Design
Kombík je potřebný, jak jsem kupoval fábii tak jsem vůbec neuvažoval o HB, ale jestli tych podobných modelů není už moc a zbytečně to nezdražuje výrobu, škodovka nen dobrá v unifikaci a tím pádem bude kombík za cenu která v čr nebude přijmuta a za tuhle strategii lidi chodí ke konkurenci.
Myslíte, že Škoda ještě zváží rozhodnutí a u 1.5 TSI dá i manuál?
Kéž by, technický tomu vůbec nic nebrání. Jediný důvod absence této motorizace u nové Fabie je čistě marketingový - aby aspoň zájemci o tuto "lahůdkovou" motorizací v relativně levnějším modelu Škoda museli sáhnout po nepříliš úspěšné Scale...
Já tomu rozhodnutí ale nerozumím. Líbí se mi Fabia velikostně, když už se podaří tam dostat tento motor, tak to zabíjí automatem. O.k., lidi milují automaty, ale ten si koupím až v důchodu. Scala se mi nelíbí, ale jízdně byla 1.5 TSI vs 1.0 TS úplně jiný svět. Nejsrandovnější je to u faceliftovaného Pola, v R-Line se mi taktéž líbí, ale tam bude manuál jen u 1.0 TSI 70 kW! 😁 😁 Bože, u verze 81 kW jen automat, to nechápu. Člověk když se smíří s litrem, tak ani nedostane silnější verzi s manuálem, za mě tedy Polo nekupovatelné! Strašná doba..
Kdyby aspoň automat!
Dvouspojka je mor, do normálního auta prostě nepatří, jsou s ní jen potíže a výdaje.
😒
Takže ano, u 1,5 TSI je proto, aby to lidi nekupovali - a když už koupí, tak zaplatili!
Víc na servise, než na prvotní ceně.
😒
Dvouspojka je mor, do normálního auta prostě nepatří, jsou s ní jen potíže a výdaje.
😒
Takže ano, u 1,5 TSI je proto, aby to lidi nekupovali - a když už koupí, tak zaplatili!
Víc na servise, než na prvotní ceně.
😒
Suchý DSG nebrat, to souhlasím, ale DSG v oleji je celkem spolehlivá a funkční záležitost. A třeba v mým autě vůbec neškube a chová se líp jak hydroměnič od Aisinu.
Jen je potřeba se trochu sžít a vědět jak na ni. A za mě je lepší DSG s pravidelným předepsaným servisem po 60k, než moderní automaty s "doživotní" náplní...
ZF8 ale řadí líp, to je fakt.
Jen je potřeba se trochu sžít a vědět jak na ni. A za mě je lepší DSG s pravidelným předepsaným servisem po 60k, než moderní automaty s "doživotní" náplní...
ZF8 ale řadí líp, to je fakt.
Měl jsem Passata s "mokrým" šestistupňovým dsg...
Za jízdy řadil v pohodě, ale podélně do řady aut jsi prostě nezaparkoval.
A na těch 60 tisících se musela měnit jedna lamela té dvouspojky, tak se preventivně vyměnily obě.
No, a já jsem konečně pochopil, proč se to jmenuje "šedesáti tisícová prohlídka".
Naštěstí to tehdy platil zaměstnavatel, ale od té doby vím jistě - žádný "koncern" nechci, ale dsg mi prostě nesmí do baráku.
A to mě nechalo na asi dva týdny starém autě stát u kraje silnice.
Prostě nebrat.
😒
Za jízdy řadil v pohodě, ale podélně do řady aut jsi prostě nezaparkoval.
A na těch 60 tisících se musela měnit jedna lamela té dvouspojky, tak se preventivně vyměnily obě.
No, a já jsem konečně pochopil, proč se to jmenuje "šedesáti tisícová prohlídka".
Naštěstí to tehdy platil zaměstnavatel, ale od té doby vím jistě - žádný "koncern" nechci, ale dsg mi prostě nesmí do baráku.
A to mě nechalo na asi dva týdny starém autě stát u kraje silnice.
Prostě nebrat.
😒
No a jiní s tím najezdí 300.000 km a parkovat jim s tím jde. Mě se rozjíždí, parkuje i popojíždí dobře a když chci opravdu milimetrovou práci, tak vypnu Auto-hold a sunu se po milimetrech. Záruku vždy na 5/150.000 a servis v ceně. Tak bych to neviděl tak černě. Já mám zase vždycky smůlu na elektroniku. Cokoli koupím, hned to má rozje.banej soft. Novej Passat je po 14 dnech testování už po druhý v servisu a němci si lámou hlavy, proč to zase nefunguje... Software. Mechanicky vše v pohodě.
To asi těžko, trend je takový dávat manuál už jen do základních motorizací. Problém vidím i v Oktávce (ne RS), kde 1.8 TSI bylo nahrazeno 2.0 TSI, které jde jen s automatem 4x4.
Oktávka byla pro mě ideál v běžné verzi (ne RS) se silnějším benzínovým motorem 1.8, manuálem a pohonem předních kol. V jedničce to byla 1.8T 110kW, ve dvojce 1.8 TSI 118kW (ač tenhle motor zrovna ideál nebyl, co se týče spolehlivosti), ve trojce 1.8 TSI 132kW. A teď když chci benzín, manuál, tak už jen 1.5 TSI.
Oktávka byla pro mě ideál v běžné verzi (ne RS) se silnějším benzínovým motorem 1.8, manuálem a pohonem předních kol. V jedničce to byla 1.8T 110kW, ve dvojce 1.8 TSI 118kW (ač tenhle motor zrovna ideál nebyl, co se týče spolehlivosti), ve trojce 1.8 TSI 132kW. A teď když chci benzín, manuál, tak už jen 1.5 TSI.
Fakt bude kombík vzadu delší...?!
Ved kto iny vam v malej triede dnes este ponukne kombik.... uz ani nove clio ho nema....
skoda :yes:
skoda :yes:
Za mne jasný :yes:
Moc pěkné auto , kombík bude zase dělat k 50% prodejů..
Fabia 4 má klasická tlačítka na klimu... :yes: aspoň něco..
Bohužel chybí manuál 1.5 TSI....NECHÁPU :no:
TŘEBA HO DO KOMBÍKU ZA ROK A PŮL PŘIDAJÍ.
Moc pěkné auto , kombík bude zase dělat k 50% prodejů..
Fabia 4 má klasická tlačítka na klimu... :yes: aspoň něco..
Bohužel chybí manuál 1.5 TSI....NECHÁPU :no:
TŘEBA HO DO KOMBÍKU ZA ROK A PŮL PŘIDAJÍ.
bez dieselu a manuálu si to koupí kdo?
BTW, zdravím hovňouse "Fuckmana" a přeji mu příjemné smrdění celý den i noc 😉 😉