Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Suzuki Jimny čeká zásadní změna. Díky ní se má opět ve velkém prodávat v Evropě

11 komentářů

vlacil
Autor článku by si měl trochu více posledovat trh v Evropě. Suzuki Jimny, tedy ten dvoumístný užitkový se v Evropě prodává již minimálně 1/2 roku, možná i trochu déle. V okolí ČR rozhodně v Německu a Polsku. Ostatní okolní trhy a taktéž ČR asi nejsou ty preferované a tak si déle počkají. Není dnes problém si pro tuzemského zájemce koupit tento vůz mimo náš stát, nakonec jsme v Schengenu.
Nad čistě terénním vozem s hybridním pohonem bych osobně trochu pochyboval, beru to tak, že čistokrevný offroad by měl být konstrukčně co nejjednodušší a hybrid nakonec i tu cenu bude určitě zase zvedat.
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Díky za upozornění! Vím, že se mluvilo o jaru 2021, ale když se užitkový Jimny zatím neobjevil u nás, měl jsem zato, že kvůli covidu zatím do Evropy nedorazil. V článku již upraveno
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Proč si levná značka Suzuki myslí že se bude prodávat full hybrid dražší než diesel?
A protože diesel není a 1,5 základ je šnek, prodeje nebudou slavné, spíše žádné.
Takovou docela velkou krabici má pohánět 130 Nm? I nejslabší diesel má dnes 250 Nm.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Docela velká krabice ? 😒] 😒] 😒] 😒] Tys v tom evidentně nejen že nikdy neseděl, ale ani jsi Jimnyho na vlastní oči asi neviděl. Délka 3.480 (3.645 včetně rezervy), šířka 1.645, výška 1.725, rozvor 2.250. Jedno z mála aut, u kterého ti maximálka (145 km/h) stačí, protože jet rychleji vážně nechceš. Ne, motor 1.5 atmo je ten nejmenší problém. Co s tím chceš dělat, pořádat silniční přebory ? 😒]
Avatar - kruskar
kruskar
Suzuki si to nemyslí, dotlačila ji k tomu totalitní a přiblblá legislativa EU. Jinak, na malý teréňáček tato pohonná jednotka s příslušnými převody a redukcí stačí. Je to alternativa pro ty, kteří potřebují do terénu, ale miliónový pick up je na ně příliš drahý, nebo zbytečně velký.
Tom Pro
a strileli to za 700-800, maji utrum
jam2015
A je po kšeftoch 😉
Arese
...tento teréňáček ztratí své hlavní kouzlo technicky jednoduchého a lehkého autíčka s manuálním řazením, navíc cena určtěi půjde prudce nahoru... 😒 😒 😒 :no: V jeho případě se v plné nahotě ukazuje, jak zhoubné jsou absurdně přísné flotilové emisní limity nejedovatého CO2 pro vozy, nabízené na evropských trzích! 😲 😒 😒 😒 :no:
esenbe
Já nevím, kde už jsem něco podobného viděl....
Produkt, který je žádaný, ale producent jej nemůže prodávat kvůli vládním regulacím.
Musí obcházet různá nařízení a ad-hoc instalovat nějaká nechtěná technická řešení.
Kam to povede ? Všichni víme.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
já bych to rád viděl na kompletní hybridní ustrojí z yarisu cross.
jam2015
...bude kedy súdruhovian?!