Ekonomika
Zpět na článek
Evropský trh v dubnu 2021 podle modelů: Pořadí opět vévodí dvojice Peugeotů
41 komentářů
multicar
5
... a to také znamená , že Stellantis obsadil neskutečných 6 pozic z TOP 10 :yes: :yes: :yes:
Přejít do diskuze
wakantanka
že ten toľkokrát kritizovaný iCocpit vyhovuje čím ďalej tým viac reálnym kupcom. No toto ... kto by to bol pred pár rokmi povedal ...
3_diamanty
Z octavky sa stal dnes bohuzial uz len akysi firemny predskokan passata... casy ked to bolo este dostupne rodinne auto a boli ich plne ulice uz su davno fuc ..naposledy to bolo este kdesi pri O2 generacii... dnes aj mazdu 6 pred barakmi uz vidim castejsie ako octavky... z pohladu sukromnych kuskov samozrejme
EMERX.cz
Pokud škodovka nezmění cenovou politiku tak se s octavkou do první desítky nedostane.
twistedTSD
Lze říct s jistotou, že Clio a Golf mají problém. Prvnímu jmenovanému přeji, aby se s rozšířením palety motorizací prodeje zvedly. Bylo by dobré zaútočit cenově na hybridní Yaris, ale E-tech je nejspíš nákladný. A Golf, tam by to holt chtělo FL a překopat infotainment.
twistedTSD
T-Roc je úspěch, to je jasné. Ale náhlý propad Golfu o polovinu není dobré znamení.
twistedTSD
To by byla hezká teorie, kdyby neztroskotávala na tom, že T-Roc je tu déle než G8 a přesto prodeje Golfu padly až právě s příchodem G8.
sorpersa
Presne, mám 182 CM a i cocpit mi v 208 vôbec nevadí.. Jazdím na ňom vždy rád a ten malý volant je úžasný 🙂
frite
Asi tak. Půlka "autíčkářů" jsou povahou dědci od dvaceti let svého věku a když přijde nějaká změna tak frflají že je to špatně jen proto že na změnu jim nestačí mozková kapacita.
Já si i-cockpit vyzkoušel v 508 a řeknu že kdyby automobilky dávaly na výběr jaké uspořádání si zvolit tak beru i-cockpit vždycky.
Já si i-cockpit vyzkoušel v 508 a řeknu že kdyby automobilky dávaly na výběr jaké uspořádání si zvolit tak beru i-cockpit vždycky.
lukas13
No a třeba mě, po důkladném ozkoušení, opravdu nevyhovuje. Manželka dtto. Pokud někomu ano, chápu že je to při výběru auta plus.
Co nechápu je ten postoj (z obou) táborů - "mě to vyhovuje, když někomu ne, je divnej" a naopak.
To je tak strašně těžké pochopit, že lidé jsou různé? 😉
Kdyby všichni přešli na i-Cocpit, nemám auto.
Co nechápu je ten postoj (z obou) táborů - "mě to vyhovuje, když někomu ne, je divnej" a naopak.
To je tak strašně těžké pochopit, že lidé jsou různé? 😉
Kdyby všichni přešli na i-Cocpit, nemám auto.
twistedTSD
Mluvilo se o ubohých prodejích e500, což zůstává pravdou a nová generace má malý podíl na celkových prodejích 500.
oldtdi
Mám najeto k půl milionu kilometrů a icocpit mi sedl hned napoprvé úplně dokonale, měřím 180cm. Manželka, která se vždy v klasice tak nějak trápila s vhodnou polohou, si icocpit taky pochvaluje. Prostě nám to sedlo a nevadí mi ani přesedání mezi autem s klasikou a Peugeotem. V Peugeotu mi vyhovuje i ten menší volant a taky to, že s ním nemusím nijak moc kroutit. Prostě Peugeoty jsou teď taková auta na pohodu, řídí se moc dobře a hlavně jejich automat s hydroměničem je ve třídě menších aut a kompaktů prostě top. Vůbec se nedivím tomu, že se ta auta tak prodávají.
Vauban
no mnohí ktorí to reálne vyskúšali (ako aj ja), nie len počúvali recenzentov produktov automobilového priemyslu :yes:
Anonym
uprimne ma tesi rebricek, a este viac ze tam nie su fejk toyoty aka H/K. Europa si drzi kvalitu oproti korejskym srackam.
KANKUNEN
Asi tak, koupil sis to pro skvělý design, interiér je taky super, zbývá už jen překousnout budíky naruby a přesvědčit sám sebe.
VII
Není na tom nic k děsení. Je to naprosto logické, když italský trh byl v dubnu +3200%, francouzský +568% a španělský +1780%, tedy největší odbytiště skupiny Stellantis rostly několikanásoběn víc než jiné trhy, jelikož byly loni nejvíce zasaženy covidem. Za pár mesíců se trh přirozeně nasytí a prodeje opět klesnou, je to jen odložená spotřeba,
Navíc je tu otázka nedostatku dílů, kdy např. Octávka i Golf jedou na 50-70% výroby a víc prostě nemůžou, byť objednávek je spousta. Hned by ty prodeje vypadaly jinak a podobný problém mají určitě i jiné modely dalších značek.
