Novinky
Tak ujel přes 2500km nebo ne ? A to se jelo teď někdy ? Z článku není poznat jestli někdo pokořil starý rekord nebo ne ? To je zas čtení o ho*ně..
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V rámci zkvalitnění webu bych přihodil pár dalších vyskakovacích reklam, na které nefunguje žádná ochrana, ať se z toho potentujeme nejen my čtenáři, ale i naše počítače.
Kvalita textu na úrovni emailu z Nigérie, že mi chcú poslať x mil. USD 🙈🙈🙈
...ale podstatná jsou uvedená fakta - moderní TDI motory jsou nejen velmi ekologické, ale i fantasticky úsporné! 😄 :yes: :yes: :yes: Elektrozrkaty jim poměrem užitná hodnota/cena nesahají ani po ventilky! 😒]
, ze to auto naftu vyraba (ako O1 1.9) 😒]
Prajem vela stastia pri recyklacii starych clankov a mnoho dalsich napadov, ako ludom tlacit videoreklamy (a ine), kde da len da.
Prajem vela stastia pri recyklacii starych clankov a mnoho dalsich napadov, ako ludom tlacit videoreklamy (a ine), kde da len da.
S 10 let starým 1.2tsi 77kW se dá jezdit za 5.5 na 100, ale protože nemám chuť se plazit 80kou a protože nechci dělat na silnici vagínu, aby za mnou byl kilometrový vláček chybujících nerváků, reálně tě spotřeby nikdy nedosáhnu.
https😐/moje.auto.cz/?…
Dát si někde na rovné státovce bez kopců 75 tempomat, jak to vypadá že to měli i zde, tak se na těch 3.1 s hybridem dostanu.
Jen by mně zajímalo, kolik NOx to vyprodukovalo. Čím nižší spotřeba u dieselu, tím vyšší NOx. Dost pochybuju, že se to vešlo do normy alespoň EURO4
https😐/imgur.com/uT0825g
Sokromě mám benzínové auto, se kterým dlouhodobě jezdím kolem 8 litrů a jsem spokojený... Já mám trochu jiné priority, než nízká spotřeba...
No a keď si vezmem môj "užratý" passat 2.0tdi 140kw ktorý sa vie pri jazde mimo diaľnice (a mesta) v kľude pohybovať okolo 4.5l tak mi príde 3.1 v o4 pri snahe o eko jazdu ako dosiahnuteľný cieľ a ani kopec dole nemusí byť možno.
Jo sú eco rallye, kde jazdia za 2,5-3,5l, zatiaľ som tdi Evo ešte nevidel na takom.
S Octavii 1.6tdi jsem jeden čas jezdil za 4.1. Při tankování mne to překvapilo. Podle toho jsme měl mít 5.3 spotřebu. Buď záměrně se spotřebou lžou, nebo špatně měří kilometry.
Od max 572 km dojazdu
- sám vodič v prázdnom aute, plná baterka, mierne počasie, eco jazda, v meste
Po 250 km dojazdu
- plne naložené auto, plná baterka, v zime, športová jazda, po diaľnici
Nemyslím, že by boli v Škode pesimisti a nejako znižovali odhady. Možný by bol skôr opak. A otázka čo spraví kapacita baterky po pár rokoch 🤷♂️
Nektere veci jsem netusil😒br /> - nabijeni do 80% je dulezite, cas od casu na 100% je v poradku (1 z 10 nabiti za zivotnost EV)
- kriticke je udrzovat baterky ve spravne teplote, tj. dobry termalni management - dobre chlazeni i ohrivani v zime
- kdyz je vyse splneno, potom NENI ROZDIL v rychlosti nabijeni a zivotnosti (historie statistiky 9 let, rozdil pod 0,5% mezi pomalym a rychlym nabijeni) - tj rychlonabijeni je pro baterku uplne stejne jako pomale nabijeni, pokud je dobre chlazena pri nabijeni - nejvetsi prekvapeni
- degradace pri dobrem termalnim managementu (v podstate vsechny EV krome Nissan Leaf) je velmi pomala, nejprve klesa vice a za 5 let je to 90%, potom klesa mene a za 9 let je to 84%
- Nissan Leaf je vyjimka a nema chlazeni baterek, degradace je hrozna, pod 70% za 8 let a problemy s baterkami