Novinky
Katikakus
9
To je pěkná snůška blábolů.
Přejít do diskuze
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Teta Gréta hřímá
Já sjetej Bob a rudá Lůc, už pár let potají
už hodně let a hodně dnů, my sníme o ráji
tam z marxistickejch tezí budem štastně žít
ve squatu nebo mezi, my budem spát a všchny s*at
Teta Gréta hřímá, je to paráda
Už jen pár dní zbývá, rázně dodává
Tak jak můžete spát?
Já sjetej Bob a rudá Lůc, ta parta zelená
Sme lovci utopickejch snů a řveme po školách
Že uhlí dneska končí
Už pozejtří a ne až za pár let
Teta Gréta hřímá, je to paráda
Už jen pár dní zbývá, rázně dodává
Tak jak můžete spát?
Někdo si jen tak trochu dal
A jinej pěkně šlukoval
A starej Marx se smál
Je spokojen, že zase zatal dráp
Teta Gréta hřímá, je to paráda
Už jen pár dní zbývá, rázně dodává
Tak jak můžete spát?
Teta Gréta hřímá, je to paráda
Už jen pár dní zbývá, rázně dodává
Tak jak můžete spát?
Já sjetej Bob a rudá Lůc, už pár let potají
už hodně let a hodně dnů, my sníme o ráji
tam z marxistickejch tezí budem štastně žít
ve squatu nebo mezi, my budem spát a všchny s*at
Teta Gréta hřímá, je to paráda
Už jen pár dní zbývá, rázně dodává
Tak jak můžete spát?
Já sjetej Bob a rudá Lůc, ta parta zelená
Sme lovci utopickejch snů a řveme po školách
Že uhlí dneska končí
Už pozejtří a ne až za pár let
Teta Gréta hřímá, je to paráda
Už jen pár dní zbývá, rázně dodává
Tak jak můžete spát?
Někdo si jen tak trochu dal
A jinej pěkně šlukoval
A starej Marx se smál
Je spokojen, že zase zatal dráp
Teta Gréta hřímá, je to paráda
Už jen pár dní zbývá, rázně dodává
Tak jak můžete spát?
Teta Gréta hřímá, je to paráda
Už jen pár dní zbývá, rázně dodává
Tak jak můžete spát?
To je dobrá slátanina ten článek v odkazu. Tam autor spojil s "třicítkou" prostě úplně vše. Tak např. ta nižší kriminalita nebo větší důvěra mezi sousedy. Samozřejmě bez obtěžování se vysvětlovat jakékoli souvislosti nebo předkládat o čemkoliv důkazy - papír to přece snese. Jako pejsek s kočičkou, když vařili dort, tak stejně sem autor "naservíroval" naprosto nesouvisející věci a označil je za pozitivní externality omezení rychlosti. Pane Bože!
Už víš, že nejvíce je dotovaná elektřina pro dopravní účely? Není na ni totiž uvalena spotřební daň. Až se tak stane, bude cena elektřiny pro dopraní účely více, než dvojnásobná. Už víš, že jsi debil?
Následníci Lysenkistů a Mičurinců jsou přesně evropsští zelení bolševici, utopisti, co si říkaj liberálové, zelení, soc. demokrati a piráti 😄 😄
Zásadní otázkou není, ZDA, ale JAK MOC byl ten průzkum neprofesionální, ohnutý či rovnou zfalšovaný 😉 😉 😉
Rychlost versus plynulost. Doporučuji jezdit chvíli na Madeiře - je to tam samý tunel - a v tunelech je typicky 80, leckde 100. V Praze v Blance, když cajti omezí rychlost z 70 na 50, okamžitě se začnou tvořit kolony. Pokud by rychlost omezili na 30, doprava se tam zastaví.
