SUV vs malé autá.
Pri klasickom pohone majú malé autá ešte budúcnosť.
Ľahšie parkovanie, nižšia spotreba + lacnejšie opravy a poistky.
A to ešte Stellantis hodí na trh Punto, Lanciu a možno aj nejakú menšiu AR.
Lze říct s jistotou, že Clio a Golf mají problém. Prvnímu jmenovanému přeji, aby se s rozšířením palety motorizací prodeje zvedly. Bylo by dobré zaútočit cenově na hybridní Yaris, ale E-tech je nejspíš nákladný. A Golf, tam by to holt chtělo FL a překopat infotainment.
Ale nič to nemení na fakte že Golf je stále najpredávanejší v segmente takže aj napriek problémovému infotainmentu sa stále predáva dobre a to sa ešte nerozbehol poriadne predaj karosérie Variant.T-Roc je tu síce dlhšie ale tiež na to akú má cenu sa predáva dosť dobre a určite berie % zákaznikov Golfu.
t-rocu pomohl i ten kabriolet. U golfu neví co stím ani manažeři a slevňují aby cena byla uměle snížena pod t-roc. Starší generace kupuje místo golfu id3.......
Z octavky sa stal dnes bohuzial uz len akysi firemny predskokan passata... casy ked to bolo este dostupne rodinne auto a boli ich plne ulice uz su davno fuc ..naposledy to bolo este kdesi pri O2 generacii... dnes aj mazdu 6 pred barakmi uz vidim castejsie ako octavky... z pohladu sukromnych kuskov samozrejme
No a třeba mě, po důkladném ozkoušení, opravdu nevyhovuje. Manželka dtto. Pokud někomu ano, chápu že je to při výběru auta plus.
Co nechápu je ten postoj (z obou) táborů - "mě to vyhovuje, když někomu ne, je divnej" a naopak.
To je tak strašně těžké pochopit, že lidé jsou různé? ;-)
Kdyby všichni přešli na i-Cocpit, nemám auto.
Asi tak. Půlka "autíčkářů" jsou povahou dědci od dvaceti let svého věku a když přijde nějaká změna tak frflají že je to špatně jen proto že na změnu jim nestačí mozková kapacita.
Já si i-cockpit vyzkoušel v 508 a řeknu že kdyby automobilky dávaly na výběr jaké uspořádání si zvolit tak beru i-cockpit vždycky.
Hele, já jsem loni řešil co koupit. Vybírali jsme mezi malými SUV a nikoho jsem nepreferoval. Ve finále zůstaly dvě auta 2008 a nový Captur. Naprosto srovnatelný auta za podobnou cenu. V té 2008 jsem prostě nedokázal najít mě pohodlnou pozici za volantem. Takže jsem šel k Renaultu. Ten mi sedl na první dobrou
Mám najeto k půl milionu kilometrů a icocpit mi sedl hned napoprvé úplně dokonale, měřím 180cm. Manželka, která se vždy v klasice tak nějak trápila s vhodnou polohou, si icocpit taky pochvaluje. Prostě nám to sedlo a nevadí mi ani přesedání mezi autem s klasikou a Peugeotem. V Peugeotu mi vyhovuje i ten menší volant a taky to, že s ním nemusím nijak moc kroutit. Prostě Peugeoty jsou teď taková auta na pohodu, řídí se moc dobře a hlavně jejich automat s hydroměničem je ve třídě menších aut a kompaktů prostě top. Vůbec se nedivím tomu, že se ta auta tak prodávají.
To bolo rečí aké úbohé predaje má 500 a e500 a AHA.. Stellantis ide nahor to je jasné, dizajn predáva. Clia je mi ľúto, ale kde je taká fiesta? A myslím že kráľ je na trónu preč, pretože už je fakt okukany, vidieť bezradnosť v dizajne a strach na čo i len najmenší experiment. Proste Golf sa podľa mňa už prejedol a posledný klinček do rakvy mu dal t Roc.
Není na tom nic k děsení. Je to naprosto logické, když italský trh byl v dubnu +3200%, francouzský +568% a španělský +1780%, tedy největší odbytiště skupiny Stellantis rostly několikanásoběn víc než jiné trhy, jelikož byly loni nejvíce zasaženy covidem. Za pár mesíců se trh přirozeně nasytí a prodeje opět klesnou, je to jen odložená spotřeba,
Navíc je tu otázka nedostatku dílů, kdy např. Octávka i Golf jedou na 50-70% výroby a víc prostě nemůžou, byť objednávek je spousta. Hned by ty prodeje vypadaly jinak a podobný problém mají určitě i jiné modely dalších značek.