Elektromobily
Tak jede to rychleji nez 160 nebo ne ?
Nepotřebuješ. Se rozhodlo přeci! ;-\
To tyhle eko bio vozy asi nebudou jezdit rychlejc. Spíš se obávám, že časem ze 160 max dojdeme ke 140 maximálce. Ono to u hybridů začalo na 180 km/h, což by se ještě dalo kousnout. Je to sice smutný mít auto za mičudu a ono to neumí jet rychlejc než kdejaká Fabka, ale dejme tomu. 160 už je pak naprosto tristní.
Mám na to stejnej názor. Dojezd je jedna věc ale ta maximálka mě štve mnohem víc. 180kmh mi přslo k smíchu. Jak u Volva, tak u hybridů. Ale 160kmh je přímo k pláči. Nějaké Hyundie v elektrice jsem četl, že budou umět 180kmh alespoň, tak jsem si říkal, že tyhle sportovní verze by třeba mohly umět taky víc jak 160 ale podle toho, co jsem googlil to vypadá, že ne. Na dálnici ten "hot hatch" předjede i Sandero s litrovým motorem 😁
Jsem čekal nějakou Ibizu mk I . A ono vajco a zkratovůz ,aleje nepopiratelný fakt že elektrika jede než změknou baterky. A hlavně připlatit za výkon 😁
To označenie hot-hatch pochádza priamo od automobilky, alebo je to nadpráca redakcie? Pretože ak to vymyslela redakcia, tak je to trochu medvedia služba. Na bacuľatom kompakte s dizajnom MPV totiž nie je nič "hot" ako vizuálne, tak ani parametrami. Ani verzia s najvyšším výkonom 170 kW nie je v dnešnej dosť na to, aby sa spaľovací kompakt s takýmto výkonom nazýval hothečom, nieto ešte oveľa ťažšie elektro. To potvrdzuje stovka za 7s vo verzii s najväčšou baterkou.
Meriva byla taky OPC
A? Nikto ju ale nevolal hot hatch.
Ix25 taky byla liftback..... 😁 Tedy z reklamy to tak znelo 😁
"Hot" to je málo kdy, ale když k tomu dojde, tak to stojí za to............nejlépe mohou povyprávět hasiči. 😄
Těch 170kw to má jen za těch laboratorních podmínek, tzn. nějaký teplota a kapacita nad 85% ne? Tzn. je to prostě ID3 + "opti-paket".
Elektro ne-elektro. Tohle je strašný. Jak kdyby vzali Octavii 140kw a udělali z toho hot Cupru v "emotivním" designu.
Elektro ne-elektro. Tohle je strašný. Jak kdyby vzali Octavii 140kw a udělali z toho hot Cupru v "emotivním" designu.
Ešte info o hmotnosti😒br />
základ 110 kW (45 kWh): 1708 kg
150 kW (58 kWh): 1736 kg
Váha topmodelu zatiaľ nie je známa, ale dá sa odhadnúť, že to bude niekde blízko 1800 kg.
150 kW (58 kWh): 1736 kg
Váha topmodelu zatiaľ nie je známa, ale dá sa odhadnúť, že to bude niekde blízko 1800 kg.
Jo to je masakr. “Born to be wild” se skoro 2t u malého skoro MPV, kterého na dálnici deklasuje i litrová Fabia TSi 😒] :yes: Kčemu pak ten výkon? Na sprintování od semaforu k semaforu? Fakt nevím…
"Born to be fat" ale za to hodne EKO (dalej nech si kazdý doplní sám).
Konecne to litrove TSI dostoji slov jeho fanousku a stane se z nej ten obavany dalnicni predator 😁
Sorry, ale tohle má ambice na to stát se Aixamem ve výrobním programu VW 8-s :-! :no: :no: :no:
Myslíš, že tomu omezí rychlost na 45km/h? 😒] 😒] 😒]
45 kWh/45 kmh? 😁 To zní celkem reálně 😁
Z druhé strany po prvotním dojmu musím uznat, že to aspoň nevypadá na rozdíl od ID.3 jako elektrospotřebič z oukej... :-!