Soros, Merkel v kredenci, Thunbergove spojenci. Maňásková armáda, ta dá uhlí na zada. Nási vesnicí spalovací motor neprojede! Davej pozor! Greta naslouchá 😂😂
ano, stydme se soudruzi..
ta nebohá nemocná divka, co ji vodi jak maňáska na drátkách si zaslouží naší uctu😂😂😂
ta nebohá nemocná divka, co ji vodi jak maňáska na drátkách si zaslouží naší uctu😂😂😂
Je to pitomost celý, neřeší to přírustky obyvatel (v rámci Bostonu 2000 až 2021 víc než 20😖, v aglomeraci minimáně totéž. Pak taky kapacitní komunikace stáhne dopravu z jiných komunikací, což je vidět třeba na Blance, která stáhla dopravu z Vinohrad.
A pak je potřeba vyvracet fakt, že auto v uklicích přibejvá. Protože třeba prostor vymezený městským okruhem v Praze vykazuje snižování dopravních intenzit od špičkového roku 2010 a 2011. Od té doby tyto roky překonány nebyly. Pro vnější okruh to neplatí, ale pro centrum ano. Pro nevěřící je to k dohledání v ročenkách TSK.
Tohle kejhání jako byl článek v odkazu je uvěřitelný jenom pitomcům.
A pak je potřeba vyvracet fakt, že auto v uklicích přibejvá. Protože třeba prostor vymezený městským okruhem v Praze vykazuje snižování dopravních intenzit od špičkového roku 2010 a 2011. Od té doby tyto roky překonány nebyly. Pro vnější okruh to neplatí, ale pro centrum ano. Pro nevěřící je to k dohledání v ročenkách TSK.
Tohle kejhání jako byl článek v odkazu je uvěřitelný jenom pitomcům.
To je pravda. V tu chvíli je ta maximálka irelevantní a její snížení na 30 zbytečné, ne? Jde o ty situace, kdy máš prostor jet třeba těch 50... ale nově nesmíš.
Já beru že při těch hraničních situacích je dokonce rychlejší, když rychlost snížíš, díky větší plynulosti. Pokud je ale průměrná rychlost auta v Praze dneska 40... tak kolik by byla při snížení na 30 (a dodržování) - 25? 20? Pořád bys občas někde stál... ať už kvůli zácpě, nebo na semaforu, před přechodem.
Já beru že při těch hraničních situacích je dokonce rychlejší, když rychlost snížíš, díky větší plynulosti. Pokud je ale průměrná rychlost auta v Praze dneska 40... tak kolik by byla při snížení na 30 (a dodržování) - 25? 20? Pořád bys občas někde stál... ať už kvůli zácpě, nebo na semaforu, před přechodem.
Nejsem Petánek, chodím sem od roku 2000. Tvůj petánek tou dobou asi ještě tahal dřevěnýho kačera, probrusleskej zelenej slouho 😄
Tímhle nesmyslem se pokoušejí často argumentovat i u nás. 😢 Škoda, že o tom zpravidla rozhodují Ti, co tomu nerozumí - já teda při 30 km/h podřazuji, takže motor bude spíš ve vyšších otáčkách, než při padesátce, tudíž bude generovat VĚTŠÍ hluk, nikoliv nižší... :no:
No víš co... kdo bydlí v té Paříži, tak tím autem třeba až tolik jezdit nepotřebuje. Kdo bydlí mimo a má tam třeba práci, tak na to zase třeba kouká jinak. Taky podpora v celé Francii je jen 36%. A možná i ti, co jedou do Paříže za prací, za zábavou nebo na úřad, do toho mají co mluvit.
Já osobně jsem za pozitivní motivaci - pokud bude možnost odstavit auto zdarma na okraji a dojet do centra vlakem, rychleji a bez problémů s parkováním... případně město objet po okruhu rychleji než přes město... tak to budou lidi dělat.
Plošná třicítka mi přijde jako úlet, zkus si někdy jet delší dobu třicítkou po prázdný silnici... samozřejmě na sídlišti, kde přes auta pořádně není vidět, tak třeba jedeš stejně, ale ne na tom hlavním tahu.
Já osobně jsem za pozitivní motivaci - pokud bude možnost odstavit auto zdarma na okraji a dojet do centra vlakem, rychleji a bez problémů s parkováním... případně město objet po okruhu rychleji než přes město... tak to budou lidi dělat.
