Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Zájem o operativní leasing roste. Stále častěji ho volí i soukromí zákazníci

17 komentářů

Mammut
Ze vam pri vraceni zapoctou kazdy skabanec. A to boli...
Avatar - speeder75
speeder75
Já mám opačnou zkušenost. Po ukončení smlouvy mi nabídli vůz k odkupu za výhodnou cenu.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nerad to říkám, ale může za to i kvalita těch aut.
Při jejich životnosti a poruchovosti je čím dál tím víc o strach auto vlastnit.
Je prostě lepší si ho půjčit, a když se pokazí, tak ho prostě vrátit.

Fakt jste to takhle chtěli?

😒
Freddka
To je celkem nesmysl.
Vsechno je v zaruce at to koupis tak nebo tak.

Spotrebni soucastky ne, ale ty se do 3 let / 100 tisic km nepokazi, aspon co ja mam zkusenost Ford, Skoda, VW, Mercedes.

Pokud mas jinou zkusenost - muze se stat, nahoda je blbec. A nektera auta nejsou kvalitni.
Znamy menil nejaky cepy na Renaultu Megane v 50tis km, to v zaruce neni - trochu brzy ale tech par tisicovek te asi nepolozi.

Se kterym autem jsi mel takovou zkusenost, ze se kazilo pred 3 rokem / 100 tis km?
Co ja vim tak problemove jsou treba Jaguar/Land Rover.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak co se kazilo před 3.rokem a 100tis? Z osobní zkušenosti, kdyz vezmu poslední roky tak časté a opakující se zavady ( dost z nich způsobující nepojizdnost nebo okamžitou návštěvu servisu ), třeba Leon 2019, Passat 2018, F3 2018, T6 2017
Freddka
Co z toho nebylo v zaruce?
Avatar - Anonym
Anonym
Nemáš si kupovat jebky od koncernu Spojení předražení podvodníci AG 😄 😄 😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, za prvé tragická osobní zkušenost je s Oktávkou 1.6 D a pak bezprostředně VW Passat 2.0 d s dsg převodovkou... po té dvojici už ke mě "koncern" nesmí.
Svatou trojici doplňovala bráchova Oktávka 1.8 TSI...

S tou Oktávkou byl zážitek opravdu "plnotučný"... dvakrát jsem vyrazil pracovně do Německa, a dvakrát se vracel v nozovém režimu... a po třetí spadnul do nouzového režimu ještě v ČR. Záruka mi byla platná jak zmrzlýmu šála. Odstavil jsem tu Oktávku u dealera škodovky někde za Prahou, před Plzní... a víckrát do ní nesednul.

Ale i Tvoje reakce svědčí o tom posunu: vlastnit auto se vyplatí zejména, pokud si ho doma necháš déle, než je na něm záruka.
A doma si ho necháš tehdy, pokud dobře slouží a plní Tvé potřeby.
Avatar - Anonym
Anonym
Na to, kolik u nás Oktávek jezdí, jich vidívám v odstavném pruhu čekající na odtahovku docela málo. A v práci si taky nepamatuju, že by někdo potřeboval odtah. A to dostávají hodně velký záhul. Passat s DSgéčkem nebo 1.8 TSI už je liga pro vyvolené a bohaté, běžně vydělávajícímu člověku to doporučit nelze.
Freddka
Co z toho bylo prvni 3 roky zivota auta do 100tis km a mimo zaruku?
(kdyz teda mluvime o operaku)
frite
Tak naštěstí u nového auta tohle řeší záruka.
Manželka u nové oktavie řešila po jednom roce nefunkční Haldex (čerpadlo kaput) což je vtipné že to zjistíte až v okamžiku kdy stojíte v kopci na sněhu a hrabete. A tekoucí vstřikovací čerpadlo po třech letech (řešení výměnou).
Víte co mají ty naše průšvihy u nových aut za společného jmenovatele? Koncern VW.
Avatar - Đawson
Đawson
Už 10 let jezdím auty na operák psaných na mě. Konkrétně citigo, fábia, octavia, rapid.
Za 10 let nebyl ani jeden problém. Ještě aby jo s novým autem. To jsou ty plusy, spolehlivost, jistota.

Poslední 3 roky ale začínají jen mínusy.
A to hlavně při vrácení vozu. Nevěříte, co vše je psáno ve smlouvě, vadí jím o prošlapaný kobereček.
Auto není pojištěné ani na ptačí trus a jeho následné fleky, které oni pod svým supersvětlem ihned najdou. ( na to upozornuje dealer ihned jen tak mezi námi v zákaznickém centru ) Člověk se bojí z auta sundat jen plachtu aby nenavlhlo...
Chápu že lidé jím vrací vybydlené vraky, ale co je moc, je příliž.
V červenci mě čeká poslední stres s vrácením auta a pak musím oprášit starou 1.9.tdi :-!
Avatar - speeder75
speeder75
V jakých cenových relacích se pak pohybuje to vyrovnání za "nadměrné" opotřebení?
Avatar - Đawson
Đawson
Vnějšek podle poškození a zaplacené spoluučasti. Např. Kuna mi sežrala vnitřní odhlučnění motoru, neplatil sem 5% spoluučast ale třeba jen 1200 kč za díl. Vnitřek není pojištěný vůbec. Co jde vyčistit, to vyčistí ( za vaše peníze ) a co nejde nebo je poškozené, to se kupuje nové za plnou cenu dílu. Stavím dům a vozím v autě věci + malé dítě. Jeden z důvodů, proč už se mi operák nevyplatí.
Avatar - Anonym
Anonym
vlastní auto je vlastní auto a náklady sou daleko menší když si na tom umíte něco udělat a sehnat díly a náplně za dobrou cenu.
R Nagyno
U operativního leasingu máte nové auto a nemusíte shánět náhradní Díly. A už vůbec ne abych se v auti vrtal. Chci sednout a jet a neřešit blbosti. A rád za to zaplatím. Operák používáme s manželkou již 6 let a je to paráda. Každý rok si můžete vybrat auto na jaké máte financí možnosti. Neřeším pojistky Neřeším poškození nebo krádež. A jezdím pořád novým autem.je to lepší než se zadluzit na 6 let a splácet auto které stejně není vaše.
Oliver Bores
Jo, tak to je mi jasný, ale já, když už bych šel do něčeho takového, tak určitě volím řešení jménem smart půjčka, protože to není jen tak jednoduché s tím a věřte, že se lze dostat hodně rychle do problému a to ani nestihneme mrknout 😊 Třeba docela dost fajn půjčky mají zde - https😐/smart-pujcky.cz/credit-limit/ , tak na to mrkněte... Mne se docela dost líbila ta Credit limit.