Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

SsangYong Tivoli Grand přichází. Kombi verze malého SUV láká na atraktivní cenu

16 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
co si to koupí neprouhloupí. SY nedělá elektrifikovaná auta, že mohou mít tak nízkou cenu. Co ty emisní poplatky?
Avantime
Aké emisné poplatky? Aký bankrot automobilky? Spotreba 11 litrov? Ááále, všetko je v najlepšom poriadku, tak kupuj a moc sa nevypytuj. 😊
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Relativně hodně auta za relativně slušnou cenu, to by mohlo zafungovat.
Otázkou je, samozřejmě, JAK a ZA KOLIK to jezdí - a ešivá Dvojitej Drak s indickými penězi vydrží
Avantime
Jazdí to presne tak, ako to vyzerá. Mal som tú česť len s krátkym Tivoli ešte s atmo 1,6-kou a bolo to podobné prvému Suzuki SX4, len horšie jazdné vlastnosti a tvrdšie, čiže také auto, čo nenadchne, ale ani neurazí, len v kontexte budúcnosti tej značky a vysokej spotreby tých ich 1,5 turbo pseudo Hyundai motorov by som do toho nešiel. Je to len predokolka, tak ak tu ide fakt niekomu len o kufor, radšej poriadne kombi v C segmente.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Přes 1000 auťáků v ČR za rok, většina již s 1,5 GDI, tak to asi funguje dobře.
Avatar - Beefcake
Beefcake
To nie je absolutne ziadne meradlo, akurat nizka cena a neznalost ludi.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Je jasné že vydrží, prodeje jim rostou a neustále na trh uvádějí další nové modely, bravo.
Avantime
Máš aj nejaké relevantné zdroje alebo sa ideme tváriť, že slovenský a český trh spasí jednu ázijskú značku?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Na ně se emisní pokuty nevztahují, neprodávají v EU tak velké počty vozidel.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Dinar
Dinar
v ceně fabie kombi, tohle by mohlo fungovat, prostor, image velkého suv, nevím jak to má u nás SY se servisní sítí, ale tady bych si vsadil na prodejní úspěch. :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No dealerů není nějaké velké množství ale počet roste, a marketingově je to zjevně z Maďarska řízeno dobře.
Diesel bych tomu nechal ale respektuji fakt, že mnohem větší zájem je o 1,5 GDI.
4bytelnýkola
mě se to docela líbí, ale 120kw turbo s top 175km nevím, ten interier bude asi v realu jinej než na fotkách, možná se pletu, onehdá jsem jel kiu ceed 118kw a to auto za ty peníze nemá konkurenci
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Interier je v cajku, před 14 dny jsem si auta u dealera prohlížel. Korejce není dobře podceňovat. SYM rozhodně není horší než HMC.
Avatar - twisted_LSD
twisted_LSD
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Meky
Ja to stále rovnaky, hnusný dizajn.
Uzrane motory.
Na druhej strane, čo som videl, tak veľmi dobre fungujúce asistenčné systémy.

Pri nadspotrebe 1 liter oproti konkurencii, to pri 15000 km ročne a 5 rokoch urobí dodatočne náklady cca 1000 eur.

Zostatková hodnota bude otázna.

Takze fajn ponuka pre ľudí, ktorí jazdia malo a auto si chcú nechať dlhodobo.

Fleet manager by Za taký nákup dostal padáka.