Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEvropský trh v dubnu 2021 podle modelů: Pořadí opět vévodí dvojice Peugeotů
41 komentářů
multicar
... a to také znamená , že Stellantis obsadil neskutečných 6 pozic z TOP 10 :yes: :yes: :yes:
twistedTSD
Lze říct s jistotou, že Clio a Golf mají problém. Prvnímu jmenovanému přeji, aby se s rozšířením palety motorizací prodeje zvedly. Bylo by dobré zaútočit cenově na hybridní Yaris, ale E-tech je nejspíš nákladný. A Golf, tam by to holt chtělo FL a překopat infotainment.
Naco je dobre rozsirovat paletu motorizacii? Aku inu paletu motorizacii ma Yaris, alebo 208ka?
Yaris i 208 mají diametrálně odlišnou paletu motorizací od toho, co donedávna předváděl Renault s Cliem.
Golf má aký problém ? Veď je suverénne najpredávanejší vo svojej triede.Skôr mu bere predaje T-Roc.
To by byla hezká teorie, kdyby neztroskotávala na tom, že T-Roc je tu déle než G8 a přesto prodeje Golfu padly až právě s příchodem G8.
Ale nič to nemení na fakte že Golf je stále najpredávanejší v segmente takže aj napriek problémovému infotainmentu sa stále predáva dobre a to sa ešte nerozbehol poriadne predaj karosérie Variant.T-Roc je tu síce dlhšie ale tiež na to akú má cenu sa predáva dosť dobre a určite berie % zákaznikov Golfu.
EMERX.cz
Pokud škodovka nezmění cenovou politiku tak se s octavkou do první desítky nedostane.
Z octavky sa stal dnes bohuzial uz len akysi firemny predskokan passata... casy ked to bolo este dostupne rodinne auto a boli ich plne ulice uz su davno fuc ..naposledy to bolo este kdesi pri O2 generacii... dnes aj mazdu 6 pred barakmi uz vidim castejsie ako octavky... z pohladu sukromnych kuskov samozrejme
No lenze brat dnes passat, kt ma 8 rokov :no: ...osobne octavka si tym ovladanim pojorsila a to pravom...
Ona v ní dávno je
https😐/www.focus2move.com/…st-selling-cars/
A ve třídě je bezpečně druhá a jako jedna z mála roste.
https😐/carsalesbase.com/…q1-compact-cars/
Takže cenovou politiku klidně změnit může, směrem nahoru.
https😐/www.focus2move.com/…st-selling-cars/
A ve třídě je bezpečně druhá a jako jedna z mála roste.
https😐/carsalesbase.com/…q1-compact-cars/
Takže cenovou politiku klidně změnit může, směrem nahoru.
wakantanka
že ten toľkokrát kritizovaný iCocpit vyhovuje čím ďalej tým viac reálnym kupcom. No toto ... kto by to bol pred pár rokmi povedal ...
no mnohí ktorí to reálne vyskúšali (ako aj ja), nie len počúvali recenzentov produktov automobilového priemyslu :yes:
Presne, mám 182 CM a i cocpit mi v 208 vôbec nevadí.. Jazdím na ňom vždy rád a ten malý volant je úžasný 🙂
No a třeba mě, po důkladném ozkoušení, opravdu nevyhovuje. Manželka dtto. Pokud někomu ano, chápu že je to při výběru auta plus.
Co nechápu je ten postoj (z obou) táborů - "mě to vyhovuje, když někomu ne, je divnej" a naopak.
To je tak strašně těžké pochopit, že lidé jsou různé? 😉
Kdyby všichni přešli na i-Cocpit, nemám auto.
Co nechápu je ten postoj (z obou) táborů - "mě to vyhovuje, když někomu ne, je divnej" a naopak.
To je tak strašně těžké pochopit, že lidé jsou různé? 😉
Kdyby všichni přešli na i-Cocpit, nemám auto.
Asi tak. Půlka "autíčkářů" jsou povahou dědci od dvaceti let svého věku a když přijde nějaká změna tak frflají že je to špatně jen proto že na změnu jim nestačí mozková kapacita.
Já si i-cockpit vyzkoušel v 508 a řeknu že kdyby automobilky dávaly na výběr jaké uspořádání si zvolit tak beru i-cockpit vždycky.
Já si i-cockpit vyzkoušel v 508 a řeknu že kdyby automobilky dávaly na výběr jaké uspořádání si zvolit tak beru i-cockpit vždycky.
