Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Fabia oficiálně: Roste jako z vody, v rukávu má řadu trumfů

Čtvrtá generace Škody Fabia definitivně shodila maskování a odhaluje tvář, kterou budeme co nevidět potkávat na každém rohu.
Zpět na článek
10. 5. 2021 14:25
Re: Nepřekvapivě
S displejem jsem stejného názoru, jednoznačně je úmyslem aby se na něj dobře dosáhlo např. i za jízdy, což je docela zvrácené, správným účelem vytrčených displejů má být dobrá viditelnost, to znamená umístění co nejdál a co nejvýš až pod čelní sklo. EU nařizuje diskutabilní bezpečnostní systémy místo aby zakázala dotikovost displejů za jízdy, což už jedna automobilka dělá a nemá to chybu, jiné alepoň dávají člověku na výběr jiný způsob ovládání. Dokud to půjde, nikdy nechci displej na který se musí sahat.
Avatar - Hubini
8. 5. 2021 11:40
Re: Za mě nelíbí
Mě se ten design opravdu líbí, a když jsem ji potkal na dálnici u Bolky tak i v reálu povedené oproti všem jejím předchozím verzím. Sice nejsem cílovka, ale design za mě za jedničku.
Avatar - ScatmanJohn
6. 5. 2021 06:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 17:31
Re: Korejci můžou slavit
Dacia podle některých novinářů používá méně vysokopevnostní oceli než Renault na údajně shodné platformě.
5. 5. 2021 16:34
Re: Korejci můžou slavit
Tak nám porozprávaj o svojich platformách a či chodíš o paličke?
5. 5. 2021 15:50
Re: Méně muziky, za více peněz.
Netrep hlúposti. V rámci triedy je súčasná Fabia ok.
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 15:35
Re: Povedený design,
Koncern hybrid nemá, takže to je vyřešeno. Pouze MHEV, ale ten koncern momentálně ani o třídu výš s manuálem nenabízí a je to nákladnější 48V řešení. A upřímně, vzhledem k úspornosti dnešních TSI to asi není taková ztráta.
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 15:27
Re: Korejci můžou slavit
Asi tě nezajímá, jestli odejdeš z nehody po svých, ale to je tvůj problém.
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 15:25
Re: Roste jako z vody...
Přečti si znova, co psal traveldrive.
5. 5. 2021 15:10
Vzhledove krizenec Seatu
Modernejsi, lepsi jiste bude, ale vzhledove uz to neni Skoda, ale spise mutant Seatu. S MPI motorem to bude spis na pojizdeni po meste, na nakup do samosky, nebo na dalnici soupereni s kamiony.
Avatar - lyon667
5. 5. 2021 15:05
Re: Za mě nelíbí
Hele, zase ten nepřímovstřik bez turba a filtru pevných částic bude s ohledem na vývoj složení paliv zřejmě trvanlivější a tak pro někoho, kdo s tím čas od času jede na nákup a chce s tím dožít, asi ideál.
Avatar - lyon667
5. 5. 2021 14:27
Re: Re: Dobrý
Původní HTP mělo 40 kW, takže papírově je to i s ohledem na nárůst hmotnosti skok. Nicméně spíš než špička výkonu bude důležitější jeho průběh, tam to nemusí být žádná sláva.
5. 5. 2021 14:15
Re: Méně muziky, za více peněz.
To určitě, FIII byla vzadu vysloveně malá. jen díky sklonu sedáků nahoru se tam člověk vměstnal. Ale vůči dvojce rozdíl světů.
5. 5. 2021 14:12
Re: A víte to jistě?
No ale Fabia naštěstí není sandero. I kdyby bylo v kůži tak je to pořád levný vehikl.
5. 5. 2021 14:09
Re: A další rozčarování
Přesně. A to trojková fabia vzadu byla extra malá.
Avatar - Otrava
5. 5. 2021 13:35
Re: Návrat ke kořenům
A proč by ne? Řídil tu někdo novou Fábii? Ono se klidně může ukázat, že Fábie bude lépe odhlučněná, s pohodlnějšími sedačkami a lepším podvozkem. A najednou dává smysl.
Počkal bych s výkřiky až po prvních testech
5. 5. 2021 13:27
Re: Návrat ke kořenům
Interiér byl hodně stísněný. I když jsem dal sedačku úplně dozadu, měl jsem kolena stále moc pokrčená. A když jsem někoho vezl vzadu, musel jsem se jako řidič uskrovnit ještě více, aby se dozadu vůbec někdo vešel.
Ale to byla daň za bezpečí. Fabia byla jedno z mála aut, které dokázalo s pouhým jedním airbagem získat 4 hvězdičky v EuroNCAP.
5. 5. 2021 13:08
Re: Pre redakciu: fotky
Tak vieš, možno sa dotyčný redaktor cíti byť múdrejším a považoval za povinnosť ukázať nám všetko tak dôkladne, aby sme kvality novej Fabie to pochopili aj my obyčajní... ;-)
5. 5. 2021 13:03
Re: Povedený design,
To je pohľad znalca, ako som už písal, mnohí ju na ceste od predchádzajúcej generácie nerozoznajú, prípadne si ju pri zadnom pohľade opletú so Scalou. Pre mňa neprináša nič moc nového, dizajn mohol byť dynamickejší a viac odlíšený od doterajšieho štandardu. Je to furt ako cez kopirák.
5. 5. 2021 12:52
Re: Jasný leader třídy
Tak neviem, toto nechcem hodnotiť, mne SUV veľmi nerežú celkovo, a škodovácky dizajn v tejto kategórii sa mi proste nepáči.
Čo sa EV týka, dizajnovo je naživo zaujímavé a pekné auto i3, v interiéri ešte viac ako zvonka. Rovnako sa mi páči Nissan Leaf II, škoda, že ťahá za kratší koniec, čo sa týka techniky, hlavne absenciou tepelného managementu batérií. Páči sa mi aj Tesla, jak model S, tak model 3, aj keď v trojke to už s jednoduchosťou interiéru trochu prehnali. eNiro a podobné ma nejak obchádzajú, tak ako všetky kórejské autá, proste im neviem prísť na chuť. To ale môže zmeniť EV6, na obrázkach vyzerá výborne, som zvedavý, aké to bude naživo. Okrem toho som videl nejaké veľké AUDI s kamerami namiesto späťákov a tiež čosi elektrické od Jaguaru, ale toto ide fakt mimo mňa. Zaujímavejšie to bude, keď bude pestrejšia ponuka v cenových hladinách dostupnejších pre širší okruh ľudí.
