Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První jízda benzinovou Škodou Kodiaq RS: Nafta může chybět, má ale důstojného nástupce

121 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Výměna nafty za benzín u gazíka je cesta k omezení prodeje. To chtějí jako nahrávat Enyaqu? Za chvíli bude benzín i v dodávkách a požere to 15.
Avantime
Za toľko jazdí aj benzínový SsangYong Korando s 1,5-kou a ľudia to kupujú. 😁
Avatar - Ham.
Ham.
Souhlas, sice je ten benzínový dvoulitr jeden z nejlepších ve třídě, ale i přesto měli nabídnout jak naftovou, tak benzínovou verzi, nechť rozhodnou zákazníci a ne výrobce.
Freddka
Jojo, je to velky uspech jezdit dalnici za 9 na sto a mesto za 12… :-!
Pokrok nezastavis.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Omg, nerev, kodiak nie je ziadny offroad len nafuknuty kombik s batohom. Pri offroadoch sa pouzival dlhe roky benzin. Dokonca bez turba.
Hlavne, ze je tam ten repro zvuk, to je dolezite.
stormrider
V celkovém kontextu bych to tak skeptický neviděl, nové TSI je emisně čistější než relativně starší Bi-TDI, které nepřežilo poslední EU6 normu, navíc ani ten diesel spotřebou nijak nevynikal (reálně tak 9 litrů). A jiný TDI motor koncern jednoduše na MQB nemá, strop je a bude 147 kW. Tj. za mne lepší nahradit diesel benzínem než zrušit bez náhrady.
Avatar - Ham.
Ham.
"Čipování" je nesmysl, nový 2.0 TDI by prostě potřeboval druhé turbo jako jej měl starý motor aby jel nahoře i dole bez turbodíry.
_Teddy_
Lenze to zrychlenie na dialnici vyuzijes raz za cestu, mozno ani to nie (a maximalku u nas vobec nie). Spotreba 8.7L/100km pri ustalenej predpisovej 130tke je vela. Ja sice mam benzin, ale su skratka typy aut, kde nafta stale dava zmysel. A to by si mala uvedomit aj banda europarlamentnych darmozracov, ze tych par gramov CO2 nestoji za spotrebu vyssiu o ~3 litre...
moan78
Treba to brat v kontexte vykonov. 9l za zrychlenie 6,5 s a maximalku 240 v benzinovej krabici je asi ok. Pre mna je napr. neakceptovatelny ten dizajn. Od kedy to vyslo na trh hovorim tomu Kübelwagen.
_Teddy_
Jak vravi jeden moj kamarat: "2000 korun mat, alebo 2000 korun nemat, to uz je 4000 korun!" 😄
Michal220
Kupce asi nezrujnuje ale 2/3 majitel už nebude moc rád že musí vyhodit každý rok 30 tisíc oknem kvůli lepší dynamice a to počítám stejně jako ty ty 2l/100km a jen 24tkm/rok ne víc.Pojedeš na nákupy do D kde cena benzínu je výrazně větší než u nafty
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
To je (hodne) stare zidovske uslovi, s kamaradovou znalosti matematiky to uplne nesouvisi 😊
moan78
Beriem tvoje argumenty - su racionalne. Na druhej strane si myslim, ze vacsina tych, co do tohto RS pojdu, budu hovorit, ze do nafty by uz nesli. Ja som po troch naftach kupil teraz zene preplnovany benzin a popravde asi idem do benzinu aj pre mna. Nebude to asi zrat 5.1, ale uz mi na tom az tak nezalezi.
kesumb
Ono taky tech Kodiaqu RS se zavadama na motoru do 100tkm bylo hodne. Celkove vzato to BiTdi jelo, ale jinak bylo kompromisu az dost (hrubej chod, zavady, slozitost, vyrobni naklady, hmotnost a taky to nebylo nejuspornejsi...)
Mig_35
Dvě třetiny majitel je mi u dvě třetiny zadku 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Žádný přeplňovaný dvoulitr není v dnešní době tříválcových rachitiků špatná volba, v mainstreamu je to dokonce luxusní volba.
Samozřejmě v přímém srovnání jsou některé ty motory trochu horší některé trochu lepší.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - Ham.
Ham.
V té soutěži EoTY máš hned dva (Infiniti, Honda).
ACE.
jo proč ne, ale jmenuj, at je od čeho se odpíchnout, mě žádnej nenapadá 😄
ACE.
Když píšeš jeden z nejlepších ve třídě, proč ne, ale který je horší, zrovna mě nic nenapadá.