Hele, já jsem loni řešil co koupit. Vybírali jsme mezi malými SUV a nikoho jsem nepreferoval. Ve finále zůstaly dvě auta 2008 a nový Captur. Naprosto srovnatelný auta za podobnou cenu. V té 2008 jsem prostě nedokázal najít mě pohodlnou pozici za volantem. Takže jsem šel k Renaultu. Ten mi sedl na první dobrou
Mám najeto k půl milionu kilometrů a icocpit mi sedl hned napoprvé úplně dokonale, měřím 180cm. Manželka, která se vždy v klasice tak nějak trápila s vhodnou polohou, si icocpit taky pochvaluje. Prostě nám to sedlo a nevadí mi ani přesedání mezi autem s klasikou a Peugeotem. V Peugeotu mi vyhovuje i ten menší volant a taky to, že s ním nemusím nijak moc kroutit. Prostě Peugeoty jsou teď taková auta na pohodu, řídí se moc dobře a hlavně jejich automat s hydroměničem je ve třídě menších aut a kompaktů prostě top. Vůbec se nedivím tomu, že se ta auta tak prodávají.
sorpersa
To bolo rečí aké úbohé predaje má 500 a e500 a AHA.. Stellantis ide nahor to je jasné, dizajn predáva. Clia je mi ľúto, ale kde je taká fiesta? A myslím že kráľ je na trónu preč, pretože už je fakt okukany, vidieť bezradnosť v dizajne a strach na čo i len najmenší e😜eriment. Proste Golf sa podľa mňa už prejedol a posledný klinček do rakvy mu dal t Roc.
Mluvilo se o ubohých prodejích e500, což zůstává pravdou a nová generace má malý podíl na celkových prodejích 500.
Anonym
uprimne ma tesi rebricek, a este viac ze tam nie su fejk toyoty aka H/K. Europa si drzi kvalitu oproti korejskym srackam.
Emel
Focus2Move má čísla za velkou Evropu a první kvartál - 208, Golf, Clio. Dále Yaris, C3, 2008, Tiguan, Sandero, Octavia, Panda.
https😐/www.focus2move.com/…st-selling-cars/
Značky jsou na bestsellingcars
https😐/www.best-selling-cars.com/…ling-car-brands/
https😐/www.focus2move.com/…st-selling-cars/
Značky jsou na bestsellingcars
https😐/www.best-selling-cars.com/…ling-car-brands/
bez_prislusnosti
5x francouz
2x němec
1x It, JP
1x ? = Opel
2x němec
1x It, JP
1x ? = Opel
7x stellantis a 2x VW.
Což třeba mě upřímně děsí, to pro trh není zdravé...
No ale to dámy a pány ve Stellantisu opravdu nemusí trápit (a akcionáře už vůbec), takže posílám gratulace 😉
Ps.: Stellantis 6*, je tam Yaris, Clio a dva VW, ne?
No ale to dámy a pány ve Stellantisu opravdu nemusí trápit (a akcionáře už vůbec), takže posílám gratulace 😉
Ps.: Stellantis 6*, je tam Yaris, Clio a dva VW, ne?
Není na tom nic k děsení. Je to naprosto logické, když italský trh byl v dubnu +3200%, francouzský +568% a španělský +1780%, tedy největší odbytiště skupiny Stellantis rostly několikanásoběn víc než jiné trhy, jelikož byly loni nejvíce zasaženy covidem. Za pár mesíců se trh přirozeně nasytí a prodeje opět klesnou, je to jen odložená spotřeba,
Navíc je tu otázka nedostatku dílů, kdy např. Octávka i Golf jedou na 50-70% výroby a víc prostě nemůžou, byť objednávek je spousta. Hned by ty prodeje vypadaly jinak a podobný problém mají určitě i jiné modely dalších značek.
Navíc je tu otázka nedostatku dílů, kdy např. Octávka i Golf jedou na 50-70% výroby a víc prostě nemůžou, byť objednávek je spousta. Hned by ty prodeje vypadaly jinak a podobný problém mají určitě i jiné modely dalších značek.
Pri klasickom pohone majú malé autá ešte budúcnosť.
Ľahšie parkovanie, nižšia spotreba + lacnejšie opravy a poistky.
A to ešte Stellantis hodí na trh Punto, Lanciu a možno aj nejakú menšiu AR.