5. 5. 2021 12:45
Re: Méně muziky, za více peněz.
Máš pravdu. Bola to reakcia na Twisteda, ktorému sa vyššie nepáči, že kabína auta pozdĺžne nenarástla, a celkovo na nárast rozmerov vrátane dĺžky.
5. 5. 2021 12:42
Re: Méně muziky, za více peněz.
Presne tak ako píšeš, čísla by mali byť rovnaké. Zhodný pozdĺžny priestor v kabíne nemusí byť vôbec problém, ako píše vyššie iudex. Dlhší rázvor môže byť poznať jednak vpredu, kde nemusia toľko prekážať predné podbehy, ktoré sú s rastúcimi rozmermi kolies tiež stále väčšie, a tiež vzadu, kde nemusia byť sedadlá príliš utopené medzi podbehmi a dvere sú väčšie, takže sa dozadu môže pohodlnejšie nastupovať ako doteraz.
Podobné auto nebudem kupovať minimálne najbližších 5 rokov, takže ma bytostne nezaujíma, ale z praktického hľadiska novej Fabii asi nebude čo veľmi vytknúť, možno až na nejaké drobnosti. Mne sa nepáči z pohľadu dizajnu, konzervatizmus mi celkovo k tejto triede áut veľmi nesedí.
Avatar - iudex
5. 5. 2021 12:30
Re: Povedený design,
To je pravda, keď Fabia má 4,1 m, o to väčší priestor sa otvára pod ňou a popravde sa divím, prečo Citigo končí.
Avatar - Emel
5. 5. 2021 12:10
Re: Povedený design,
To asi jo... Fabia dospěla a bude vypadat dynamičtěji. V kombíku se silnějším TSI by to mohlo být docela plnohodnotné rodinné auto.
Na druhou stranu je tu (akademická) otázka, jestli to bylo potřeba - CitiGo se nevyrábí a Fabia je nejmenší Škodovka, možná neměla zapotřebí dorůstat Scalu? No nic... je to jak to je, Fabia se (zdá se) povedla a trh si to nějak přebere.
Avatar - Emel
5. 5. 2021 11:57
Re: Méně muziky, za více peněz.
Ta čísla jsou divná... přece ten součet by měl být vždycky stejný... a Fabia 3 se sedačkou úplně vpředu má najednou celkový prostor o 10cm větší, než se sedačkou úplně vzadu... to nedává smysl.
Takže já na ně asi nevěřím a spíš čekám, že vnitřek bude reflektovat +10cm na rozvoru auta. Ale uvidíme... (nejsem cílovka, tak mě to zajímá jen "platonicky" :-))
Avatar - iudex
5. 5. 2021 10:48
Re: Méně muziky, za více peněz.
Ono ak bol niekde problém, tak to bol práve v šírke, na dĺžku vnútri bola už FIII nadpriemerná.
Avatar - iudex
5. 5. 2021 10:45
Re: Pre redakciu: fotky
Svoju vymakanú postavu? https://www.auto.cz/…u-ma-radu-trumfu?…
Skutočne nepotrebujem, aby mi niekto ako v pomocnej škole ukazoval, že spodná línia zadných okien stúpa: https://www.auto.cz/…u-ma-radu-trumfu?…
Avatar - iudex
5. 5. 2021 10:41
Re: Povedený design,
Súhlas, až na to posledné konštatovanie. Myslím, že ten rozdiel oproti predchodcovi bude v reále citeľný. Už na fotkách je to vidieť, ale tie rozmery skresľujú a vynikne to myslím až v reále, teda že nová Fabia je výrazne (!) dlhšia a širšia pri o chlp menšej výške, to celkovými proporciami a dojmom dosť zamáva. FIII sa nedokázala zbaviť dojmu úzkej vysokej karosérie, to myslím už problém nebude a tipujem, že opticky bude F IV pôsobiť širšia a lepšie usadená na ceste, ako jazvečíková Scala.
Avatar - iudex
5. 5. 2021 10:36
Re: Jasný leader třídy
Keď spomínaš EV, dnes som prvýkrát videl naživo Enyaq a popravde trochu sklamanie, pôsobila ako taká hruda. Na promo fotkách samá ostrá hrana a prelis, výrazná maska a pod., reálna a zjavne skromnejšia výbava bieda, ako píšem, len taký kus hmoty, Kodiaq je oproti tomu tvarovo výrazné auto.
5. 5. 2021 10:31
Záplava antiškodováckých výkřiků ...
Četl jsem celou diskuzi až dnes ráno a na rozdíl od Tebe mi připadala velmi mírná a oceňující. Design je pěkný a topmodel fajn. Spíš se divím, že se nikdo nediví nad výkonem základního motoru, použitím 5-kvaltu, základní ceně atd. Pro mě je opravdu milým překvapením diskuze bez zbytečného zveličování a nesmyslných výpadů :yes:
5. 5. 2021 10:24
Re: Pre redakciu: fotky
Skúsme sa pozrieť trochu lepšie, možno tam ukazuje na niečo zvláštne. :D
5. 5. 2021 10:23
Re: Jasný leader třídy
Užšie portfólio = nižšie náklady, už na to prišli aj škodováci. Svojho času mi prišlo divné, keď zrušili Fabiu sedan, aby o pár rokov neskôr prišli s Rapidom, a ešte tam potom natlačili aj Scalu.
Možno sa zase vrátia k osvedčenej schéme Fabia-Octavia-Superb, a bude to stačiť. Druhú paletu modelov majú v SUV.kategóriách, a ako tretia skupina budú EV, ktoých určite ešte niekoľko pribudne.
5. 5. 2021 10:17
Re: Povedený design,
Dobre zhrnuté, síce žiadne nadšenie nevzbudí, na druhú stranu nič nie je zle. Škoda zvolila taký "golfácky" prístup - prečo meniť dobré? Uvarili nekonfliktný mix, ktorý nevzbudí žiadne kontroverzné reakcie, takže v konzervatívnej Európe môže byť úspešná. Na môj vkus sa drží príliš pri zemi, voči stávajúcemu modelu mi pokrok príde minimálny.
Avatar - Emel
5. 5. 2021 10:13
Re: Povedený design,
Taky souhlasím.
Kdybych měl něco vytknout tak je to lpění na pětistupňové převodovce... zejm. u 1.0TSI 70kW je to už trošku out. Ale uvidíme, jak budou nastavené ceny. A je otázka, jestli není čas na hybrid (u nového modelu, i v téhle třídě).