Renoo
VW si udělal kalkulaci, kolik to bude celé stát a zda se to oplatí. Bi-TDI je extrémně drahý na to, do čeho se dává a za kolik se to pak prodává. Úpravy by přinesly další navýšení ceny. Tímhle tahem donutí zákazníky ke koupi varianty nového dvoulitru 147 kW. Všude ho vychvalují, tak to nějak překousnou. A reálně opravdu špatný není. Ostatně konkurence je na tom stejně. Všechno má plus minus stejné výkony.
V naftě Kodiaqu podle mně nic moc nechybí. Co dost chybí je moderní hybrid. Aktuálně jen PHEV. A třeba Kuga má svůj 2,5 hybrid a je to super motor. Ideál pro páprdy a žere reálně pod 6 litrů. Osobní zkušenost.
Avatar - Ham.
Ham.
Klidně každý benzínový dvoulitr na který si zrovna vzpomeneš
https😐/www.ukimediaevents.com/…year/results.php?…
Avatar - Ozzman
Ozzman
ne, s hybrdním pohonem, né s čistě benzinem.

On srovnával s TDI Oktávkou, proč pleteš hybrid ? 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ok. Jeslti to není o schopnosti, pak je to ekonomická otázka. Jen tak ze srandy to ukoncovat nebudou.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kdyz výrobce není schopen udělat naftu splňující emise, těžko to bude nabízet. Nebo si snad myslíš, že by se zbavili dieselu jen tak, kdyz v O4RS tu možnost dávají?
stormrider
Taky bych čekal, že TSI v Kodiaqu bude žrát i trávu kolem cesty, ale minimálně první testy nepotvrzují, že by to bylo proti Bi-TDI takové drama.

Koneckonců s 1.5 TSI v poslední Octavii jezdím při stejném stylu se spotřebou +- jako s 2.0 TDI dvě generace zpět.
JanFrk
Motor je to optimální, jen by se to nemuselo jmenovat RS. Superb má 200kW a taky to žádné RS není.

Jel jsem s 2.0 TDI 110kW 4x4 manuál a s 2.0 TDI 140kW 4x4 DSG. 110kW mi přišlo celkem líné. 140kW jelo trochu lépe, ale mělo obrovskou turbodíru v nízkých otáčkách.

Nicméně i ta 110kW verze má v tak velkém těžkém SUV v nízkých otáčkách problémy. V terénu se mi motor i na tu extrémně krátkou jedničku několikrát pod plným plynem udusil a zhasnul... Při parkování naloženého dvouosého přívěsu se motor musel držet v takových otáčkách, že zachvilku byla cítit spojka.

Takovému autu by prostě slušel třílitrový naftový šestiválec.
Mig_35
Ale no tak. Je to haldex, většinu času jede na přední kola, proto to nemůže mít ani motor podélně, ani nějaký extra výkon... celá koncepce auta je určená uložením motoru a pohonem všech /někdy/ kol...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Cim min dieselu, tim menší zátěž na prostředí. Emise nejsou jen CO2
Mig_35
Rozdíl mezi deseti benzinu a osmi nafty je cca koruna na km. Pro soukromé užití je to 2000 korun při 2000 km za měsíc. To asi kupce auta jako je tohle nezruinuje.
ACE.
Ano něajký body tam jsou, ale stále nevím v čem jsou horší. Inf. možná, ale Honda? Lepší definice by asi byla, že nejsou vysloveně špatné.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Konečně tam dali důstojný motor. Není nic smesnejsiho, kdyz na přechodu zastavuje kodiaq rs, slyšíte to klepání dieselu, prejdete a za vámi se rozezní umělý zvuk "benzínové V8".
Navíc ta spotřeba nebude o tolik rozdílná, bi-tdi není vzorem nízké spotřeby. Jestli někdo má problém jezdit o 1kc na km vic, pak auto za mega a pul asi kupuje jen kvůli sousedům, aby záviděli.
Michal220
Naftu nemají leda by Škoda dělala chip na 200hp TDI. Jasně že prodeje nebudou kdovíjaké ale o to asi jde.Kdyby aspoň dali ten nejsilnější 2l.
Renoo
Jo, ale ten stojí pár šupů. Tohle je velké auto, které kupují majetnější zákazníci. Kodiaq nemá ani hybrid a co hůř, aktuálně je má Škoda k dispozici leda ten jejich PHEV nesmysl s 1,4 TSI.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jo jenže stojí 390 000 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Zbytečně lžeš. Bi-TDI nepřežil protože ho VW stáhlo z nabídky.
