Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X1 sDrive18i xLine – Základ se špetkou robustnosti

Druhá generace BMW X1 už se v našem testu objevila několikrát, včetně modernizovaného provedení, vůbec poprvé jsme si ji však vyzkoušeli se základním benzínovým tříválcem.
Zpět na článek
11. 7. 2021 19:45
11. 7. 2021 21:08
Avatar - fOE
11. 7. 2021 19:45
Barva
Za me je BMW v autech to co Oris v hodinkach => snad nikdo neumi tak pekne modrou, resp hned nekolik modrych, jako prave oni. Phytonicblau a Tansanitblau :yes:

PS: Jen skoda ze je to stale casteji jedina hezka barva (cti ne-bilo-sedo-cerna) v nabidce.
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2021 20:44
A ještě jedná modrá ústřice
Jmenuje se vyčouditblau (čti vyprásknout-rákos)
Rozbalit vlákno
37
Avatar - HorstSchimanski
11. 7. 2021 20:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
11. 7. 2021 21:09
Re: A ještě jedná modrá ústřice
vraj ten trojvalec je dobry motor, len sa nejak zadiera :-)
11. 7. 2021 23:52
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Tebe sa už dávno zadierajú mozgové bunky a ako vidím, stále funguješ. ;-)
12. 7. 2021 04:16
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Chce to hlavně nemlít nesmysly. Nevím proč sedan či kombi a nevím proč čistě elektro. Máme doma X1 v benzínu jako druhé auto a jsem za její výběr rád. Prostorné pro 4 dospělé, výkonné, úsporné. Nevím, kde bych v takhle velkém sedanu pořídil stejně prostoru, odvezl psa, tolik lidí nebo náklad.

Taky to chce vyjma vyčtených cizích mouder občas použít vlastní hlavu. ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 7. 2021 07:52
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Protože to je slavný lovec Čížků.
12. 7. 2021 07:56
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Aha :yes:
12. 7. 2021 08:05
Re: A ještě jedná modrá ústřice
a je v tom trosku misto nebo je to stejna hruza jako 3er?
12. 7. 2021 08:30
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Opravdu 4 dospělí lidé i slušný kufr. Nebo-li takto postavené SUV dává větší smysl než stejně velký kombík.

Manželka je s tím maximálně spokojená a i já s tím rád jezdím. Trochu je potřeba si zvyknout na torque steering a řízení je na úrovni F30 před FL, jinak OK.

Navíc i na M podvozku a 18" kolech auto jezdí komfortně.
12. 7. 2021 09:24
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Maj ty SUV udelany proste lip, ja bych treba hodne resil jestli x3 nebo 5er kdybych resil auto kolem 2 mil..
12. 7. 2021 09:53
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Vidím to stejně. Ač X3 kratší, subjektivně se v ní cítím prostorově podobně jako v 5er.
12. 7. 2021 12:08
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Jen komfort a řízenbíá nebudou stejné. Nakonec právě 5er bude. Motor 40i a sedan, gazíkové potřeby vyřeším něčím lehce jetým. ;-)
12. 7. 2021 13:54
Re: A ještě jedná modrá ústřice
x3 pri rychly jizde znejisti velmi rychle, ale aspon se vejdu za volant. 5er bez vybavy pro me smysl nedava. K cemu auto, ktery ma kuzi snad ze slonich pr***i (pokud nema indivodual), ktery bez mbrzd nezvlada vyssi zatez, ktery ma nejhorsi rizeni jaky sem za posledni roky v aute jel (pokud nema m rizeni). K cemu auto ktery se pri zatezi pohupuje jako superb (pokud nema stavitelny tlumice). A 20d ktery naprosto bez problemu uzene 1,8t jednickova oktavka ani nemluve. To auto potrebuje 39vterin na 200, za tu dobu to vysmivanej Touareg R da dvakrat snad i ze zstavenim...
Pokud bych na to nemel cenikovejch aspon 2,3, vzal bych si radsi superba s 206kw. Oproti tomu x3 se s 30d a vetranejma sedackama, m rizenim celkem da a nevadila mi
12. 7. 2021 14:42
Re: A ještě jedná modrá ústřice
540i, aktivní řízení, RWS, pasiv M podvozek, M brzdy. ;-)