5. 5. 2021 10:03
Re: Méně muziky, za více peněz.
Podélný prostor vpředu min/max (mm) Fabia IV - 860/1110 vs. Fabia III - 930/1060
Podélný prostor vzadu min/max (mm) Fabia IV - 570/810 vs. Fabia III - 620/850
Keď si spočítaš najväčší priestor vpredu a najmenší vzadu, vyjde ti to vo Fabii III aj IV narovnako, 1680 mm. Ak spočítaš najmenší priestor vpredu a tým pádom logicky dostupný najväčší priestor vzadu, u Fabie III to dáva 1780 mm a u Fabie IV 1670 mm. Tie čísla asi celkom nesedia, ale aj tak z toho jasne vyplýva, že nová Fabiamá širšiu kabínu, ale pozdĺžne je prakticky rovnaká, ak nie menšia.
5. 5. 2021 09:55
Re: Madlo...
To byl jen fór, neber všech tak vážně! :-)
5. 5. 2021 09:52
Re: Autaři
A která Škodovka z posledních let špatně jezdila? O jízdní vlastnosti nové Fabky opravdu strach nemám! :-)
Avatar - lordlord
5. 5. 2021 09:38
kup
sice nová, ale vzhledově nic nového, vše už jsme viděli
Avatar - iudex
5. 5. 2021 09:29
Pre redakciu: fotky
Milá redakcia, skúste nabudúce fotiť auto bez toho, aby na polovici fotiek nebol redaktor Sveta motorov. Okrem faktu, že nie zrovna fotogenický typ najmä nepotrebujeme, aby nám niekto ukazoval prstom, že tuto je zadné svetlo alebo tuto svieti smerovka. Vidíme to sami.
5. 5. 2021 09:02
Re: Re: Fabia
A malé SUV nie sú pre vysokých! Naložiť ľavú nohu je kumšt a treba natrénovať novú biomechaniku 😉
Avatar - iudex
5. 5. 2021 09:02
Re: Jasný leader třídy
Keď si spomenul Scalu, pri tom dramatickom náraste rozmerov Fabie mám obavu, že Scala neponúkne žiadnu citeľnú pridanú hodnotu, tých pár cm na kolená vzadu asi nebude moc podstatných. Uvidíme, či bude mať budúcnosť. Nad druhej strane si viem predstaviť, že Scala ako starší model bude po nejakej zľave rovnako drahá, ako nová Fabia, takže predsalen tam argument v prospech Scaly bude.
Avatar - Ozzman
5. 5. 2021 09:00
Re: Návrat ke kořenům
Rozměrově rozhodně ne, v interiéru to u hb byla bída a to i oproti Felicii.
Avatar - iudex
5. 5. 2021 08:58
Re: Povedený design,
Už som myslel, že v tej záplave antiškodováckych výkrikov sa tu nenájde triezvy názor.
Vnímam Fabiu presne ako Ty, proporčne vyvážené, moderné, pritom nijak zbytočne expresívne. Interiér (notabene v dnešnej dobe krívajúcej celodotykovej ergonómie) na danú triedu výborný, funkčné a elegantné. Samozrejme hodnotím topmodel, holota na plechových 15kach a s minidisplejom vnútri asi bude podstatne horšia, ale to je normálne.
A hlavne Fabia bude bodovať v tradičných škodováckych prednostiach, priestor, kufor, praktickosť.
Ak by som niečo kritizoval, tak to sú dva slabučké atmolitre, ale tak kupovať ich nemusím, paleta je našťastie široká, oceňujem 1,5ku, v to som ani nedúfal.
Avatar - miromen
5. 5. 2021 08:52
Re: Nepřekvapivě
Ja se připosiram z aut což u škodovek doposud nešlo.
Avatar - miromen
5. 5. 2021 08:47
Re: Nepřekvapivě
Ano a samozřejmě budu opět psat realitu a ne tu dělat z prdu kuličku.
Ale abych byl upřimny tak jsem ten nataženy koncernovy recyklat čekal ještě vzhledově horši. A od fabie samotne bych si rozhodně nic moc nesliboval, přeci jen je to škodovka, ktera umi nabidnout předevšim nadstandartni podelny prostor. Tohle zdaleka neni oval.
A co se umistěni displeje tyče tak ano je zde ovladani přes něj takže davat ho hodně nahoru by asi bylo kontraproduktivni, ale opačně jako zde taky nic moc. Minimalně ho mohli dat do stejne roviny s těmi budiky nebo klidně i o něco vyše. Nějak si nevybavuji, že by někdo volně stojici displej daval tak nizko, vlastně vyše jsou i ty zabudovane.
5. 5. 2021 08:44
Re: Povedený design,
Vzhled fajn, interiér jakbysmet. Záležet bude na šikovnosti obchodníků. Zatím spolu s MK1 vzhledově nejpovedenější Fabia.
5. 5. 2021 08:43
Re: Korejci můžou slavit
Celý svet zaujíma platforma! Preber sa!
5. 5. 2021 08:40
Re: Madlo...
Principiálne je aj Trabant auto. Silou mocou tu splietaš prirovnanie k neporovnateľné mu! :-(
Avatar - Dinar
5. 5. 2021 08:38
Povedený design,
moderní, přitom žádná extravagance, prostě pohledné auto. Uvnitř ještě lépe, tady fabie vyloženě předvádí konkurenci, jak to má vypadat. Navíc prostor, praktičnost, plnoformátová motorová paleta, tohle bude pro škodovku velký evropský prodejní úspěch. :-) :yes:
Avatar - wakantanka
5. 5. 2021 08:36
Re: Za mě nelíbí
že Škoda Fabia Flinstone? :-)
Avatar - wakantanka
5. 5. 2021 08:33
Re: Konkurence
načo špekulovať, sadni si do aktuálneho Pola, potom do tej i30 a máš jasno :-)
Avatar - Dinar
5. 5. 2021 08:33
Re: Nepřekvapivě
Tvl, co žereš, že máš oranžový ho.vna?
Avatar - wakantanka
5. 5. 2021 08:33
Re: Konkurence
a patrilo by sa dodať, že v o triedu väčšom aute, nehovoriac že 3 sekundy je sakra rozdiel a to si ten Hyundai nepomáha turbom. :-)
5. 5. 2021 08:32
Re: Nejhezčí v segmentu A0
A keď dáš široké pneu, tak v lete ju zapatláš asfaltom ;-)
Avatar - JFK
5. 5. 2021 08:20
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Hodně nenáročným stačí scestně plácnout jméno autora a přijde jim to jakože hrozně vtipné. Komu ne = nemá smysl pro humor. :-[]

