Novinky
Anonym
2
To je prostě nádhera koukat. Každý model velice šmrncovní.
...je vidět, že vedení Toyoty ještě neztratilo zdravý rozum. Značky jako Ford, Jaguar, VW či Renault a Fiat by si z ní měly vzít příklad! 😄
Jo příklad? A co by ty jmenované značky daly do svých výkonných modelů? Snad ne ten jeden nebo dva chcíplé hybridy s kvílející e-CVT? Díky, nemám zájem. Podstatné není co kdo vykřikuje do světa, ale to, co skutečně na zdejším trhu nabízí a u Toyoty nevidím jedinou trochu zajímavou motorizaci, snad jedinou výjimkou je Lexus s 5-litrovou V8.
Pro tebe dělá Diess skvělá autíčka. Brzo už jenom na elektriku. Takže se s Toyotou nemusíš trápit a můžeš si užívat.
Jen takovej skromnej dotaz. Čím jezdíš? 1.0TSI nebo 1.2TSI?
Zapomněl jsi na bavorské R4 a R6 😉
Fakt je ten, že Jag končí na 575HP kompresorovém V8, Ford na V8, VW má V6TFSI a V6TDI, Renault a Fiat opravdu rezignovali.
Fakt je ten, že Jag končí na 575HP kompresorovém V8, Ford na V8, VW má V6TFSI a V6TDI, Renault a Fiat opravdu rezignovali.
Bavorské R4 a R6 jsou bavorské i s obalem. 😄
VW, Fiat a nakonec i Renault mají další značky, které končí výš (Porsche, Audi, Lambo, Bentley, Maserati, Alfa, Alpine). Ale i když vezmu obyčejné čtyřválce, tak Golf R, Focus ST nebo Megane RS či A110 by byly s Toydou rázem bez adekvátního motoru. A obávám se, že s EV to dopadne úplně stejně, citované značky nabízejí Taycany, e-trony GT, Mustangy Mach-E a další zajímavé EV a Toyda vedle toho přebouchaný spalovák Lexus UX300e, což je technologicky zastaralá antireklama na EV.
VW, Fiat a nakonec i Renault mají další značky, které končí výš (Porsche, Audi, Lambo, Bentley, Maserati, Alfa, Alpine). Ale i když vezmu obyčejné čtyřválce, tak Golf R, Focus ST nebo Megane RS či A110 by byly s Toydou rázem bez adekvátního motoru. A obávám se, že s EV to dopadne úplně stejně, citované značky nabízejí Taycany, e-trony GT, Mustangy Mach-E a další zajímavé EV a Toyda vedle toho přebouchaný spalovák Lexus UX300e, což je technologicky zastaralá antireklama na EV.
Nemyslim to spatne, ale premyslim ktera znacka patri pod Renault.
Teda krome Alpiny, ale to je dost specificky pripad.
Teda krome Alpiny, ale to je dost specificky pripad.
Nissan, Samsung, a dalsi rekneme lowcost znacky, a maj podily v dalsich znackach treba ciste jen pro cross spolupraci
pro Renault urcite nebude problem postavit nejake V8 pro supersport, ostatne zvladaj postavit motor i pro F1, ovsem proc by to dnes delali kdys nemaj odbyt pro takovej motor a jejich cilova klientela si vystaci s 3 a 4 valci
pro Renault urcite nebude problem postavit nejake V8 pro supersport, ostatne zvladaj postavit motor i pro F1, ovsem proc by to dnes delali kdys nemaj odbyt pro takovej motor a jejich cilova klientela si vystaci s 3 a 4 valci
Jako v zásadě máš pravdu, já se ale jen obávám, abychom za několik let ještě nebyli rádi, že Toyota ještě má vůbec nějaké spalovací motory, byť jako hybridy... (pokud ostatní značky skutečně budou dělat jen EV, k čemuž nakonec doufám nedojde). Já vím, je to strašná představa, ale dokud lidi ty zelené komunisty z Bruselu nevymetou (což ještě bude pár let trvat, než jim to docvakne), tak se toto skutečně (doufejme, že jen přechodně) může stát! 😲
1. Všechny ty jmenované automobilky jsou globální výrobci a EU pro ně není jediný trh. Takže to co reálně budou dělat EU ovlivňuje jenom zčásti, u některých z nich (VW, Ford jen z velmi malé části).
2. Konec ICE většinou věští senzacechtiví novináři. Jenom jako příklad, u VW jako důkaz okamžitého přechodu na EV uvádělo Autoforum informaci, že VW investuje 5 mld. eur ročně do EV a během 6 let takto hodlá investovat "gigantickou" sumu 30 mld. eur. Chápu, že pro novináře Autofora je 30 mld. eur gigantická suma, ale mohl by si zjistit, že rozpočet VW na R&D je více než 15 mld. eur ročně, takže za stejných 6 let jeho celkové investice do vývoje jsou kolem 100 mld. No a když 30 jde do EV tak je jasné, že 70 jde do nonEV. Sečteno podtrženo, žádný z velkých hráčů není tak naivní aby ve skutečnosti vsadil vše na jednu kartu a v podstatě mají obšancované všechny technologie a podle vývoje (který nikdo neumí seriózně odhadnout na více než 3, max. 5 let dopředu) prostě budou dělat to, co se prosadí/lidé budou kupovat. A protože EV se u nějaké menší skupiny lidí prosadí, tak ti bystřejší samozřejmě EV vyvíjí a nabízí. U mě to není nic proti ICE a nemám s tím problém a EV do města a okolí si klidně pořídím jako druhé nebo třetí auto do garáže. Pragmaticky, bez stresu, bez palcových titulků v novinách. Proto je potřeba hodnotit podle reálné nabídky v showroomech a ne podle novinových článků.