Interiér alcantara ;-)
12. 7. 2021 16:39
Re: A ještě jedná modrá ústřice
pokud sedan tak super volba, pokud kombi a bude to jezdit nalozeny (tim nemyslim bagr na plataku ale veci pro 4 lidi na tejden) tak bych vzal stavitelny tlumice. Protoze mi prislo, ze kdyz se zadni naprava dofouka k dorovnani svetly vejsky u nalozenyho auta, pak se to zacne vic pohupovat nez kdyz je to prazdny.
13. 7. 2021 08:50
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Touring 540i na pasivu a tohle teda nepozoruju. Možná je to tím, že když to naložím tak nejezdím závody, ačkoliv dálnice 200km/h tempomat není problém ať jsem prázdný nebo naložený, tak nevim…
Avatar - fOE
12. 7. 2021 08:48
Re: A ještě jedná modrá ústřice
3er byla prostorove naposled hruza tak pred 15 lety. ;-)
12. 7. 2021 09:23
Re: A ještě jedná modrá ústřice
To jsem nejak vytesnil.... Ale i do modelovyho roku 2021 se mi porad nevejde koleno vedle volantu:(
12. 7. 2021 09:51
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Já už se to naučil rozlišovat. Kdo jezdíval 3er dřív, tak je nadšený z prostoru G20. Kdo ne, tak zklamaný - můj případ :D
Avatar - Dinar
12. 7. 2021 13:29
Re: A ještě jedná modrá ústřice
V rámci relevantní konkurence jsou na tom modely bmw prostorově dnes velmi dobře, samo horší je to ve srovnání s mainstreamem, zejména při porovnávání modelů s klasickou koncepcí vs. koncepce všechno vpředu.
Každopádně se to ale týká prostoru na zadních sedačkách, velikosti kufru, atp. rozhodně ne prostoru pro řidiče. BMW nabízí (spec. pokud jde o klasické modelové řady 3,5,7) prostor pro řidiče s prakticky jednotnou velikostí, v žádném případě ale ne nějak omezující.