Tak to pak jo. Nejhezčí v A0 segmentu, a zajímavou vlajkou na dveřích. Myslím Standa.

Opravdu, hrozně vtipné, dlouho jsem se tak nepobavil.
5. 5. 2021 08:13
Re: Fabia
U nás na jihu jezdí hodně důchodců v Dacii, ale v typu Duster ;-)
5. 5. 2021 08:08
Re: Za mě nelíbí
Rozdíl mezí základním motorem a první turbem je v základní výbavě 20 tisíc kč. Za to to člověk dostane 11 kW. Bratr koupil předchozí Fabču před faceliftem v Trumfu se základním 44kW (litá kola, kožený volant) pro neteř za 250 tisíc včetně metalízy, což si myslím, že smysl mělo.
5. 5. 2021 08:00
Re: Roste jako z vody...
Spíš bych napsal, ne každého zajímá škodovka jako aktivního diskutéra s nickem twisted TSD ;-)
5. 5. 2021 07:57
Re: Návrat ke kořenům
Neřekl bych. Zdražují i kadeřnice, otázka je jak dlouho jim ty vyšší ceny vydrží. Celý fór je v tom neakceptovat nepřiměřeně vysokou/zvýšenou cenu. Nějaké kecy o tom, že za to může zlý vlk mě nezajímají.
5. 5. 2021 07:51
Re: Re: Re: Návrat ke kořenům
Oni píšou o Fiatu Tipo, který v základu má 100 koní a zrychlení z 0 na 100 za 12 ;-) . Prodejce BMW a hýká nadšením nad fabčou :yes:
5. 5. 2021 07:41
Re: Konkurence
Ona se ta i30 vzhledem k podobné ceně sama nabízí. Pokud to porovnáme základy máme tříválec 1,0 s 5-kvaltem a zrychlením z 0 na 100 km/hod za 15 sekund na straně jedné, na druhé 1,5 čtyřválec s 6-kvaltem a zrychlení za 12 s.
5. 5. 2021 06:41
Re: Nepřekvapivě
Až vyměníš ovál v garáži za něco jiného, bude tu nová story. ;-)

Display je umístěný velmi dobře, není potřeba tolik zvedat ruku a je stále na úrovni budíků.
Avatar - Mikesus
5. 5. 2021 06:23
Re: Nejhezčí v segmentu A0
No opravdu moc smysl pro humor nemas. Věřím, že i Standa se zasmál
5. 5. 2021 05:50
Autaři
Hejteri se muzou pretrhnout a na druhe strane ty co pisou o nejake topovce jsou taky spekulanti. Jel nekdo v tom aute aby to hejtoval a nebo psal o nejakem leaderu? Tvl mate radi auta podle toho jak jezdi a nebo jestli to ma vlajku na boku? Pak tu zas piste ze se vam nejakej test nelibi, kdyz sami hodnotíte auto z obrazku. Kvalitni material 😅
5. 5. 2021 01:46
Jasný leader třídy
Antiškodováčtí hateři se mohou uplivat k smrti, ale to nic nemění na tom, že nová Fabka je bezesporu novou špičkou a referencí segmentu B, takže se určitě stane prodejním hitem. (A zdaleka ne jen v ČR). Také její design se velice povedl (na rozdíl od Scaly). Ta má ale stále jeden trumf v rukávu - manuální převodovku k 1.5 TSI. Každopádně je u nové Fabie třeba zvláště pochválit 3 věci: zachování poctivých analogových ovladačů naprosté většiny funkcí, zachování mechanické P brzdy a v neposlední řadě nezamoření nabízených motorizací hybridizací či nedej bože elektrodebilitou. Bravo, Škodovko, velký respekt! :-) :yes:
P. S. Případným zájemcům doporučuji příliš neváhat. Tyto (relativně) příznivé zaváděcí ceny určitě nevydrží dlouho...
5. 5. 2021 01:36
Re: Pěkná
To ale srovnáváš nesrovnatelné - hmotnost a míra emisní uškrcenosti byly u Punta II někde úplně jinde...
5. 5. 2021 01:29
Re: Za mě nelíbí
Však ty základní atmo motory si skoro nikdo nekoupí.
5. 5. 2021 01:27
Re: Madlo...
Principiálně podobný přitahovací výstupek měly už první ročníky Favorita, jen byl mnohem menší... :-)
5. 5. 2021 01:23
Re: Re: Pokrok?
A 208 a Corsa jsou na tom prostorově ještě hůř... :-( :no:
5. 5. 2021 01:20
Re: Re: Pokrok?
Scala (s největší pravděpodobností) doklepe svůj modelový cyklus a tiše odejde do historie...
5. 5. 2021 01:18
Re: Návrat ke kořenům
Proč ale nepodpořit českou značku, že? :-! Zvláště, když vyvíjí a vyrábí tak skvělá auta! :-) :yes:
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 01:07
Re: Pokrok?
To bych rád věděl, kolik mínusovačů má zkušenost s MQB A0 a posledním Cliem.
Avatar - miromen
4. 5. 2021 23:55
Nepřekvapivě
Ta hovinkova barva jde ruku v ruce se vzhledem, ale tak pro naročneho evropana ideal.
Kulate vydechy se rozhodně mohly vypustit a nějak nechapu proč se cpe nezabudovany displej dolu.