Plošná třicítka mi přijde jako úlet, zkus si někdy jet delší dobu třicítkou po prázdný silnici... samozřejmě na sídlišti, kde přes auta pořádně není vidět, tak třeba jedeš stejně, ale ne na tom hlavním tahu.
Hele, já už před cca rokem dospěl k poznatku, že kdyby se kdokoli ze zdejších normálních diskutérů postavil po bok HaMuňkySakra, Kylie, AmateraNaWocasu - a dalších cca 4-5 nicků, jimiž se zde muňka/kylie/amatera prezentují, dohromady by pokryli veškerou dosažitelnou moudrost vesmíru
Muňka/Kylie/Amatera "ví" naprosto všechno, tedy až na to, že je absolutní pitchus, debiI a cretin
To ale (naštěstí) zase ví každej zdejší normální diskutér 😁 😁 😁
Muňka/Kylie/Amatera "ví" naprosto všechno, tedy až na to, že je absolutní pitchus, debiI a cretin
To ale (naštěstí) zase ví každej zdejší normální diskutér 😁 😁 😁
Problém "po červené" souvisí s tím, že v drtivé většině dopravní semafory neodpovídají platné ČSN, která předepisuje, že oranžová musí před červenou svítit 3 vteřiny. V Praze je to typicky polovina...
Taky stárneme brachu 😉
Hele... 30 a 50 je obrovský rozdíl.
V hustý zástavbě asi jo, ale pokud bys tak fakt jel po prázdném hlavním tahu, 10km 20min... Brrr.
Hele... 30 a 50 je obrovský rozdíl.
V hustý zástavbě asi jo, ale pokud bys tak fakt jel po prázdném hlavním tahu, 10km 20min... Brrr.
Ne, tohle je obráceně.. Když se někde začnou tvořit kolony, tak to policie stáhne na 50, aby do těch kolon nepřilévala další auta. Taky stačí menší rozestupy, tak se tam aut vejde víc.
A v noci to projedeš 70 (a kdybys to projel 100, taky by se nic nestalo). Tohle je inteligentní řízení dopravy. Plošně to omezit na 30, třeba i v těch tunelech, je stupidita.
A v noci to projedeš 70 (a kdybys to projel 100, taky by se nic nestalo). Tohle je inteligentní řízení dopravy. Plošně to omezit na 30, třeba i v těch tunelech, je stupidita.
Tak "chlubit se" tím, že jsi na (60) jezdil o polovinu víc...
Ale v jedné věci máš bohužel pravdu, OPĚT si zvykneme. Stejně tak, jako si generace našich dědů zvykla po roce 1938, 1939 a 1948, stejně tak, jako si generace našich rodičů zvykla po roce 1969 - ani nám nezbude nic jiného, nežli si zvyknout na další vlnu marxistických zkurwenců, která OPĚT ovládne Evropu.
Jenom, na rozdíl od generací našich dědů a otců, my už nemáme kam emigrovat, protože tohle marxistické swinstwo se tentokráte rozplemenilo po celém rozvinutém světě 😒 😒 😒
Ale v jedné věci máš bohužel pravdu, OPĚT si zvykneme. Stejně tak, jako si generace našich dědů zvykla po roce 1938, 1939 a 1948, stejně tak, jako si generace našich rodičů zvykla po roce 1969 - ani nám nezbude nic jiného, nežli si zvyknout na další vlnu marxistických zkurwenců, která OPĚT ovládne Evropu.
Jenom, na rozdíl od generací našich dědů a otců, my už nemáme kam emigrovat, protože tohle marxistické swinstwo se tentokráte rozplemenilo po celém rozvinutém světě 😒 😒 😒
nizsi rychlost znamena vetsi propustnost komunikace, samozrejme jen do urcityho limitu.
200km/h vs. 100km/h znamena o 1/3 mensi propustnost
trictka musi ale bejt totalni opruz
200km/h vs. 100km/h znamena o 1/3 mensi propustnost
trictka musi ale bejt totalni opruz
Má to různý aspekty.