Když říkáš, "...se mi porad nevejde koleno vedle volantu...", pak musím přiznat, že vůbec nerozumím. Píšeš o bmw? Nebo jak sedíš? Fakt nechápu, jak se může koleno potkávat s volantem, tedy v bmw, u starého žigula bych tomu rozuměl. Šel jsem do auta a vyfotil, jak to mám já v pětce, ve trojce dtto. Při výšce 192 cm mám nohy dost dlouhé, přesto mezi volantem a kolenem odhadem 15cm prostoru. Nohu mám v poloze na plyn. pedálu, volant v poloze na řízení, sedačka je max. na podlaze. Opravdu tomu tvému problému nerozumím, z mého pohledu není akt. v žádné konfekci pro řidiče tak bezproblémový a širokospektrální rozsah posazu jako v bmw.
https://www.zonerama.com/…427365/272896507
https://www.zonerama.com/…427365/272896505
pohled na budíky z výšky očí přes volant
https://www.zonerama.com/…427365/272896506
12. 7. 2021 13:59
Re: A ještě jedná modrá ústřice
sirokospektralni rozsah, no to fakt ne. Nejde totiz pokrcit noha, tzn po delsi ceste si pokrcit koleno a dat nohu pod sebe. A v 3er vubec a v 5 bida. Protoze pokud to udelam, mam koleno narvany ve dverich s mezi nej z druhy strany neprotshnu roku na vplantu. Oproti tomu v a6 je daleko vetsi moznost sednout si jak chci. A to nemluve o vrazenym stredovym tunelu v koleni. Jako pokud jedes jodinu okresky je posed ok, ale po 1000km jsem to suto proklel do patyho kolene.
12. 7. 2021 14:09
Re: A ještě jedná modrá ústřice
ja fakt nevim, jestli mluvime o stejnym aute. Kazdopadne v 3er jsem si treba nebral do auta piti, protoze kdyz das do dveri cokoliv krom klicu uz si tam neni jak sednout. 5er jsem mel dyl, tam sem poslouchal kutaleni pet lahve na sedacce spolujezdce. Jako chapu proc to tak je a ze s tim krom sileny sirky X5 a 7 nejde nic delat, ale lezlo mi to krkem strasne
Avatar - Dinar
12. 7. 2021 14:24
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Vidíš ty fotky? Nebo měříš dva a půl metru?
Jak sedíš?
Kutálení lahve? Mám ve dveřích litrovku a nevím o ní.
Jestli máš raději audi, proč ne, ale nepiš tu nesmysly.
12. 7. 2021 16:34
Re: A ještě jedná modrá ústřice
mam 190cm necelych 100kg, jde o to, ze si nemuzu pokrcit koleno a dat nohu pod sebe coz nutne potrebuji pokud jedu dlouho, protoze mam s kolenama problemy. Ve 3 er naprosto nerealny, nebo respektive pouze pokud nepotrebuju zatcet. V X5 to bez problemu lze, protoze to auto delaj do usa kde se misto ceni. Zas de blbe leva noha natahnout, coz je v 5er trosku lepsi. Nicmene v A6 (o q7 radsi ani nemuvim) to jde oboje.
Litrovka je jedina co se tam vejde, cokoliv vetsiho mi cumi primo do kolene. Jestli vydrzis mit nohy v jedny poloze (natazeny) 10 hodin tak blahopreju.
Ja obdivuju tvoji nekriticnost k
bmw a vlastne ti ji i zavidim, ja to tak nemam (mam doma 3 auta a jedno je audi, jedno bmw a jedno MB) a jestli je neco v bmw fakt provar, je to prave moznost si nejak poposednout (za volantem). A nesmysly si nech pro nekoho jinyho, mam za posledniho pul roku s bmw zkusenosti az dost a to jenom proto, ze vetsi sr**ku na kolech sem do ty doby nemel. 3 mesice z 6 v servisu u uplne novyho auta kvuli banalni oprave
Avatar - Dinar
13. 7. 2021 08:24
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Tyhle úkroky směrem k zobecňování (větší ... na kolech jsem neměl, obdivuji tvoji nekritičnost...") jsou docela zoufalství, zavádí debatu jinam. Teď mluvíme o prostoru pro řidiče, a jen na to jsem reagoval, a v tomto směru prostě píšeš nesmysly. Mezi kolenem a volantem je při normálním posazu 15 cm, rozsah nastavení sedačky, volantu se v bmw blíží dokonalosti a vyhoví každé postavě, jsi jediný člověk napříč uživately, testery, novináři, který si na něco takového stěžuje, když ostatní jen chválí. Jediný logický závěr je, neumíš v autě sedět, neumíš si nastavit sedačku a volant, protože při proporčně (k tělu) správném nastavení je jedno jestli nohy natáhneš nebo pokrčíš, ti volant nemůže překážet.
Co máš a nemáš, je mi šumák, nijak tvoji osobní zkušenost ohledně aut ve tvé garáži nezpochybňuju, každopádně tu v každé debatě, kde se mihne nějaké bmw, předvádíš klasickou diskuzní čalamádu, ze zkušenosti z jednoho svého kusu, jednoho nějak naspecifikovaného auta, děláš obecné závěry, a to bohužel nejen o modelu, ale dokonce o celé značce. Na znalce a zkušeného borce, za kterého se máš, je to docela chabé.
13. 7. 2021 08:59
Re: A ještě jedná modrá ústřice
dej si levou patu pod sedadlo a uvidis co
mam na mysli. Nastavit sedadlo si umim i bez tebe, ale po delsi dobe si kolena potrebuju pokrcit coz v 3er proste neudelam. Ja uz to nemam takze ti fotku nemam jak poslat a v x5 je na tohle nastesti misto.

Je tak mimochodem 5er 2020 a 2021 jsem jezdil 3 a 3er jednu. Nevim ale jakej vliv ma ruzna specifikace na prostor z volantem
13. 7. 2021 09:03
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Mluvíš o svažující se podlaze? Mám kratší nohy, tak mi to nevadí, vyšší poloha sedačky to neřeší? Plus možnost předek a zadek zvlášť..
13. 7. 2021 09:18
Re: A ještě jedná modrá ústřice
https://www.icloud.com/photos/?…