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Emel
4. 5. 2021 23:33
Re: Méně muziky, za více peněz.
No nevím... i rozvor je +10cm. Kufr narostl, ale taky je to auto o 5cm širší. Pokud by těch 10cm na rozvoru nebylo uvnitř znát, tak by něco dělali špatně... takhle od počítače tipuju, že Fabia dorostla na víceméně plnohodnotný kompakt. Scala to bude mít těžké.
4. 5. 2021 23:28
Re: Prostorem ani výbavou
Dalsi imbecil. Dachna, to je snad jeste vetsi humus, nez sade.
4. 5. 2021 23:27
Sade
no, zase posle ven nejakej krap hnusnej a je z toho udalost roku.
Sade fuj!
Avatar - Emel
4. 5. 2021 22:59
Re: Pěkná
Vaříš z vody.
Tady máš něco přes dva roky starý ceník (únor 2019)
https://www.nhcar.cz/…9995660d8844.pdf
1.0MPI 55kW Ambition stála 305t, teď stojí (silnější, úspornější, větší a vybavenější) o 25t víc.
4. 5. 2021 22:25
Re: Re: Re: Návrat ke kořenům
Aha a ty už jsi novou fabii řídil jo? Tak to potom jo
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 22:16
Re: Méně muziky, za více peněz.
To je blbost, Ibiza/Polo výrazně narostly uvnitř.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 22:12
Re: Roste jako z vody...
Spousta lidí nepozná Octavii od Passatu, ale ty jsi mluvil o skalních.
4. 5. 2021 22:09
Re: Konkurence
Karle já mám v garáži auto za 1.3 Mega to za prvé a za druhé jedině vědomost co konkurence umí muže přibrzdit koncern v cenové politice která je do nebe volající Menší zisky koncern unese. Dojí to neskutečně.
4. 5. 2021 22:05
Re: Méně muziky, za více peněz.
Zvonka dlhšie, kabína veľmi nie, ak vôbec. Pozdĺžne namiesto kabíny narástol kufor.
4. 5. 2021 22:03
Re: Roste jako z vody...
Nie každá sa o autá zaujíma ako ty a divil by si sa, ako veľa ľudí rozoznáva škodovky od seba už len spôsobom veľká alebo malá škodovka...
4. 5. 2021 22:02
Re: Re: Návrat ke kořenům
Souhlas, jel jsem, byť chvilku a pro mě obrovské překvapení, jak velký byl rozdíl mezi osobní zkušeností a dojmem z testů...
4. 5. 2021 22:01
Re: Roste jako z vody...
Štvormetrová trieda, to bývala Golf-classe. A nie je to ani veľmi dávno. Dnes ju prerastajú subkompakty. Tiež ma začína iritovať stále väčšia šírka áut, však už sa na tie naše úzke socialistické parkoviská nechcú vojsť ani malé kompakty. Šírka novej Fabie zvonka je väčšia o cca 14 cm, vnútorná šírka už taký nárast nevykazuje - 1380 vs 1460 mm dáva rozdiel len 8 cm, zbytok "zožrali" dvere a plasty v nich. Väčšia dĺžka Fabie 4 (+110 mm) išla zväčša na vrub kufra, pozdĺžny priestor v kabíne nenarástol, skôr naopak. Čiže zvonka narástla Fabia viac ako zvnútra, teda aj z tohto pohľadu tak trochu stlstla...
4. 5. 2021 22:00
Prostorem ani výbavou
se na Sandero nechytá, i když má také tewtilní dekor na palubce......a jeslti má kufr 380 litrů tak sandero má 400, stačí se podívat na rozměry...trapáci z bolky si zase lžou do kapsy...nic nového :no:
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 21:56
Re: Pěkná
To nebyla žádná cena před 10ti lety... Ale před rokem, dvěma :-!
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 21:54
Re: Pěkná
Dobrý vtip :D :yes:

P.S. Jo tys myslel na kole... :D :D
Avatar - Roland Von Wagen
4. 5. 2021 21:50
Re: Re: Fabia
Koupí si captur nebo kamiq nebo nějaké jiné přitroublé miniSUV. Malé hatchbagy nejsou pro starý.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 21:49
Re: A víte to jistě?
Není, Fabia má v základu výbavu jako Sandero TCe za 290/300.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 21:48
Re: A víte to jistě?
Levná auta zdražují, to si holt vyřiď s Bruselem.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 21:47
Re: Pěkná
Nemá smysl srovnávat s cenami před 10 lety, navíc základní výbava je úplně jinde.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:41
Re: Pěkná
Tady Tě asi taky trochu přibrzdím... pořád ještě občas jezdím i Puntem II, s 1.2, co má 44 kW.
A víš co?
Téměř určitě mi ani v kopcích nebudeš stačit.
:-)
4. 5. 2021 21:34
Re: Korejci můžou slavit
Ano, Sandero je o dost levnější než Fabia a bude to u nás její hlavní konkurent.
Ale ta cena za LPG verzi je s financováním Premium, kde dle ukázkového příkladu financování přeplatíš asi 50 tisíc.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:33
Re: Návrat ke kořenům
Právě proto!!!

A mezi náma - když už, tak proti Fábce je dost jasně i20... za 280, s lepším motorem.
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:32
Re: Re: Návrat ke kořenům
Vším.
Prostorem, pohodlím, jízdním projevem... je třeba vyzkoušet, a nevěřit jen novinovým článkům.
4. 5. 2021 21:31
Re: Re: Pokrok?
To určitě bude. Clio je vzadu malé
4. 5. 2021 21:30
Re: Re: Návrat ke kořenům
Větší Tipo je ale dospělejší? Čím?
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:24
Re: Fabia
Neznám moc důchodců, co si koupili Sandero.

Typickým majetelem Sandera ja malý živnostník.
:-(

A ano, Fabia je důchodcovské auto. Ale ne, já si ho na důchod kupovat nehodlám.
:-)
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 21:24
Re: A víte to jistě?
Jen proto že stihli stávající zdražit z 240 na 280... :-!
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 21:22
Re: Návrat ke kořenům
V dnešní době??? Když máš z Asie 3/4 věcí??? Když se Škoda/VW neváhala prodat Číně???
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:18
Re: Návrat ke kořenům
Stačí odpor k tomu, platit peníze do Asie.
:-)
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:18
Re: Návrat ke kořenům
Je fakt, že o 15 tisíc dráž už člověk může mít Tipo 5dvířko... a to je přece jen o dost větší a dospělejší auto.
I když za těch 345 tis to zase nějaká hitparáda není.
Avatar - radolaco
4. 5. 2021 21:12
Re: Návrat ke kořenům
alebo Ceed. Uprednostnit Fabiu pred Ceedom v rovnakej cene moze fakt len zarity skodovkar.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:07
Re: A víte to jistě?
No, ale furt je tam rozdíl skoro 100 tisíc.
A to je hodně.
I když připouštím, že proti Sanderu je tohle přece jen jiná liga.
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 21:06
Re: Roste jako z vody...
Aha, tak já to "ztloustla" chápal dizajnově. Váhu nevím, nicméně bez diskuze roste a ne že ne, má na délku +11cm.
Jestli se ti líbí nebo ne je věc jiná, vkus nikomu nevymlouvám.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 21:04
Re: Pěkná
Tak to chci vidět... :-!

EDIT. Ano na AR uvádějí Ambition se základním motorem za 330t. I tak to je zdražení téměř o 100t. (proti tomu co stávala, dnes už drsně zdražila i stávající to ano)
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 21:04
Re: Korejci můžou slavit
290 máš nejsilnější TCe v nejvyšší výbavě a navíc s LPG :-[] :-!
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:02
Re: A víte to jistě?
Prodejní ceny určuje trh, ne automobilka. Oni něco vystřelí, a pak budou prodávat za to, co jim budou ochotni zákazníci zaplatit.

Já mluvím o levném provoze. Je to pořád malé, obyčejné auto. A jako takové by mělo jezdit levně a spolehlivě.
To by ten atmosferický litr mohl splnit. Pokud zase něco nepokazili.
Chci říct dodavatelé!
Pochopitelně...
;-)
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 21:01
Re: Korejci můžou slavit
??? Řeč byla o Sanderu.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 21:00
Re: A víte to jistě?
Zdražila z 280 na 330 tis.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:59
Re: Korejci můžou slavit
Jsi hulil trávu nebo co? Která Fabia III nemá lakované nárazníky probůh... :-O :-!
4. 5. 2021 20:59
Re: Fabia
Důchodci jsou konzervy a aura Dacie jako lowlevelu tu ještě nějakou dobu bude
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:58
Re: Méně muziky, za více peněz.
Ve vesmíru tabulky měřených hodnot ACZ :-! :-!
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:57
Re: A víte to jistě?
Nezdražila řádově?? Nyní máš litrovou Fabii za 250. Nově budeš rád za 400 ...
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:56
Re: Korejci můžou slavit
Základ za 240 vůbec nebudu komentovat, to auto nemá lakované nárazníky. S klimou, stavitelným volantem a s motorem stojí asi 290 tisíc.
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 20:56
Re: Méně muziky, za více peněz.
V jakém vesmíru je auto, které je delší o 11cm, podélně menší??? :-O
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:56
Re: Pěkná
Umíš počítat? Základ 14 tis. €... U nás navíc nebude ani základní Active... :-!
Avatar - petr petrumr
4. 5. 2021 20:53
Re: Fabia
Nebo si koupí něco v hybridu, ale uvidíme co se objeví na venkově. Možná si vyberou auto, které má o 20tkč levnější světla, třeba i20.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:53
Re: A víte to jistě?
Fabia taky nezdražila řádově. Sandero udělalo cca stejný krok kvalitativně, jako cenově.
4. 5. 2021 20:52
Méně muziky, za více peněz.
Jak jsem čekal, podelné rozměry jsou zase menší.

Ale čtenářům se ty menší podélné rozměry líbí, dokonce tvrdí, že je Fabie prostornější.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:51
Re: Pěkná
Proč by byla "stále drahá", vejde se do 400. A 70 kW nepojede hůř než top benzín Clia.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:50
Re: Korejci můžou slavit
Zas tak levné není?? Základ 240. 270 a máš použitelný motor... To novou Fabii nemáš ani na cenovém obzoru :-!
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:48
Re: Korejci můžou slavit
Nemyslím si. Sandero je fajn, ale zas tak levné není, má proti Cliu ošizenou platformu a neumí lepší motor. i30 je o třídu výš, ale vnitřní prostornost bude zřejmě podobná.
Avatar - wakantanka
4. 5. 2021 20:48
Re: Re: Dobrý
Ja to skôr vidím tak, že síce narástla, ale aj pribrala a viac výkonu nedostala.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:46
Re: A víte to jistě?
Sandero relativně levné stále JE :-! Zdražilo, ale ne řádově. Navíc u něj jde o skok kvalitativně úplně jinam než bylo dřív.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:45
Re: A další rozčarování
Tak se podívej do tabulky. Jestli ty čísla neprohodili, tak něco je špatně.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:45
Re: Pěkná
1,5 jen s DSG, takže to bude cenově totálně mimo. Silnější 1,0 TSI bude stále drahá. Dva základní motory totální průšvih. Zbývá slabší 1,0 TSI jako z nouze ctnost. Dynamika nanejvýš dostatečná...
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:43
Re: A víte to jistě?
Nebude, protože zdražují všichni.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:42
Re: Korejci můžou slavit
Nevěřím tomu, že tohle budou lidi u nás kupovat. Zůstanou firmy a to bude vše.

Běžný člověk půjde pro Sandero nebo i30. A i30 v základu rozhodně nějaký průšvih není :-!
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:42
Re: A další rozčarování
Nevím co naměřilo ACZ, ale FIII se s Ibizou/Polem nedá srovnávat.
4. 5. 2021 20:42
Re: Dobrý
Ne, ne....ani turbem, ani kompresorem, ani baterkama.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:41
Re: Pěkná
3 z 5 nabízených motorů jsou víc než schopné jízdy do kopce.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:40
Re: Za mě nelíbí
Vypadá to, že v příští generaci bude v základu auto bez motoru s autonomním asistentem stání!!! A v tabulkách bude 0g CO2...
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:39
Re: Korejci můžou slavit
To bys mohl říct kdykoli, že Fabia vyklízí pozice a i30 je výhodnější koupě. Nicméně...:
-i30 stárne a nepřijde mi zrovna jako přitažlivé auto
-díky Vošickému zásadně zredukovaná servisní síť
-základní i30 je holobyt

