Technika
sorpersa
7
Každopádne je super, že motory firefly ostávajú v autách bývalého FCA, mal som obavy že pôjdu pod nôž 🗡️ a vo Fiate a comp. budú puretechy. Myslím, že firefly je lepšia voľba. :yes:
Přejít do diskuze
Hned ne, az za rok.
😄
Pokud vim, tak vsechny nove / faceliftovane modely maji prechazet na 1.5.
Co me fakt stve je, ze do Evropy nema prijit N4 1.5, tedy atmosfericky ctyrvalec s neprimym vstrikovanim.
Pro me by to byla idealni motorizace, s lehkym hybridem.
A automatem s hydromenicem.
A neverim, ze jsem jediny starnouci clovek v Evrope, co by upredstnil pohodli ovladani a bezproblemovou zivotnost pred vykonem, ktery stejne neni jak a kde vyuzit.
😄
Pokud vim, tak vsechny nove / faceliftovane modely maji prechazet na 1.5.
Co me fakt stve je, ze do Evropy nema prijit N4 1.5, tedy atmosfericky ctyrvalec s neprimym vstrikovanim.
Pro me by to byla idealni motorizace, s lehkym hybridem.
A automatem s hydromenicem.
A neverim, ze jsem jediny starnouci clovek v Evrope, co by upredstnil pohodli ovladani a bezproblemovou zivotnost pred vykonem, ktery stejne neni jak a kde vyuzit.
To je jednoznačně lepší volba. Doufám že nastávající malé modely které budou stát na platformě PSA dostanou Firefly. Je veliká škoda že budou muset přesedlat na CMP platformu jenom kvůli tomu že fiaťácká B-wide neumí pitomé full EV.
"proste fiat" ?
Vis o tom, ze Fiat byl jeden z poslednich, kdo podlehnul tomu tlaku na "motory jak do sekacky" , a prave vy, co maji otisteny znak VW na zadku, jste ho za to zesmesnovali?
Vis o tom, ze Fiat byl jeden z poslednich, kdo podlehnul tomu tlaku na "motory jak do sekacky" , a prave vy, co maji otisteny znak VW na zadku, jste ho za to zesmesnovali?
Ještě bych doplnil že společně s novou 1.5 Firefly přijde i nový sedmi stupňový (mokrý) dvouspojkovy automat.
Delaji ji 5 let.
Ze se neprodavala v Evrope je divny, ale na veci to nic nemeni.
A delaji ji i v krasne atmosfericke verzi! Pry pro Evropu malo vykonne.
Evropa je v tomhle divna.
😄
Ze se neprodavala v Evrope je divny, ale na veci to nic nemeni.
A delaji ji i v krasne atmosfericke verzi! Pry pro Evropu malo vykonne.
Evropa je v tomhle divna.
😄
No, "mild" bude, ale postavena na 48V.
Ale dokud to nepotrebuje zasuvku, tak jsem furt ochoten to tolerovat.
Za me bude rozhodujici, jakou tam daji prevodovku.
Podle toho to bude nebo nebude stat "za hrich" .
😉
Ale dokud to nepotrebuje zasuvku, tak jsem furt ochoten to tolerovat.
Za me bude rozhodujici, jakou tam daji prevodovku.
Podle toho to bude nebo nebude stat "za hrich" .
😉
...dočká důstojné motorizace! Pokud ta hybridizace bude jen ta "mikro" jako u současné 500 a Pandy, tak to by se snad ještě dalo akceptovat... ;-\
Áno, je to podľa mňa veľmi rozumné, pretože modely fca týmto môžu odlíšiť od ostatných modelov Stellantisu, pretože s puretech motorom je už jedno čo si kto kúpi z koncernu Stellantis.
Si priam pyta nieco poriadne.... aspon tu 1,3ku tam uz mali hned dat a neskor doplnit tou 1,5kou.... predaje by chceli ale zatial motory jak z kosacky.... proste fiat
No ale furt dvouspojka.
Takze nikoliv automat, ale robotizovana mechanicka prevodovka.
= dvojnasobne naklady, polovicni uzitek za volantem.
😒
Takze nikoliv automat, ale robotizovana mechanicka prevodovka.
= dvojnasobne naklady, polovicni uzitek za volantem.
😒
ICE přece už nikdo nechce. I hybridy už jsou prý fuj. Všichni chceme jen a jen BEV!
https😐/oenergetice.cz/…i-co2-ze-vzduchu
https😐/oenergetice.cz/…i-co2-ze-vzduchu
Když do Tipa nedaly ani 1.3,tak pochybuji,že tam dají výkonnější 1.5, Tipo je docela lowcost model
1.3 nedali, protoze to nestalo za homologacni naklady, kdyz prijde 1.5.
Za rok se to nema sanci zaplatit.
Za rok se to nema sanci zaplatit.
Ta informace neni uplne nova, ale budiz. Aspon se tady objevila.
Snad jen: 1.5 nahrazuje 1.3, nedoplnuje.
😄
Snad jen: 1.5 nahrazuje 1.3, nedoplnuje.
😄
Ahoj, prosím Vás kolegové 😃, nikde jsem si nevšiml...Nevím, zda jsem špatně četl? Ale jedná se o čtyřválec nebo tříválec? Díky