Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Zájem o operativní leasing roste. Stále častěji ho volí i soukromí zákazníci

17 komentářů

Mammut
Ze vam pri vraceni zapoctou kazdy skabanec. A to boli...
Oliver Bores
Jo, tak to je mi jasný, ale já, když už bych šel do něčeho takového, tak určitě volím řešení jménem smart půjčka, protože to není jen tak jednoduché s tím a věřte, že se lze dostat hodně rychle do problému a to ani nestihneme mrknout 😊 Třeba docela dost fajn půjčky mají zde - https😐/smart-pujcky.cz/credit-limit/ , tak na to mrkněte... Mne se docela dost líbila ta Credit limit.
R Nagyno
U operativního leasingu máte nové auto a nemusíte shánět náhradní Díly. A už vůbec ne abych se v auti vrtal. Chci sednout a jet a neřešit blbosti. A rád za to zaplatím. Operák používáme s manželkou již 6 let a je to paráda. Každý rok si můžete vybrat auto na jaké máte financí možnosti. Neřeším pojistky Neřeším poškození nebo krádež. A jezdím pořád novým autem.je to lepší než se zadluzit na 6 let a splácet auto které stejně není vaše.
Avatar - Anonym
Anonym
vlastní auto je vlastní auto a náklady sou daleko menší když si na tom umíte něco udělat a sehnat díly a náplně za dobrou cenu.
Avatar - Anonym
Anonym
Nemáš si kupovat jebky od koncernu Spojení předražení podvodníci AG 😄 😄 😄
Avatar - Đawson
Đawson
Vnějšek podle poškození a zaplacené spoluučasti. Např. Kuna mi sežrala vnitřní odhlučnění motoru, neplatil sem 5% spoluučast ale třeba jen 1200 kč za díl. Vnitřek není pojištěný vůbec. Co jde vyčistit, to vyčistí ( za vaše peníze ) a co nejde nebo je poškozené, to se kupuje nové za plnou cenu dílu. Stavím dům a vozím v autě věci + malé dítě. Jeden z důvodů, proč už se mi operák nevyplatí.
Avatar - speeder75
speeder75
V jakých cenových relacích se pak pohybuje to vyrovnání za "nadměrné" opotřebení?
Freddka
Co z toho nebylo v zaruce?
frite
Tak naštěstí u nového auta tohle řeší záruka.
Manželka u nové oktavie řešila po jednom roce nefunkční Haldex (čerpadlo kaput) což je vtipné že to zjistíte až v okamžiku kdy stojíte v kopci na sněhu a hrabete. A tekoucí vstřikovací čerpadlo po třech letech (řešení výměnou).
Víte co mají ty naše průšvihy u nových aut za společného jmenovatele? Koncern VW.
Avatar - Đawson
Đawson
Už 10 let jezdím auty na operák psaných na mě. Konkrétně citigo, fábia, octavia, rapid.
Za 10 let nebyl ani jeden problém. Ještě aby jo s novým autem. To jsou ty plusy, spolehlivost, jistota.

Poslední 3 roky ale začínají jen mínusy.
A to hlavně při vrácení vozu. Nevěříte, co vše je psáno ve smlouvě, vadí jím o prošlapaný kobereček.
Auto není pojištěné ani na ptačí trus a jeho následné fleky, které oni pod svým supersvětlem ihned najdou. ( na to upozornuje dealer ihned jen tak mezi námi v zákaznickém centru ) Člověk se bojí z auta sundat jen plachtu aby nenavlhlo...
Chápu že lidé jím vrací vybydlené vraky, ale co je moc, je příliž.
V červenci mě čeká poslední stres s vrácením auta a pak musím oprášit starou 1.9.tdi :-!
Freddka
Co z toho bylo prvni 3 roky zivota auta do 100tis km a mimo zaruku?
(kdyz teda mluvime o operaku)
Avatar - Anonym
Anonym
Na to, kolik u nás Oktávek jezdí, jich vidívám v odstavném pruhu čekající na odtahovku docela málo. A v práci si taky nepamatuju, že by někdo potřeboval odtah. A to dostávají hodně velký záhul. Passat s DSgéčkem nebo 1.8 TSI už je liga pro vyvolené a bohaté, běžně vydělávajícímu člověku to doporučit nelze.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, za prvé tragická osobní zkušenost je s Oktávkou 1.6 D a pak bezprostředně VW Passat 2.0 d s dsg převodovkou... po té dvojici už ke mě "koncern" nesmí.
Svatou trojici doplňovala bráchova Oktávka 1.8 TSI...

S tou Oktávkou byl zážitek opravdu "plnotučný"... dvakrát jsem vyrazil pracovně do Německa, a dvakrát se vracel v nozovém režimu... a po třetí spadnul do nouzového režimu ještě v ČR. Záruka mi byla platná jak zmrzlýmu šála. Odstavil jsem tu Oktávku u dealera škodovky někde za Prahou, před Plzní... a víckrát do ní nesednul.

Ale i Tvoje reakce svědčí o tom posunu: vlastnit auto se vyplatí zejména, pokud si ho doma necháš déle, než je na něm záruka.
A doma si ho necháš tehdy, pokud dobře slouží a plní Tvé potřeby.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak co se kazilo před 3.rokem a 100tis? Z osobní zkušenosti, kdyz vezmu poslední roky tak časté a opakující se zavady ( dost z nich způsobující nepojizdnost nebo okamžitou návštěvu servisu ), třeba Leon 2019, Passat 2018, F3 2018, T6 2017
Freddka
To je celkem nesmysl.
Vsechno je v zaruce at to koupis tak nebo tak.

Spotrebni soucastky ne, ale ty se do 3 let / 100 tisic km nepokazi, aspon co ja mam zkusenost Ford, Skoda, VW, Mercedes.

Pokud mas jinou zkusenost - muze se stat, nahoda je blbec. A nektera auta nejsou kvalitni.
Znamy menil nejaky cepy na Renaultu Megane v 50tis km, to v zaruce neni - trochu brzy ale tech par tisicovek te asi nepolozi.

Se kterym autem jsi mel takovou zkusenost, ze se kazilo pred 3 rokem / 100 tis km?
Co ja vim tak problemove jsou treba Jaguar/Land Rover.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nerad to říkám, ale může za to i kvalita těch aut.
Při jejich životnosti a poruchovosti je čím dál tím víc o strach auto vlastnit.
Je prostě lepší si ho půjčit, a když se pokazí, tak ho prostě vrátit.

Fakt jste to takhle chtěli?

😒
Avatar - speeder75
speeder75
Já mám opačnou zkušenost. Po ukončení smlouvy mi nabídli vůz k odkupu za výhodnou cenu.