Re: Plán k definitivní likvidaci Alfy je už připraven...
Mne to je jasné, ale používať na politickú deklaráciu historicky športovo orientovanú značku, a poškodzovať jej už pošramotené meno, je na mašľu pre stratégov, ktorí o tom rozhodujú. Ak chcem budovať dobré meno značky podložené históriou, nebudem si sám podlamovať kolená hlúpymi vyhláseniami, ale takticky budem v týchto veciach radšej ticho. Ak chcú byť politicky korektní, nech na to použijú značku DS, pri ktorej je úplne jedno, čo o nej prehlásia. Nemá žiadnu históriu, ktorú by bolo možné politickou korektnosťou voči euroblbcom pokaziť.
A áno, máš pravdu, že lepšie je také hlúposti nečítať.
Mám na to iný názor. Ak chcem kombi, lebo životná situácia si to vyžaduje, tak si ho u Alfy nekúpim a musím trebárs k BMW. Ak by som chcel sedan, tak sa rozhodujem medzi Giuliou a napr. BMW 3 v sedane. Takže Alfa sa týmto dobrovoľne vopred vyradila z výberu, a nie každý chce SUV, ktoré podľa Alfy má nahrádzať chýbajúce kombi.
Re: Plán k definitivní likvidaci Alfy je už připraven...
To jsou politicke deklarace.
Pro zachovani rovnovahy nectu.
V okamziku, kdy budou elektra zatracena a nahrazena treba nuklearni turbinou, vyjde nova politicka deklarace.
Lenže Lancia zatiaľ stále “hibernuje”. A lež ju preberú zo spánku, ak vôbec, tak Giulia mohla robiť predaje v kombi. Nerátam, že by to bolo predajné terno, ale zrejme 1,5 až 2-násobok čísel sedanu by robila.
Nj. To je tak, když narveš miliardy do nové techniky, ale nepochopíš, že na tebe nečeká půl Ameriky, aby v přecpaném segmentu koupili tvůj produkt bez nějaké kontinuity, a domácí trh má více požadavků, než abys mu nabídl diesel. Takže ve výsledku ani tu počáteční investici nezaplatíš.
...v polovici výrobného cyklu, ale “zbúchať” to kombi mali dostať povinne príkazom zhora.
Mať auto so skvelou technikou a nevyužiť jeho potenciál je trestuhodné.
Neboj, zrovna ty jsi velký zastánce toho, aby se to otočilo a celá Evropa škemrala prstíčem na Čínu. Díky jejich přístupu k surovinám, jako například měď, lithium, kobalt a jiné a k další závislosti Evropy na Asijských, Afrických nalezištích bude s nástupem Elektromobility Čína utakovat kohouty, využívat svých možností, zatím co v Evropě budou fakrikxy stát a čekat, co na ně zbude. Jediný kdo na tomhle obrovsky vydělá bude Čína. Pak nás zaplavý svými výobky a hlavně auty a nemyslím jen vyrobenými v Číně, ale stoprocentními Čínskými výrobky a nikdo s tím nic neudělá.
No a světe div se, zas to zafungovalo - Giulia se neprodává. Že se ti Italové už nepoučí, třeba jim to nakonec ti Frantíci vysvětlí, že bez kombíku to prostě nejde ;-)
Číněné fázi kvalitních aut přeskočí. Ono jdou rovnou z nekvalitních kopíí starších aut rovnou do elektromobilů, kde se šetří na každém detailu, aby se tím kompenzovala drahá baterka.
Ano, mohli jsme udělat legendu střední třídy. Prodejní šlágr jako 156ku. Ale kvalitnější. Auto, které vzkřísí naši značku.
Jenomže my jsme řekli NE. Žádné kombíky, žádné cenově dostupné základní verze. A automatické převodovky pro všechny benzínové čtyřválce a nakonec pro úplně všechny motory. https://www.youtube.com/watch?…
Alfa toho sice moc neprodá, ale články o ní tady vždy spolehlivě přitáhnou pozornost. Na rozdíl od číňanů. A redaktoři musí psát články, které zaujmou čtenáře. Nakonec i ty jsi na ten miliontý článek o Alfě opět spolehlivě kliknul.
Jen ty čínské útoky na evropský trh se diskutují už od 90-tých let. Poprvé jsem je vážněji zaregistroval ve WTCC jako Lynk&Co. Ale to je vlastně švédský tým, který dělal závodní Volva.
Největší sranda je to v USA, zatímco všechny značky maj skladové zásoby na 14 dnů, Alfa a Fiat maj narvané sklady a stejně to nikdo nekupuje, i když auto obecně v USA nejsou.
Suhlas... sprtat sa neustale v tej marnej polomrtvej alfe je uz na zamyslenie ...vyrobia par aut rocne.. predavaju dlhodobo velke houno a clankov o alfe ( polovica z nich su stejne len same nerealne studie a omalovanky ) tu pritom mas rocne viac nez o nejakej svetovej honde ci suzuki .... zatial co o cinskych gigantoch tu mas velke kulove .... vitaj v europskom automobilovom pupku sveta....
co kdybyste se vykašlali na staré malůvky a místo toho nám otevřeli trochu čínský svět aut. Baic, Byd, to co jezdí WTCC nic o tom nevím a přitom to je evropská reálná budoucnost.