Emise jsou dnes řešitelné snadno, na to má VW dokonce zdvojený systém SCR.
Veškeré diesely které se neprodávají byl z nabídky staženy kvůli jakési kalkulaci, rozhodně ne proto, že by je lidi nechtěli kupovat.
Nelži, máš na víc.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Není tak výkonný v kombinaci, ale příjemnější na běžný provoz mi přišel. Pro někoho ovšem nevýhodu ma, že je podobný tomu od Toyoty, tedy přítomnost planetovky. V zátěži ale nějak virtuálně řadil, což bylo takové zvláštní, kdyz clovek čeká něco jineho. A při prázdné baterce byl úspornější.
stormrider
Ano, měl jsem na mysli O2 a starší 1.9/2.0 TDI PD, běžně to jezdilo za cca 5,5 litru (4,5 se dalo, ale rozhodně to nebyl standard).

Minulý týden jsem náhodou jel s O2 2.0 TDI DSG BMM (8V motor s DPF), a tam jsem si právě uvědomil, že jezdí zhruba se stejnou spotřebou jako ta zmiňovaná 1.5 TSI.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Máme v leonu 1.5tsi 96kw a pod 6 to jde velice zřídka. Myslím že tam to o moc níž než těch 5.5 nepůjde.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ok. Nejel jsi koncernove PHEV a srovnavas s ostatními, dle svých zkušeností. Které PHEV jsi tedy sám vyzkoušel?
Michal220
1:Mig já to blbě napsal.Myslel jsem druhý,třetí majitel.Už u mé octy si snad půlka lidí myslí že 10l je normální průměr copak u kodiaga.2:Mikesus no guma jako guma a to si myslí většina.
Avantime
Najlepší PHEV za cenu Kodiaqu RS a vlastne aj v rovnakej triede SUV má Toyota pri RAV4. Ale je to je fuk. Záujemca o Kodiaq RS nechce PHEV.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Fakt? Nějaký zdroj?
Avatar - m.z.
m.z.
Trochu mi uniká smysl názvu RS, u benzínu se 180kw v SUV.
ACE.
znám, a co je pointa?
jhamil
Otázkou je samotná spolehlivost benzín vs diesel. Nafta má turba 2. Potřebovala nafta adblue? Nechce se mi to hledat.
kesumb
1,4tsi phev neni spatny jako pohon. Chybi 4x4 a hlavne to ma lehkej cumak...
Avatar - Anonym
Anonym
Super. Ale já mám na dobrou noc rád tu O Budulinkovi.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
XCeed a 2x 225koňový od PSA. Ale jestli se chceš hádat, jestli je Toyota lepší nebo ne, tak na to vážně nemám náladu. Mojí pointou bylo, že ten PHEV není vůbec špatný, technicky je dobře nadimenzovaný a spousta recenzantů i majitelů je s ním spokojena. Pokud šlo čistě o kritiku toho, že Škoda nemá na výběr víc hybridních ústrojí než jedno PHEV, tak s tím souhlasím.
traveldrive
Prašť jak uhoď, SUV-RS mi stále príde ako chorá kombinácia.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak za 4.5 nemam problém jezdit se 180k benzínem. I to TSI věřím, že se tomu trochu přiblíží.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Není to jedine auto na trhu. Pokud chceš opici, musis mot na banány.
Ted se přesně ukazuje cilovka pro naftu. Chci to, ale nemám na provoz.
stormrider
Asi ano, na druhou stranu tahle motorizace se nabízí i v Porsche Macan, co je větší "prohřešek"?
ACE.
Ale je přeci známo, že DSG je bez prodlev daleko rychlejší v akceleraci. Podívej se na novou I30n, má pochopitelně stejný motor s dvojspojkou i manuálem a v akceleraci je propastný rozdíl 5.9 vs 5.4, přestože s automatem je váha o něco větší.
Avatar - xxc
xxc
vam mozno nezalezi, ale ostatnym ludom by mohlo, co ziju na tejto planete 😄 kvoli takym ludom sa vymyslaju vselijake ekologicke normy a limity, lebo im na zivotnom prostredi nezalezi
Avatar - Ham.
Ham.
Motory se snad projeví především právě v přímce. Když vynecháme zrychlení z nuly, kde má výhodu čtyřkolka a podíváme se na pružné zrychlení, kde má výhodu skoro o dva metráky lehčí CTR, tak rozdíl v dynamice mluví jasnou řečí bez ohledu na převodovku.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tvůj kamarád matematiku neumí co? 😒]
ACE.
