Evropská nabídka značky Volkswagen se brzy rozroste o první SUV kupé, které původně vznikalo v Brazílii. Z modelu Nivus se však stal Taigo, což ale není jediná změna.
Ak by Scala dostala outdoorovú verziu, vyzeralo by to podobne. Za mňa fajn ťah. Nič kupé na tom nie je, len marketingové reči, jednoducho celkom pekný dvihnutý hatch. Podľa mňa to nahradí aj Polo.
Toto je nieco ako crossover odvodeny z pola, ked som pozrel na stranku vw.sk, na akej cene startuje nove polo, dobre ze som sedel... T-cross stoji vsak este viac a predava sa dobre, ludia jednoducho chcu crossovery/SUV, ak bude Taigo na pol ceste medzi t-cross a t-rock, tak ma sancu na uspech a nahradit polo. Ze to nie je take vysoke a krabicovite je iba dobre, mnohi ludia vlastne chcu iba imidz a priestor SUV, nie "dodavku"...
Vidim to podobne.... ludia mnohi ani nepotrebuju nejake velke auto ale jednoducho uz chcu vyssiu svetlost a pohodlnejsie nastupovanie ( ved pozname nase cesty ) ... a tak mnohi co kedysi mali polo ci golfa dnes uz okukuju kompaktnejsie crossovery .... a ja by som tiez uz radsej praktickejsie aj vzdusnejsie taigo ako golfika v rovnakej cene ale s bruchom na zemi ...
Celkovym kralom je tu yaris cross v 4kolke.... priestorovym kralom ale kludne moze byt taigo ...kufor ma zda sa najvacsi v segmente... chcelo by to ale pockat na testy a porovnat si aj jeho vnutorny priestor kabiny s konkurenciou... pride mi ze najvacsi konkurent je tu bayon... su rozmerovo aj razvorom aj kufrom obe auta takmer uplne ze rovnake... sila...
No bůh ví jak to myslí, ale jestli má něco o 8l větší kufr, tak je to úplně jedno ;-) Btw Bayon je v základu o 150 tis Kč jinde. Nejsilnější litr 120k ve střední výbavě bude levnější než tenhle derivát Pola v základu :-(
Suhlas... podobne ako bayon moc sikovne auto ktore podla mna ani nikto nikomu nebude nejak zavidiet .... a budme za ne radi.... napr mne nikdy nebude treba 200 konovy tiguan ani touareg ci id4 za melon... ale prakticke jednoduche taigo by som si v buducnosti pred barakom predstavit vedel... pre 3 ludi a nejaku tu batozinu akurat ... podobne aj bayon ... presne taketo nieco uz s vyssou svetlostou ale nadalej kompaktne a jednoduche na bezne furikovanie denno denne by som si casom vedel predstavit ako nahradu za sucasne male auto s beznou svetlostou
Bayon od hyundaia ma tusim 430L kufor co by najvacsi v segmente crossov postavenych v zakladoch na Beckovom segmente .... taigo ma 438L ... takze zrejme novy priestorovy kral... je aj podstatne za mna krajsi ako bayon ( aj jed aj bayon mi pride ok a je velmi sikovny pre mlade rodiny.. ) ... ako t cross ma nezaujal vobec.. to uz radsej kamiq... ale taigo sa mi paci a dokonca este viac ako bayon.... som rad za taketo este normalne vozy ... aspon este bude z coho vyberat ked pride cas... taigo je fakt cool :yes:
Vyšší to bude, každopádně lepší výhled, nastupování a podobné "pseudoplusy" lehce zvýšeného hatchbacku (tohle imho není SUV, to už by pak mohl být SUV scout nebo alltrack) prostě neplatí. Lepší výhled je z touarega, amaroka nebo sharana. Z tohodle je výhled jako z jakéhokoli jiného nízkého auta.
Však treba kupovať keď robia akciu tj dávajú bonusi VW to robí dosť často.Ja som myslel ale 1.5 tsi s manuálom ak ju budú ponúkať lebo zatiaľ sa nevie.Ak bude len s DSG tak to už si na cene T-Roc s manuálom a to už je lepšia ponuka a najlepšia ponuka by bol nový Qashqai s 1.33 tce manuál 160 k.Až teraz som si všimol že tú anténu z minulého storočia si mohli odpustiť asi im veľa ostalo na sklade.
Počkaj ale 500 000 kč je cena v Nemecku kde tie isté modely ako u nás sú inač vybavené a aj základná cena je o dobrých 3 000 € vyššia ako u nás.Ak dajú cenu od 16 300 €-17 300 € tj. aktuálna cena medzi T-Cross a T-Roc tak v reále si pri najvyššej výbave s 1.5 tsi okolo 21 000 € a to je porovnatelné s Capturom alebo 2008.To by ešte mohlo byť predajné.Vieč čo je divné.Starším modelom stačilo na uzavretie výduchov otočné koliečko / Taigo to má ešte po starom lebo má prístrojovku s Pola / ale pri novších modeloch a je v podstate jedno od ktorého výrobcu musíš pre uzavretie alebo regulovanie výduchov ísť do menu auta a preklikávať sa.Kto toto vymyslel je úplný ko...
