... bych nechtěl ani zadarmo (k ježdění)! Tento ostudný propadák je ale naštěstí už jen děsivou vzpomínkou na slepou marketingovou uličku Škody Auto, kterou je lépe ani nepřipomínat. :-O:no:
Nešlo ani o jedno. Úspora nákladů sice nula, ale o to v takových případech nejde. Jde o rozšíření nabídky do nižšího cenového segmentu bez nutnosti zlevnit celý sortiment...
Přesně tak. Úspora nalakování nenalakování prakticky nula. Nenalakovaný nárazník musí být z lepšího materiálu, aby nevyblednul. Tuhle úsporu nechápu a takový chybějící dvířka do kastlíku spolujezdce to je taky cost saving hodný nějakýho geniálního ekonoma :D
Dobrý postřeh. Je fakt, že Juniora s metalázou jsem předtím nikdy neviděl, většina jich měla obyčejné nemetalické lakování.
Na druhou příplatek za motor byl 10000 Kč, zatímco příplatek za metalízu 8500 Kč, takže kupující 1500 Kč ušetřil a jak vidno z fotek, asi si za ty ušetřené peníze dokoupil to plato zavazadelníku :-)
To auto bolo hnusne vtedy, aj dnes, a bude hnusne aj za dalsich 20 rokov. Je to pomnik chorobnemu znizovaniu nakladov. Zatvorte to naspat do tej garaze kde trcalo doteraz, zahodte kluc a zabudnite...
To auto je 20 let staré a není ničím zajímavé. Kdybych náhodou něco podobného zvažoval, tak raději Felicii z roku 2001. Ta má alespoň motor 1.3 nebo 1.6.
Len si s tou Felícou nesmel nabúrať! Konštrukcia a plechy ako s papiera!
BTW - keď si vtedy ,,nakonfiguroval" Feliciu s posilňovačom a airbagom, tak stála ako Fabia ;-)
To byla rychlejší Škoda 120, jejíž výroba skončila 12 let předtím. A to nebylo nijak rychlé auto. Takový Favorit s karburátorem, to bylo dělo proti tomu. Fakt zvěrstvo, že něco takového ve Škodovce pustili z fabriky, ostuda.