Poněkud nešťastné srovnání, DSG proti manuálu v přímce bohužel není moc vypovídající, takže nám to přímo k motoru moc neřekne 😒
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ten PHEV nesmysl patří mezi nejlepší PHEV, které jsou na trhu.
Fake Vivi
Víte co je skvělý pomocník organizér do auta a za málo peněz? Já to využívám dnes a denně a už bych neměnila. Normální a prach obyčejná krabička na čaj https😐/www.firemnikrabicky.cz/…krabicky-na-caj/ . Hodím si tam veškeré malé blbosti co potřebuji. Jako jsou mince, žvýkačky, klíče atd. Dělá mi to velkou službu jakože, vážně 😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
Coz vetsina majitelu kodiaqu nedela 😁 a pak se rozleha ulici bublani V8 a pod ni traktor tdi 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ou 😐 skoda ..
moan78
Ako pise Mikesus, co2 nie su jedine skodliviny. A zdaleka nie je tak nebezpecne. A tych ostatnych, oxidy dusika, siry, sadze maju diesle viacej.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Staci sa spytat motorkarov, aky vir vzduchu to vie spravit
Avatar - Emel
Emel
Alpinka 😊
Avatar - Emel
Emel
Obecný přístup u Kodiaqu byl jít spíš na jistotu s naddimenzovanou technikou... proto byla třeba i 1.4TSI s mokrým DSG a tak. Je ale fakt, BiTDI taky asi není vzor robustnosti.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A fordí plugin ti přijde lepší?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tím myslíš mně? Na to mám jiné benzínové auto, abych jezdil za min než s dieselem. 😒]
Jen dávám vlasrni zkusenosti s ruznymi auty. O Karoq moc nestojím, ale můžu srovnat s lednem 1.5tsi, proto jsem psal, ze o moc min si myslim, ze Karoq nepojede.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Presne tak. O2 jezdila v dieselu bezne za 5.5, 1.9tdi byla nejčastěji o půl litru níže.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ono obecne SUV na dalnici ztrácejí dech a poradí si s nimi kdejakej slabší kombik. Jaké překvapení, když to tlačí vzduchu jak lokomotiva.
Avatar - Mikesus
Mikesus
No ohledně nekritických pohledů od majitelů VW bych byl opatrný. Ale jinak máš pravdu, je to hodně podobné jako to od PSA.
Treba taková optima PHEV, to bylo v EV módu hrozné.
Avatar - Beefcake
Beefcake
A je to tu, koncernboys sa hadaju, kto jazdi za menej 😊
Michal220
Kankunen no htp asi né ale tsi ve fabce+Chip ze 110 na 130koní a kodiaq pojede na dálnici a nebude mít HP. 😊
Michal220
Tak s V6 tdi by bylo kdyby to šlo úplně jiný náčiní a předchozí hodně byl používán na tahání vleků i fakt velkých.Ted tak vzít na to stejný sorent👋santafe s 2.2
tdi.
kesumb
vim o turbech ale taky se to umelo pridrit. Menily se i polomotory...
marianor
To auto malo dostať rovnaký výkon ako najvýkonnejší superb. Kde by sa asi zmestil ten V6 diesel? Na to to auto nemá platformu. A keby ho tam aj nejakú dajú tak za mokra by to snáď ani nezatáčalo.
Avatar - Emel
Emel
To záleží... Na náladě trhu, na servisní náročnosti.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Pokud testy tvrdí, že je stejný nebo lepší ve srovnání s hybridem od PSA, vedle kterého je lehčí a silnější v EV režimu, a jeho majitelé potvrzují dobře fungující hybridní režim, tak si to mám vyložit jak přesně?
Avatar - Emel
Emel
Umělý zvuk je trapárna, no ale dá se to snadno vypnout.
Avatar - Emel
Emel
Hmm... Obecně jsem pro benzín, u Kodiaqu - pokud to má být auto na lítání do Alp a tak, tak bych se naftě nebránil. O BiTDI bych si ale musel něco nastudovat, možná je nový TDI Evo lepší varianta.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vidíš, to mi nedošlo. No ale stejně si myslím, že níž už to moc nepůjde.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Myslis, že auto se 40tis km není zajeté?