Navíc je tu otázka nedostatku dílů, kdy např. Octávka i Golf jedou na 50-70% výroby a víc prostě nemůžou, byť objednávek je spousta. Hned by ty prodeje vypadaly jinak a podobný problém mají určitě i jiné modely dalších značek.
petr petrumr
t-rocu pomohl i ten kabriolet. U golfu neví co stím ani manažeři a slevňují aby cena byla uměle snížena pod t-roc. Starší generace kupuje místo golfu id3.......
sorpersa
To bolo rečí aké úbohé predaje má 500 a e500 a AHA.. Stellantis ide nahor to je jasné, dizajn predáva. Clia je mi ľúto, ale kde je taká fiesta? A myslím že kráľ je na trónu preč, pretože už je fakt okukany, vidieť bezradnosť v dizajne a strach na čo i len najmenší e😜eriment. Proste Golf sa podľa mňa už prejedol a posledný klinček do rakvy mu dal t Roc.
Fauda
Hele, já jsem loni řešil co koupit. Vybírali jsme mezi malými SUV a nikoho jsem nepreferoval. Ve finále zůstaly dvě auta 2008 a nový Captur. Naprosto srovnatelný auta za podobnou cenu. V té 2008 jsem prostě nedokázal najít mě pohodlnou pozici za volantem. Takže jsem šel k Renaultu. Ten mi sedl na první dobrou
sorpersa
Ako 3500 e áut za mesiac mi nepríde nejak málo. To vôbec nie som zástanca e áut.
hugino
Ale nič to nemení na fakte že Golf je stále najpredávanejší v segmente takže aj napriek problémovému infotainmentu sa stále predáva dobre a to sa ešte nerozbehol poriadne predaj karosérie Variant.T-Roc je tu síce dlhšie ale tiež na to akú má cenu sa predáva dosť dobre a určite berie % zákaznikov Golfu.
jam2015
SUV vs malé autá.
Pri klasickom pohone majú malé autá ešte budúcnosť.
Ľahšie parkovanie, nižšia spotreba + lacnejšie opravy a poistky.
A to ešte Stellantis hodí na trh Punto, Lanciu a možno aj nejakú menšiu AR.
Pri klasickom pohone majú malé autá ešte budúcnosť.
Ľahšie parkovanie, nižšia spotreba + lacnejšie opravy a poistky.
A to ešte Stellantis hodí na trh Punto, Lanciu a možno aj nejakú menšiu AR.
Šimpanz
Ona v ní dávno je
https😐/www.focus2move.com/…st-selling-cars/
A ve třídě je bezpečně druhá a jako jedna z mála roste.
https😐/carsalesbase.com/…q1-compact-cars/
Takže cenovou politiku klidně změnit může, směrem nahoru.
https😐/www.focus2move.com/…st-selling-cars/
A ve třídě je bezpečně druhá a jako jedna z mála roste.
https😐/carsalesbase.com/…q1-compact-cars/
Takže cenovou politiku klidně změnit může, směrem nahoru.
igorvrazic
No lenze brat dnes passat, kt ma 8 rokov :no: ...osobne octavka si tym ovladanim pojorsila a to pravom...
lukas13
Což třeba mě upřímně děsí, to pro trh není zdravé...
No ale to dámy a pány ve Stellantisu opravdu nemusí trápit (a akcionáře už vůbec), takže posílám gratulace 😉
Ps.: Stellantis 6*, je tam Yaris, Clio a dva VW, ne?
No ale to dámy a pány ve Stellantisu opravdu nemusí trápit (a akcionáře už vůbec), takže posílám gratulace 😉
Ps.: Stellantis 6*, je tam Yaris, Clio a dva VW, ne?
xxc
Mozno do toho sadli niekde v predajni. Ale vsetko je mozne, ja nevidim spodok budikov v BMW X1 a nikoho som nevidel nadavat, ze mu to nesedi.
petr petrumr
to byly ty americký, dnes se 500e vyrábí v itálii a je to uplně o něčem jiným, doba nových 500e ještě přijde.
Emel
Focus2Move má čísla za velkou Evropu a první kvartál - 208, Golf, Clio. Dále Yaris, C3, 2008, Tiguan, Sandero, Octavia, Panda.
https😐/www.focus2move.com/…st-selling-cars/
Značky jsou na bestsellingcars
https😐/www.best-selling-cars.com/…ling-car-brands/
https😐/www.focus2move.com/…st-selling-cars/
Značky jsou na bestsellingcars
https😐/www.best-selling-cars.com/…ling-car-brands/
twistedTSD
Yaris i 208 mají diametrálně odlišnou paletu motorizací od toho, co donedávna předváděl Renault s Cliem.
xxc
Naco je dobre rozsirovat paletu motorizacii? Aku inu paletu motorizacii ma Yaris, alebo 208ka?
hugino
Golf má aký problém ? Veď je suverénne najpredávanejší vo svojej triede.Skôr mu bere predaje T-Roc.