Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota se zatím nechce soustředit pouze na elektromobily, nabídne více pohonů

37 komentářů

Avatar - Ham.
Ham.
Bavorské R4 a R6 jsou bavorské i s obalem. 😄
VW, Fiat a nakonec i Renault mají další značky, které končí výš (Porsche, Audi, Lambo, Bentley, Maserati, Alfa, Alpine). Ale i když vezmu obyčejné čtyřválce, tak Golf R, Focus ST nebo Megane RS či A110 by byly s Toydou rázem bez adekvátního motoru. A obávám se, že s EV to dopadne úplně stejně, citované značky nabízejí Taycany, e-trony GT, Mustangy Mach-E a další zajímavé EV a Toyda vedle toho přebouchaný spalovák Lexus UX300e, což je technologicky zastaralá antireklama na EV.
Avatar - Ham.
Ham.
Jo příklad? A co by ty jmenované značky daly do svých výkonných modelů? Snad ne ten jeden nebo dva chcíplé hybridy s kvílející e-CVT? Díky, nemám zájem. Podstatné není co kdo vykřikuje do světa, ale to, co skutečně na zdejším trhu nabízí a u Toyoty nevidím jedinou trochu zajímavou motorizaci, snad jedinou výjimkou je Lexus s 5-litrovou V8.
ryccardo
To bude možná tím, že Akio Toyoda není sluníčkářský idi-ot, ale pragmaticky uvažující rozumný chlap.

https😐/fdrive.cz/…-v-japonsku-7085
Arese
...je vidět, že vedení Toyoty ještě neztratilo zdravý rozum. Značky jako Ford, Jaguar, VW či Renault a Fiat by si z ní měly vzít příklad! 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Můžeme mít každý jiný pohled, ale zákaz něčeho, co pohání ekonomiku, je naprostý nesmysl. Postupný přechod ano, ale říct, od tehdy a tehdy už tohle nebude, je blbost.
webpaja
Zapomněl jsi na bavorské R4 a R6 😉

Fakt je ten, že Jag končí na 575HP kompresorovém V8, Ford na V8, VW má V6TFSI a V6TDI, Renault a Fiat opravdu rezignovali.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jen takovej skromnej dotaz. Čím jezdíš? 1.0TSI nebo 1.2TSI?
Arese
😄 :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Pro tebe dělá Diess skvělá autíčka. Brzo už jenom na elektriku. Takže se s Toyotou nemusíš trápit a můžeš si užívat.
Rasto
Tak, či to bude samovražda uvidíme, ale vedieť to s istotou ako sa oni tvária je už iná...
Možno sa naozaj baterky vývinú a možno nie... myslím, že ak nie žiadna samovražda nenastane a Volvo začne hovoriť o svetlejších zajtrajškoch roku 2040.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Rozumny pristup... :yes:
ryccardo
Souhlas. Pak mě přijde úsměvný takový sebevražedný postup např. Volva

https😐/www.e15.cz/…-dealeru-1378396
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄 :yes:
IPace
ostatni znacky to delaji taky, jen do medii poustej to co je zajimave politicky a diskuzne 😉

krom vodiku do ktereho evidentne nechtej davat ostatni automobilky penize a ktery si pripadne pak technologicky muzou koupit, se vesmes nic nemeni

Toyota dela jinak jen jedinou vec, PR
IPace
Nissan, Samsung, a dalsi rekneme lowcost znacky, a maj podily v dalsich znackach treba ciste jen pro cross spolupraci

pro Renault urcite nebude problem postavit nejake V8 pro supersport, ostatne zvladaj postavit motor i pro F1, ovsem proc by to dnes delali kdys nemaj odbyt pro takovej motor a jejich cilova klientela si vystaci s 3 a 4 valci
Já Prvni_1
Ano, vzit priklad a nepoustet do sveta ta nesmyslna politicka prohlaseni.

