Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Naftový Passat ujel přes 2.500 km na jednu nádrž. Nepotřeboval k tomu speciální úpravy

Díky úpravám jedna nádrž vydržela z Anglie do Francie a skoro zpět. Nafta došla po cestě, přesto z toho byl velký úspěch. Rekordní zápis si zasloužil šikovný řidič a přívětivá technika, o které se tolik nemluví.
Zpět na článek
27. 6. 2021 11:08
27. 6. 2021 11:19
27. 6. 2021 11:51
5. 7. 2021 06:05
27. 6. 2021 10:05
Plynule a čistě
Průměr okolo 70km/h pěkný, za 3 litry taky. Elektro vyjde dráž ne? A ujede 500km.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ozzman
27. 6. 2021 11:17
Re: Plynule a čistě
500 km za ideálních podmínek a ještě jen sporadická část ev aut... Ať je diesel jakej chce, tohle je přesně jeho deviza... myslím, že kdyby měl takhle velkou nádrž hybrid, tak by to dal taky... ale nemá :D
Avatar - xxc
27. 6. 2021 12:30
Re: Re: Plynule a čistě
Presne tak, na rekordy v dojazde jedine diesel, na všetko ostatné elektromobil :-)
27. 6. 2021 14:28
Re: Re: Plynule a čistě
Elektroplečka je zadarmo drahá
27. 6. 2021 14:28
Re: Re: Plynule a čistě
Elektroplečka je zadarmo drahá
Avatar - Mikesus
27. 6. 2021 14:48
Re: Plynule a čistě
dnes už ani ten diesel nemá takovou nádrž.
Avatar - Mikesus
27. 6. 2021 15:02
Re: Plynule a čistě
a konečně někdo odjel eco "závod", aby měl stejnou spotřebu ( v přepočtu na emise ) jako pří běžné jízdě Camry.
https://moje.auto.cz/?…
Dát si někde na rovné státovce bez kopců 75 tempomat, jak to vypadá že to měli i zde, tak se na těch 3.1 s hybridem dostanu.
Jen by mně zajímalo, kolik NOx to vyprodukovalo. Čím nižší spotřeba u dieselu, tím vyšší NOx. Dost pochybuju, že se to vešlo do normy alespoň EURO4
27. 6. 2021 16:31
Re: Plynule a čistě
A takhle jede služební čtyřková Ovce s chrochtavým dvoulitrem.
https://imgur.com/uT0825g
Avatar - Mikesus
27. 6. 2021 17:11
Re: Plynule a čistě
26km, to pojedu z kopce a budu na 2 litrech, nebuď k smíchu. Hoď sem aspoň 100km trasu. Ale jo, chápu, to by už tak hezké nebylo.
27. 6. 2021 17:53
Re: Plynule a čistě
To byla jen zkouška. Já s tím na spotřebu jezdit dlouhodobě nebudu, není to moje auto a naftu neplatím, je mi úplně jedno jestli s tím jedu za 3 nebo za 6. Každopádně je to nejúspornější diesel, se kterým jsem kdy jel.

Sokromě mám benzínové auto, se kterým dlouhodobě jezdím kolem 8 litrů a jsem spokojený... Já mám trochu jiné priority, než nízká spotřeba...
27. 6. 2021 22:44
Re: Plynule a čistě
A 100km sa prevažne z kopca ísť nedá? :-O
Avatar - Mikesus
27. 6. 2021 23:59
Re: Plynule a čistě
No v našich končinách o tom nevím. Ani z breneru do Itálie to není tak daleko z kopce
28. 6. 2021 08:10
Re: Plynule a čistě
Myslím, že na 3,1l na 100 nepotrebuješ v o4 tdi Evo zrovna voľný pád. Tak len načrtnem, nad čím sa dá zamyslieť pred výsmechom. Všetky testy chvália Evo za spotrebu. V autožurnále to kvantifikovali na 0.7l pri jazde dvomi Passatmi za sebou kombinovaný okruh.