treba to pujde takhle, mam s kolenama problemy kdyz todle nemam moznost udelat, tak musim zastavit
Avatar - Dinar
13. 7. 2021 09:48
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Tady to máš, na spodku fotky vidíš, že mám nohy natlačené na přední hranu sedáku, takže víc už pokrčit nejdou. A, žádný problém, místa dost. Ten člověk z tvého odkazu prostě neumí sedět, má sedačku nacpanou vpředu, sedí "na volantu", to opravdu není problém bmw, ale jeho.
https://www.zonerama.com/…429749/273067741
Avatar - Dinar
13. 7. 2021 09:56
Re: A ještě jedná modrá ústřice
"Nevim ale jakej vliv ma ruzna specifikace na prostor z volantem"
Žádný, to je reakce právě na ty tvoje úkroky stranou, "větší ... jsem neměl, x měsíců v servisu...", resp. i tvoje nářky z jiných diskusí o slabých brzdách, cukavé převodovce atp.
13. 7. 2021 09:01
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Tou sr** myslíš tu tvou X5 45e? Mrzí mě jestli máš problémy, ale řekl bych že trochu přeháníš. S prostorem v BMW mám taky problémy a to nejsem tak vysoký jako ty, na druhou stranu pokud máš problém s 5er vpředu, tak kde nemáš? Zmiňuješ A6 že OK, pak musí být problém v detailu nastavení sedačky, nevím. Nepopírám, že ten problém mít můžeš, jenom pak se ti nemůže sedět dobře v 90% autech.
13. 7. 2021 09:05
Re: A ještě jedná modrá ústřice
bohuzel, to auto je super, ale jeden banalni problem a je z toho 1/4 roku.
5er je obecne super auto a kdyz je s motorem a vybavou je to fakt dobra volba. Velikostne mi tam vadila akorat ta flaska ve dverich, jinak sem si zvykl. V 3er mi to fakt vadilo, spolecne s dalnicnim hlukem to byl duvod, ze sem to vracel hned jak to slo.
Sire u ridice je podle meho u bmw omezena tim, ze ma motor na naprave a prevodovku vic v kabine, proto sirokej tunel. Tim si myslim je dany, ze v audi je mista v tomhle smeru vic
Avatar - Dinar
13. 7. 2021 09:53
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Nedalo mi to, tak jsem požádal vedle v budově sedícího majitele akt. a6 allroad, aby mě nechal sednout. Užší sedačka v audi, místa na šířku víc jsem nepoznal, ostřejší hranu tunelu pro odložení pravé nohy ano. Nacpat do dveří 1,5l petku je velmi naknap, každopádně trčí za madlem tak, že přes ni nezmáčkeš tlačítko otevření kufru a levá noha se mi opírá právě o flašku, což v bmw ne, tam je mnohem víc vepředu. Fakt jsi myslel současnou gen. A6? Mě to tedy lepší než v 5er nepřipadá.
13. 7. 2021 13:09
Re: A ještě jedná modrá ústřice
jezdim s c7, tzn minulou
13. 7. 2021 18:44
Re: A ještě jedná modrá ústřice
https://www.icloud.com/photos/?…

takhle to mam v x5 pokud mam volant podelne na stred a vejskove tak abych videl i spodni listu u budiku. Sedacka je co nejvic dole a abych predesel blbejm kecum na posez tak jsem ji soupl uplne dozadu. To totiz na tohle nema temer zadnej vliv. A mam tam jak je videt tak 5cm max, coz jsou cm ktery v 3er nejsou. Debatu na vnitrni siri x5 vs 3er snad nemusime. Takze ja si muzu sednout klidne do kufru a nic to nemeni ma tom, ze je 3er uzounka pro ridice a ja konkretne se tam nevejdu tak, abych si pokrcí nohu.
tim uz tu debatu koncim, kazdej kdo si 3er kupuje si ji snad vyzkousi sam a rozhodne se, jestli mu je nebo ne.
Avatar - Dinar
14. 7. 2021 07:35
Re: A ještě jedná modrá ústřice
"Nejde totiz pokrcit noha, tzn po delsi ceste si pokrcit koleno a dat nohu pod sebe. A v 3er vubec a v 5 bida."
Točíme se kolem tohohle. Fotkami ti ukazuju, že ani při výšce nad 190cm to není problém, ta tvá fotka s kolenem narvaným mezi volant a dveře jen dokládá, že si dotyčný neumí nastavit správně sedačku a volant. Takže tvoje zobecnění "nejde..." je nesmysl, protože jde, že to nejde tobě, není chyba bmw. To je celé.

Podobně k těm větám o audi, resp. 5er vs akt. A6. Z hlediska šířky prostoru pro řidiče tam není rozdíl, kritizovaný prostor na umístění lahve, "5er jsem mel dyl, tam sem poslouchal kutaleni pet lahve na sedacce spolujezdce", je také velmi sporné, řešení bmw s lahví dál (vepředu) od nohy řidiče mi přijde lepší, ale proti gustu... Každopádně je v tomto směru mimo, psát o bídě 5er a dokládat to A6kou.
14. 7. 2021 15:29
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Kesumb: tak podle té fotky už to chápu. Nicméně musím se přiklonit k názoru Dinara, na tohle je potřeba nastavit sedačku jinak a tenhle typ sezení sedí na SUV nebo "ne-sportovní" auta kde se nesedí nízko.

