Delaji ji 5 let.
Ze se neprodavala v Evrope je divny, ale na veci to nic nemeni.
A delaji ji i v krasne atmosfericke verzi! Pry pro Evropu malo vykonne.
Evropa je v tomhle divna. :-)
Každopádne je super, že motory firefly ostávajú v autách bývalého FCA, mal som obavy že pôjdu pod nôž 🗡️ a vo Fiate a comp. budú puretechy. Myslím, že firefly je lepšia voľba. :yes:
To je jednoznačně lepší volba. Doufám že nastávající malé modely které budou stát na platformě PSA dostanou Firefly. Je veliká škoda že budou muset přesedlat na CMP platformu jenom kvůli tomu že fiaťácká B-wide neumí pitomé full EV.
Áno, je to podľa mňa veľmi rozumné, pretože modely fca týmto môžu odlíšiť od ostatných modelov Stellantisu, pretože s puretech motorom je už jedno čo si kto kúpi z koncernu Stellantis.
Si priam pyta nieco poriadne.... aspon tu 1,3ku tam uz mali hned dat a neskor doplnit tou 1,5kou.... predaje by chceli ale zatial motory jak z kosacky.... proste fiat
Vis o tom, ze Fiat byl jeden z poslednich, kdo podlehnul tomu tlaku na "motory jak do sekacky" , a prave vy, co maji otisteny znak VW na zadku, jste ho za to zesmesnovali?
Ale dokud to nepotrebuje zasuvku, tak jsem furt ochoten to tolerovat.
Za me bude rozhodujici, jakou tam daji prevodovku.
Podle toho to bude nebo nebude stat "za hrich" . ;-)
Pokud vim, tak vsechny nove / faceliftovane modely maji prechazet na 1.5.
Co me fakt stve je, ze do Evropy nema prijit N4 1.5, tedy atmosfericky ctyrvalec s neprimym vstrikovanim.
Pro me by to byla idealni motorizace, s lehkym hybridem.
A automatem s hydromenicem.
A neverim, ze jsem jediny starnouci clovek v Evrope, co by upredstnil pohodli ovladani a bezproblemovou zivotnost pred vykonem, ktery stejne neni jak a kde vyuzit.