No a keď si vezmem môj "užratý" passat 2.0tdi 140kw ktorý sa vie pri jazde mimo diaľnice (a mesta) v kľude pohybovať okolo 4.5l tak mi príde 3.1 v o4 pri snahe o eko jazdu ako dosiahnuteľný cieľ a ani kopec dole nemusí byť možno.
Avatar - Mikesus
28. 6. 2021 10:15
Re: Plynule a čistě
Ja to nezpochybnuji. Vzdyt tu jsou různá eco rallye, kde to můžeme vidět. Ale s reálným a bezpečným provozem to nemá moc společného.
28. 6. 2021 11:42
Re: Plynule a čistě
"26km, to pojedu z kopce a budu na 2 litrech, nebuď k smíchu" - to znie, že to nespochybňuješ.

Jo sú eco rallye, kde jazdia za 2,5-3,5l, zatiaľ som tdi Evo ešte nevidel na takom.
28. 6. 2021 12:53
Re: Plynule a čistě
Já nemám důvod cokoliv zkreslovat. Bylo to po dálnici d5, chvilku klesání, pak ale zase naopak stoupání, rovina. Kdybych jel místo 90-100, 80kou dostanu se pod 3 litry. A klidně se zblázněte...
27. 6. 2021 22:57
Re: Plynule a čistě
Když 2.0tsi jede při 90km/h za 5l,1.2tsi za 4 tak proč by nemohlo nové TDI jet za 3l ale tohle nechápou jen ti řidiči co nemají koncern auta ale jiné otesánky jiných značek.
Avatar - Mikesus
28. 6. 2021 00:02
Re: Plynule a čistě
Koncern VW máme stále. Např leon 1.5tsi ukazuje krásných 5.2l, ale reálná je 6.1 dle tankování. Takze tam ty nízké hodnoty beru s rezervou. Passat 2.0tdi ukazuje 5.6 a reálné tech 5.6 jezdi. Evidentne to umí nastavit.
S Octavii 1.6tdi jsem jeden čas jezdil za 4.1. Při tankování mne to překvapilo. Podle toho jsme měl mít 5.3 spotřebu. Buď záměrně se spotřebou lžou, nebo špatně měří kilometry.
27. 6. 2021 11:20
Re: Plynule a čistě
500 km pri EV - možno tak Tesla. Iné zďaleka nie.
27. 6. 2021 14:31
Re: Plynule a čistě
S elektrem aby jsi ujel 500km musíš jet max 45km/h z kopce, vyplé radio, klimu a ani nenabijet telefon, a teplota nad 28°C pak možná ujedete 350km..
27. 6. 2021 17:46
Re: Plynule a čistě
Pekná kalkulačka je k Enyaqu na https://fuelsavings.skoda-auto.com/004/en-com/

Od max 572 km dojazdu
- sám vodič v prázdnom aute, plná baterka, mierne počasie, eco jazda, v meste

Po 250 km dojazdu
- plne naložené auto, plná baterka, v zime, športová jazda, po diaľnici

Nemyslím, že by boli v Škode pesimisti a nejako znižovali odhady. Možný by bol skôr opak. A otázka čo spraví kapacita baterky po pár rokoch 🤷‍♂️
27. 6. 2021 20:15
Re: Plynule a čistě
Ted jsem narazil na vyborne statistiky a pravdy o baterkach v existujicich EV.