Podle mě se na jejich pozicích nic nezmění, Fabia má svou cílovou skupinu a i30 taky.
4. 5. 2021 20:39
Re: Dobrý
Tak ten litr má jen 95 Nm, 1.2 HTP mělo běžně 108 nebo 112 Nm. Objem prostě ničím nenahradíš, jedině turbem...
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:39
Re: Pěkná
Hlavně mě fascinuje, jak se cpou asistenti všeho možného pro zvýšení bezpečnosti auta, které s většinou motorizací nebude schopné ani bezpečné jízdy do kopce... :-O :no: :no: :no:
4. 5. 2021 20:36
Re: Za mě nelíbí
To bude kvůli bezpečnosti, asi. :-)
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:33
Re: Za mě nelíbí
Vážně nechápu o co jim jde - vyrábět vozy s dynamikou Š120...?!? Ano, vím že to je výsledkem opravdu kvalitní práce EU a EK v podobě destrukce automobilové produkce... Ale i tak.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:32
Re: Roste jako z vody...
Poplést si Fabii a Scalu vyžaduje opravdu hodně špatný zrak.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:30
Re: A víte to jistě?
Jako LEVNÉ přemisťovadlo to fungovat nemůže, protože cenově to bude opět odpal mimo hřiště.
4. 5. 2021 20:29
Re: Návrat ke kořenům
Na Slovensku budou ceny nižší než v Německu. Ale ano, i tak to bude docela dost. Auta prostě plošně zdražují. Až přijde další generace i30 a Tipa (tedy pokud vůbec přijde, je možné, že je čeká konec), tak taky zdraží.
4. 5. 2021 20:28
Re: Roste jako z vody...
Neúplné čísla - alebo som prehliadol hmotnosť? Na pohľad je to rovnaký súdok ako predtým, len trochu prifúknutý. Skutočne na fotkách nemôžem nájsť vôbec nič, čo by ma nejakým spôsobom upútalo a oslovilo. Totálna šeď a nuda, spredu súčasnú a novú Fabiu kopa ľudí ani nerozozná, vzadu to zachraňujú svetlá, ktoré si zas budú pliesť so Scalou... Škodovácki dizajnéri sa prekonali, premaľovali Fábku na Scalu tak, že si to popletú možno aj podaktorí skalní. Nápaditosť a invenciu asi na firemnom školení nemali... Pre mňa sklamanie, po predchádzajúcich chválospevoch som predsa len čakal viac.
4. 5. 2021 20:27
Re: Pěkná
Zase má ale víc výbavy :-) . No já mám voči a vobě ruce, tak jsou mi ty asistenti k .....tedy k ničemu. Raději za ty prachy tam měli dát větší výběr motorů. Vždyť má motor vlastně jen jeden. :-)
Avatar - JFK
4. 5. 2021 20:25
Re: Nejhezčí v segmentu A0
To mne vážně mrzí, jdu si pro kapesník. Musím se s tím hate listem nějak vyrovnat :D Přitom píšeš, jakej máš smysl pro humor... :-[] :-[]
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2021 20:22
Re: A víte to jistě?
dost drahý na slabé atmo, kámo :-|
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2021 20:21
Re: Pěkná
Myslím že vyšší ceny prodejům nepomohou
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2021 20:20
Re: Za mě nelíbí
Shame on Fkoda !!!!! Shame on EP/EK/EU !!!
4. 5. 2021 20:19
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Zmysel pre humor ti chýba, naviac máš v hlave nasrané. Čo s tebou, putuješ na hate-list. Za ďalšiu reakciu nestojíš.
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2021 20:19
Re: Madlo...
Stříbrné prstýnky mohou zůstat :D
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2021 20:19
Re: Roste jako z vody...
Nejde o čísla, jde o dojem. tao auta jsou takoví malí mastodontíci, přifouklí.
4. 5. 2021 20:18
Re: Madlo...
To mě bude zajímat, jak dlouho na tom exponovaném madle vydrží ta stříbřenka. V každém případě prstýnky dolů ! ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 20:18
A víte to jistě?
"Standardně má vůz analogové řešení s palubním počítačem, za příplatek bude k mání plně digitální řešení."...

že všude jinde píšou o standardní digitální palubce - coý je mor největší, snad ještě horší, než tříválce všude.
Tenhle základní je aspoň bez turba a s nepřímým vstřikem - takže jako levné přemísťovadlo by to mohlo fungovat.
Takhle na fotkách se mi docela líbí. Chce to ale vidět a vyzkoušet si v reále.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:14
Re: Fabia
Důchodci (a nejen oni) si koupí Sandero :-!
4. 5. 2021 20:13
Fabia
Je moc fajn že Fabia je auto pro lidi. Takže i duchodci co si koupí Fabii jako auto na chalupu a do Lidlu najdou ruční brzdu, tlačítka na hlasitost i topení tak jak jsou zvyklí.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:13
A další rozčarování
+11cm na délce, +9cm na rozvoru, ale vzadu měření dle ACZ ukazuje méně místa!!! :-O O 4 až 5 cm méně!!!
4. 5. 2021 20:08
Pěkná
Musím přiznat, že se mi líbí. Auto samo o sobě je pohledné - za mě asi nejhezčí z těch 4 generací. Ještě se mi líbila jednička, která byla svérázná, ne krasavec na první pohled, ale design to byl osobitý a kvalitní. Dvojka za mě fakt bída, to jsem se až divil, že se to vůbec prodává...

Auto je i dost velké - s rozumnými cenami to půjde dobře na odbyt.

Jako nebezpečí pro Škodovku bych viděl postupující audizaci - design všech řad si začíná být až moc podobný. Já vím, že Němci to mají rádi, konzistence, ja, ale podle mě se to dá snadno přehnat a pak začne ztrácet celá značka. To se podle mě dost stalo u Audi a i Mercedes v tom trošku plave (C/S apod.)
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:08
Korejci můžou slavit
Není třeba vlastně dělat vůbec nic. A prodeje i30 půjdou aspoň u nás nahoru. i30 s použitelným základem levnější než Fabia? Tomu říkám vyklizení pozic Škody v B-segmentu v ČR :-!
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:06
Re: Návrat ke kořenům
Například právě i30 :-! :-!
4. 5. 2021 20:03
Re: Re: Pokrok?
To bude, je odost větší. Ale je to pořád malé auto? Tohle už není B segment ale spíše B/C. Sem zvědavý co na to Scala?
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:02
Re: Konkurence
i30 bude naopak vedle Fabie dávat SAKRA smysl!