Já jsem pro, aby se autem do velkoměsta moc nejezdilo. Ať se udělají dostatečně dimenzovaná P+R na okraji zdarma s přestupem na vlak nebo metro a do centra se klidně vjezd omezí.
Problém Prahy je notoricky známý - hodně tranzitní dopravy, nedostavěné / nedostatečné městské okruhy. Umím si přestavit motat se třicítkou někde přes Václavák, ale třeba po Evropské apod. - to fakt ne, obzvlášť mimo špičku.
Je hezký že vyřešili dopravu v Helsinkách... které mají 600t obyvatel a leží na jihu země u moře, takže nemají žádnou tranzitní dopravu... nám to ale moc nepomůže.
Článek je podle mě tendenční slátanina.
Já jsem pro, aby se autem do velkoměsta moc nejezdilo. Ať se udělají dostatečně dimenzovaná P+R na okraji zdarma s přestupem na vlak nebo metro a do centra se klidně vjezd omezí.
Problém Prahy je notoricky známý - hodně tranzitní dopravy, nedostavěné / nedostatečné městské okruhy. Umím si přestavit motat se třicítkou někde přes Václavák, ale třeba po Evropské apod. - to fakt ne, obzvlášť mimo špičku.
Je hezký že vyřešili dopravu v Helsinkách... které mají 600t obyvatel a leží na jihu země u moře, takže nemají žádnou tranzitní dopravu... nám to ale moc nepomůže.
Článek je podle mě tendenční slátanina.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
čím nižší rychlost, víc se víc auta sjedou a méně aut projede křižovatkou, zejména s přihlédnutím k faktu, že každý čumí do mobilu a ještě se neumí rozjet 😄
Čímž ovšem ádova myšlénka, že cena "tankovací" elektřiny bude postupně navyšována spotřební daní, není sebeméně vyvrácena 😉 😉
A občas tu zelenou stihnou i na dalším semaforu.
Nebo objedou 60 stojících aut v levým pruhu tím pravým, co končí a než se jouda co kouká do mobilu v tom levým rozjede, tak to střihnou před něj do vzniklé mezery a ušetří 7 minut času a 6 zelených co by padlo než bych tu křižovatku projeli jako 61 auto na konci - jako já dneska 😄 😄 😄
Ale nesmíš mít 1,0 R3 - s tím to moc nejde 😄
Nebo objedou 60 stojících aut v levým pruhu tím pravým, co končí a než se jouda co kouká do mobilu v tom levým rozjede, tak to střihnou před něj do vzniklé mezery a ušetří 7 minut času a 6 zelených co by padlo než bych tu křižovatku projeli jako 61 auto na konci - jako já dneska 😄 😄 😄
Ale nesmíš mít 1,0 R3 - s tím to moc nejde 😄
Přesně... astronomická důvěra Nizozemců ve své bližní je jistě daná třicítkou na silnicích. Francouzi naopak mají důvěru v ostatní jen ve 30%... to by to mělo teď asi vzrůst, ne?
Ty se prostě neustále potřebuješ hádat a zastávat se sebevětších hovadin. 30 ve měste je totální nesmysl. Jestli si to zavedou ale jen v Paříži, tak je mi to úplně ukradený. Nepomůže to vůbec ničemu ani plynulosti, ani ekologii, ani bezpečnosti. 30ka je rychlost vhodná do úzkých uliček, kde ti může nečekaně vyběhnout třeba děcko. Na přehledný široký silnici ve městě je to hovadina.
kolony tam budou 10x takové nebo to někteří vzdaj a odstěhují se pryč (bud z paříze nebo i pryč z francie).
to je asi cílem fanatiků
to je asi cílem fanatiků
at si to užijou. Ted ještě kolik budou tát ty radary co to budou kontrolovat nebo těch 200 000 policistů 😄 😄 😄
Stojím na světlech. Všichni čekají jak závodní chrti na zelené světlo. Pak vyrazí jako o život, někteří predjizdeji a mění pruhy, aby o 300 metru dal čekali na další zelenou…
Přečti si ty zkušenosti z Helsinek
Zamysli se nad tím, jestli se hustota provozu změní snížením rychlosti
Na obchvatu bude stále 70ka
Zamysli se nad tím, jestli se hustota provozu změní snížením rychlosti
Na obchvatu bude stále 70ka
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
četl jsem, zajímavé. no především, pokud to chce 60% obyvatel města tak to asi nemá smysl nijak komentovat...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Gretu Thunberg hrůza jímá, uhlí pálí rudá Čína. Ten kdo nemá elektriku - nemiluje republiku!