Nektere veci jsem netusil:
- nabijeni do 80% je dulezite, cas od casu na 100% je v poradku (1 z 10 nabiti za zivotnost EV)
- kriticke je udrzovat baterky ve spravne teplote, tj. dobry termalni management - dobre chlazeni i ohrivani v zime
- kdyz je vyse splneno, potom NENI ROZDIL v rychlosti nabijeni a zivotnosti (historie statistiky 9 let, rozdil pod 0,5% mezi pomalym a rychlym nabijeni) - tj rychlonabijeni je pro baterku uplne stejne jako pomale nabijeni, pokud je dobre chlazena pri nabijeni - nejvetsi prekvapeni
- degradace pri dobrem termalnim managementu (v podstate vsechny EV krome Nissan Leaf) je velmi pomala, nejprve klesa vice a za 5 let je to 90%, potom klesa mene a za 9 let je to 84%
- Nissan Leaf je vyjimka a nema chlazeni baterek, degradace je hrozna, pod 70% za 8 let a problemy s baterkami
28. 6. 2021 07:38
Re: Plynule a čistě
Zaujímavé, môžeš poslať aj odkaz?
29. 6. 2021 09:52
Re: Plynule a čistě
https://youtu.be/IHz-Kx5h_Tw
Avatar - PavelK
27. 6. 2021 10:15
Zase výplod překladače?
Tak potřeboval úpravy, nebo ne? Vždyť se to nedá ani číst :no:
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2021 11:08
Tak jak ?
Tak ujel přes 2500km nebo ne ? A to se jelo teď někdy ? Z článku není poznat jestli někdo pokořil starý rekord nebo ne ? To je zas čtení o ho*ně..
Rozbalit vlákno
1
27. 6. 2021 11:19
Re: Tak jak ?
Stačí se podívat na fotku auta v němž byl rekord dosažen. Chvíli jsem si myslel, že je to dnešní druhý retrotest ;-)
27. 6. 2021 11:51
Tekst jak svyň
Nepotřeboval k tomu žádné úpravy. Díky úpravám vydržela nádrž... Jste normální?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mokrous
27. 6. 2021 12:55
Nadpis a celý článek na úrovni zvláštní školy.
V rámci zkvalitnění webu bych přihodil pár dalších vyskakovacích reklam, na které nefunguje žádná ochrana, ať se z toho potentujeme nejen my čtenáři, ale i naše počítače.
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2021 15:25
Možno falošný príspevok?
Kvalita textu na úrovni emailu z Nigérie, že mi chcú poslať x mil. USD 🙈🙈🙈
Rozbalit vlákno
1
27. 6. 2021 20:16
Re: Možno falošný príspevok?
A už poslali? Ja som ich vždy poslal do péčka a vždy mi za pár dní napísal niekto iný o trošku iný príbeh... Sakriš, mal by som to už začať riešiť, keby všetko vyšlo, je zo mňa miliardár. :D :D :D
27. 6. 2021 21:17
Ten článe je sice napsaný hrozně,...
...ale podstatná jsou uvedená fakta - moderní TDI motory jsou nejen velmi ekologické, ale i fantasticky úsporné! :-) :yes: :yes: :yes: Elektrozrkaty jim poměrem užitná hodnota/cena nesahají ani po ventilky! :-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mikesus
27. 6. 2021 23:58
Re: Ten článe je sice napsaný hrozně,...
Až na to, ze tenhle motor není ani moderní, ani ekologický. Tam bude max euro4, možná VW euro5, takže v reálu na úrovni euro0.
Avatar - Beefcake
28. 6. 2021 07:11
Re: Ten článe je sice napsaný hrozně,...
Som zvedavy, kto z vas by si kupil to auto s
takym motorom.
Avatar - Beefcake
28. 6. 2021 07:05
Cakal som senzaciu
, ze to auto naftu vyraba (ako O1 1.9) :-[]
Prajem vela stastia pri recyklacii starych clankov a mnoho dalsich napadov, ako ludom tlacit videoreklamy (a ine), kde da len da.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - caliban
5. 7. 2021 06:05
Nojo
S 10 let starým 1.2tsi 77kW se dá jezdit za 5.5 na 100, ale protože nemám chuť se plazit 80kou a protože nechci dělat na silnici vagínu, aby za mnou byl kilometrový vláček chybujících nerváků, reálně tě spotřeby nikdy nedosáhnu.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud