Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Nová Škoda Fabia dorazí i jako kombi. Takhle nějak bude vypadat

27 komentářů

PavelZ
Víte prdlajs, jak bude vypadat. Zcela určitě překvapí designem, kterým nás překvapila Octavia Combi a ta, jak víte, se velmi vydařila. To je zatím nejhezčí kombík. :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Neveřil bych, že to někdy řeknu, ale poslední generace Octavia a Superbu mi přijdou jako hezká auta. Pokdu by nová Fabia kombi šla v jejich intencích, rozhodně by to byl posun správným směrem 😁

BTW, zdravím hovňouse "Fuckmana" a přeji mu příjemné smrdění celý den i noc 😉 😉
Avatar - JerryFuckman
JerryFuckman
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
nope
Nejhezci kombik? Tak urcite 😒]
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Jak bude vypadat, je mi celkem buřt. Pokud to však nebude mít diesel, manuální převodovku a ruční brzdu, ať si to strčí za klobouk
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Kombík je potřebný, jak jsem kupoval fábii tak jsem vůbec neuvažoval o HB, ale jestli tych podobných modelů není už moc a zbytečně to nezdražuje výrobu, škodovka nen dobrá v unifikaci a tím pádem bude kombík za cenu která v čr nebude přijmuta a za tuhle strategii lidi chodí ke konkurenci.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Moc ? Tady to je dnes jiz unikatni model - Bsegment kombi. Nikdo to uz nevyrabi . Spis bych ubral ty suvcka
traveldrive
Netrep. SUV chcú predsa všetci.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
poleze to do prodeje kamiqu, přeci psali, že nahradí fabii kombi.
Lukes41
Myslíte, že Škoda ještě zváží rozhodnutí a u 1.5 TSI dá i manuál?
Arese
Kéž by, technický tomu vůbec nic nebrání. Jediný důvod absence této motorizace u nové Fabie je čistě marketingový - aby aspoň zájemci o tuto "lahůdkovou" motorizací v relativně levnějším modelu Škoda museli sáhnout po nepříliš úspěšné Scale...
Lukes41
Já tomu rozhodnutí ale nerozumím. Líbí se mi Fabia velikostně, když už se podaří tam dostat tento motor, tak to zabíjí automatem. O.k., lidi milují automaty, ale ten si koupím až v důchodu. Scala se mi nelíbí, ale jízdně byla 1.5 TSI vs 1.0 TS úplně jiný svět. Nejsrandovnější je to u faceliftovaného Pola, v R-Line se mi taktéž líbí, ale tam bude manuál jen u 1.0 TSI 70 kW! 😁 😁 Bože, u verze 81 kW jen automat, to nechápu. Člověk když se smíří s litrem, tak ani nedostane silnější verzi s manuálem, za mě tedy Polo nekupovatelné! Strašná doba..
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Kdyby aspoň automat!
Dvouspojka je mor, do normálního auta prostě nepatří, jsou s ní jen potíže a výdaje.
😒

Takže ano, u 1,5 TSI je proto, aby to lidi nekupovali - a když už koupí, tak zaplatili!
Víc na servise, než na prvotní ceně.
😒
Avatar - Mokrous
Mokrous
Suchý DSG nebrat, to souhlasím, ale DSG v oleji je celkem spolehlivá a funkční záležitost. A třeba v mým autě vůbec neškube a chová se líp jak hydroměnič od Aisinu.
Jen je potřeba se trochu sžít a vědět jak na ni. A za mě je lepší DSG s pravidelným předepsaným servisem po 60k, než moderní automaty s "doživotní" náplní...
ZF8 ale řadí líp, to je fakt.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Měl jsem Passata s "mokrým" šestistupňovým dsg...
Za jízdy řadil v pohodě, ale podélně do řady aut jsi prostě nezaparkoval.
A na těch 60 tisících se musela měnit jedna lamela té dvouspojky, tak se preventivně vyměnily obě.
No, a já jsem konečně pochopil, proč se to jmenuje "šedesáti tisícová prohlídka".
Naštěstí to tehdy platil zaměstnavatel, ale od té doby vím jistě - žádný "koncern" nechci, ale dsg mi prostě nesmí do baráku.
A to mě nechalo na asi dva týdny starém autě stát u kraje silnice.
Prostě nebrat.
😒
Avatar - Mokrous
Mokrous
No a jiní s tím najezdí 300.000 km a parkovat jim s tím jde. Mě se rozjíždí, parkuje i popojíždí dobře a když chci opravdu milimetrovou práci, tak vypnu Auto-hold a sunu se po milimetrech. Záruku vždy na 5/150.000 a servis v ceně. Tak bych to neviděl tak černě. Já mám zase vždycky smůlu na elektroniku. Cokoli koupím, hned to má rozje.banej soft. Novej Passat je po 14 dnech testování už po druhý v servisu a němci si lámou hlavy, proč to zase nefunguje... Software. Mechanicky vše v pohodě.
JanFrk
To asi těžko, trend je takový dávat manuál už jen do základních motorizací. Problém vidím i v Oktávce (ne RS), kde 1.8 TSI bylo nahrazeno 2.0 TSI, které jde jen s automatem 4x4.

Oktávka byla pro mě ideál v běžné verzi (ne RS) se silnějším benzínovým motorem 1.8, manuálem a pohonem předních kol. V jedničce to byla 1.8T 110kW, ve dvojce 1.8 TSI 118kW (ač tenhle motor zrovna ideál nebyl, co se týče spolehlivosti), ve trojce 1.8 TSI 132kW. A teď když chci benzín, manuál, tak už jen 1.5 TSI.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Fakt bude kombík vzadu delší...?!
Arese
Než hatchback určitě. To je totiž princip kombíku! 😄
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
a jiní výrobci i prodlouží rozvor HB-kombi.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ved kto iny vam v malej triede dnes este ponukne kombik.... uz ani nove clio ho nema....

skoda :yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
Za mne jasný :yes:
Moc pěkné auto , kombík bude zase dělat k 50% prodejů..
Fabia 4 má klasická tlačítka na klimu... :yes: aspoň něco..
Bohužel chybí manuál 1.5 TSI....NECHÁPU :no:
TŘEBA HO DO KOMBÍKU ZA ROK A PŮL PŘIDAJÍ.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
ještě neznáme rozměry a cenu, tak zatím to nebudeme srovnávat s konkurencí. HB má 4108mm, tak se nejedná o auto do 4metrů.
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
bez dieselu a manuálu si to koupí kdo?
moan78
No mozno aj ty😉
Avatar - ZORG
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - ZORG
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.