A nebo te tam pak nekdo nebude chtit pustit, protoze si vystal kolonu a ty se tam cpes z odbocovaku pres plnou a nebo jeste lepe v krizovatce, tak to nakonec kvuli tobe zahante a uz stoji cela kolona… a takto dokola. Mimochodem po Praze jde jezdit stejne svizne i s R3 turbo , jen to musis umet
A taková Kniha "O ruských vynálezcích a objevitelích" je plná e😜ertů. Takovej Bulinův parní tank 😄 😄 😄 😄
https😐/www.databazeknih.cz/…evitelich-133907
bohužel místní zelená úderka má zásadní mezery ve vzdělání 😄
https😐/www.databazeknih.cz/…evitelich-133907
bohužel místní zelená úderka má zásadní mezery ve vzdělání 😄
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jde o zvyk
pred zavadenim padesatky sem v obci bezne jezdil 80-90 kdyz se v okoli nikdo nepohyboval.
padesatka byla totalni opruz, ale tak nejak sem cejtil ze tech 80-90 uplne vporadku neni, i kdyz sem nikoho neomezoval nebo neohrozoval, ale treba jen hluk je v 90 mnohem vetsi nez v 50.
po tech letech sem si zvyk jezdit na padesatce v obci 60 tacho a jako vylozenej opruz mi to uz neprijde.
zvekneme si, uvidis.
nic jinyho nam nezbyde
pred zavadenim padesatky sem v obci bezne jezdil 80-90 kdyz se v okoli nikdo nepohyboval.
padesatka byla totalni opruz, ale tak nejak sem cejtil ze tech 80-90 uplne vporadku neni, i kdyz sem nikoho neomezoval nebo neohrozoval, ale treba jen hluk je v 90 mnohem vetsi nez v 50.
po tech letech sem si zvyk jezdit na padesatce v obci 60 tacho a jako vylozenej opruz mi to uz neprijde.
zvekneme si, uvidis.
nic jinyho nam nezbyde
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak marxismus-leninismus měl přece odborníků habakuk - a na každou specializaci. Nezapomínej, že sám o sobě byl tou nejvyšší vědou. Říkalo se tomu "vědecký komunismus" a bylo to podobně vědecké a relevantní, jako dnešní klimatologie a ekologie a bláboly duševně nemocné Grety, která pouhým zrakem rozeznává molekuly CO2
A buďme šťastni, že i my zde máme jedno takové (jak jinak než) duševně nemocné individuum, které nám, nevědomým, se zápalem misionářů a politruků přináší svou Velkou Pravdu - Teorii Dotované Nafty 😁 😁 😁
A buďme šťastni, že i my zde máme jedno takové (jak jinak než) duševně nemocné individuum, které nám, nevědomým, se zápalem misionářů a politruků přináší svou Velkou Pravdu - Teorii Dotované Nafty 😁 😁 😁
V jedné obci, jíž jsem celkem často projížděl, se radnice usnesla a spáchali tam "zónu 30"
Párkrát jsem zkusil tou (30) jet, ale to se FAKT nedalo - tak jsem jel těch tachometrových (48-50), jako všici ostatní
Ale je pravda, že pokud tu (30) "podpoří" automatickými radary, tak to bude lepší, jak zlatej důl 😒 😒 😒
Párkrát jsem zkusil tou (30) jet, ale to se FAKT nedalo - tak jsem jel těch tachometrových (48-50), jako všici ostatní
Ale je pravda, že pokud tu (30) "podpoří" automatickými radary, tak to bude lepší, jak zlatej důl 😒 😒 😒
v elektrice platis z kazdy MWh 600kc s DPH dan z OZE a dalsi dan z CO2. to v benzinu neplatis. ve finale zaplatis 3x-5x vic za elektriku nez je jeji vyrobni cena, u benzinu to je jen cca 2x.
