Design
Lukes41
7
Já tomu rozhodnutí ale nerozumím. Líbí se mi Fabia velikostně, když už se podaří tam dostat tento motor, tak to zabíjí automatem. O.k., lidi milují automaty, ale ten si koupím až v důchodu. Scala se mi nelíbí, ale jízdně byla 1.5 TSI vs 1.0 TS úplně jiný svět. Nejsrandovnější je to u faceliftovaného Pola, v R-Line se mi taktéž líbí, ale tam bude manuál jen u 1.0 TSI 70 kW! 😁 😁 Bože, u verze 81 kW jen automat, to nechápu. Člověk když se smíří s litrem, tak ani nedostane silnější verzi s manuálem, za mě tedy Polo nekupovatelné! Strašná doba..
Přejít do diskuze
Kéž by, technický tomu vůbec nic nebrání. Jediný důvod absence této motorizace u nové Fabie je čistě marketingový - aby aspoň zájemci o tuto "lahůdkovou" motorizací v relativně levnějším modelu Škoda museli sáhnout po nepříliš úspěšné Scale...
Neveřil bych, že to někdy řeknu, ale poslední generace Octavia a Superbu mi přijdou jako hezká auta. Pokdu by nová Fabia kombi šla v jejich intencích, rozhodně by to byl posun správným směrem 😁
BTW, zdravím hovňouse "Fuckmana" a přeji mu příjemné smrdění celý den i noc 😉 😉
BTW, zdravím hovňouse "Fuckmana" a přeji mu příjemné smrdění celý den i noc 😉 😉
Za mne jasný :yes:
Moc pěkné auto , kombík bude zase dělat k 50% prodejů..
Fabia 4 má klasická tlačítka na klimu... :yes: aspoň něco..
Bohužel chybí manuál 1.5 TSI....NECHÁPU :no:
TŘEBA HO DO KOMBÍKU ZA ROK A PŮL PŘIDAJÍ.
Moc pěkné auto , kombík bude zase dělat k 50% prodejů..
Fabia 4 má klasická tlačítka na klimu... :yes: aspoň něco..
Bohužel chybí manuál 1.5 TSI....NECHÁPU :no:
TŘEBA HO DO KOMBÍKU ZA ROK A PŮL PŘIDAJÍ.
Moc ? Tady to je dnes jiz unikatni model - Bsegment kombi. Nikdo to uz nevyrabi . Spis bych ubral ty suvcka
Kombík je potřebný, jak jsem kupoval fábii tak jsem vůbec neuvažoval o HB, ale jestli tych podobných modelů není už moc a zbytečně to nezdražuje výrobu, škodovka nen dobrá v unifikaci a tím pádem bude kombík za cenu která v čr nebude přijmuta a za tuhle strategii lidi chodí ke konkurenci.
Víte prdlajs, jak bude vypadat. Zcela určitě překvapí designem, kterým nás překvapila Octavia Combi a ta, jak víte, se velmi vydařila. To je zatím nejhezčí kombík. :yes:
Kdyby aspoň automat!
Dvouspojka je mor, do normálního auta prostě nepatří, jsou s ní jen potíže a výdaje.
😒
Takže ano, u 1,5 TSI je proto, aby to lidi nekupovali - a když už koupí, tak zaplatili!
Víc na servise, než na prvotní ceně.
😒
Dvouspojka je mor, do normálního auta prostě nepatří, jsou s ní jen potíže a výdaje.
😒
Takže ano, u 1,5 TSI je proto, aby to lidi nekupovali - a když už koupí, tak zaplatili!
Víc na servise, než na prvotní ceně.
😒
Jak bude vypadat, je mi celkem buřt. Pokud to však nebude mít diesel, manuální převodovku a ruční brzdu, ať si to strčí za klobouk
Ved kto iny vam v malej triede dnes este ponukne kombik.... uz ani nove clio ho nema....
skoda :yes:
skoda :yes:
JerryFuckman
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ještě neznáme rozměry a cenu, tak zatím to nebudeme srovnávat s konkurencí. HB má 4108mm, tak se nejedná o auto do 4metrů.