2. Konec ICE většinou věští senzacechtiví novináři. Jenom jako příklad, u VW jako důkaz okamžitého přechodu na EV uvádělo Autoforum informaci, že VW investuje 5 mld. eur ročně do EV a během 6 let takto hodlá investovat "gigantickou" sumu 30 mld. eur. Chápu, že pro novináře Autofora je 30 mld. eur gigantická suma, ale mohl by si zjistit, že rozpočet VW na R&D je více než 15 mld. eur ročně, takže za stejných 6 let jeho celkové investice do vývoje jsou kolem 100 mld. No a když 30 jde do EV tak je jasné, že 70 jde do nonEV. Sečteno podtrženo, žádný z velkých hráčů není tak naivní aby ve skutečnosti vsadil vše na jednu kartu a v podstatě mají obšancované všechny technologie a podle vývoje (který nikdo neumí seriózně odhadnout na více než 3, max. 5 let dopředu) prostě budou dělat to, co se prosadí/lidé budou kupovat. A protože EV se u nějaké menší skupiny lidí prosadí, tak ti bystřejší samozřejmě EV vyvíjí a nabízí. U mě to není nic proti ICE a nemám s tím problém a EV do města a okolí si klidně pořídím jako druhé nebo třetí auto do garáže. Pragmaticky, bez stresu, bez palcových titulků v novinách. Proto je potřeba hodnotit podle reálné nabídky v showroomech a ne podle novinových článků.
.. pravil přebouchaný Jára Cimrmann z Čech a globální automobilka Toyota se z toho asi zjančí! Ty jsi neuvěřitelné jelito, když chceš radit automobilce, která má prokazatelně nejvíce prodejů SVÉ značky, tedy ne nakoupených značek, jak to předvádí VW, Renault-Nissan a podobně. Věř tomu, jelito, že kdyby Toyota uznala, že jim v portfoliu chybí něco takového, jako Lambo, taky by to třeba řešila podobně, jako VW, který to Lambo koupil, Kdyby jim v portfoliu chybělo něco 4x4, jako Renaultu, tak by ho možná jako Renault koupili Nissan, ale jak pravdu píšeš, je to globální značka a jejich prodeje jsou tak velké proto, že ...Toyota, no! A šašek jako ty s tím nic nezmůžeš, prskej dále přiťapnutý Cimrmane!
Ano, vzit priklad a nepoustet do sveta ta nesmyslna politicka prohlaseni.
V praxi totiz v podstate kazda automobilka jede i po linii spalovacich motoru a hybridu.
Jen si vetsina neodpusti blby reci.
V praxi totiz v podstate kazda automobilka jede i po linii spalovacich motoru a hybridu.
Jen si vetsina neodpusti blby reci.
To bude možná tím, že Akio Toyoda není sluníčkářský idi-ot, ale pragmaticky uvažující rozumný chlap.
https😐/fdrive.cz/…-v-japonsku-7085
https😐/fdrive.cz/…-v-japonsku-7085
Můžeme mít každý jiný pohled, ale zákaz něčeho, co pohání ekonomiku, je naprostý nesmysl. Postupný přechod ano, ale říct, od tehdy a tehdy už tohle nebude, je blbost.
Souhlas. Pak mě přijde úsměvný takový sebevražedný postup např. Volva
https😐/www.e15.cz/…-dealeru-1378396
https😐/www.e15.cz/…-dealeru-1378396
Tak, či to bude samovražda uvidíme, ale vedieť to s istotou ako sa oni tvária je už iná...
Možno sa naozaj baterky vývinú a možno nie... myslím, že ak nie žiadna samovražda nenastane a Volvo začne hovoriť o svetlejších zajtrajškoch roku 2040.
Možno sa naozaj baterky vývinú a možno nie... myslím, že ak nie žiadna samovražda nenastane a Volvo začne hovoriť o svetlejších zajtrajškoch roku 2040.
v roce 2025 to nebude, a tak to bude v roce 2030, potom v roce 2035, 2040, 2045 a v roce 2050 se zjistí že to nemělo cenu a ustálí se to na 35%. 😒] prostě nastane rovnováha.
Baterky se nevyvinou, ale vedení EU bude elektro protlačovat daňově.
Ivo-Cizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ono může Volvo klidně skončit jako Nokia. Ti si taky mysleli, že zákazník bude kupovat to co oni chtějí a ne že oni budou vyrábět to co chce zákazník a jak dopadli. Volvo s touhle svojí strategií může ani ne za 10 let skončit stejně. Toyota je v tomhle mnohem moudřejší a nezavírá si vrátka ani na jednu stranu. Volvu vládnou zjevně ortodoxní zelení idi-oti.
u Volva je to pochopitelne z duvodu skladby klientely, kdo jsou zakaznici kteri si kupuji nova Volva? jaky nejlevnejsi model Volvo nabizi? jednoduche otazky s celkem snadnou odpovedi, pod milion se nepodivas a jiz dnes vetsina modelu elektrifikovanych, a jejich zakaznikum evidentne takovy pristup vyhovuje, kdyby nevyhovoval, tak by Volvo asi stezi prodavalo tolik aut co prodava