Freddka
Jo jenze tenhle motor 110kW hlavne vypina dva valce a to dela celkem presne toho pul litru na sto dolu
Michal220
Tak spotřeba je závislá na stylu jízdy,dobrém stavu motoru,pneumatikách z výroby-snizeny val.odpor,typu paliva.Jeste auto zajed a je to.
Michal220
Ham O3rs na 1rs max 60,na 2rs 110,3rs 160,4rs 190 v manuálu a 7dsg to má jinak a už na 100 potřebuje 3rs ale pokud má launch control tak vyhrávají amaty
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jenom takový dotaz, co je u Renaultu hitparáda? 😒]
Avatar - speedfred
speedfred
Náhodou celkom parádička, do spálne by som to ale nedával.
My sme mali takto hodne dávno u kámoša motorky na zimu a chodili sme tam po večeroch debatovať.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja ted neřeším, zda to má znak RS nebo ne. To je obecně u škodovky spis označení "RychlejšíSkoda". Já to nijak neberu jako nějaký sportovní model.
ACE.
Takže ať tak nebo tak máme tu neznámou a to je převodovka, takže prostě nejde určit kolik na tom zrychlení udělá motor a kolik převodovka. Jde určit který auto zrychluje lépe, ale ne kterej motor jede lépe. Nebudeme pochopetelně ani řešit to, že na srovnání je vrcholné naladění, ale debata začala u motoru 180kW, naproti tomu Honda pokud vím tak motor výkonově neštěpí, prostě už dlouhé roky má jeden výkon.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Mne spis zajímalo, jak chces hodnotit ten 1.4TSI PHEV, kdyz jsi ho nejel.
Avatar - white label
white label
Macan měl R4 (jako základní motorizaci) původně pouze pro čínský a brazilský trh, postupně se ale R4 dostal i na EU trh. Já bych R4 do Macanu nedával, ale srovnávat to s Kodiaqem RS je trochu mimo, zatímco Macan má 2.0 R4 jako úplný základ, u KoRS je to naopak vrcholná motorizace. Navíc Macan teď dostane k tomu R4 +15kW.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Věřil bych tomu, že je lepší, ale taky je to jiná cenová kategorie. Do milionu se těžko hledá PHEV poskytující více muziky než to koncernové. O tom fordím toho ale moc nevím, uznávám. Měl jsem možnost ho vyzkoušet, ale nějak nebyl důvod.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Podle mne mluvil o 2 generace starším motoru, ale to je jedno. Myslím ze s 1.5TSI se dá dostat na 5.5 při hodně klidně jízdě.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak taky záleží, jestli to není jako bylo v naší O2. Která sice s hrdosti ukozaovala 4.5, ale při tankování to vycházelo na 5.5
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nechci. Jen se ptám, co jsi projel. A nevím, jak chces hodnotit PHEV, který jsi vůbec nejel.
A vůbec netuším, proč sem pleteš teď Toyotu. Ale jinak PHEV v RAV4 je určitě lepší než PEHV ve skodovkach. Tedy, pokud vezmeme jako hodnotící hledisko spolehlivost, vykon, spotřebu a plynulost. Ale to se o naladěni podvozku RAV4 bohužel říct nedá.
Ja jsem projížděl kromě tebou zmiňovaných ještě Ford PHEV, RAV4 a prius, pokud zůstaneme v mainstreamu. A rozhodně bych tedy ten 1.4TSI PHEV jako nejlepší neoznacil.
Avatar - Ozzman
Ozzman
On mluvil o 2 generace stare oktavce a ano, byl tam 2.0 PD i CR od cca 2008 a to byl dieselgate . Jde mi o to, ze 1.5 tsi za tohle bezne nejezdi a to i lehkou nohou
Avatar - Mikesus
Mikesus
Mluvil jsi o O2 a tam byl jen 2.0TDI PD. Jinak 1.9TDI.
Ale ano, i ten uměl jezdit za 4.5, ale bezne to nebylo.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Tak to soudruzi z CR udelali nekde chybu. A motor to nebude.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Doufám, že většina ne, ale obávám se toho, ze to je pravda.