Základ Fabie na 14 tis. €. Ovšem použitelná bude až prostřední, spíše druhá nejsilnější motorizace. Ani nechci znát cenu... Aby se použitelná Fabia vůbec vlezla pod 0,5M ... :-O :-O :no:
4. 5. 2021 20:02
Bože
Kde je ta inovace ? 😂 Scvrklá ScalaQ.. nuda, ku*va drahá nuda..
4. 5. 2021 20:01
Re: Fabka
Naviac sa pravdepodobne nedajú otáčať okolo svojej osi, rozsah nastavenia bude obmedzený, tým pádom je prd platné, že sú okrúhle, aj tak stoja za h0vno...
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:00
Za mě nelíbí
Za mě nelíbí. A hned řeknu proč. Auto je opticky hrozně těžkopádné. Oteklé. Odcházející Fabia měla linky celkem švihácké. Ale tohle? To je prostě boubelka se vším všudy :-(

Mimochodem, 14 tis. € za auto, které bude mít zrychlení 0-100 horší než 15 s :-O ...?

Vítejte v nové době, automobilové peklo právě začíná! :-!
Avatar - JFK
4. 5. 2021 19:59
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Toto je vtipné pro toho, kdo inhaluje toluen, nebo používá translator do maďarštiny :-[] :yes:
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 19:59
Re: Roste jako z vody...
Pak se obávám, že neumíš číst. V článku máš čísla.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 19:59
Re: Návrat ke kořenům
Kromě Tipa a Korejců nebude pomalu co vybírat. Základ je pod 14000 eur.
4. 5. 2021 19:58
Fotky
Tyhle fotky jsou nejlepší reklamou na video, co pamatuju :D
Avatar - radolaco
4. 5. 2021 19:57
Re: Návrat ke kořenům
No neviem, 16 az 20 tisic eur za Fabiu? To si kazdy radsej vyberie nieco od konkurencie v nizsej strednej
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 19:57
Re: Pokrok?
Každopádně se vsadím, že Fabia bude prostornější než poslední Clio.
Avatar - R32
4. 5. 2021 19:56
Madlo...
Dizajn auta fajn, no mám obavu, že to madlo na dverách bude po čase slušne vŕzgať. Predsa len je to dosť namáhané miesto a trend tvrdých plastov tomu asi tiež nepomôže. Ale keď môže vŕzgať Kodiaq... ;-\
4. 5. 2021 19:54
Roste jako z vody...
Obávam sa, že nerastie, len tlstne...
4. 5. 2021 19:51
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Niektorí majú, na rozdiel od teba, zmysel pre humor.
4. 5. 2021 19:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 5. 2021 19:50
Pokrok?
Rozvor Renaultu Clio 3 byl 2575 mm, v roce 2005!
Avatar - SKAY
4. 5. 2021 19:49
Pěkné
Mě přijde trošku vysoká z boku ,ale jinak hezké. Konfigurovatelnost bude asi fajn :yes:
Vnitřek spár zajímavými nápady :yes:
4. 5. 2021 19:47
Re: Konkurence
Ono se klidně může stát, že Fabia bude uvnitř stejně prostorná jako i30 hatchback, který vlastně ani moc nedává smysl, když za fastback a kombík se připlácí poměrně málo.
Avatar - SKAY
4. 5. 2021 19:47
Re: Fabka
Ta linka přesně je trošku zhranatí :D
Avatar - JFK
4. 5. 2021 19:47
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Standa a vlajka, jsou dvě odlišné záležitosti, pro některé lobotomy zjevně dost velký problém je rozlišit, dle úrovně jejich otázek :-[]
4. 5. 2021 19:46
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Nejsem si jistý, jestli svými rozměry nepatřím o segment dva výše... :D
4. 5. 2021 19:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 5. 2021 19:45
Spanek
Tak snad z toho usnete :*) :yes: Vypada to na premieru a auto stoleti :D
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 19:43
Re: Konkurence
To už je trochu obsese, cpát svůj i30 do každé diskuze.
4. 5. 2021 19:43
Re: taková běžná Fabia s maximálkou 225 km/h :-)
Na malý hatchback velmi slušná hodnota cx i maximálky. Design mi přijde v pohodě, nemám jedinou výtku.
4. 5. 2021 19:42
Re: Dobrý
Nie nutne. Kludne to moze znamenat iba to, ze nova Fabka ma tazsie prevody a preto to trva dlhsie.
4. 5. 2021 19:42
Návrat ke kořenům
Na přelomu tisíciletí představovala Fabia víceméně špičku své třídy. Rozměrově, technologicky, i cenově. Druhá a třetí generace byl trochu ústup, ale čtvrtá zase míří na špičku. Rozměry jak před pár lety nižší střední, výbavové prvky a detaily, které konkurence běžně nenabízí a možnost volby výkonného motoru, i když "zabitá" převodovkou. Tomu odpovídají i ceny. Slušný střed nabídky za necelých 400 tisíc? Ano, tolik to stálo i v první generaci. Nejvyšší specifikace bude někde kolem 500 tisíc. Tak jako u první generace.
Avatar - kaa
4. 5. 2021 19:41
Fabia
Řekl bych že vypadá dost dobře Sice ten volant je ošklivý a zadní světla mají divný tvar. Ale jinak super.
Jo a v tabulce je 1.5 TSI psáno jako tříválec což je blbost
4. 5. 2021 19:40
Konkurence
Z akčních cen jde ještě dostat 40 tkč a více dolů..... :yes:

https://www.hyundai.cz/…akcni-family.pdf

Ale kdo chce prcka, ať jde do Fábky... :yes:
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 19:40
Fabka
Velice povedené. Nesedí mi tam kulatý výdechy topení, ale jinak bez připomínek, nejhezčí Fabie. :yes:
Avatar - Barry Lyndon
4. 5. 2021 19:39
Re: Nejhezčí v segmentu A0
JJ, to je docela cool - kdo objedná bílou, může si tam červenou a modrou dolepit :-).
Avatar - Barry Lyndon
4. 5. 2021 19:37
taková běžná Fabia s maximálkou 225 km/h :-)
Cx 0,28 je potřeba pochválit. Taky se mi líbí ta nová oranžová barva. Jinak už to ale designově žádná velká pecka není... Odchod Kabaně byla pro Škodovku velká ztráta.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 19:35
Dobrý
Za mě velmi dobré! :yes: Myslím, že to bude jedno z nejzajímavějších aut segmentu. Hezký detail je česká vlajka na dveřích. Trochu mě zarazilo zrychlení silnějšího MPI horší než mělo HTP. Na tom je vidět, jak jsou dnešní atmosféry přidušené.
4. 5. 2021 19:33
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Myslíš Standa? :D
Avatar - JFK
4. 5. 2021 19:28
Nejhezčí v segmentu A0
Zajímavá i ta česká vlajka na dveřích :-!