Z druhé strany po prvotním dojmu musím uznat, že to aspoň nevypadá na rozdíl od ID.3 jako elektrospotřebič z oukej... :-!
Čím víc a násilněji budou euromarxisti neoblíbené zkratowozy cpát lidem, tím větší averzi tím vyvolají!
https😐/cnn.iprima.cz/…etym-masem-25949?…
https😐/cnn.iprima.cz/…etym-masem-25949?…
Tak totok je už trochu choré podľa mňa. :no:
Choré je hlavně cpát všem potenciálním zákazníkům nepraktické a drahé zkratomobily!!! 😲 :no:
Tiež sa mi to moc nepáči, ale až tak nasilu nám ich ešte "necpou".
Také si myslím. Podle mě je dávání masa do zásuvek a kopání do aut zcela mimo a neúčinné. A chytře ještě pod kamerami. 😄
Za dané situace je dnes zatím nejjednodušším, nejpohodlnějším, nejlevnějším a legálním řešením pro odpůrce e-aut je nekupovat. Důsledně, ani domů, ani dětem, ano manželce, ani jen "do města", ani do firmy, ani nové, ani ojeté....... , když tedy chtějí nějak bojovat, vyjádřit nesouhlas.
Ekonomické tlaky, mediální masáž a omezování ICE komplexně se zatím ještě dá vydržet.
Za dané situace je dnes zatím nejjednodušším, nejpohodlnějším, nejlevnějším a legálním řešením pro odpůrce e-aut je nekupovat. Důsledně, ani domů, ani dětem, ano manželce, ani jen "do města", ani do firmy, ani nové, ani ojeté....... , když tedy chtějí nějak bojovat, vyjádřit nesouhlas.
Ekonomické tlaky, mediální masáž a omezování ICE komplexně se zatím ještě dá vydržet.
A není náhodou samotný pojem hothatch projevem toxické maskulinity, která do nového lepšího moderního světa plného elektromobilů nepatří?
Teď jsi na to kápl! Hot-hatch je naprosto "nekorektní" vyjádření. Taková odpornost, aby se někdo při řízení špinavého ne-elektro vozu ještě chtěl bavit! Vdyť by se za jeho používání měl stydět a pokud ho božínku ještě vlastní (soukromé vlastnictví - fuj!!!), tak se jen pomalu přemisťovat z bodu A do bodu B! 😲 😲 😲 :no: 😒] 😒] 😒]
Přesně, místo nahánění jízdních zážitků by takový elektromobil pro uvědomělého občana budoucnosti měl nabízet například nějaký režim motivace k ekologické jízdě. Třeba za každý úsporně ujetý kilometr přičíst uživateli (slovo řidič je taky fuj) jednu kytičku na jeho digitální účet. Za dostatečný počet kytiček by potom uživatel obdržel možnost jedné jízdy navíc, protože počet jízd osobním vozem musí být v budoucí harmonické společnosti také regulován.
Není, hothatch je spíš projevem toxické nárokovací sockoidnosti ala "nemám na to, ale chci to" 😁 Prostě chci jezdit rychle, ale mám jen na hatchback nižší střední třídy, hothatch je cesta. Za starých dobrých časů nic takového nebývalo! 😁
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
... alespoň to nevypadá tak odporně a lacině jako ID.3. Takže kdyby mi někdo držel pistoli u hlavy a musel bych si vybrat, tak řeknu Born. A nebo: Nie, mě radšej kulku. 😁
.. takové elektrické blafy do kamene tesat! Ať se k tomu za pár let můžeme vrátit, to bude lepší čtení, než Dikobraz!
2) člověk hloupý
3) zelenořiťolez, ekofašista a eurohujer
Která možnost pro tebe platí nevím, ale jedna z nich to je :-!