z litru nafty zaplatis na spotrebni dan 10kc, tedy 1kc/kWh bez DPH.
u elektriky jen dan OZE dela 0.50kc/kWh bez DPH
z litru nafty zaplatis na spotrebni dan 10kc, tedy 1kc/kWh bez DPH.
u elektriky jen dan OZE dela 0.50kc/kWh bez DPH
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Šmejkalka záleží jak se jim povede vyřešit omezení. Jestli dokážou udržet 2+2 pruhy i když zúžený, tak to pojede v pohodě. Je to blbých pár set metrů. Jestli to stáhnou do 1 pruhu, tak to bude nepříjemný, ale pořád je to jedno omezení na 200 km dlouhý 400 metrů. To je nic ve srovnání se 70 km omezení, který jsme na D1 měli v minulém roce.
Průtah Brnem mě vůbec netrápí. Tomu se dá různě vyhnout. Jde o 10 km skrz Brno. Podle toho kam jedeš můžeš těsně před Brnem zvolit jinou trasu. Za mě detail. Možná tam bude navíc omezení na zúžený 2+2 pruhy a projedeš to v pohodě 80. Teď si na D1 "užívají" řidiči poslední problémy na 3 úsecích, který budou za pár dní otevřený a pak už to bude o něčem jiným. Tragédie letos naštěstí končí 😁
Od příštího roku bude horní trasa už bez pochyby výhodnější i pro vás jak se otevřou nový úseky dálnice, tak je to tutovka.
Průtah Brnem mě vůbec netrápí. Tomu se dá různě vyhnout. Jde o 10 km skrz Brno. Podle toho kam jedeš můžeš těsně před Brnem zvolit jinou trasu. Za mě detail. Možná tam bude navíc omezení na zúžený 2+2 pruhy a projedeš to v pohodě 80. Teď si na D1 "užívají" řidiči poslední problémy na 3 úsecích, který budou za pár dní otevřený a pak už to bude o něčem jiným. Tragédie letos naštěstí končí 😁
Od příštího roku bude horní trasa už bez pochyby výhodnější i pro vás jak se otevřou nový úseky dálnice, tak je to tutovka.
Taky jsem nad tím uvažoval, ale to je hrozná oklika a časově to podle navigace vychází hůř, ale tak ta situace na D35 je zoufalá teď, že je to tam rozkopaný. Příští rok se to výrazně zlepší obchvatem Hradce a novým úsekem D35. To bude rázem cesta minimálně o 20 minut možná půl hodiny rychlejší a asi 50 křižovatek v Hradci jednodušší.
