Drtivá většina Američanů dojíždí do zaměstnaní po vlastní ose. Individuální dopravu zajišťuje samozřejmě automobil spalující pohonné hmoty, které nejsou zadarmo. Celoživotní účet podle toho vypadá.
Dyt je to v řadě zemí odsouhlasené a schválené. V Norsku už si od 1.1.2025 žádný spalovák nový nekoupíš :-)
Takže 3,5 roku, nevím co se tu zas snažíš nalhat :-)
Tak to bylo trošku trapné, Horáková co se stýkala s lidmi ze západu a údajně měla napojení i na západní tajné služby atd určitě nadšeně nebudovala socialismus, když byla od začátku proti němu.
To asi dojde i malému děcku.
Gro je v tom, že ti co nadšeně budovali a věřili tomu po reformě přestali nebo opadlo to nadšení.
A tím si komunisti na*rali do vlastních botek, jak se říká :-)
Tvoje bláboly o tom že se nic neděje mě vážně začínaj unavovat. Nás nezajímá že se to neděje, nás zajímá že se to plánuje a že vůbec EU tohle dává jako návrhy na stůl. že chtějí aby se to dělo.
jen naprostý demagog se může utěšovat, že ještě 3 roky půjde v Norsku koupit auto na bnezín a jinde 8,5 a více.
Nás zajímá že to nepůjde dál samozřejmě a budeme prtoi tomu bojovat už ted, ne až za 10 let :-)
Měnová reforma byl největší fail komunistů, protože okradla hlavně jejich hlavní sílu - dělnickou třídu. Čím ztratili výrazně její důvěru a nadšení těch budovatelů z 50. let, kteří ještě tehdá budovali s nadšením. To po reformě opadlo.
Dělala se proto, že mezi lidmi bylo dost peněz, ale nebylo za ně co koupit. Resp. co dát na trh.
Ale nebyl to zákaz hotovosti a špehování kdo má kolik peněz na účtě a doma.
Tak za prvé, opět se nic takového neděje a druhý bod. Autor článku, pan Kovanda ve svých názorech kritizuje EU a stále vynáší do nebes a dává za vzor čínu.
Jistě tušíš, že hotové peníze opravdu už v moderním světě nehrají velkou roli. Stejně tak se podívej do historie, říká ti něco pojem jako měnová reforma?
jasně, ale když budš mít ve štrozoku 20 mega, tak tě nikdo neutí je utrácet, nikdo se tě neptá kdes je vzal a nikdo ti nemůže zablokovat účet a tím tě donutit k psolušnosti, aby sis mohl koupit rohlík.
Tohle je ztráta svobod a fízlovací špiclovací zřízení.
Pan Timmermans je hlavní ideolog Green dealu. Takový zelený Michail Suslov, akorát to byl údajně aspon asketa a milý člověk k podřízeným. Což asi pan Timmermans úplně nebude :-)
Tak hlavně ten článek je celý hloupost ukazující totální nepochopení základů ekonomiky a principu inflace.
Jestli si někdo myslí, že papírové peníze nepodléhají inflaci tak hodně štěstí.
Já pana Timmermanse neznám, ale asi se nebude moc lišit od slečny Thunbergové. Když nějakého vosla vybavíš blábolama a řekneš mu, že na těch blábolech závisí osud světa a on je jeden z apoštolů pokroku (a dáš mu samozřejmě štědrý reprefond), pak si můžeš být jistý, že on ty bláboly bude přesvědčeně a zapáleně hlásat, dokud ho nějaký dobrák jemně neupozorní, že vše není tak, jak mu napovídali ;-)
A emisní povolenky a daně na vše je jen ožebračování lidí a plná kontrola nad jejich životy a mjetkem. Zelená neobolševická svoloč, naprosto zrcadlová situace jako ve Stalinistickém SSSR 30-50 léta.
Timmermans = Suslov
Pavědci = Mičurin a Lysenko
Strach, fízlování, špehování, zákazy, kontrola, omezení svobod
Normalizační komunisté 60-80 let byli proti nim slabý čaj a vlastně moc hodní kluci. Je mi to líto, ale je to fakt!
Tohle sou bolševici, stalinistický bolševici. Akorát zelení
Ok, tak co se v dohledné době chystá u spalovacích motorů?
Všechny prezentované technologie v podobně laserem zapalované směsy, elektromagnetického ovládaní ventilů (Fiat dále nepoužívá?), diesel otto motoru atd se do serie nedostalo.
Asi větší smysl dává omezit nesmyslné plýtvání palivy nesmyslnými druhy dopravy. Za prvé by lidé mohli zase trochu více používat nohy k chození a ježdění na kole. Asi by bylo dobré, aby města sloužila k příjemnému bydlení a nikoliv jako parkoviště, což způsobuje to, že pokud někdo chce si užít hezkého prostředí musí vyjet někam mimo své bydliště. Asi by bylo dobré přenést práci k lidem tam, aby se nemuselo idiotsky (každodenně) dojíždět za prací. Rozhodně by se mělo pro nákladní dopravu více využívat železnice, která je (i u nás) v dobrém stavu a není nijak viditelně přehnaně vytěžována. Lokální výroby v menším asi budou dražší, ale podle mého názoru více přínosné i životnímu prostředí. Fosil, EV, FVE nebo vodík podobná pakárna ;-)
A teď se zkuste od všeho co znáte oprostit a uvažte dva scénáře.
1 - dál pokračovat v dopravě pomocí fosilních paliva a rozvíjet spalovací motory které dosahují z dnešního pohledu už na hranici možného
2 - rozvíjet kombinaci EV a FVE kde jde vývoj překotným tempem dopředu jak v poklesu ceny tak ve zlepšování vlastností a životnosti s tím, že poskytují dopravu takřka zdarma.
Prečo radšej nespracujete poriadny materiál z našich zemepisných šírok? Ako sú na tom českí motoristi? Prebrať ničnehovoriacu volovinu o Amíkoch je jednoduchšie, spraviť solídny článok by asi dalo priveľa práce...