V praxi totiz v podstate kazda automobilka jede i po linii spalovacich motoru a hybridu.
Jen si vetsina neodpusti blby reci.
Já Prvni_1
Nemyslim to spatne, ale premyslim ktera znacka patri pod Renault.
Teda krome Alpiny, ale to je dost specificky pripad.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
v roce 2025 to nebude, a tak to bude v roce 2030, potom v roce 2035, 2040, 2045 a v roce 2050 se zjistí že to nemělo cenu a ustálí se to na 35%. 😒] prostě nastane rovnováha.
Avatar - Anonym
Anonym
To je prostě nádhera koukat. Každý model velice šmrncovní.
šofér
.. pravil přebouchaný Jára Cimrmann z Čech a globální automobilka Toyota se z toho asi zjančí! Ty jsi neuvěřitelné jelito, když chceš radit automobilce, která má prokazatelně nejvíce prodejů SVÉ značky, tedy ne nakoupených značek, jak to předvádí VW, Renault-Nissan a podobně. Věř tomu, jelito, že kdyby Toyota uznala, že jim v portfoliu chybí něco takového, jako Lambo, taky by to třeba řešila podobně, jako VW, který to Lambo koupil, Kdyby jim v portfoliu chybělo něco 4x4, jako Renaultu, tak by ho možná jako Renault koupili Nissan, ale jak pravdu píšeš, je to globální značka a jejich prodeje jsou tak velké proto, že ...Toyota, no! A šašek jako ty s tím nic nezmůžeš, prskej dále přiťapnutý Cimrmane!
DonVito
Vzdyt je to dalnicni predator 😉
IPace
u Volva je to pochopitelne z duvodu skladby klientely, kdo jsou zakaznici kteri si kupuji nova Volva? jaky nejlevnejsi model Volvo nabizi? jednoduche otazky s celkem snadnou odpovedi, pod milion se nepodivas a jiz dnes vetsina modelu elektrifikovanych, a jejich zakaznikum evidentne takovy pristup vyhovuje, kdyby nevyhovoval, tak by Volvo asi stezi prodavalo tolik aut co prodava
Avatar - Ham.
Ham.
1. Všechny ty jmenované automobilky jsou globální výrobci a EU pro ně není jediný trh. Takže to co reálně budou dělat EU ovlivňuje jenom zčásti, u některých z nich (VW, Ford jen z velmi malé části).
2. Konec ICE většinou věští senzacechtiví novináři. Jenom jako příklad, u VW jako důkaz okamžitého přechodu na EV uvádělo Autoforum informaci, že VW investuje 5 mld. eur ročně do EV a během 6 let takto hodlá investovat "gigantickou" sumu 30 mld. eur. Chápu, že pro novináře Autofora je 30 mld. eur gigantická suma, ale mohl by si zjistit, že rozpočet VW na R&D je více než 15 mld. eur ročně, takže za stejných 6 let jeho celkové investice do vývoje jsou kolem 100 mld. No a když 30 jde do EV tak je jasné, že 70 jde do nonEV. Sečteno podtrženo, žádný z velkých hráčů není tak naivní aby ve skutečnosti vsadil vše na jednu kartu a v podstatě mají obšancované všechny technologie a podle vývoje (který nikdo neumí seriózně odhadnout na více než 3, max. 5 let dopředu) prostě budou dělat to, co se prosadí/lidé budou kupovat. A protože EV se u nějaké menší skupiny lidí prosadí, tak ti bystřejší samozřejmě EV vyvíjí a nabízí. U mě to není nic proti ICE a nemám s tím problém a EV do města a okolí si klidně pořídím jako druhé nebo třetí auto do garáže. Pragmaticky, bez stresu, bez palcových titulků v novinách. Proto je potřeba hodnotit podle reálné nabídky v showroomech a ne podle novinových článků.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Yaris GR třeba
JosefBrofsky
Baterky se nevyvinou, ale vedení EU bude elektro protlačovat daňově.
JosefBrofsky
😒] 😒] 😒] :yes:
Avatar - Marx-Engels-Lenin
Marx-Engels-Lenin
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Ale Volvo zatím nabízí i normální auta se spalovacím motorem, takže jestli zákazníci akceptují jejich čistě EV přístup se teprve ukáže.
ryccardo
Ono může Volvo klidně skončit jako Nokia. Ti si taky mysleli, že zákazník bude kupovat to co oni chtějí a ne že oni budou vyrábět to co chce zákazník a jak dopadli. Volvo s touhle svojí strategií může ani ne za 10 let skončit stejně. Toyota je v tomhle mnohem moudřejší a nezavírá si vrátka ani na jednu stranu. Volvu vládnou zjevně ortodoxní zelení idi-oti.
Avatar - Mikesus
Mikesus
jj, tihle predátoři si často myslí, že můj hybrid je 1.8 a pak jen čumí, když už je donutím uhnout z levého pruhu.
Michal220
No ale Fabia za +600 s 1.5 samozřejmě 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jo, to je fakt.
😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ono to 1.2 TSI je bezesporu záživnější než 1.8 hybrid.
Arese
Test Enijaku mě taky netankuje, ale moc se těším na testy nové Fabie! 😄 :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
No psal jsem ... nakonec i Renault... a myslel jsem tím tu Alpine. Sice vyrábí jenom jeden model, ale i tak je představa, že někdo vyhodí jejich přeplňovanou 1.8 a dá tam třeba 1.8 hybrid od Toyoty s e-CVT docela úsměvná.
Arese
Jako v zásadě máš pravdu, já se ale jen obávám, abychom za několik let ještě nebyli rádi, že Toyota ještě má vůbec nějaké spalovací motory, byť jako hybridy... (pokud ostatní značky skutečně budou dělat jen EV, k čemuž nakonec doufám nedojde). Já vím, je to strašná představa, ale dokud lidi ty zelené komunisty z Bruselu nevymetou (což ještě bude pár let trvat, než jim to docvakne), tak se toto skutečně (doufejme, že jen přechodně) může stát! 😲
Avatar - Ivo-Cizek
Ivo-Cizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.