Proč myslíš, že Xceed je horší, než koncernová SUV této kategori ? Troc a Tcross či jejich klony od Seatu jsou na tom v interiéru dost bídně, skoro nejhorší z konkurence, tvrdé plasty, ošklivé materiály, až jsem sám koukal, nejlepší mi přišla Škodovka z této trojice.
Áno, pekná ukážka, ako pri B segmente z ľudí vytrieskať čo najviac. Ani im nie je blbé si pýtať za T-Cross s litrovým trojvalcom, automatom a lepšou výbavou toľko, čo Toyota za Yaris Cross už s hybridom. :no:
"Celkem překvapivě se však zatím nemluví ani o elektrifikované motorizaci, to by se však do budoucna ještě mohlo změnit – v závislosti na poptávce ze strany zákazníků."
V závislosti na poptávce zákazníků? Spíše v závislosti na tlaku EU na plnění emisních limitů, ne?
Klame těle, taky by mě to nenapadlo, kdybych si 2x nepřečetl hodnoty. Další, co mě vedlo k tomu, že je to větší auto, je cena - základ přes půl mega a s 1.0 TSI. Podle mě pro ČR docela drahé a moc to tu neuvidíme.
S tým výhľadom by som bol opatrný. Je to často mýtus a reklamné kecy, lebo v snahe spraviť robustnejší vzhľad, je kapota vyššie a okná sú užšie. Posádka sa tak môže cítiť bezpečnejšie, ale lepší výhľad nemá.
Povedal by som, že najbližším konkurentom Taiga je Citroen C4 a Škoda Scala, aj keď je od nich tento VW o cca 10 cm kratší. Začína byť v tom pekný chaos, v každom prípade je to aj po konštrukčnej stránke B segment.
Tak základní cenu už avizovali, 500tis Kč za litrový 3 hrnek se 70kw, tj aby to k něčemu bylo, bude muset pustit dalších 100tis Kč za Highline se silnějším litrem s “neskutečným” výkonem 81kW (alespoň trochu jede). Mít přifouknuté Polo za 600tis Kč, to bude terno :yes: To snad už raději ten Kamiq :D
Ty 2 cm jsou sakra hodně. Hlavně když v dnešní době leží hatchback na břiše pomalu stejně jako dřív supersporty. Navíc SUV, ať už normální nebo kupé, mají i vyšší sedačku, takže tam se hodí další nějaký ten centimetr.
Xceed mám rád, ale lhal bych si do kapsy, pokud bych ho kvalitou porovnával s koncernem a předpokládám, že tím pádem i Nivusem. Zpracování a výbava odpovídá ceně. Nivus zcela jistě nabídne u nějakou tu prémiovou výbavu.
Arkana je mnohem mnohem větší auto. Má na délku o 30 cm víc. I Eclipse je stále větší ve všech směrech. Nivus vyrovnanou konkurenci nemá. Trochu by mohla konkurovat Mokka, byť je o krapet kratší, ale zase širší a v aktuálně generaci se snížil a protáhl, takže působí trochu kupátkovým dojmem.
Konkurentmi by mali byť Captur,Kamiq,2008 alebo Juke.Takže táto trieda áut sa pomaly ale isto rozrastá a zdá sa že je predajne dosť úspešná.Závisí ako nastavia cenu ale je dosť možné že Taigo zoberie dosť zákazníkov vlastnému T-Crossu.Vyzerá dobre hlavne v R-line. :yes:
VW spíš pochopil, že zájem o SUV je na úkor tradičních modelů. Tohle si klidně koupí někdo, kdo aktuálně má Golf (Polo) a rád by SUV. T-cross je malý, Tiguan zase drahý a zbytečně velký. O takové zákazníky by mohl přijít a bude jich čím dál víc. Časem možná i zásadní většina.
konečně jsem se odhodlal vymenit svoje single auto a napadl me t roc 2.0tsi 4x4... at se na me nikdo nezlobi, ale jediny intetiery vw, ktery nepusobi jak z kinder vajíčka, jsou Touareg a Passat. cinska trznice za premiovou cenu.
vypadá jako SUV a přitom je to jen pozvedlý HB pomocí větších kol. Lidem a dětem se do toho lépe nastupuje, je z toho lepší přehled. Toto si přeje 80% manželek.
Jestli si to bere příklad interiéru menší SUV jako Troc a Tcross (což z obrázků zatím tak vypadá), tak to bude velká paráda... uvidíme jak to nacení, ale tuším cílení na Arkanu od Renaultu (řekl bych ještě na Eclipse od Mitsu, ale to je prodejní konkurent leda tak v Topperově hlavě) a Arkana má interiér parádní a údajně i slušně jezdí na to, že je to SUV.
Edit: Zapoměl jsem na Xceed, osobně ho vnímám jako trochu jiné autoauto a spíše jen jako crossover, než SUV Coupé.
VW už to podle mne přehání , dost zbytečný model , takový oplastovaný Rapid za půl mega a výš?
Interier opět tragický , bez tlačítek a otočných ovladačů.. :no:
Jedině volant vypadá skvěle , ta dvouramenná hrůza ze Škodovek zatím nedorazila.. :-)