No a jiní s tím najezdí 300.000 km a parkovat jim s tím jde. Mě se rozjíždí, parkuje i popojíždí dobře a když chci opravdu milimetrovou práci, tak vypnu Auto-hold a sunu se po milimetrech. Záruku vždy na 5/150.000 a servis v ceně. Tak bych to neviděl tak černě. Já mám zase vždycky smůlu na elektroniku. Cokoli koupím, hned to má rozje.banej soft. Novej Passat je po 14 dnech testování už po druhý v servisu a němci si lámou hlavy, proč to zase nefunguje... Software. Mechanicky vše v pohodě.
Měl jsem Passata s "mokrým" šestistupňovým dsg...
Za jízdy řadil v pohodě, ale podélně do řady aut jsi prostě nezaparkoval.
A na těch 60 tisících se musela měnit jedna lamela té dvouspojky, tak se preventivně vyměnily obě.
No, a já jsem konečně pochopil, proč se to jmenuje "šedesáti tisícová prohlídka".
Naštěstí to tehdy platil zaměstnavatel, ale od té doby vím jistě - žádný "koncern" nechci, ale dsg mi prostě nesmí do baráku.
A to mě nechalo na asi dva týdny starém autě stát u kraje silnice.
Prostě nebrat.
😒
Za jízdy řadil v pohodě, ale podélně do řady aut jsi prostě nezaparkoval.
A na těch 60 tisících se musela měnit jedna lamela té dvouspojky, tak se preventivně vyměnily obě.
No, a já jsem konečně pochopil, proč se to jmenuje "šedesáti tisícová prohlídka".
Naštěstí to tehdy platil zaměstnavatel, ale od té doby vím jistě - žádný "koncern" nechci, ale dsg mi prostě nesmí do baráku.
A to mě nechalo na asi dva týdny starém autě stát u kraje silnice.
Prostě nebrat.
😒
Suchý DSG nebrat, to souhlasím, ale DSG v oleji je celkem spolehlivá a funkční záležitost. A třeba v mým autě vůbec neškube a chová se líp jak hydroměnič od Aisinu.
Jen je potřeba se trochu sžít a vědět jak na ni. A za mě je lepší DSG s pravidelným předepsaným servisem po 60k, než moderní automaty s "doživotní" náplní...
ZF8 ale řadí líp, to je fakt.
Jen je potřeba se trochu sžít a vědět jak na ni. A za mě je lepší DSG s pravidelným předepsaným servisem po 60k, než moderní automaty s "doživotní" náplní...
ZF8 ale řadí líp, to je fakt.
To asi těžko, trend je takový dávat manuál už jen do základních motorizací. Problém vidím i v Oktávce (ne RS), kde 1.8 TSI bylo nahrazeno 2.0 TSI, které jde jen s automatem 4x4.
Oktávka byla pro mě ideál v běžné verzi (ne RS) se silnějším benzínovým motorem 1.8, manuálem a pohonem předních kol. V jedničce to byla 1.8T 110kW, ve dvojce 1.8 TSI 118kW (ač tenhle motor zrovna ideál nebyl, co se týče spolehlivosti), ve trojce 1.8 TSI 132kW. A teď když chci benzín, manuál, tak už jen 1.5 TSI.
Oktávka byla pro mě ideál v běžné verzi (ne RS) se silnějším benzínovým motorem 1.8, manuálem a pohonem předních kol. V jedničce to byla 1.8T 110kW, ve dvojce 1.8 TSI 118kW (ač tenhle motor zrovna ideál nebyl, co se týče spolehlivosti), ve trojce 1.8 TSI 132kW. A teď když chci benzín, manuál, tak už jen 1.5 TSI.