Z Jablonce už bych zvážil jet přes Polsko... kolega z Liberce do Krakova tak jezdí pořád a možná i do té Ostravy... no nevím, to bych se musel podívat. Určitě je to dál a v nákladech na palivo to bude dražší.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No tak já jel nedávno 2x trasu Jablonec Ostrava a myslel jsem, že mě trefí. Je to otřesná trasa. Co jsem naprosto nepochopil, proč se předělává povrch u Sadový, Litomyšle a Opatovce, který rozhodně nebyl v havarijním stavu a nebylo nutný ho dělat hned a klidně to mohlo pár let počkat až se dostaví příslušný úseky dálnice a udělat to potom, až to nebude už součástí páteřního tahu. Stát tam všude 20 minut na semaforu to je o nervy. Bydlet v Praze jedu radši po D1.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Taky jezdím často vrchem radši než D1. Je fakt, že se vyhnu Praze... třeba z centra už by to bylo asi jiný. Pardubicema se neprobíjím, ty jen líznu (a pak dál na Chrudim)... nebo se dá jet asi třema dalšíma trasama (přes HK, přes Opatovice, přes takovej ten komickej 2m širokej mostek). Ale ta Chrudimská cesta je dobrá... není tam moc aut, protože navi ji většinou vyhodnotí jako o 2min delší 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Horem???? Já jezdím do Brna přes Prahu, protože je to pohodlnější a ty jezdíš do Ostravy po okreskách místo co by si jel po dálnici? To mi přijde trochu divný. Jo až ti příští rok otevřou D35 k Vysokýmu Mýtu, tak bude dávat smysl to co píšeš, ale teď se probíjet Pardubicema, Mýtem, Litomyšlí no ty bláho to je teda parádní cesta. Navíc je to tam rozkopaný a každou chvíli semafor.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Neříkám, že 3 proud není lepší než 2 proud. Jen se ti snažím vysvětlit, že 3 proud ti nezaručí, že budeš moct jet rychleji nebo naopak, že na 2 proudu se pojede pomaleji. Záleží hlavně na provozu. Na volným 2 pruhu můžeš jet klidně 160 na to nemusí být dálnice 3 pruhová a na druhou stranu na D1 málokdy budeš moct jet 160 i když by 3 pruhy měla. Pevně doufám, že D1 odlehčí postupný otevírání úseků D35, která přebere část dopravy jedoucí na Moravu.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty si popíral že marxismus nedal na vědu a výzkum a oni přitom podporovali vědecko-technickou reovluci a jak vidíš, evidentně psali i bláboly o vynálezcích a měli všechno první na světě 😄
Takže tím vidíš, že zelení bolševici na stalinisty plně navazují, přesně jak říkám. Ty to nevíš, protože neznáš 😄
Takže tím vidíš, že zelení bolševici na stalinisty plně navazují, přesně jak říkám. Ty to nevíš, protože neznáš 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
twisted_LSD
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ne. Provoz souvisí s tím kolik aut v danou chvíli po dálnici jede. Takže 2 i 3 proudovka ráno v 9 bude narvaná zatímco večer nebo o víkendech bude volno. Škoda, že tu D1 nedodělali 3 pruh alespoň tam kde by to bylo jednoduše realizovatelné. Chápu, že v celé délce by to bylo o výrazně větších nákladech a celé by se to navíc ještě protáhlo. Třeba se čase dočkáme lokálních rozšíření např kolem větších měst. Teď to už jaksi nemá cenu řešit, když je D1 hotová. O tom e😜erimentu se 160kou jsem nevěděl. Zajímavé. Škoda, že to nenechali. Jet přes Rakousko je strašnej voser. Navíc to dynamický měnění rychlosti je silně nepohodlný, takže velice často řidič vlastně neví kolik v daným úseku může jet. Průtah Brnem by byl ve 4 proudu sice supr, ale potřebuješ na to výrazně víc prostoru, takže by se to možná neúměrně prodražilo a protáhlo.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Teoreticky ano v praxi ti to stejně neumožní jet rychleji. Pospíchací pražáci kličkující z pruhu do pruhu podle toho kde se jim zdá že to jede rychleji a předjíždějící kamiony to deklasují na stejnou rychlost jako když pojedeš 2 pruhem. Smutný to je že dálnice jdou tak pomalu, ale holt byrokracie to neskutečně brzdí.
twisted_LSD
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MY_NAME_IS_GRETA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ono se někde v Rakousku na dálnici může 160???
Jinak nejde o to kolik je proudů, ale o to jaký je na té komunikaci provoz. 160 jezdím normálně po D10, když je volná a na druhou stranu i na 3 proudovce jedu výrazně pod 130, když je hustý provoz a není to bezpečný.
Jinak nejde o to kolik je proudů, ale o to jaký je na té komunikaci provoz. 160 jezdím normálně po D10, když je volná a na druhou stranu i na 3 proudovce jedu výrazně pod 130, když je hustý provoz a není to bezpečný.
Tak můžeš ještě brát hluk od pneumatik, ale rozdíl 30 a 50 je nula, takže spíš máš pravdu v tom, že budeš muset jet na nižší rychlost. 30 to bych musel jet na dvojku.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.