Novinky
...tento teréňáček ztratí své hlavní kouzlo technicky jednoduchého a lehkého autíčka s manuálním řazením, navíc cena určtěi půjde prudce nahoru... 😒 😒 😒 :no: V jeho případě se v plné nahotě ukazuje, jak zhoubné jsou absurdně přísné flotilové emisní limity nejedovatého CO2 pro vozy, nabízené na evropských trzích! 😲 😒 😒 😒 :no:
Já nevím, kde už jsem něco podobného viděl....
Produkt, který je žádaný, ale producent jej nemůže prodávat kvůli vládním regulacím.
Musí obcházet různá nařízení a ad-hoc instalovat nějaká nechtěná technická řešení.
Kam to povede ? Všichni víme.
Produkt, který je žádaný, ale producent jej nemůže prodávat kvůli vládním regulacím.
Musí obcházet různá nařízení a ad-hoc instalovat nějaká nechtěná technická řešení.
Kam to povede ? Všichni víme.
Docela velká krabice ? 😒] 😒] 😒] 😒] Tys v tom evidentně nejen že nikdy neseděl, ale ani jsi Jimnyho na vlastní oči asi neviděl. Délka 3.480 (3.645 včetně rezervy), šířka 1.645, výška 1.725, rozvor 2.250. Jedno z mála aut, u kterého ti maximálka (145 km/h) stačí, protože jet rychleji vážně nechceš. Ne, motor 1.5 atmo je ten nejmenší problém. Co s tím chceš dělat, pořádat silniční přebory ? 😒]
Proč si levná značka Suzuki myslí že se bude prodávat full hybrid dražší než diesel?
A protože diesel není a 1,5 základ je šnek, prodeje nebudou slavné, spíše žádné.
Takovou docela velkou krabici má pohánět 130 Nm? I nejslabší diesel má dnes 250 Nm.
A protože diesel není a 1,5 základ je šnek, prodeje nebudou slavné, spíše žádné.
Takovou docela velkou krabici má pohánět 130 Nm? I nejslabší diesel má dnes 250 Nm.
Díky za upozornění! Vím, že se mluvilo o jaru 2021, ale když se užitkový Jimny zatím neobjevil u nás, měl jsem zato, že kvůli covidu zatím do Evropy nedorazil. V článku již upraveno
Nad čistě terénním vozem s hybridním pohonem bych osobně trochu pochyboval, beru to tak, že čistokrevný offroad by měl být konstrukčně co nejjednodušší a hybrid nakonec i tu cenu bude určitě zase zvedat.