Hlavní město Francie se rozhodlo ve velkém sabotovat osobní dopravu, čímž chce propagovat veřejnou dopravu, zvýšit bezpečnost a samozřejmě se ohání také bojem s klimatickými změnami.
Řidiči jezdí rádi v kolonách.Mám přenosnou navi a když značí zdržení třeba nehoda 30min,hodinu tak ten úsek objedu.Pár km navíc...kdybych bydlel v Praze tam je to nutnost pokud nepojedu na skútru-motorce.Ten kdo nemá může použít mobil
Určitě. Kdyby se někteří lidi nerozjížěli 3 dny tak ono by z té křižovatky stihlo odbočit místo 6 aut 11 a nevznikali by kolony :-) A nesměli by lidi na volné silnici kde je 50 jet 30 a tam kde je 90 je 61 :-):-):-)
v Praze taky kolabuje doprava, oprotože se dokola (po 1-3 letech od poslední opravy) opravují silnice nebo voda, plyn, kanalizace pod nimi, práce jdou pomalu, jsou nekvalitně udělané, veškeré změny jsou k horšímu, protože akorát zužují prhy, čmáraj cyklostestky po kterých nikdo nejezdí (jako na rohanském nábřeží, tam se potkal cyklistu 2x asi z 85 jízd) a vymýšlej naprosté nesmysly.
Žlutý vesty sou socialisti a zelený neomarxisti ve vládě, na radnicích a ve vededení obdob našich krajů sou progersivní kapitalisté v té nejčistší formě. Ty si zase komik :-):-):-)
tim ze snizis rychlost, tak jednak zvysis popustnost komunikace, a jednak par lidi odradis, takze tomu pomuzes. samozrejme k nevoli a nepochopeni mnohych
hendly, ty ses proste hnidopich
ja mam takovou dcerku
ze 100 mejch argumentu vybere jeden nedomyslenej, na kterym se zacne tocit, az ze me udela pitomce.
tebe by politici nemeli radi.
ja dcerku naopak miluju...
romiku, zase placas ptakoviny
zkus si na kole jet 20-30km/h - vpohode desetiky kilometru.
50 na rovince dam par set metru, mozna kilometr (na horskym).
a 80 mam na tom horskym rekord ve sjezdu, po rovince ani nahodou. proc asi???
a dalsi vec je brzdna draha - tam kde ze tricitky stojis, z osmdesatky jsi jeste ani neslap na brzdu.
tim nepropaguju bezhlavy zavadeni tricitek
V Athénách jezdí v sudé dny sudé značky /poslední číslo RZ/ a v liché dny liché značky. je tam takový kruhový objezd v centru a ten se projíždí i hodinu. představa, že to ti zastupitelé dělají pro svůj plezír je velmi legrační...
a je to tu, známá parta nicků (kolik je to skutečně lidí je otázka) pod křiklavým nadpisem křičí své "pravdy" a vybíjí svou flustraci na menšinách:(
A přitom se stačí trochu zajímat. První je to, že politik který prosazuje jistá omezení vyhrál s tímto programem volby. Druhá věc která pratští do očí je, že zřejmě není vše jak se píše v článku. Myslím si, že Paříž s více jak 2 mil obyvateli má více jak 140 000 parkovacích míst:)
Ale koho by to zajímalo, když může nadávat:)
PS: Odvolávání se na socialistické "Žluté vesty" od nicků které zde jindy prosazují volný trh není zrovna znakem jednotného názoru.
Oni jsou specifičtí. Nedivil bych se, kdyby to tam bylo obecně přijímáno s nadšením. Byl jsem v Paříži xkrát a ty kolony tam jsou děsný. Běžně po centru je rychlejší jít pěšky, než jet taxikem.
Když se u nás zaváděla 50 v obci. Kdo mě zná tak mě nemůže spojovat s eko teroristy. Ale pardon, dnes je úplně jiný vozový park. Třeba HSDcku nebo EV je úplně jedno jestli jedou 20-30 nebo 50 nebo 80.
Reakce na Michal220