S 3er s tebou plně souhlasím, mám z ní stejné pocity. Ale právě 5er je hodně jinde a to i tím prostorem.
Avatar - fOE
12. 7. 2021 14:58
Re: A ještě jedná modrá ústřice
Jsi asi prvni koho jsem kdy videl si priplatit pokovene cudle. :-)
Avatar - xxc
11. 7. 2021 21:08
tahanie za volant
som si vsimol aj ja. Vie niekto vysvetlit, preco to tak taha a naco je to dobre? Ta super ergonomia je taka super, ze sa mi podarilo raz ist v hmle asi na obrysovych svetlach, auto nema kontrolku stretavacich svetiel :-) Zeby to nikomu nevadilo? To iste Skoda (a Suzuki).
Rozbalit vlákno
2
11. 7. 2021 21:30
Re: tahanie za volant
I Volvo, mám pětiletou V40 a v automatickém režimu nepoznám, jestli vpředu svítí denní nebo potkávací. Aspoň, že zadní světla svítí pořád. A jo vadí mi to, na tu jednu kontrolku by se určitě místo na přistrojovce i v rozpočtu našlo.
12. 7. 2021 04:18
Re: tahanie za volant
Je to důsledkem řešení přední nápravy. Tahá X1/2 i Mini modely.
Avatar - xxc
11. 7. 2021 22:24
dnes ma akurat jedna X1 vytlacala z jazdneho pruhu :-)
uz to ma po facelifte aktivne udrziavanie v jazdnom pruhu, alebo to len trasie volantom?
Rozbalit vlákno
6
11. 7. 2021 23:53
Re: dnes ma akurat jedna X1 vytlacala z jazdneho pruhu :-)
A možno sa jej len zadieral motor...
12. 7. 2021 04:19
Re: dnes ma akurat jedna X1 vytlacala z jazdneho pruhu :-)
Jestli jsi jí spíš nevytláčel ty. Člověk neschopný sám udržet auto v pruhu nemá mít vodičák.
Avatar - xxc
12. 7. 2021 21:44
Re: dnes ma akurat jedna X1 vytlacala z jazdneho pruhu :-)
Nevytlacal som, ved pisem vyssie. Trosku primitivna reakcia, mohol v tom bmw zaspat, alebo zomriet. Ja som nezistoval, ci ma vodicak, realita bola, ze jazdil, siel som vedla a uslo mu to do mojho pruhu bez akehokolvek varovania a smerovky :-) Inak preco vodici BMW nepouzivaju smerovky? Lebo tak debilne ich nema ziadna ina automobilka :-) Mozno to bude spomenute v dalsom teste..
13. 7. 2021 00:03
Re: dnes ma akurat jedna X1 vytlacala z jazdneho pruhu :-)
já jsem zvedavej, jestli si nekdy koupis auto, na který pak nebudes kydat hnuj v kazde diskuzi. každý auto má svoje, nekterý je objektivne lepší, nektrý horší, ale vybiram si ho snad tak, abych s nim byl sám v pohode, ne.
13. 7. 2021 04:26
Re: dnes ma akurat jedna X1 vytlacala z jazdneho pruhu :-)
Ano, je to primitivní reakce. I o těch směrovkách. Ten kdo je nepoužívá je idiot (není to rozhodně otázka značky) a elektronické páčky blinkrů byly u BMW ty nejlepší. Dnes už to není pravda bohužel.

A to, že si neumíš vybrat auto, je tvůj problém. Neustálé pindání na všechno možné, je sice tvoje poznávací znamení, ale obecně se to nedá číst.
Avatar - xxc
13. 7. 2021 06:25
Re: dnes ma akurat jedna X1 vytlacala z jazdneho pruhu :-)
Tie elektronicke packy blinku su asi tie najhorsie :-) To je hrozne kydanie hnoja, ked upozornim, ze auto moze uz byt na dnesnu dobu nebezpecne, kedze nedrzi v jazdnom pruhu. Ale podla mna to uz vylepsili po facelifte. Alebo ze nezmyselne taha za volant, kto to nejazdil, nevie si ani predstavit. Mne sa to auto celkom paci, splna to, co slubuje na rozdiel od napr. Renaultu, ale znova by som to asi nekupoval :-)
12. 7. 2021 10:15
Nezvykle málo příplatků
To je vtipné, když i těch málo příplatků zvedlo cenu auta o více jak 50% :D
Rozbalit vlákno
0