Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Stellantis má nový inženýrský tým. Značky připraví na sdílení techniky

7 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
aby z toho nebyla "prémiová" platforma pro Alfu na podvozku Citroenu C1 😁
lukas13
Toho se opravdu hodně bojím. Viz. Opel - člověk by čekal, že PSA od nich převezme to, co má Opel lepší. Místo toho jsou to dneska jen přebouchané Peugeoty.
Nikdo mi nevymluví, že to lze i lépe.
Arese
Přesně tak. Třeba motory FireFly jsou určitě lepší, než motory PSA... Taky platforma Tipa i Jeepů je prvotřídní....
Ota4
Tak určitě Firefly jsou lepší než puretechy. U platformy B-Wide od Fiatu je "problém" že na neumí čistou elektriku. Jinak je to platforma skvělá. Umí předohrab s viceprvkem vzadu, 4x4, nebo 4xE a navíc je velice robustní ale "bohužel" jak píšu výše neumí čisté EV. U platformy C-Evo platí to samé. Bohužel do budoucna není jiné cesty. Doufám že si Fiat aspoň zachová své motory byla by to škoda.
Arese
Auto "s elektrikou" (samozřejmě míněno v pohonném řetězci) mi nesmí do baráku! 😄
zlysoused
Pochybuju, že si Fiat ponechá své motory, pokud se teda bavíme o těch menších. Od dvoulitrů nahoru to může být naopak. Podle mě se brzy dočkáme kompletní puretechizace Fiatů a menších AR. Je to i bohužel logické Puretechy jsou dnes v desítkách modelů a jejich zástavba do platformy pro malá auta od PSA je vyřešaná. Vzhledem k tomu, že Fiat má přejít na platformy PSA, je nasnadě, že přijdou Puretechy.
homernaj
Zle sa na vec pozeráš. Keď PSA kúpil Opel, tak po kúpe zistili, že ich Američania oklamali a motory v Opel neboli vôbec prichystané na nové emisné limity. Tak sa dodatočne spolu súdili kde PSA žiadalo x miliónov späť, neviem ako to dopadlo. PSA musel narýchlo robiť úpravu modelov tak, aby tam mohol dať svoje motory, ktoré spĺňali emisie. PSA zachránila značku Opel.