EU pokračuje v ničení evropských automobilek. Až si přečtete ten důvod, tak se vy rozumnější poserete smíchem. Eko magorů se to netýká, ti budou radostně křepčit.
Myslíš tu necelou miliardu (Eur - 875 milionů), které mají vyklopit VW, BMW, Porsche a Audi, protože Daimler naprášil kartel s cílem omezit vývoj a zavádění systémů pro měření emisí? Viz: článek na seznamu s názvem Brusel udeřil na německé automobilky. Za protiemisní kartel zaplatí miliardy.
Bylo by poměrně zajímavé zjistit, kolik ty "postižené" automobilky dostali dotací v rámci pandémie.
Co je podvodného na tom, když splní požadované limity? To je problém uvnitř hlavy rudozeleného komunisty, který předpokládal, že plán snižování emisí automobilky Stachanovsky překročí. Asi že poručí větru a dešti.
V tomto duchu by šlo za podvodné považovat i například
- dodání plnění v souladu se smlouvou (měl jsem dodat víc)
- zaplacení daní v zákonné výši (měl jsem zaplati víc)
a podobně.
S tím agrofertem to taky moc nechápu. Jako že měl Babiš jednou říct Dost! Soudruzi, já sice mám nárok na dotace, ale prostě je nechci. Pojedu si raději jen za vlastní. Ukaž mi podnikatele, který to udělá. Neexistuje nikde na světě takový.
Přeju těm automobilkám, zejména VW, aby ten soud vyhrály. Uznej, že se nestává často, abych se zde já zastával Folksvágnu.
Babiš především ovlivňuje a machinuje s dotačními tituly na starně jedné jako politik a na druhé straně zase machinuje s firmami, aby se vešel do limitů, říká se tomu střet zájmů.
Brát dotace a přizpůsobovat dotace tak, abych jim požral ještě více, je sakra rozdíl
Bylo by poměrně zajímavé zjistit, kolik ty "postižené" automobilky dostali dotací v rámci pandémie.
V tomto duchu by šlo za podvodné považovat i například
- dodání plnění v souladu se smlouvou (měl jsem dodat víc)
- zaplacení daní v zákonné výši (měl jsem zaplati víc)
a podobně.
S tím agrofertem to taky moc nechápu. Jako že měl Babiš jednou říct Dost! Soudruzi, já sice mám nárok na dotace, ale prostě je nechci. Pojedu si raději jen za vlastní. Ukaž mi podnikatele, který to udělá. Neexistuje nikde na světě takový.
Přeju těm automobilkám, zejména VW, aby ten soud vyhrály. Uznej, že se nestává často, abych se zde já zastával Folksvágnu.
Brát dotace a přizpůsobovat dotace tak, abych jim požral ještě více, je sakra rozdíl