Avatar - Mikesus
Mikesus
02 2.0TDI PD jezdila v průměru za 5-5.5. A to není pro 1.5 TSI nereálné. Ten hybrid je tu ve vláknem stejně smysluplnej jako tvé srovnání s 1.9TDI.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak mi řekni definici pro srovnání. Pak můžeme hodnotit. Takhle placnout je o ničem. Proto jsem chtěl ten zdroj.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Problémy s BiTDI? Povídej, to mne zajímá, když to vyšlo, na papíře to vypadalo fantasticky, zkoušel jsem to v Passatu a na zadek jsem si z toho nesedl i když to pomalé fakt nebylo, ale tenkrát jsem s tím jel za 9 cca (trochu svižněji) a právě takhle přefoukaný dvoulitr by mne asi děsil. Dříve se tu objevovaly obhajoby, že se nekazí, tak proto mne to zajímá, díky 😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
Souhlas, sice ten BiTDI v Kodiaqu smysl měl, ale u RS verze s umělým zvukem je to takové... na oko 😁 Kdyby to byl prostě jeden z motorů na výběr, pro někoho, kdo tahá karavan je to asi lepší, než 110kw TDI.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Které jsou lepší, zejména z Evropy a/nebo do milionu?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nebo takové auto není ani do terénu, ani na tahání tak těžkých přívěsů?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kdyz na to nemá, tak to nemusí kupovat. Už jsme u toho, koupíme auto za mega a pul, ale pak není ani na pneumatiky.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Emise není jen CO2. A to bude zde ten kámen úrazu nejspis
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja vím. Proto je tam ten smajlík.
traveldrive
Dnes je vraj moderné postaviť si naleštené auto do obývačky...
https😐/cdn.webnoviny.sk/…0/bez-nazvu1.jpg
https😐/img.joj.sk/…486c2cbf9d7106dd
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, ale jaké problémy ?
Freddka
Pod 5,5 na sto jsem ted jezdil s Karoqem 1.5 tsi 110kW.
Mimo dalnici ale v kopeckach, klidanko
A to auto melo najeto 500km a ja jsem 300 pridal. Takze jde ocekavat, ze to jeste klesne, az se zajede.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ja nesrovnavam s 1.9 tdi ale s tim, co psal stormrider, dve generace stary dvoulitr a ten za 4.5 jezdit umel i v superbu
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nemám zdroj, vycházím z dostupných testů, mé zkušenosti (přímo koncernové PHEV jsem nejel) a cenového srovnání. Dobré PHEV je podle mě cenově dostupné a dostatečně dimenzované a fungující v kterémkoli režimu (tedy ne 1.6 atmo a slabý elektromotor). Upřesním, že neřeším prémii, tam je to samozřejmě něco jiného.

Pokud Renoo kritizoval absenci HEV, tak s tím souhlas.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Za 4,5 na sto ? Octavie dvě generace nazpět byla 2 a ta jezdila za prd, protože Dieselgate 😊
Avatar - Ham.
Ham.
Jestliže je výrobce schopen udělat třílitrovou biturbo naftu splňující poslední emisní normy, tak z technického hlediska je dvoulitrová biturbo nafta otázkou chtění nikoliv schopností takový motor postavit. No a protože to chtění je silně oslabené politickou objednávkou, tak se nestaví i přes velmi dobré prodeje (viz článek).
Solik1
Nevidím jediný důvod měnit stávající naftové RS za tohle benzínové... změn je pomálu, motor nepočítám, a předpokládám, že u bi-turba nebude tolik klesat cena.
Avatar - Ham.
Ham.
Že rozdíl mezi manuálem a dvojspojkou je minimální a klidně ve prospěch manuálu (který navíc u Renaultu není žádná hitparáda).
Avatar - Ham.
Ham.
Megane RS s manuálem vs Megane RS s dvojspojkou a silnějším motorem 3:0.
https😐/www.youtube.com/watch?…
kesumb
Hlavne je to uplne jedno. Ve firme jezdi 140kw tsi, jezdi to dlouhodobe mezi 8,2-9 a nikomu to nevadi. Pridat litr na RS a porad je to v “norme”.
kesumb
Nebudu vytahovat Transportera, kde si lidi radsi kupujou 110kw a cipujou, ale co vim tak se cca 1/4 az 1/3 Kodiaqu RS vraci s problemama s motorem v zaruce v ramci 2 az 3 let
Michal220
Mikesus O4 rs ale váží o 200-250kg méně než kodiag.Optimální motor by pro tuto karoserii by byla V6 td nebo motor 2,5 z Rs3 aby to mohlo mít znak Rs a né 200koní co nedělá ani z octy sportovce.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
V Bruselu řekli, že nafta ne a stádo souhlasně hýká. Když kupuju nejsilnější auto z nabídky, tak přece nechci jezdit za HTP. A když se na to šlape, rozdíl ve spotřebě roste tak, že nakonec v TSI jedeš v té koloně.