lidem, jelikož se za příslušnoat nejspíše stydíž, aniž by jsi zaregistroval, že v dnešní době je vaše komunita nejen hájena, ale i vyloženě protlačována a propagována. Nestyď se za to, dneska už tě za to nikdo soudit nebude. No a to že jsi dutý jak vydlabaný necky ti vadit nemusí, protože ti to ani nedojde ;-)
Skoro sériové auto......Základem závodního speciálu se stal model ID.4 1st Edition, vybavený 82 kWh baterií a elektromotorem o výkonu 201 koní, který roztáčí pouze zadní kola. Jak už je ale z oficiálních snímků patrné, vůz rozhodně nezůstal v sériovém stavu.
S ohledem na náročné podmínky závodu Mexican 1000 bylo potřeba výrazně upravit podvozek, který je vybaven speciálními tlumiči a pružinami upravenými v rallye-stylu. Vpředu jsou navíc nová dolní trubková ramena a úpravou prošlo i zavěšení zadních kol. Podvozek byl zvednut o 2 palce (cca 50,8 mm) a do podběhů se nastěhovala 18“ kola OZ Racing obutá do terénních pneumatik Yokohama Geolanders 255/70 R18, jejichž vyšší bočnice by měla pomoci k lepšímu tlumení rázu i zdvihu kol.
Všechny komponenty pohonného systému zůstaly původní, kvůli náročnosti terénu však podvozek nově chrání plech o tloušťce 9,5 milimetru. Technici navíc zvedli umístění chladiče, aby zajistili lepší přívod vzduchu a zlepšili nájezdové úhly vozu.
zdroj :https://www.auto.cz/…38929........... takže sériové pouze komponenty pohonného systému.
elektroauto dojelo do cíle trati 1600 km s jednodenním zpožděním, ale dojelo! Sice se nabíjelo SPALOVACÍM agregátem ale na biopalivo (veškeré spalování uvolňuje CO2) tudíž ztráty tepelné-agregátu, ztráty nabíjení, ztráty akumulace... tak by mne zajímalo, jaký byl výkon toho agregátu, který do nabíjecího místa přemísťovalo auto, se SPALOVACÍM motorem :) co dodat, VW mele .....!
Jj, ale ti třeba jeli kládu a šli dvakrát pana - vorel a dojeli bez předního okna na třech kolech s rukou v sádře. Z toho půl dne bouchali do vraku kladivem aby pak vůbec jelo.
Klíčové věty z článku:
- Nově nastavené podmínky přitom dokonale vyhovovaly zejména jeho elektromobilu.
- Tanner Foust bral až 61. příčku – na Millena přitom ztrácel 22 hodin a 23 minut. Do závodu se však přihlásilo celkem 90 závodníků a závod jich dokončilo pouze 64.
Takže "slavné" ID 4 skončilo čtvrté od konce
Ztráta 22,5 hodin - skoro celý den - je celkem zanedbatelná prkotina. :-) A že ani jednou neprorazil gumu ? To je jasný, protože jel opatrně a obezřetně. Tedy žalostně pomalu.
je PR, ktore najobavanejsiu a najdrahsiu cast (bateria) nijak zmysluplne neodtestoval... a tiez nevyriesil otazky nabijania, ceny, alebo skutocnej ekologickej zataze.