Britská společnost RML Group se pochlubila prvními snímky kabiny jejich projektu Short Wheelbase, který má být jednou z moderních interpretací Ferrari 250 GT SWB.
na klasiku na moderním základě fakt žeru, a tohle gétéočko je naprostá dokonalost. Jen škoda, že se podobné projekty nedají udělat za nějakou lidovější cenu, protože něco takového si může dovolit dát do garáže jen někdo, kdo tam pár aut za dvacet mega už má.
Také to mám rád. Má to styl, funguje to většinou lépe než originál a dá se to pohodlně servisovat. Takže takový poloboháč s tím může klidně běžně jezdit. Já až v příštím životě.
A ruku na srdce, je jen málo i mezi ultraboháči těch, kteří 250 GTO vytáhnou alespoň občas ze skleněné klimatizované vitríny na silnici a na prstech napočítáš ty srdcaře, kteří jí navážno dopřejí plné závodní nasazení např. v Goodwood Revival, nezřídka s placeným pilotem kde ani nějaká ta ranka nebo škrábaneček není vůbec výjimkou.
To ale je třeba mít hodně peněz. Lépe - 5x nebo raději 10x víc než hodně.